גם אני לא.
תכלס הדבר היחיד שהייתי רוכש עכשיו זה את הפתיחה של החימום הגה.
$300 אמור להיות מתורגמים למשהו כמו 1,100 ש"ח כולל מע"מ.
טסלה - השרשור הרישמי
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 16912
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 182 פעמים
- קיבל תודות: 2089 פעמים
- יצירת קשר:
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 72484
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 532 פעמים
- קיבל תודות: 4263 פעמים
Re: טסלה - השרשור הרישמי
כמה פתחו את ה EAP דרך אסטוניה (זול יותר מדלוור). כנראה שמדובר על כ 12000₪ וזה מאפשר ניווט עצמאי בכבישים מהירים (6, 1, 4 אם כי הדיווחים מדברים על כך שזה לא מתפקד מי יודע מה), חניה אוטונומית (איטית, הוא דורש לא מעט סיבובים הלוך חזור). על הנייר יש גם summon אבל לא נראה שזה פעיל בארץ. בנוסף, יש כאלה שרכשו מנוי חודשי של fsd. בפועל מדובר על 200 דולר בחודש לקבל את אותה החוויה.
Re: טסלה - השרשור הרישמי
עכשיו ברור למה הרכב כל כך יקר...

מה שבטוח שזה כר פורה להאקרים כי יש מה להרויח.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 59980
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 304 פעמים
- קיבל תודות: 3664 פעמים
Re: טסלה - השרשור הרישמי
gildmor - הרבה חברות בהרבה מוצרים עושות את זה. זה דווקא מוזיל את העלויות כי יותר זול ליצר מודל אחד מאשר לפתוח כמה קווי ייצור לכמה דגמים. יש בזה דווקא הגיון כלכלי נכון מבחינה תמחורית.
Re: טסלה - השרשור הרישמי
הרכב כל כך יקר?...
זה הרכב עם ה VFM הכי טוב שהיה פה אי פעם בישראל.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 72484
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 532 פעמים
- קיבל תודות: 4263 פעמים
Re: טסלה - השרשור הרישמי
1. נכון, יש חומרה גם אם לא משתמשים בה (יש סיפורים מפורסמים על רזרבות בטריה שפתאום הופיעו לאנשים וכו').
2. הרכב סופר מודולרי. יש למשל רמקולים מוכנים בכל המודלים, רק שהמחברים שלהם באוויר והם לא מחוברים למערכת, ויש קיטים שאפשר לרכוש שמאפשרים לך לחבר אותם. גם המבנה הוא כזה שתאורטית אפשר להוסיף מנוע נוסף לרכב SR+ כי המיקום שם וחסר מנוע והחיבור בתוכנה שמאפשר שימוש בו...
2. הרכב סופר מודולרי. יש למשל רמקולים מוכנים בכל המודלים, רק שהמחברים שלהם באוויר והם לא מחוברים למערכת, ויש קיטים שאפשר לרכוש שמאפשרים לך לחבר אותם. גם המבנה הוא כזה שתאורטית אפשר להוסיף מנוע נוסף לרכב SR+ כי המיקום שם וחסר מנוע והחיבור בתוכנה שמאפשר שימוש בו...
Re: טסלה - השרשור הרישמי
אני רכשתי את הקיט של ה4 רמקולים הנוספים, (בדלת ובקורה) וחיברתי לבד. לא מסובך מידי....
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Re: טסלה - השרשור הרישמי
ברור, אפילו שלדות משותפות לכמה דגמי רכב אבל עוד לא שמעתי על פיצ'רים כאלה שהכניסו....
אצל טסלה המקרה שונה, מכיוון שהם כרגע בעודף ביקוש אולי לא אכפת להם אם זה מייקר כי העלות מתגלגלת בכל מקרה לקונים פלוס האפשרות לרווח נוסף.
יצרן רכב אחר היה אולי מוכן לספוג הפסד מסויים אם היה צפי גבוה לרכש של הפיצ'ר אחרת לא היה מכניס את זה בכל בדגמים.
