ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות
Or2705
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: יוני 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #1 

היי,
למעלה משבועיים שאני סובל מניתוקים פשוט הזויים. בתאכלס זה התחיל לפני איזה חודשיים, היה פה טכנאי שהחליף קונקטור ואז זה הסתדר עד ללפני שבועיים.
אני עם הוטבוקס 200 מגה עם הוטנט כספק.
רנדומלית האינטרנט פשוט מתנתק וחוזר לאחר כמה שניות ארוכות/דקות. כאשר הוא מתנתק - כל האורות במודם נשארים דלוקים.
לפחות 5 ביקורים שונים של טכנאים עד כה לא עזרו.. ומה הם לא ניסו:
- החליפו כבל
- החליפו קונקטור פעמיים(!)
- החליפו מודם
- החליפו שנאי
בנוסף, הייתה תקלת רשת איזורית פה שתוקנה. אני היחידי בבניין (לפי מה שהטכנאים טוענים) שיש לו את הבעיה הזאת. הם אמרו לי שמדובר על כמה מאות ניתוקים ביום(!).
מה שמחובר קווית להוט בוקס - טלויזיה, ראוטר (Xiaomi AX1800 שמשמש בעיקר להפצת רשת אלחוטית בבית), פלייסטיישן 5 וסוויצ' (מפצל של כבל רשת).
בתמיכה הטכנית רואים שיש בעיה בכל שיחה שלי איתם.

יש למישהו מושג מה לעזאזל קורה פה? מה יכול לגרום לזה? יש מצב שאחד המכשירים "חונק" את הרשת?
ניסיתי בנוסף גם להעביר את ההוט בוקס לשקע חשמל משלו (כיום הוא מחובר למפצל) אבל התקלה עדיין נמשכה. אגב, אחד הטכנאים שהיה פה שניסה לעקוב מרחוק ביקש ממני לנתק את כל הכבלי רשת מההוט בוקס כדי לראות האם זה אחד המכשירים האחרים שגורם לבעיה - לפי מה שהוא טוען הניתוקים המשיכו..
אני חושש שזה משהו בדירה פה שגם אם אני אעבור לתשתית של בזק יגרום לאותה בעיה - ואז לא עשיתי בזה כלום.

כל עזרה תתקבל בברכה :)

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7775
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 283 פעמים

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #2 

לא חושב שיש קשר לשקע חשמל נפרד. מדובר במכשירים בהספק מאד נמוך.
אם אתה נכנס לממשק הניהול בהוטבוקס, מה מופיע לך בנתוני הקו מבחינת כמות שגיאות correctables ו- uncorrectables?
אם כל האורות של המודם נשארים דלוקים - זה אומר שהמודם לא איבד סנכרון. אם בזמן זה יש איזשהו ניתוק, ייתכן שזה קורה בניתוב שמתבצע אצל הספק. אתה עם הוטנט כספק, האם ייתכן שהפעלת סינון אתרים? הסיבה שאני שואל היא שאפשר לנסות לבטל את זה ולקבל ניתוב אחר בהוטנט.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Or2705
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: יוני 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #3 

07/01/2021 16:06  
איינשטיין כתב:
לא חושב שיש קשר לשקע חשמל נפרד. מדובר במכשירים בהספק מאד נמוך.
אם אתה נכנס לממשק הניהול בהוטבוקס, מה מופיע לך בנתוני הקו מבחינת כמות שגיאות correctables ו- uncorrectables?
אם כל האורות של המודם נשארים דלוקים - זה אומר שהמודם לא איבד סנכרון. אם בזמן זה יש איזשהו ניתוק, ייתכן שזה קורה בניתוב שמתבצע אצל הספק. אתה עם הוטנט כספק, האם ייתכן שהפעלת סינון אתרים? הסיבה שאני שואל היא שאפשר לנסות לבטל את זה ולקבל ניתוב אחר בהוטנט.
...
היי,
תודה על התשובה!
לגבי השאלה שלך - צירפתי צילום מסך.. אשמח אם תגיד לי מה המשמעות של מה שרואים פה.

