תשתית בזק נפלה פתאום וזה נשאר כך כמה ימים (ספקית אקספון)

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות

מנהל: מנהלי רשתות

שלח תגובה
Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

תשתית בזק נפלה פתאום וזה נשאר כך כמה ימים (ספקית אקספון)

לינק להודעה #1 

אני נמצא באקספון כבר כמה שנים, חבילת ספק + תשתית, סך הכל בסדר.
שלשום האינטרנט לפתע נפל ולא חזר, נורת dsl כבויה ולא נדלקת להבהובון אפילו.
התקשרתי לתמיכה, ניסו איפוס פורט, ניסו לשנות ססמא, ניסו להוריד מהירות, כלום, נורת ה dsl לא נדלקת.
אני מצידי ניסיתי להחליף שקע, להחליף את השקע עצמו, להחליף כבלים, להחליף מיקרופילטר ואפילו להחליף מודם ראוטר (וגם לקחת את המודם ראוטר שלי לעבודה ולנסות לחבר אותו כדי לראות אם נורית ה - dsl תהבהב לפחות וזה קרה).

כעת אקספון ניסו להשחיל לי טכנאי ב 250 ש״ח, סירבתי בנימוס ונאמר לי שטכנאי בזק יבוא לבדוק את הקופסא בחוץ תוך עד 48 שעות, אני 24 שעות אחרי, לא קרה כלום ואני חושש שגם לא יקרה כלום מכאן.

מה הייתם עושים במקומי? עוברים להוט?

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

Re: תשתית בזק נפלה פתאום וזה נשאר כך כמה ימים (ספקית אקספון)

לינק להודעה #2 

@Evil-u
·קרה לי פעמיים במשרד, אבל אז הצלחתי לתפוס את הטכנאי בזק בסיבה. מה שקורה, מגיע טןכנאי, מחפש זוג פנוי. מוצא את הזוג שלך, כי הוא לא מסומן ואין עליו צליל של קו ומנתק אותו. ואז אתה נשאר ללא אינטנרט, עד שטכנאי בזק (כי אף אחד אחר לא יכול לגעת בתשתית) יגיע. הסכם עם חברות המספקות השירות דרך שוק הסיטונאי, כמו שאמרו לך באקספון.
עד שמישהו אחר יגיע לחבר אותך, כבר תסתדר הבעיה שלך מול אקספון.
מה שכן, האם יש לך קו טלפון על אותו קו עם האינטרנט? אם כן, תבדוק האם יש צליל חיוג. במידה ולא יהיה - צור קשר עם בזק, והם יסדרו לך את שתי הבעיות ביחד.

Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

לינק להודעה #3 

אין לי קו טלפון.
להבנתי אם אין אפילו הבהובון של dsl הרי שאין קו dsl בכלל.



אם אני אפנה לבזק איך אגיד להם בכלל מי אני? הרי לא קיבלתי מספר טלפון מאקספון.

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

לינק להודעה #4 

@Evil-u
·אין לך מה לפנות לבזק, אתה לא הלקוח שלהם במקרה הזה. לצערי הרב רק להמתין. ובהזדמנות הראשונה שתהיה - לעבור לשירות מבוסס סיבים אופטיים

Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

לינק להודעה #5 

dima_vy כתב:@Evil-u
לעבור לשירות מבוסס סיבים אופטיים
...
·איפה, הלוואי.

עוד חודשיים ממילא אני עובר דירה ונראה לי שאני אבחר את המקום החדש לפי התשתית האופטית.

CornFly
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: נובמבר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

גם לי זה קרה לפני חודשיים, הסיבה הפעלת vectoring

לינק להודעה #6 

הפיתרון היה, להחליף למודם שתומך ווקטורינג. כל פיתרון אחר, כולל בקשה לבטל את הוקטורינג על הקו, עבדה לאיזה שבוע-שבועיים, ואז פשוט הפעילו שוב את הווקטורינג (כנראה באיזה עדכון אוטומטי).

אחרי השדרוג של המודם, המהירות גבוהה יותר, ויציבה יותר.

Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

לינק להודעה #7 

חשבתי שזה גם בגלל וקטורינג, ניסיתי מודם ראוטר של dlink עם לוגו של בזק, גם הוא לא קיבל dsl בכלל.

בסוף לאחר הכל, גם כשטכנאי בזק בדק את הארון ואמר שאין בעיה, הציעו לי להזמין טכנאי בעלות, אמרתי תודה רבה ושאני חושב שזה צריך להיות אינטרס שלהם להמשיך את השירות ללקוח, אחרי שהייתי עם אקספון מאז מהפכת הבאנדל עזבתי להוט חבילת 500mb, דווקא סבבה.

shakedal
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

קרה לי בדיוק עכשיו בבוקר אותו דבר

לינק להודעה #8 

מה אפשר לעשות ולמה אם מישהו ניתק את הקו אני צריךלשלם על טכנאי??

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2680
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 515 פעמים

Re: קרה לי בדיוק עכשיו בבוקר אותו דבר

לינק להודעה #9 

shakedal כתב:מה אפשר לעשות ולמה אם מישהו ניתק את הקו אני צריךלשלם על טכנאי??
...
·

זה שכר לימוד שנדרש לשלם בכדי להבין למה לא להתקרב לקומבינות העקומות מסוג של השוק הסיטונאי השחור.
ומה שאפשר לעשות, זה למשל לעבור להיות לקוח של בזק.

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

Re: קרה לי בדיוק עכשיו בבוקר אותו דבר

לינק להודעה #10 

@sys_admin
·נראה לי שאתה סתם מקניט את השירות של שוק הסיטונאי. יש לשוק הזה לא מעט לקוחות. לא כולם חייבים טכנאי ברגע אם קורה משהו, וגם לרוב, הכל עובד תקין. אם יש תקלה אז כן, מטפלים. גם בזק לא תמיד שולחים טכנאי מהיום להיום ולא תמיד מהיום למחר, וצריך להתווכח איתם. לא כולם גם צריכים קווים עסקים עם SLA של 4 שעות. גם לי היו תקלות, וטכנאי בזק פעמיים ניתקו זוג שהולך למשרד שלי, אבל לא נורא, די מהר איתרתי אותם ותקנו הכל. שאלה של רצון :) על פני מספר שנים, החיסכון משתלם לדעתי.

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2680
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 515 פעמים

לינק להודעה #11 

@dima_vy
·
אנסה להסביר כמה נקודות פשוטות ביותר בהקשר ללקוחות של השוק הסיטונאי. "לא כולם חייבים טכנאי ברגע אם קורה משהו", אם מדובר על תקלה בצד של הלקוח ואם הלקוחות אלה הם אנשים טכניים שיודעים לבד לתקן את התקלות בצד שלהם. אבל, לרוב לקוח ממוצע, גם, אם התקלה היא בצד שלו: ( מודם תקול, לא מתאים, לא מתפקד, שקע טלפון לא תקין וכו' ) לקוח ממוצע ללא טכנאי לא ידע לפתור תקלה כזו לבד. ובטח ובטח שבכל תקלה שהיא מחוץ לצד הלקוח, כל לקוח לא יוכל לטפל בה כלל וחייבים טכנאי בכל מקרה. ובמקרה של כל תקלה, אם הלקוח של שוק סיטונאי פונה לבזק, הם שולחים אותו לרצף את הים ולחפש את אותו הבסטיונר מהשוק שמכר לו את השירות שאין לו לא שירות. :lol:
ואם אותו הלקוח פונה לאותו הבסטיונר, אז הוא שולח אותו גם לאותו הכיוון, מכיוון שלאותו הבסטיונר אין שום רצון או כלים לטפל בתשתית שלא שייכת לו ואין לו אפילו את הגישה לתשתית זו.

