https://us.community.samsung.com/t5/Hom ... -p/1278935
מסתבר שסידרה שלמה של מכשירי BluRay מתוצרת סמסונג החלו להכנס ללולאת Boot אינסופית החל מיום ששי. מאות משתמשים בפורום של סמסונג מדווחים על הבעיה.
מכיון שהשגיאה קורית מיד עם ההדלקה, לא ניתן להשתמש בשרות עידכוני התוכנה כדי לפתור את הבעיה.
מישהו נתקל בזה בעצמו?
כונני בלו ריי של סמסונג החלו להיכנס ללופ אינסופי בהדלקה בימים האחרונים
- udif (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2067
- הצטרף: אוקטובר 2005
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 124 פעמים
נמצאה הסיבה להתרסקות מכשירי הבלו ריי של סמסונג: עדכון של קובץ XML שגוי בשרתי סמסונג.
https://www.theregister.com/2020/07/18/ ... explained/
מי שלמזלו לא הפעיל את המכשיר בחודש האחרון כנראה ניצל, מכיון שהקובץ התקול כבר תוקן בשרתי החברה ומי שיחבר את המכשיר עכשיו לא יעודכן בקובץ השגוי.
מכיון שהקובץ נקרא בשלב מוקדם מאד, לפני בבדיקת עדכוני הקושחה באינטרנט, אין אפשרות לתיקון מרחוק, והתיקון מחייב פתיחת המכשיר, הלחמה של חוטים לנקודות בדיקה, ועדכון קושחה ידני עם תוכנה קניינית של סמסונג.
סמסונג מתקנת על חשבונה את המכשירים, לפחות בארצות הברית.
https://www.theregister.com/2020/07/18/ ... explained/
מי שלמזלו לא הפעיל את המכשיר בחודש האחרון כנראה ניצל, מכיון שהקובץ התקול כבר תוקן בשרתי החברה ומי שיחבר את המכשיר עכשיו לא יעודכן בקובץ השגוי.
מכיון שהקובץ נקרא בשלב מוקדם מאד, לפני בבדיקת עדכוני הקושחה באינטרנט, אין אפשרות לתיקון מרחוק, והתיקון מחייב פתיחת המכשיר, הלחמה של חוטים לנקודות בדיקה, ועדכון קושחה ידני עם תוכנה קניינית של סמסונג.
סמסונג מתקנת על חשבונה את המכשירים, לפחות בארצות הברית.