דבר ראשון לגבי בזק, אם החליפו את הכבל מהארון עד לדירה + עוד קודם החליפו מודמים אז כל מה שנשאר זה בעיה בכרטיס שלהם בארון תקשורת. הייתי בודק האם יש מוכנות שלהם לבוא ולהחליף את החיבור שלך בארון (כלומר בארון תקשורת שלהם ברחוב). אם לא, אתה יכול להתנתק לגמרי מבזק, לדעתי צריך לחכות לפחות כמה ימים כי צריך שיבוא טכנאי וינתק אותך פיזית בארון תקשורת ואני לא בטוח מתי הם עושים זאת, וכאשר אתה מתחבר אליהם שוב בתקווה הטכנאי יחבר אותך לכרטיס אחר והבעיה תיפתר. מעשית זה בעיקר אופציה אם אתה עובר להוט ועוד X זמן מחליט שאתה רוצה לנסות שוב את הבזק, אז תדע שבסיכוי לא קטן הבעיה פשוט תיפתר מעצמה (שם לב שאין שום בעיה להתקין את שתי התשתיות ביחד, אז תוכל להשאר בשלב ראשון גם עם הוט ולראות האם הבעיה עם בזק נפתרה)....
לגבי הוט זה בהחלט שקע של תשתית טלויזיה והוט "יתלבשו" על השקע הזה. אם צריך הטכנאי יחליף את הכבל שנכנס לדירה ומגיע עד לשקע הזה כחלק מההתקנה. הטכנאי גם יביא הוטבוקס, בתקווה הוטבוקס 4, ויחבר לשקע שהוא הכין ויוודא שהכל עובד. באמת שהחלק הכי מסובך אצל הוט זה להתנתק מהם, ומניסיוני גם זה לא בעיה כל עוד אתה מוכן לפנות אליהם בערוצים אלטרנטיביים (כלומר לא דרך המוקד הטלפוני הרגיל). כנראה שגם הדרך של פשוט לבטל את החיוב דרך חברת האשראי ולתת להם לרדוף אחריך עובדת טוב, כמו ש-mrraz111 ציין

אני מקווה שברור שזה בעייתי שיהיה לך גם תשתית יס וגם תשתית הוט באותו הזמן כי שתיהן אמורות להשתמש באותו כבל קוואקס שנכנס לדירה. בתיאוריה, יתכן שהוט יכולים להשחיל כבל קוואקס נוסף במקביל לכבל של יס אבל זה תלוי בצינור תקשורת שקיימים אצלך ועד כמה הם פנויים. אם זה המצב אצלך, הייתי שוקל בחיוב לעבור גם בטלויזיה להוט (מה שאמור גם להוזיל עליות כי טריפלים וכו' כרגיל חוסכים קצת כסף).