כמובן שגם בזק לא שולחים טכנאים בדרך כלל מעכשיו לעכשיו ללקוח פרטי וזה יהיה חלון של זמן של כמה ימים, אבל יש "טיפה" הבדל בין הגעה של טכנאי תוך כמה ימי עסקים לבין מצב של לקוח של שוק, שבמסגרתו שולחים את הלקוח לחפש את החברים שלו. :lol:

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

לינק להודעה #12 

@sys_admin
·אני מסכים איתך, שכן, מבחינתלקוחות שלא מבינים בתחום בכלל, עדיף להשתמש בשירות של חברות, שנותנות שירות המלא, כמו בזק, או הוט, או חברות שמספקות שירות בסיבים אופטיים, כי אצלם טכנאי יכול לפתור את כל סוג הבעיה האפשרית (לפחות אמור לדעת לפתור).
בחברות בשוק הסיטונאי, ישנה הפרדה, כי אין להן אפשרות לתקן בעיות בשתית שהן שוכרות, והן חייבות טכנאים של בעלי התשתית. מניסיון האישי, בתור לקוח של אקספון בשוק הסיטונאי, הטיפול של אקספון היה בסדר גמור, כאשר היה צורך בטכנאי בזק, לפחות שלוש פעמים (מנויים שונים) הם דאגו להגעת טכנאי בזק במהירות די גבוה, תוך יום, וטיפלו בבעיה.
רק במקרה אחד, בו התעקשתי שהבעיה אינה בציוד קצה והגיע טכנאי והוכיח לי שהבעיה בציוד קצה שלי. כאן, ללקוחות שלא מבינים בתחום, תהיה בעיה, כי צריך לדעת להתעסק במודמים, נתבים וכל שאר חלקי הרשת.
אז כן, מי שמבין, ויכול להתעסק עם זה, יכול לחסוך. מי שלא, ממשיך לשלם לבזק, ובמידת הצורך נהנה משירות מלא יותר, המתקבל מגורם אחד. וזה כנראה, מה שהולך להיות לנו בשנים הרקרובות, שאנחנו בתור לקוחות, נקבל שירות אך ורק מגורם אחד, אצלו אנחנו מנויים. מי שירצה שירות טוב יותר, יהיה לקוח של בזק, מי שידע להסתפק בפחות ולהשלים עם הידע שלו, יוכל לקנות שירות זול יותר.
וכן, לקוחות שוק הסיטונאי לא אמורים ממש לפנות לבזק, הם לא לקוחות של בזק, זאת הייתה המטרה, שהם יהיו לקוחות של חברה אחרת, והיא תתן שירות. אתן לך דוגמה אחרת: אדם לקוח בנק לאומי נגש למשוך כסף מכספומט של בנק הפועלים. הכרטיס נבלע. אין לו סיבה לבקש מבנק הפועלים לתת לו שירות, כי הוא לא לקוח של הבנק, למרות שתקלה קרתה עם תשתית של בנק הפועלים. אז בעיניי זה אותו דבר בשוק הסיטונאי

בוא נראה מה יהיה אם באמת חברות קטנות יותר יתחילו לפרוס סיבים ולחבר בתים. נראה לי זה יתחיל כך ואח"כ הגדולות יקנו אותן יחד עם תשתיות, כמו שקרה עם כל חברות הסלולר הוירטואליות.

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3275
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 291 פעמים

Re: תשתית בזק נפלה פתאום וזה נשאר כך כמה ימים (ספקית אקספון)

לינק להודעה #13 

29/07/2020 14:56  
Evil-u כתב:
אני נמצא באקספון כבר כמה שנים, חבילת ספק + תשתית, סך הכל בסדר.
שלשום האינטרנט לפתע נפל ולא חזר, נורת dsl כבויה ולא נדלקת להבהובון אפילו.
התקשרתי לתמיכה, ניסו איפוס פורט, ניסו לשנות ססמא, ניסו להוריד מהירות, כלום, נורת ה dsl לא נדלקת.
אני מצידי ניסיתי להחליף שקע, להחליף את השקע עצמו, להחליף כבלים, להחליף מיקרופילטר ואפילו להחליף מודם ראוטר (וגם לקחת את המודם ראוטר שלי לעבודה ולנסות לחבר אותו כדי לראות אם נורית ה - dsl תהבהב לפחות וזה קרה).

