הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות

מנהל: מנהלי רשתות

vic1234
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2055
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 165 פעמים

לינק להודעה #31 

אני עדיין רוצה להאמין שיש בינכם חוסר הבנה
והנציג חשב שאתה רוצה IP קבוע כדי לקבל גישה למצלמות כו'

Ymac
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 564
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

לינק להודעה #32 

@vic1234
·
עברתי לדעתי עשרות נציגים, הם דווקא הבינו טוב מאוד.
אמרו שהיה "לאחרונה" שינוי בנהלים ועכשיו כולם עובדים עם הNAT ואין אפשרות לשייך "ללא NAT"

גם ממש הסברתי להם שבבזק לא שילמתי מעולם על IP קבוע והוא לא היה קבוע מעולם (הם לא התעמקו, ואני בטוח שהם לא היו מבינים לעולם את הקונספט של DDNS אז חבל להלאות את מקריאי-תסריטי-השיחה הללו)

לגבי דרישה לרדת לחבילה - מעולם לא הגעתי עמוק מספיק לדיון על IP קבוע איתם, אבל בשום שלב הם לא הזכירו את זה.

פומבה
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: יוני 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

מבחינתי זאת עוד סיבה להישאר בבזק

לינק להודעה #33 

עם כל הסיפורים על התמיכה של הוט

אני מעדיף להישאר ה-80 מגה שאני מקבל בבזק, ולא לעבור להוט.

xsoft7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 375
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

לינק להודעה #34 

יש לי גם קטע דומה. הייתי עד עכשיו בספק של בזק (מוזר כן.. יש פוסט אחר שפתחתי איך לבזק יש ספק) ( התמיכה הטכנית העבירה אותי לשם עקב בעיות-לא בזק בינלאומי).

בכל מקרה, שינמכתי ל ספק של 200 מגה והתשתית השארתי ל500\12

עכשיו אני חווה באתר שאני רשום PREMIUM עליו, מהירויות רגילות (עד 300K - כמשתמש רגיל\אורח) ולא מקסימליות.

לאחר דיבור עם התמיכה באתר שלהם, אמרו שאני כנראה מאחורי פיירוול\VPN .. מסתבר שזה בגלל שאני מאחורי NAT (יש דרך לבדוק\לוודא?)

Lyonia
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 592
הצטרף: ינואר 2011
מיקום: מרכז הארץ, בקעת אונו
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 51 פעמים

לינק להודעה #35 

@Ymac
·אחרי כל הסיפורים האלה לא בא לך לעבור לבזק?

eran405
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3148
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 307 פעמים
קיבל תודות: 701 פעמים

לינק להודעה #36 

@xsoft7
·

תשווה את הכתובת שאתה רואה בממשק של הראוטר לכתובת שאתה מקבל בחיפוש my ip בגוגל, אם הם שונות אתה מאחורי NAT. בנוסף כמה שיודע לי, אצל הוטנט הכתובות מאחורי ה-NAT מה-subnet של 100.64.0.0/10 ואין כתובת אינטרנט שמתחילות ב-100, כלומר אם הכתובת בראוטר מתחילה ב-100 אתה מאחורי NAT (עדיין עדיף להשוות עם הכתובת שרואים אותך מהרשת כדי להיות 100% בטוח).

arix
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #37 

xsoft7 כתב:יש לי גם קטע דומה. הייתי עד עכשיו בספק של בזק (מוזר כן.. יש פוסט אחר שפתחתי איך לבזק יש ספק) ( התמיכה הטכנית העבירה אותי לשם עקב בעיות-לא בזק בינלאומי).

בכל מקרה, שינמכתי ל ספק של 200 מגה והתשתית השארתי ל500\12

עכשיו אני חווה באתר שאני רשום PREMIUM עליו, מהירויות רגילות (עד 300K - כמשתמש רגיל\אורח) ולא מקסימליות.

לאחר דיבור עם התמיכה באתר שלהם, אמרו שאני כנראה מאחורי פיירוול\VPN .. מסתבר שזה בגלל שאני מאחורי NAT (יש דרך לבדוק\לוודא?)
...
עושים בדיקת מהירות , בבדיקת המהירות רואים את ה IP , אם זה מתחיל ב 37 אז כנראה אתה מאחורי NAT ,
תבדוק כמה פעמים בהפרשי זמנים, אם ה IP משתנה הווה אומר גם שאתה מאוחרי NAT

eran405
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3148
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 307 פעמים
קיבל תודות: 701 פעמים

לינק להודעה #38 

arix כתב: עושים בדיקת מהירות , בבדיקת המהירות רואים את ה IP , אם זה מתחיל ב 37 אז כנראה אתה מאחורי NAT ,
...
...
·

