תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות
noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #1 

התחברתי לבזק לפני מספר שבועות בחבילה 40/3, עם ספק פרימו כדי לחסוך כסף (זה גם ככה רק חיבור גיבוי עבור הוט).

הטכנאי שחיבר אותי אמר לי שלצערי הוא מצליח לתת לי בפועל רק 28/3. בסדר, לא נורא.

בשבועות האחרונים מאז חוברתי לבזק, שמתי לב שבשעות השיא (נגיד אזור 8-9 בערב), מהירות האינטרנט של בזק יורדת מ 28 ל 1 (בעוד מהירות ה Upload בסדר גמור).

היה לי ברור שמדובר בספק האינטרנט פרימו (הבנתי שמדובר באיזו חלטורה במזרח ירושלים).

בקיצור, אתמול התקשרתי 199 לבזק כדי לעבור ספק אינטרנט. הנציגה אומרת לי שלצערה יש לי "בעית מהירות" בקו, ואם היא מעבירה אותי ספק, זה רק לחבילה של 15/0.8 מגה. לא היה ברור לי על איזו בעית מהירות היא מדברת, ומדוע שאעבור לחבילה כ"כ מגוכחת. אין לי שום בעית מהירות, פרט לשעות השיא, ושם האשם הוא פרימו. אמרתי לה שאני לא מוכן לעבור לחבילה 15, ושאין לי שום בעית מהירות. היא העבירה אותי לשירות הטכני.

בשירות הטכני הסבירו לי שאני מוגבל למהירות 28 מגה, בעוד החבילה אמורה לתת 40, ולכן זה נקרא אצלם "בעית מהירות", ולכן אוכל לקבל מהם רק חבילת 15/0.8, אלא אם יגיע טכנאי ויצליח לפתור את "בעית המהירות". שאלתי את הנציג האם אתה רואה אילו בעיות בקו שלי, פרט לכך שהוא מוגבל ל 28 מגה? הוא ענה שלא, שאין לי ניתוקים ומבחינת כל הפרמטרים שהוא רואה הכל נראה תקין לחלוטין, פרט לנושא המהירות המקסימלית אליה אני מצליח להגיע שהיא 28 ולא 40 (הוא גם אמר שיש לי שכן שמצליח להגיע ל 40). שאלתי את הנציג, ואם הטכנאי שלכם לא יצליח לשפר לי מ 28 ל 40 (כי טכנאי ההתקנה הרי אמר לי שזה המקסימום שאפשר לקבל אצלי)? הנציג ענה, אז תצטרך להישאר בפרימו, או לעבור לחבילה של 15/0.8 אצל ספק אחר. אמרתי לו אבל למה אני לא יכול לעבור לחבילה של 40/3 בספק אחר, אין לי בעיה שבפועל אקבל 28/3 ולא 40/3, זה עדיין הרבה הרבה יותר טוב מאשר 15/0.8, הנציג ענה כי יש הגיון מסוים בפתרון שהצעתי, אבל זו בקשה שמערכת בזק לא יודעת להכיל, כי אסור שיהיו בעיות מהירות.

אתם מבינים, בגלל "בעית מהירות" שמופיעה בצג של נציגה בשירות לקוחות, המערכת של חברת בזק רוצה למנוע ממני חבילה בה אני יכול לקבל 28/3 יציב, ולאפשר לי חבילה של 15/0.8, ואז מבחינתם הכל יהיה תקין, ו-"בעית המהירות" תיפתר. שוב: אם רק אסכים לרדת ממהירות של 28/3 למהירות של 15/0.8, בעית המהירות תיפתר.

אני אישית לא נתקלתי בחלמאות גדולה יותר בחיי, ואתם?

integral
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7052
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 198 פעמים
קיבל תודות: 388 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #2 

ניסית ליצור קשר עם בזק בינלאומי כדי לבנות חבילה של ספק+ תשתית? או לחברה אחרת?

noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #3 

18/12/2020 21:18  
integral כתב:
ניסית ליצור קשר עם בזק בינלאומי כדי לבנות חבילה של ספק+ תשתית? או לחברה אחרת?
...
אני כרגע נמצא בבאנדל דרך בזק על תשתית + ספק פרימו. הנציגה של בזק אמרה שהחלפת ספק היא דרכם... במידה ואני פונה ישירות לבזק בינלאומי, הם יכולים לעשות לי בעצמם ניוד מפרימו?


amirn
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 898
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #5 

להורים שלי היתה בעייה דומה, טכנאי שהיה סימן את "בעיית המהירות" ואי אפשר להחליף חבילה מעל 40. הנציג אמר שדיווח הטכנאי חוסם לנציגים את החבילות המהירות יותר והחסימה תרד רק שיבוא טכנאי שוב ויסדר את "בעיית המהירות". נציג אחר אמר שהסימון/חסימה הזו אמורה להעלם אוטומטית לאחר מספר ימים.

danon9964
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 251
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #6 

בזק לאט לאט ובטוח הופכת לחברה גרוע ביותר

יש להם בחצי שנה האחרונה מלא מלא מלא בעיות

הפתרון בשבילך מאוד פשוט תתקשר לכל חברת ספק שתבחר ופשוט תעשה אצלם מנוי לספק של 40/3 מגה
תקבל שם משתמש וסיסמא ופשוט תתחבר בראוטר שלך ופשוט תגדיר תספק עם השם משתמש וסיסמא שקיבלת

וזהו החלפת ספק...