אם נניח היו רוצים להכנס לשוק הליסינג בארץ, בטח היו מוצאים את הדרך להפשיט מהרכב כל מערכת לא קריטית שאפשר להרכיב בארץ אחר כך חלופה ירודה שלה כמו מולטמדיה וכאלה

Re: טסלה - השרשור הרישמי
זה אכן מודל שונה משוק הרכב ולא קל לעיכול.
בעצם יש חימום הגה (או דברים "חומרתיים" אחרים ברכב), אבל זה דורש עוד כסף על זה.
זה מודל מקובל בשוק התוכנה+חומרה, לא חושב שזה קיים בשוק הרכב, אבל זה מה שטבלה עושים - משנים סדרי עולם.
לא יודע גלובאלית, אבל במדינה (קטנה) כמו ישראל אני חושב שקשה לגרום לאנשים לשלם על משהו שפיזית כבר קיים ברכב. יעדיפו להשקיע אנרגיה בלהשיג פריצה של זה.
בעצם יש חימום הגה (או דברים "חומרתיים" אחרים ברכב), אבל זה דורש עוד כסף על זה.
זה מודל מקובל בשוק התוכנה+חומרה, לא חושב שזה קיים בשוק הרכב, אבל זה מה שטבלה עושים - משנים סדרי עולם.
לא יודע גלובאלית, אבל במדינה (קטנה) כמו ישראל אני חושב שקשה לגרום לאנשים לשלם על משהו שפיזית כבר קיים ברכב. יעדיפו להשקיע אנרגיה בלהשיג פריצה של זה.
Re: טסלה - השרשור הרישמי
א. לא ניתן לפריצה והפעלה בחינם....
ב. בקבוצה בה אני נמצא, בעלי טסלה רכשו תוספות כאלה ואחרות, "הפריצה" פה היא בשביל שיהיה אפשר לשלם על זה (חסום בארץ עדיין), דווקא בכל מה שקשור לתוספות של הרכב בתשלום, אנשים רוצים לשלם ולשדרג, בין אם זה חימום הגה\מושבים\בוסט\וכד'.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Re: טסלה - השרשור הרישמי
הבנתי את החסימה הגאוגרפית, אני לא מתייחס לזה.
לא ניתן לפריצה? לא מקבל את האמירה הזו. אני לא פורץ משום סוג, אבל אין כמעט דבר כזה ולא ניראה לי שטסלה בנו מערכת עם אפס כשלי אבטחה. אני לא מעודד את זה, רק מצייין עובד. ככל שמוצר יותר נפוץ, יש יותר אנשים שמנסים לפרוץ אותו. וישראל, יצא לה שם כבר לפני שנים, של מדינה של דיסק אחד...
ברור לי שלא מדובר פה על משהו שילד עם מחשב ולינוקס יכול לפרוץ תוך שעה, אבל לא הייתי יוצא בהצהרות.
לא ניתן לפריצה? לא מקבל את האמירה הזו. אני לא פורץ משום סוג, אבל אין כמעט דבר כזה ולא ניראה לי שטסלה בנו מערכת עם אפס כשלי אבטחה. אני לא מעודד את זה, רק מצייין עובד. ככל שמוצר יותר נפוץ, יש יותר אנשים שמנסים לפרוץ אותו. וישראל, יצא לה שם כבר לפני שנים, של מדינה של דיסק אחד...
ברור לי שלא מדובר פה על משהו שילד עם מחשב ולינוקס יכול לפרוץ תוך שעה, אבל לא הייתי יוצא בהצהרות.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 16912
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 182 פעמים
- קיבל תודות: 2089 פעמים
- יצירת קשר:
Re: טסלה - השרשור הרישמי
@gildmor
עד כמה שזכור לי, הדבר הפיסי היחיד שאפשר לפתוח ב-SR+ הוא חימום כיסאות אחוריים + חימום הגה.