זה בהחלט לא נכון, כרגע יש לי IP חיצוני של הוטנט שמתחיל ב-37.

xsoft7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 375
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

לינק להודעה #39 

כן.. בראוטר אני מקבל עם תחילה 100, ובספידטסט מקבל מתחיל ב37

ChinggisKhan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 594
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 89 פעמים

לינק להודעה #40 

מודה שלא עקבתי אחרי כל השרשור, לא מצליח להביןמאת ההתעקשות על הוט-נט. אצלי עבדו מצויין 3 חודשים, התחילו לעשות בעיות, אחרי 4 שעות כבר הייתי מחטבר דרך בזק בינלאומי (מבצע חודשיים חינם היה, ככה שיצא אותו מחיר).

xsoft7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 375
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

לינק להודעה #41 

ההתעקשות שדרך הוטנט שמתי 200 מגה, ואני משלם 15 שקל. (התשתית 12\500)

בזקבינלאומי לוקחים הרבה יותר.

arix
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #42 

eran405 כתב:
...
...
·

זה בהחלט לא נכון, כרגע יש לי IP חיצוני של הוטנט שמתחיל ב-37.
...
ומה הכתובת אצלך בתוך ה ROUTER שמראה את הכתובת החיצונית ?
יתכן ויש כאלו שיש להם IP שמתחיל ב 37 ולא מאחורי NAT :)
אפשר להסכים שאם הכתובת בתוך הראוטר "Your IP address" לא זהה לכתובת שאתה מקבל בבדיקת מהירות למשל אז הווה אומר שאתה מאחורי NAT

arix
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: אוגוסט 2020
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #43 

הייתי מחובר דרך סינון אתרים, (כתובת שמתחילה ב 5) , פתאום לפני כחודשיים זה נעלם, גם לאחר כל הנסיונות בהוטנט לא הצליחו להחזיר לכתובת 5.
אז הם העבירו אותי לחיבור ללא חייגן מידית ,הם "עשו לי טובה" והתקשרו בעצמם להוט, אבל גם ללא "הטובה" הם נתנו לי מספר פניה שבעזרתה יכולתי לפנות להוט בעצמי , כל הנ"ל בשיחה אחת בודדת,
אולי המדיניות שונה עכשיו והם לא מעבירים ללא חייגן, אבל תמיד אפשר לשלם ל IP קבוע או לעבור לספק אינטרנט אחר ובתנאי שהתשתית טובה ומגיעים לקצבים גבוהים....
נערך לאחרונה על ידי arix ב 12/10/2020 17:39, נערך פעם 1 בסך הכל.

xsoft7
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 375
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

לינק להודעה #44 

כמו שאמרתי, ברחבי האינטרנט מראה לי שזה 37, ובראוטר (יש לי asus ax88u) מראה YOUR WAN IS 100.99.xxx

eran405
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3148
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 307 פעמים
קיבל תודות: 701 פעמים

לינק להודעה #45 

@xsoft7
·

זה אומר שאתה מאחורי NAT, גם הכתובת של הראוטר שונה מהכתובת החיצונית וגם הכתובת של הראוטר אינה כתובת אינטרנט אלא כתובת השומרה ל-cgNAT:
https://en.wikipedia.org/wiki/Private_n ... deployment

מניסיוני ומהניסיון של רבים אחרים בעבר היה אפשר להתקשר ולבקש לצאת מה-NAT, או אם זה לא עובד, אז אפשר לבקש להפעיל סינון אתרים ולפחות עד לאחורנה זה גרם לזה שהכתובת שלך יוצאת מה-NAT. לגבי הסינון עצמו הוא נעשה ברמת ה-DNS, ואינו משפיע כאשר אתה משתמש ב-public DNS כמו לדוגמא 1.1.1.1 או 8.8.8.8, דבר שמומלץ גם בלי קשר לסינון:
https://www.lifewire.com/free-and-publi ... rs-2626062

כל השירשור הזה מדבר על זה שלפחות למספר אנשים "הטריק" הזה כבר לא עובד ואין אפשרות לצאת אצל הוטנט מה-NAT. במקומך הייתי דבר ראשון מנסה לדבר עם הוטנט (אין שום קשר להוט, זה עניין של הספק, כלומר הוטנט). אם זה לא מצליח אז אתה צריך לעבור לספק אחר. למיטב ידעתי אצל כל הספקים הגדולים כמו בזב"ל, פרטנר, סלקום אין NAT והכתובת תהיה תמיד ללא NAT.

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”