הוטנט הם בהחלט היחידים עוד שלא צעקתי עליהם בתקופה הזאת, אני מחכה לדבר איתם על הקו כדי שיבדקו לי מה הסיפור מהצד שלהם.. בכל מקרה לא מופעל אצלי שירות סינון אתרים, לא שידוע לי לפחות.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
נערך לאחרונה על ידי Or2705 ב 07/01/2021 16:18, נערך פעם 1 בסך הכל.

yaronkle
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 4599
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: ירון קליין
מיקום: גן יבנה
נתן תודות: 144 פעמים
קיבל תודות: 218 פעמים

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #4 

היו לי ניתוקים ובעיות בגלל הוטנט.
ספק לא מוצלח

Or2705
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: יוני 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #5 

מעדכן שדיברתי עם הוט נט הרגע, מסתבר שהייתה שם בעיית סנכרון לפי מה שהנציגה תיארה בין הספק לתשתית שיתכן וגרמה לבעיות. בעיה הייתה בכל מקרה בצד של הוט נט.. לא מאשים אותם בזה, רק מאשים את הוט שלא חשבו על זה. פשוט מדהים שכשבדקתי עם הוט האם יש מצב שהתקלה היא אצל הספק הם אמרו שחד משמעית לא והעדיפו לשלוח לפה כל הזמן טכנאים.

בכל מקרה, אני אמשיך לעקוב אחרי זה וחלום שלי שזאת הייתה הבעיה.
תודה בכל מקרה!

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7775
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 283 פעמים

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #6 

07/01/2021 17:14  
Or2705 כתב:
מעדכן שדיברתי עם הוט נט הרגע, מסתבר שהייתה שם בעיית סנכרון לפי מה שהנציגה תיארה בין הספק לתשתית שיתכן וגרמה לבעיות. בעיה הייתה בכל מקרה בצד של הוט נט.. לא מאשים אותם בזה, רק מאשים את הוט שלא חשבו על זה. פשוט מדהים שכשבדקתי עם הוט האם יש מצב שהתקלה היא אצל הספק הם אמרו שחד משמעית לא והעדיפו לשלוח לפה כל הזמן טכנאים.

בכל מקרה, אני אמשיך לעקוב אחרי זה וחלום שלי שזאת הייתה הבעיה.
תודה בכל מקרה!
...
אני מבין למה הוט התעקשו לשלוח אליך טכנאים. הנתונים שהמודם שלך מקבל אינם תקינים. יש הרבה שגיאות, חלק לא מבוטל מהן לא ניתנות לתיקון (uncorrectables).
הוט צריכים לבדוק את התשתית עד הדירה שלך. יש שם לא מעט הפרעות.
רצוי שה-Power יהיה קצת יותר גבוה (הגברת עוצמה) ורצוי שה-SNR (יחס אות לרעש) יהיה יותר באיזור של 30dB אם אפשר.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Or2705
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: יוני 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #7 

אהלן שוב, בימים האחרונים שוב יש לי הודעות בהוט בוקס בסגנון:
SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
MDD message timeou Started Unicast Maintenance
Ranging - No Response received - T3 time-out
האם זה מעיד על בעיה בצד של הספק? מה המשמעות של ההודעות האלו?
תודה

orir
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 481
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #8 

היו לי את הבעיות האלה בדיוק בסגר הראשון כולל ההודעות. היו כאן מצעד טכנאים. אחד חיבק את הכבל, שני החליף, שלישי הוציא מהחשמל את הפייבר והכניס לשקע אחר!!!!, רביעי הביא שני פייבר חדשים. כל טכנאי שבא אמרתי לו שהבעיה היא עומס בארון שלהם בשכונה וברכזת. הכל עובד פרפקט שנים ואז כולם מהבית ופתאום מתנתק כל הזמן. בסוף אחרי חודש ושבועיים הם הסכימו לגשת לארון שלהם..... משום מה הבעיה נפתרה מאז.
שורה תחתונה זה בעיות עומס באזור.
שלושה חברים מאזור אם המושבות בפתח תקווה עם אותם בעיות. מה, לכולם עכבר אכל את הקואקס (אולי אותו עכבר) בדיוק בתחילת הסגר?