כנראה שהרבה יותר פשוט ויכול להיות אפילו זול לחברה לייצר ליין אחד של כיסאות והגאים מאשר שני ליינים, ופשוט לנעול את הפיצ'ר הזה בתוכנה.
רק לידע כללי, אלה שקיבלו את הרכבים בדצמבר, פתחו להם את זה בחינם.
ב-LR אפשר לפתוח Acceleration Boosts שזו תוספת תאוצה שמקצרת את הזמן מ-0 ל-100 בחצי שניה. בגדול נותן לך עוד משהו כמו 50 כ"ס.
זה פיצ'ר תוכנה בלבד.
@Nba
אפשר, אבל אך ורק עם רכיב חומרה שעולה לא מעט. וגם אם אתה עושה את זה, לך תדע למי אתה נותן גישה לרכב שלך.
זה מצחיק שטסלה מאפשרים את הדרך הזו לשדרג. רשות המסים דופקת את עצמה ובעיקיפין את טסלה ואותנו פעמיים בזה שהם לא מאפשרים לטסלה לחייב בארץ דרך האפליקציה.
כל מי שמשדרג בצורה העקיפה הזו לא משלם מע"מ, משמע חוסך לא מעט כסף והמע"מ גם לא מגיע למדינה בסופו של דבר.
עד כמה שזכור לי, הדבר הפיסי היחיד שאפשר לפתוח ב-SR+ הוא חימום כיסאות אחוריים + חימום הגה.
כנראה שהרבה יותר פשוט ויכול להיות אפילו זול לחברה לייצר ליין אחד של כיסאות והגאים מאשר שני ליינים, ופשוט לנעול את הפיצ'ר הזה בתוכנה.
רק לידע כללי, אלה שקיבלו את הרכבים בדצמבר, פתחו להם את זה בחינם.
ב-LR אפשר לפתוח Acceleration Boosts שזו תוספת תאוצה שמקצרת את הזמן מ-0 ל-100 בחצי שניה. בגדול נותן לך עוד משהו כמו 50 כ"ס.
זה פיצ'ר תוכנה בלבד.
@Nba
אפשר, אבל אך ורק עם רכיב חומרה שעולה לא מעט. וגם אם אתה עושה את זה, לך תדע למי אתה נותן גישה לרכב שלך.
זה מצחיק שטסלה מאפשרים את הדרך הזו לשדרג. רשות המסים דופקת את עצמה ובעיקיפין את טסלה ואותנו פעמיים בזה שהם לא מאפשרים לטסלה לחייב בארץ דרך האפליקציה.
כל מי שמשדרג בצורה העקיפה הזו לא משלם מע"מ, משמע חוסך לא מעט כסף והמע"מ גם לא מגיע למדינה בסופו של דבר.
Re: טסלה - השרשור הרישמי
@nir11 אני לא מדבר על ישראל, אני מדבר על בעלי רכבי טסלה, לא חושב שיש למישהו יכולת לפרוץ את המערכות שלהם לשם שדרוג בחינם.
@TheCoolest, לא בדיוק בחינם, הם שילמו את העליית מחירים שהיא משמעותית יקרה יותר מהתוסף.
@TheCoolest, לא בדיוק בחינם, הם שילמו את העליית מחירים שהיא משמעותית יקרה יותר מהתוסף.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Re: טסלה - השרשור הרישמי
אי אפשר לקבוע את זה כמשהו מוחלט , ערך זה משהו אינדיבידואלי....
אפילו משהו טריוויאלי כמו תא מטען גדול ועם גישה נוחה כמו של SUV יכול להיות משהו שבשבילו הרבה אנשים לא יהיו מוכנים לשלם יותר וגם לרדת למשפחתית רגילה. או לחילופין יעדיפו להוסיף בשביל לשדרג ל-SUV מאובזר מאוד במקום לשלם אותה תוספת בשביל טסלה.