כפי שכבר צויין פה באחד הפורומים, תלונות רבות מגיעות לפורום של Google בכל הנוגע ל-Nexus One.
התלונות מתמקדות בעיקר בקליטת 3G לקויה ב-T-Mobile, בבעיות ברמקול ובעיות במסך המגע.
זה לא שאין תלונות לגבי מכשירים אחרים, אבל הבעיה העיקרית של Google היא שיטת השיווק החדשה שבה הם נקטו.
לפי שיטה זו, Google היא המשווקת של המכשיר ועל כן היא גם נותנת האחריות במקרים של תקלות.
אבל מה שקורה בפועל הוא שמי שרכש את המכשירים ישירות מ-Google, יכול לקבל שירות רק דרך אימייל, ותוך הבטחה של Google להחזיר תשובה בטווח של יומיים!!!
כן, יומיים!.
מצבם של הרוכשים דרך T-Mobile לא טוב יותר.
ישנן הרבה מאד טענות על זריקת אחריות בין הספקית T-Mobile ליצרנית HTC ובין Google, ובינתיים הצרכנים נותרים ללא תשובות וללא פתרונות לתקלות.
אני לא חושב שמי שרכש מכשיר Super Phone (כל לדברי Google), אמור לחכות יומיים רק כדי לקבל תשובה באימייל ובינתיים במקרים מסויימים להישאר ללא מכשיר.
ללא ספק Google חייבת לעשות סדר בבלגן הזה, לפני שיהיה מאוחר מדי.
Google ו-Nexus, טעויות של טירונים, או תכנון לקוי?
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
לי אין שום בעיות בינתייםItay_Pollak כתב:לא נעים בכלל...
וזה למה צריך לחכות קצת לפני שקונים
batnun - אם אתה קורא - מה הדיווח שלך אחרי כמה ימים - יש בעיות?...
עדיין משחק עם המכשיר - כבר עדכנתי את הרום לגירסה של MoDoCo...
עברית עדיין לא הצלחתי לשים - העתקת הפונטים שעבדו ב-G1 לא הביאה לתוצאות כאן.
ודרך אגב, כשהייתי צריך את התמיכה של גוגל בעניין כלשהו שלא קשור (אחד הדומיינים
שאני מנהל אצלם) - הם ענו תוך שעות וקבלתי תמיכה מצויינת ואדיבה...
Batnun
.
כל הקטע שיש הסכם בין גוגל ל-HTC בנושא זה.HazooM כתב:אני לא מבין מה הסיפור של גוגל לסדר איזה הסכם עם HTC ומי שיש לו בעיה (פיזית) במכשיר יכול לקבל שירות אצלם....
לפי מה שפירסמו, גוגל אמורים לטפל בבעיות תוכנה (מערכת הפעלה) ו-HTC יטפלו בכל הקשור לחומרה (תקלות פיזיות במכשיר). מה השתבש בדרך? אין לי מושג.