לגבי בזק תשאיר בחבילה כמו שהיא,
גם ככה התחברות לבנדל והספק שקיבלת מהם הוא במחיר וזה ספקים שכביכול אתה לא משלם עליהם מה שנקרא זה "כולל בחבילה"

בהצלחה ....

guy9322
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 105
הצטרף: יולי 2013
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #7 

תתקשר לבזק בינלאומי (הספק) ותבקש שוק סיטונאי 40 מגה.

אם הם לא יכולים לתת לך 40 מגה, אז תתקשר לבזק (התשתית) ותאיים שתתנתק ותעבור להוט, במידה ולא יתנו לך 40 מגה בספק אינטרנט אחר (תדאג שיעבירו אותך לשימור לקוחות בבזק).

noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #8 

אז הטכנאי של בזק ביקר אותי היום, אמר שאין שום בעיה עם חיבור האינטרנט. הוא התקשר בנוכחתי למוקד 199 וניסה להסביר לנציגה שאין שום "בעית מהירות" על הקו שלי. היא אמרה לו לסגור את הקריאה, ואמרה לי להתפלל שבתוך כמה ימים המערכת תסכים להסיר את תוית "בעית המהירות".

הבעיה בלפנות ישירות לספקי אינטרנט, זה שהם רוצים מחירים הזויים על החבילות. בזק בינלאומי רוצים 40 שקל לחודש, בעוד דרך הבאנדל של בזק המחיר של בזק בינלאומי זה רק כמה שקלים בודדים...

Aviv943
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 558
הצטרף: אפריל 2011
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #9 

ניסית לבדוק אופציה לתשתית הוט או סיבים (פרטנר/ סלקום)? נראה לי לא סביר ולא הגיוני בשנת 2021 להיות בחבילת 28 מגה.
איזו מהירות הייתה לך עד עכשיו?

noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #10 

23/12/2020 20:28  
Aviv943 כתב:
ניסית לבדוק אופציה לתשתית הוט או סיבים (פרטנר/ סלקום)? נראה לי לא סביר ולא הגיוני בשנת 2021 להיות בחבילת 28 מגה.
איזו מהירות הייתה לך עד עכשיו?
...
זו רק חבילת גיבוי. החבילה הראשית 200 מגה של הוט.

פומבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: יוני 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #11 

23/12/2020 15:30  
noam23 כתב:
אז הטכנאי של בזק ביקר אותי היום, אמר שאין שום בעיה עם חיבור האינטרנט. הוא התקשר בנוכחתי למוקד 199 וניסה להסביר לנציגה שאין שום "בעית מהירות" על הקו שלי. היא אמרה לו לסגור את הקריאה, ואמרה לי להתפלל שבתוך כמה ימים המערכת תסכים להסיר את תוית "בעית המהירות".

הבעיה בלפנות ישירות לספקי אינטרנט, זה שהם רוצים מחירים הזויים על החבילות. בזק בינלאומי רוצים 40 שקל לחודש, בעוד דרך הבאנדל של בזק המחיר של בזק בינלאומי זה רק כמה שקלים בודדים...
...
טני מחובר דרך 018 בבאנדל (ספק+תשתית) במהירות של 100 מגה, ומשל 69 ש" לשנה הראשונה, ומקבל 80 למעלה מ-90% מהזמן.
אתה יכול לעבור אליהם, ואח"כ רק לוודא דרך בזק שנותקת גם מפרימו.

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3280
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 291 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #12 

תכנס להגדרות של הראוטר תגדיר חיבור בחייגן 1@1 תחבר מחשב עם כבל רשת תפתח דפדפן תכנס לאתר 147.235.246.92 ותראה כמה
אתה מקבל נקי בתשתית ללא ספק

חיבור ל 1@2 יעשה בדיקה של כמה הקו שלך יכול לסחוב ללא תלות בחבילה שמוגדרת בבזק.

תעלה גם צילום מסך של הנתוני סנכרון בראוטר של בזק
שנוכל לראות יותר לעומק כמה הקו יכול לסחוב.

arix
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

Re: תגידו לי אם אי פעם נתקלתם במקרה חלם יותר גדול מהבא (התנהלות חברת בזק)

הודעה שלא נקראה #13 

לגיבוי מומלץ חבילה של 5 מגה במחיר זול, הם לא מפרסימים את המחיר אבל אפשר להתעקש ולקבל את זה בזול, ממילא בבזק לא תקבל יותר , לא חשוב כמה תשלם :)

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”