Izkov
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: יוני 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #9 

07/01/2021 19:07  
איינשטיין כתב:
07/01/2021 17:14  
Or2705 כתב:
מעדכן שדיברתי עם הוט נט הרגע, מסתבר שהייתה שם בעיית סנכרון לפי מה שהנציגה תיארה בין הספק לתשתית שיתכן וגרמה לבעיות. בעיה הייתה בכל מקרה בצד של הוט נט.. לא מאשים אותם בזה, רק מאשים את הוט שלא חשבו על זה. פשוט מדהים שכשבדקתי עם הוט האם יש מצב שהתקלה היא אצל הספק הם אמרו שחד משמעית לא והעדיפו לשלוח לפה כל הזמן טכנאים.

בכל מקרה, אני אמשיך לעקוב אחרי זה וחלום שלי שזאת הייתה הבעיה.
תודה בכל מקרה!
...
אני מבין למה הוט התעקשו לשלוח אליך טכנאים. הנתונים שהמודם שלך מקבל אינם תקינים. יש הרבה שגיאות, חלק לא מבוטל מהן לא ניתנות לתיקון (uncorrectables).
הוט צריכים לבדוק את התשתית עד הדירה שלך. יש שם לא מעט הפרעות.
רצוי שה-Power יהיה קצת יותר גבוה (הגברת עוצמה) ורצוי שה-SNR (יחס אות לרעש) יהיה יותר באיזור של 30dB אם אפשר.
...
עוצמות יותר גבוהות מ12? וSNR יהיה 30 ?
אני לא יודע אם זה מחוסר ידע או שאתה מנסה להטריל .
12 זאת עוצמה גבוה, אולי אפילו גבוה מידי . ואם היה לו SNR 30 אני מאמין שלא היה לו אינטרנט בכלל, SNR צריך להיות בשאיפה ל40.
מה שכן הייתי ממליץ לפותח האשכול הוא להפוך את ההוטבוקס (בתקווה שיש לך 4, הוא היחיד שמתפקד נורמלי) לBRIDGE ולראות אם הבעיות ממשיכות .

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7775
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 283 פעמים

Re: ניתוקים רנדומליים בתשתית הוט

הודעה שלא נקראה #10 

15/01/2021 21:09  
Izkov כתב:
07/01/2021 19:07  
איינשטיין כתב:


אני מבין למה הוט התעקשו לשלוח אליך טכנאים. הנתונים שהמודם שלך מקבל אינם תקינים. יש הרבה שגיאות, חלק לא מבוטל מהן לא ניתנות לתיקון (uncorrectables).
הוט צריכים לבדוק את התשתית עד הדירה שלך. יש שם לא מעט הפרעות.
רצוי שה-Power יהיה קצת יותר גבוה (הגברת עוצמה) ורצוי שה-SNR (יחס אות לרעש) יהיה יותר באיזור של 30dB אם אפשר.
...
עוצמות יותר גבוהות מ12? וSNR יהיה 30 ?
אני לא יודע אם זה מחוסר ידע או שאתה מנסה להטריל .
12 זאת עוצמה גבוה, אולי אפילו גבוה מידי . ואם היה לו SNR 30 אני מאמין שלא היה לו אינטרנט בכלל, SNR צריך להיות בשאיפה ל40.
מה שכן הייתי ממליץ לפותח האשכול הוא להפוך את ההוטבוקס (בתקווה שיש לך 4, הוא היחיד שמתפקד נורמלי) לBRIDGE ולראות אם הבעיות ממשיכות .
...
לא מנסה להטריל. משתף מהידע ומהנסיון שלי. יכול להיות שאני טועה, אבל אלה הערכים שעובדים אצלי עם אפס תקלות.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”