כעת אקספון ניסו להשחיל לי טכנאי ב 250 ש״ח, סירבתי בנימוס ונאמר לי שטכנאי בזק יבוא לבדוק את הקופסא בחוץ תוך עד 48 שעות, אני 24 שעות אחרי, לא קרה כלום ואני חושש שגם לא יקרה כלום מכאן.

מה הייתם עושים במקומי? עוברים להוט?
...
היתי גם אני בסרט הזה עם 018 תשתית וספק דרכם, גם לי ניסו להשחיל טכנאי 250 שח,בסוף היתקשרתי למכירות של בזק עברתי לתשתית לחוד ספק לחוד תוך שעתיים הכל חזר לעבוד מבלי שהגיע טכנאי של בזק לחבר משהו,יש פה משחקי כוחות בכוונה כדי שלקוחות שוק הסיטונאי יחזור להיות לקוחות של תשתית ישירות ולא דרך חברת ספק.

dima_vy
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5805
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 286 פעמים

Re: תשתית בזק נפלה פתאום וזה נשאר כך כמה ימים (ספקית אקספון)

לינק להודעה #14 

31/10/2020 7:25  
MrYair כתב:
29/07/2020 14:56  
Evil-u כתב:
אני נמצא באקספון כבר כמה שנים, חבילת ספק + תשתית, סך הכל בסדר.
שלשום האינטרנט לפתע נפל ולא חזר, נורת dsl כבויה ולא נדלקת להבהובון אפילו.
התקשרתי לתמיכה, ניסו איפוס פורט, ניסו לשנות ססמא, ניסו להוריד מהירות, כלום, נורת ה dsl לא נדלקת.
אני מצידי ניסיתי להחליף שקע, להחליף את השקע עצמו, להחליף כבלים, להחליף מיקרופילטר ואפילו להחליף מודם ראוטר (וגם לקחת את המודם ראוטר שלי לעבודה ולנסות לחבר אותו כדי לראות אם נורית ה - dsl תהבהב לפחות וזה קרה).

כעת אקספון ניסו להשחיל לי טכנאי ב 250 ש״ח, סירבתי בנימוס ונאמר לי שטכנאי בזק יבוא לבדוק את הקופסא בחוץ תוך עד 48 שעות, אני 24 שעות אחרי, לא קרה כלום ואני חושש שגם לא יקרה כלום מכאן.

מה הייתם עושים במקומי? עוברים להוט?
...
היתי גם אני בסרט הזה עם 018 תשתית וספק דרכם, גם לי ניסו להשחיל טכנאי 250 שח,בסוף היתקשרתי למכירות של בזק עברתי לתשתית לחוד ספק לחוד תוך שעתיים הכל חזר לעבוד מבלי שהגיע טכנאי של בזק לחבר משהו,יש פה משחקי כוחות בכוונה כדי שלקוחות שוק הסיטונאי יחזור להיות לקוחות של תשתית ישירות ולא דרך חברת ספק.
...
מעניין, האם אפשר על דבר כזה לפתוח תלונה במשרד התקשורת. כי אם זה כך קרה, זה אומר שלא הייתה שום תקלה טכנית, הדורשת הגעת טכנאי. זאת התנהלות לא תקינה נראה לי...

Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1352
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

Re: תשתית בזק נפלה פתאום וזה נשאר כך כמה ימים (ספקית אקספון)

לינק להודעה #15 

לא יודע אם עושים להם בכוונה, אני יכול להגיד לכם בוודאות שמשהו מאוד מאוד מאוד מקולקל כרגע באקספון.

אחרי שהתנתקתי בול יום לפני תקופת חיוב חדשה ועברתי להוט, אקספון שלחו לי חיוב חדש ואכן חייבו,

התלוננתי בשירות שלהם והם חירטטו משהו על זה שלא נרשם שהתנתקתי, למרות שיש לי אישור מפורש מהם על התנתקות, כששלחתי להם הם עשו בירור וזיכו, עדיין התעסקות של כשעה.

חודש לאחר מכן? עוד חיוב! והפעם סכום קטן יותר מבדרך כלל, הפעם כבר התלוננתי בחברת האשראי ואכן זיכו אותי אחרי 8 ימי טיפול.
מי יודע מה יהיה הלאה...

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”