מי שמעוניין לפתוח את המערכות האנדרואיד הסגורות מכל המינים מוזמן להתקשר ל054-5850411
את כל המערכות אפשרי לפתוח,יונדאי מיצובישי קיה ניסן סוזוקי סניונג רנו דאציה וכלל הרכבים כמו הגרמניות או אפילו יוקרה כמו לקסוס ואינפיניטי
חפשו Captikopen בפייסבוק
התקנת אפליקציות חדשות במע' אנדרואיד סגורה
לפני שבועיים קיבלתי מיצובישי אאוטלנדר PHEV חדש, 2019. כמו בכל רכבי מיצובישי מותקנת בו מערכת מולטימדיה אנדרואיד "סגורה" של גיל קאר.
בכל העולם דגמי מיצובישי משווקים עם (MITSUBISHI MOTORS CONNECTED CAR (MMCC שמאפשרת חיבור IPHONE או ANDROID PHONE עם CAR PLAY ( חיבור הסמארטפון עם USB ) ואז מסך המכשיר "משתקף" על מסך המולטימדיה ומאפשר GOOGLE MAPS או הפעלת המוסיקה מהמכשיר, SIRI לפקודות קוליות ועוד תכונות שימושיות .
בארץ בחרו בקבלן משנה גיל קאר שסגרו את המערכת והגבילו אותה ל-WAZE בלבד ( גם לא בגרסה מתקדמת , למשל אי אפשר לשנות שפת הוראות ) , רדיו אינטרנטי ורדיו רגיל.
זה יצר גל של כל מיני אנשים שגובים תשלום על פריצת המערכת, אך זה מבטל אחריות של היבואן ושל גיל קאר. כאשר ניסיתי לשאול בגיל קאר או אצל היבואן, התשובה הייתה " זה מה שיש" . בנוסף מערכת זו מסופקת עם סים של סלקום תקף לשנה, אבל בסוף השנה מי שרוצה גלישה לצורך ניווט יהיה שבוי של סלקום.
לדעתי מצב זה בלתי נסבל כי הצרכנים בארץ מקופחים עם מערכת נחותה ואינם יכולים להשתמש בחבילת הגלישה שלהם בסמארטפון ( בכל פרסומי מיצובישי בעולם מדגישים את MITSUBISHI CONNECTED CAR, באתר של אפל רושמים שמיצובישי תומכים ב-CAR PLAY ) . יבואנים אחרים, למשל פיזו 3008/5008 כן תומכים ב-CAR PLAY.
כולם צריכים למחות בכל דרך אפשרית על קיפוח רוכשי מיצובישי בישראל ע"י כלמוביל יחד עם גיל קאר וסלקום .
האם מישהו מכיר אתר פניות הציבור שמפנה תלונות להנהלת MITSUBISHI MOTORS ?
צריך להציף בתלונות, בסוף המצב הזה חייב להשתנות
בכל העולם דגמי מיצובישי משווקים עם (MITSUBISHI MOTORS CONNECTED CAR (MMCC שמאפשרת חיבור IPHONE או ANDROID PHONE עם CAR PLAY ( חיבור הסמארטפון עם USB ) ואז מסך המכשיר "משתקף" על מסך המולטימדיה ומאפשר GOOGLE MAPS או הפעלת המוסיקה מהמכשיר, SIRI לפקודות קוליות ועוד תכונות שימושיות .
בארץ בחרו בקבלן משנה גיל קאר שסגרו את המערכת והגבילו אותה ל-WAZE בלבד ( גם לא בגרסה מתקדמת , למשל אי אפשר לשנות שפת הוראות ) , רדיו אינטרנטי ורדיו רגיל.
זה יצר גל של כל מיני אנשים שגובים תשלום על פריצת המערכת, אך זה מבטל אחריות של היבואן ושל גיל קאר. כאשר ניסיתי לשאול בגיל קאר או אצל היבואן, התשובה הייתה " זה מה שיש" . בנוסף מערכת זו מסופקת עם סים של סלקום תקף לשנה, אבל בסוף השנה מי שרוצה גלישה לצורך ניווט יהיה שבוי של סלקום.
לדעתי מצב זה בלתי נסבל כי הצרכנים בארץ מקופחים עם מערכת נחותה ואינם יכולים להשתמש בחבילת הגלישה שלהם בסמארטפון ( בכל פרסומי מיצובישי בעולם מדגישים את MITSUBISHI CONNECTED CAR, באתר של אפל רושמים שמיצובישי תומכים ב-CAR PLAY ) . יבואנים אחרים, למשל פיזו 3008/5008 כן תומכים ב-CAR PLAY.
כולם צריכים למחות בכל דרך אפשרית על קיפוח רוכשי מיצובישי בישראל ע"י כלמוביל יחד עם גיל קאר וסלקום .
האם מישהו מכיר אתר פניות הציבור שמפנה תלונות להנהלת MITSUBISHI MOTORS ?
צריך להציף בתלונות, בסוף המצב הזה חייב להשתנות