במבחן הבא לקחו 7 רכבים חשמליים ובדקו מה ההטווח המקסימלי האמיתי לעומת נתוני היצרן המוצהרים. באופן שאולי לא יפתיע את חלקנו - כל הרכבים ללא יוצא מן הכלל הגיעו לאילת ללא צורך בטעינה בדרך.
מה דעתכם? אם היו לוקחים את גירסת ה LR של טסלה היכן היא הייתה ממוקמת במבחן?
7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 59934
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 302 פעמים
- קיבל תודות: 3658 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 59934
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 302 פעמים
- קיבל תודות: 3658 פעמים
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 41752
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 1899 פעמים
- קיבל תודות: 4162 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 59934
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 302 פעמים
- קיבל תודות: 3658 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
מסכים, אבל נחמד לדעת היכן הרכב שרכשת יושב יחסית לשאר. מה שכן לקחו שם את היונדאי איוניק שעולה כמו הטסלה LR והשוו אותו ל SR. לא ממש הגיוני.
Re:
אולי בין המכוניות שקרובות במחיר כן יהווה שיקול....
יש כמה מסקנות אחרות שיותר משמעותיות:
רוב היצרנים לא סיפקו נתונים אמינים לגבי זמן נסיעה, או שבדקו בתנאים שונים או שיש שונות גדולה בין הסוללות שמגיעות לרכב ספציפי, כך או כך לפחות יש שלושה "צדיקים".
במציאות אף אחד לא נוהג במצב חיסכון מקסימלי ורגוע\מתון כל הדרך, בטח שלא בדרך כל כך ארוכה.
המסקנה היא שרצוי לבעלי חשמליות לתכנן עצירה בדרך לטעינה ובטח בחזרה שיותר מאתגר. ואז יש חשיבות לזמינות עמדות טעינה ומהירות טעינה.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 41752
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 1899 פעמים
- קיבל תודות: 4162 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
shmizan,
רכב הבנזין שיש לך כרגע, עומד בצריכת הדלק שהיצרן הצהיר עליה?
רכב הבנזין שיש לך כרגע, עומד בצריכת הדלק שהיצרן הצהיר עליה?
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 41752
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 1899 פעמים
- קיבל תודות: 4162 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
מה זה אומר תקפה עבורי?
אם אני מחשיב את אמינות הרכב שלי ו\או היצרן לפחותה בגלל זה?
אם אני מחשיב את אמינות הרכב שלי ו\או היצרן לפחותה בגלל זה?
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3429
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 806 פעמים
- קיבל תודות: 221 פעמים
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
השאלה במקומה אבל כאשר הרכב הוא על דלק אז יש לך תחנה כל מטר וב3 דקות אתה מלא שוב.אם רכב חשמל לא ניתן להתמודד עם תקלה כזאת...
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
עוד המבחן היה עם נהג בודד כמעת ללא מיטען
תחשבו בכמה היה מתקצר הטווח אם היתה באוטו משפחה עם כל המזוודות וגריל
גם מעניין מה יש למשפחה שממהרת להגיע ליעד לחקות בין 30 ל 60 דקות במקומות הטעינה
וגם הכסף שיבזבזו אולי כבר עדיף מחונית בנזין או מכונית היברידית
תחשבו בכמה היה מתקצר הטווח אם היתה באוטו משפחה עם כל המזוודות וגריל
גם מעניין מה יש למשפחה שממהרת להגיע ליעד לחקות בין 30 ל 60 דקות במקומות הטעינה
וגם הכסף שיבזבזו אולי כבר עדיף מחונית בנזין או מכונית היברידית
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 16906
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 182 פעמים
- קיבל תודות: 2088 פעמים
- יצירת קשר:
Re: 7 רכבים חשמליים במבחן טווח אמיתי
רק אגיד שכל אלה שדואגים לזמני טעינה שוכחים שבד"כ (לא כולם ולא תמיד, אבל בד"כ) אנשים, במיוחד עם משפחה, הולכים לעשות עצירה בכל מקרה מדי כמה שעות של נהיגה.
אז בזמן העצירה\מנוחה טוענים את הרכב.
מהבית יוצאים עם סוללה מלאה, ולכן המקרים בהם צריך באמת לעצור ולטעון נדירים. אני מניח שמרבית המשפחות לא נוסעות כל יום 400 ק"מ.
אז בזמן העצירה\מנוחה טוענים את הרכב.
מהבית יוצאים עם סוללה מלאה, ולכן המקרים בהם צריך באמת לעצור ולטעון נדירים. אני מניח שמרבית המשפחות לא נוסעות כל יום 400 ק"מ.
- silverbullet
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 197
- הצטרף: מרץ 2021
- שם מלא: Shmulik
- מיקום: Afula
- נתן תודות: 15 פעמים
- קיבל תודות: 15 פעמים