קניתי מדיח חדש והאריזה שלו פגומה .
הקלקרים הלבנים שמגינים על 4 פינות שבורים באמצע כאילו המדיח קיבל מכה, הניילון שעוטף כזה רופף גם…
השאלה אם לבקש להחליף את המוצר באחר לפני שמתקינים לי אותי או להשאיר ככה?
מדיח עם אריזה פגומה
Re: מדיח עם אריזה פגומה
1. אם הבחנת בכך כשהמוביל הגיע, יכולת לסרב לקבל.
2. אם הבחנת בזה מיד, והמוביל סירב לקחת בחזרה, מצלמים מיד בנוכחות המוביל ולא מחכים. כך, המוביל מודע לדבר ואין מצב לטעון שהמשלוח הגיע "בשלום". חשוב גם לציין זאת בתעודה שעליה אתה חותם למוביל.
3. אם זיהית את הקטע רק לאחר שהמוביל כבר הלך, מאד יתכן שתהיה לך בעיה להוכיח "מתי זה קרה". (אולי אצלך)?
4. אם תפנה ליבואן או לחנות ויסרבו להחליף, תזמין טכנאי שיפתח את האריזה וידריך אותך כיצד לתפעל את המכשיר. זו זכותך כמובן, ובמהלך ההדרכה, תבדוק שהכל שלם והכל תקין. לא תקין? דרוש החלפה. אצלי, הגיע מכשיר עם אריזה שלמה אבל הייתה "דפיקה" בדופן צדדי. הראיתי לטכנאי והוא אירגן לי החלפה מיידית של הדופן. היות שהמכשיר עצמו היה תקין, טענותיי הסתיימו.
5. בחצי השנה האחרונה (אולי בגלל מגרפת המקרנה), נוכחתי שיבואנים שונים "מאשרים" לך לפתוח בעצמך את האריזה ולוודא (תוך צילום סרט של הפתיחה), שהכל תקין. יצא לי כבר לפתוח 3 או 4 מארזים של משלוחים בעצמי, ולשמחתי, הכל עבר בשלום וחיש קל מחקתי את הסרטון שהפקתי. בדרך זו, חסכתי לעצמי את מיחושי הבטן, כשאיש השירות לא ניסה "למכור לי" מגנט שמצמידים לצינור המים, הארכת אחריות במחיר מופקע, מגן ברקים ומה לא.
6. אה. כתבת את זה לפני כחודש... כנראה שמצאת פתרון. אז ספר מה עשית...
2. אם הבחנת בזה מיד, והמוביל סירב לקחת בחזרה, מצלמים מיד בנוכחות המוביל ולא מחכים. כך, המוביל מודע לדבר ואין מצב לטעון שהמשלוח הגיע "בשלום". חשוב גם לציין זאת בתעודה שעליה אתה חותם למוביל.
3. אם זיהית את הקטע רק לאחר שהמוביל כבר הלך, מאד יתכן שתהיה לך בעיה להוכיח "מתי זה קרה". (אולי אצלך)?
4. אם תפנה ליבואן או לחנות ויסרבו להחליף, תזמין טכנאי שיפתח את האריזה וידריך אותך כיצד לתפעל את המכשיר. זו זכותך כמובן, ובמהלך ההדרכה, תבדוק שהכל שלם והכל תקין. לא תקין? דרוש החלפה. אצלי, הגיע מכשיר עם אריזה שלמה אבל הייתה "דפיקה" בדופן צדדי. הראיתי לטכנאי והוא אירגן לי החלפה מיידית של הדופן. היות שהמכשיר עצמו היה תקין, טענותיי הסתיימו.
5. בחצי השנה האחרונה (אולי בגלל מגרפת המקרנה), נוכחתי שיבואנים שונים "מאשרים" לך לפתוח בעצמך את האריזה ולוודא (תוך צילום סרט של הפתיחה), שהכל תקין. יצא לי כבר לפתוח 3 או 4 מארזים של משלוחים בעצמי, ולשמחתי, הכל עבר בשלום וחיש קל מחקתי את הסרטון שהפקתי. בדרך זו, חסכתי לעצמי את מיחושי הבטן, כשאיש השירות לא ניסה "למכור לי" מגנט שמצמידים לצינור המים, הארכת אחריות במחיר מופקע, מגן ברקים ומה לא.
6. אה. כתבת את זה לפני כחודש... כנראה שמצאת פתרון. אז ספר מה עשית...