המלצה לרכב מרווח ואמין

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

הקונצרן לא ימכור לך את זה כדי שיוכל למתג את אותו מנוע בכמה סוגי רכבים ודגמים עם יכולות שונות ובמחיר שונה. מי יקנה gti במאתיים אלף אם אפשר להפוך רכב ב 130 לביצועי מנוע זהים.

סיגריות זה לא בריא, תוכנת ניהול מנוע זה בריא מאד. מדובר בחברות רציניות המשקיעות משאבים רבים בנושא והתוצאה נפלאה. לא פחות מכך.

אין בעיה להסיר את העדכון ולחזור לתוכנה המקורית לםני הטיפול .. וכמו בכל מלחמה פולקסווגן מנסה למנוע זאת והחברות ממשיכות לאפשר זאת.

Moshe_L
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 69 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

אם אתה משפר את המנוע, אתה צריך לשפר גם את המתלים, רצועות וכו', נראה לי.
ב-GTI יש 220 כ"ס, ב-130 אלף אתה מקבל מנוע 1.2 טורבו. לא הבנתי את ההשוואה?

Moshe_L
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 69 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

למה סקודה נותנים רק שנתיים אחריות?

ובשנתיים אחריות האלו אין כמעט אחריות לכלום:
1) האחריות מכסה 50 אחוז השתתפות בתיקון: מנוע, תיבת הילוכים, משאבות, תיבת הגה, מחשב בקרת מנוע, מערכות בלימה ועוד.
2) כל שאר התיקונים תהיה השתתפות של 90 אחוז מצד האחריות.
3) האחריות לא כוללת הוצאות והפסדים הנובעים מהשבתת הרכב.
4) עבודות כוונון כולל שירות ראשון בלבד.

האם זו אחריות נורמלית?

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

לא מכיר את נתוני האחריות שציינת.

שלי שנת 2011, ארבע או חמש שנות אחריות על הגיר.

הרכב כבר בן שש, עם התוכנה , הכל טוב ואין שום בעיה.

צריך גם מזל בחיים.

אין לי ספק שגם הרכב הבא שלי יהיה מהקונצרן.

צפיד (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2855
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: קריות
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 64 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

עדכון-
בעקבות ההמלצות חשבתי שאני רוצה סקודה אוקטביה(2011-2012)/יטי(2011)
התקשרתי בערך ל 20 בעלי רכב :

ראשית מדהים לראות שאנשים עם סקודה נוסעים לא מעט ברכב,
כמעט ולא מצאתי מישהו שנוסע פחות מ25K ממוצע לשנה.
רוב ~80-90% הרכבים בשנתונים האלה - הוחלף בהם גיר או מנוע - לחלקם בשנה בראשונה
חלקם כשהגיעו ל80-10K ק"מ.
למספר לא מובטל הוחלף מחשב גיר לחצי מהם בנוסף לגיר/מנוע.
שני אנשים דיווחו שהוחלף להם גיר/מצמדים יותר מפעם אחת.
במגרשים במצב דומה ואף גרוע יותר (מבחינת ק"מ).

כמו כן,לציין שביטוח לסקודה אוטקביה יוצא יקר בערך ב1400-1800 שקלים מרכב אחר בקטגוריה.

לסיכום:

ירדתי מזה ...
נראה שסקודה עדיף לקנות בשנתונים גבוהים יותר או לפחות כאלה שבאחריות
ואת זה המליץ לי מכונאי שעובד בסקודה שטוען שמדובר ברכב מעולה אבל היה ויש בעיה
בגיר/מנוע זה סיפור של אלפי שקלים ולפחות אני קיבלתי את הרושם שיש מספר לא מובטל של מקרים כאלו.
עניין הביטוח די מעצבן אם כי לא דיל ברייקר (מי שישמע מרצדס).

itamars2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2551
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: ליד אקליפטוס שורק בלוז כנעני
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 329 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

ההשורות הראשונות הן ההסבר לשורה האחרונה שלך.

שיש תקלות או דגם שמשתמשים בו בתור מונית או בחלקים שניתן להחליףבין הדגמים,

הרכב הופך להרבה יותר מבוקש לצורך חלקי חילוף וכך גם ביטוח הגנבה שלו..

צפיד (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2855
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: קריות
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 64 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

itamars2 כתב:ההשורות הראשונות הן ההסבר לשורה האחרונה שלך.

שיש תקלות או דגם שמשתמשים בו בתור מונית או בחלקים שניתן להחליףבין הדגמים,

הרכב הופך להרבה יותר מבוקש לצורך חלקי חילוף וכך גם ביטוח הגנבה שלו..
...
·נשמע הגיוני בגלל שיש ביקוש גבוה לחלקי חילוף הרכב הופך לגניב יותר...
מה שמחזק את ה"מיני סקר" שעשיתי שאכן כמעט כל סקודה אוקטביה/ייטי הוחלף בה חלק משמעותי/יקר מאוד ברכב.

UriM
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 631
הצטרף: יולי 2007
שם מלא: אורי
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

תנסה לחפש רנו מגאן אסטייט (סטיישן) או רנו פלואנס דיזל. נחשב לדגם מוצלח למדי. מרווח וחסכוני מאוד בדלק.

קח בחשבון שרוב מי שרוכש רכב דיזל עושה את זה כי הוא נוסע הרבה ולכן רוב האקזמפלרים יהיו עם ק"מ לא מבוטל.

alchemy
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 693
הצטרף: אפריל 2016
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 71 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

בשביל רכב אמין הייתי בודק רכבים יפניים.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

UriM כתב:תנסה לחפש רנו מגאן אסטייט (סטיישן) או רנו פלואנס דיזל. נחשב לדגם מוצלח למדי. מרווח וחסכוני מאוד בדלק.

קח בחשבון שרוב מי שרוכש רכב דיזל עושה את זה כי הוא נוסע הרבה ולכן רוב האקזמפלרים יהיו עם ק"מ לא מבוטל.
...
·

לי יש את הפלואנס כבר מעל שנתייים, מאוד מרוצה:

http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... sc&start=0

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”