הוטנט ופתיחת פורטים

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות

מנהל: מנהלי רשתות

justme123
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

לינק להודעה #31 

karos כתב:גם לי התחילו בעיות עם הוט+הוטנט.

הIP שלי השתנה ואני מקבל כתובות שונות בראוטר (מתחיל ב-100) וכשאני בודק את ה-IP באתר של הוט אני מקבל IP שמתחיל ב-37. כשאני בודק באתר של whatismyip אני מקבל כתובת שמתחילה ב-77.

כמובן שהפורטים סגורים והרבה דברים לא עובדים כמו שצריך.

השאלה אם הוט העבירו אותי למאחורי NAT בגלל תקלה זמנית שלהם, או בתור מדיניות? אין לי עניין לשלם על מוצר פגום שכזה.
...
·גם לי התחילו בעיות באותו הזמן - הראוטר הזהיר שהשתנתה לו הכתובת - וראיתי שהמודם של הוט הפסיק מעצמו את המצב bridge. הפעלתי מחדש מצב bridge והכתובות שאני מקבל מתחילות ב-100, ומופיעות באתרי בדיקה כמתחילות ב-37 או 77 (כתובות שונות עם וללא bridge, אבל בכל מקרה מאחורי NAT).

ניסיתי להתקשר להוטנט אבל הם שמים על המתנה ואין שום עדכון לגבי מצב התור ונכנעתי כבר פעמיים.
במקביל נפתחה אצלי תמיכה ב-IPv6 כך שהתמודדתי חלקית עם בעיית פתיחת פורטים (כל מכשיר ברשת הפנימית מקבל כתובת IPv6 נגישה מבחוץ). עדיין אנסה לבקש להפעיל סינון אתרים כמו שממליצים כאן.

karos
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 79
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #32 

אני לא קיבלתי כתובת IPv6, כל הראוטרים תומכים בפרוטוקול הזה?

לא ראיתי הגדרות ל-IPv6 בתפריט של הראוטר. קניתי אותו לפני 10 שנים בערך TP-link

בינתיים אני עדיין תקוע מאחורי NAT. חבל שהוט לא משקיעים קצת בקניית כתובות IP כדי לחסוך למשתמשים שלהם עוגמת נפש.

shmizan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 535
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 295 פעמים
קיבל תודות: 38 פעמים

לינק להודעה #33 

@justme123
·שמתי לב לעניין ה-IPV6 רק במצב ראוטר (כלומר לפני שהעברתי למצב bridge).
לאחר מכן אני לא יכול לראות כלום לגבי זה ולא יודע מה הסטטוס של זה..

לעניין הסינון אתרים, אם מתקשרים מוקדם בבוקר, ההמתנה היא של 2 דקות בערך ואז יש מענה וזה מתבצע מיידית.
הבעיה היא שעכשיו כשאתרים מסוימים נטענים קצת לאט אי אפשר שלא לטבוע בהרהורים האם זה נובע מ-DNS כזה או אחר ששמת :?

AbuNazir
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 311
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

לינק להודעה #34 

@shmizan
·לגבי עניין טעינה איטית של אתרים נסה לבטל את סינון האתרים לבדוק בראוטר איזה כתובת dns קיבלת מהספק ולהפעיל חזרה את סינון האתרים לאחר מכן הכנס את הכתובת שרשמת לפני. אולי תוכל להתחבר לשרת dns הרגיל

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15041
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1794 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #35 

היום הוטנט העבירו אותי גם אל מאחורי NAT.
התקשרתי אליהם עכשיו ואמרתי שמהיום אי אפשר להתחבר למחשב שלי מרחוק. 5 דקות על המתנה והוציאו אותי מה-NAT.
היתה לי כתובת IP קבועה במשך שנתיים וחצי, אבל עכשיו קיבלתי כתובת אחרת. בכל מקרה, אני מרוצה מהטיפול המהיר והלא בעייתי שלהם בעניין הזה.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70225
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 502 פעמים
קיבל תודות: 3875 פעמים

לינק להודעה #36 

טוב, גם אני הצטרפתי לחגיגה. כתובת IP שמתחילה ב-100 שיושבת מאחורי כתובת 37. כלומר הכתובת החיצונית היא 37 ומה שהראוטר שלי מקבל זה 100.

אין לי יכולת לפרוץ את ה-double NAT.

מחר מתקשר אליהם לברר אם אפשר לתקן את זה. אם לא, לאיזו ספקית כדאי לי לעבור?

eran405
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3148
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 307 פעמים
קיבל תודות: 701 פעמים

לינק להודעה #37 

@shmizan
·

גם בלי קשר לסינון אתרים ובטח אחרי שהפעלת סינון אתרים ממומלץ בחום להשתמש ב-DNS חינמי כגון כזה של גוגל או clouldfare:
https://www.lifewire.com/free-and-publi ... rs-2626062

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15041
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1794 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #38 

@oferlaor
·
ראה את ההודעה שלי מעל. לקח בדיוק 5-10 דקות.
התמיכה עובדת 24\7. התקשרתי בערך ב-19:30 וענו לי ממש מהר.

eran405
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3148
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 307 פעמים
קיבל תודות: 701 פעמים

לינק להודעה #39 

@TheCoolest
·

יש לך מושג האם גם "סימנו" בצורה כלשהי את החשבון כדי להבטיח שלא תקבל שוב כתובת מאחורי NAT פעם הבאה שהכתובת תתחדש?

זה אמנם מאד נחמד ואכן שינוי מרענן אם יש אפילו נציג אחד של הוטנט שיודע מה זה NAT :wink: אבל לפחות לבינתיים (טפו טפו) נראה כמו שהטריק של סינון אתרים מבטיח כתובת ללא NAT, ללא תשלום נוסף וללא צורך ליפול על "הנציג הפלאי" שיודע מה זה NAT.

אם באמת יש להם כעת אופציה לסמן חשבון כ"ללא NAT" וזה ללא תשלום נוסף זאת כמובן אופציה יותר טובה.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15041
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1794 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #40 

@eran405
·
לא יודע, אני מקווה שכן, אבל אי אפשר לדעת. ברגע שהנציג ענה, הדבר הראשון שאמרתי לו שמהיום אני לא מצליח להתחבר למחשבים שלי מרחוק.
מיד הוא ביקש שאמתין על הקו, הוא איפס את הנתב, וכנראה ביצע את השינויים הדרושים בהגדרות ואז העביר אותי לאיזו מחלקה אחרת שלא ידעו שם מה זה NAT. פשוט התחברתי להוטבוקס וראיתי שקיבלתי שוב IP תקין, אמרתי לנציגה "תודה רבה ולהתראות" ובזה זה נגמר.
בתור מישהו שעבד בזמנו בתמיכה, התגובה של הנציג הראשון מוכרת לי, אז ככל הנראה זה הנוהל שלהם, לפחות כרגע.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70225
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 502 פעמים
קיבל תודות: 3875 פעמים

לינק להודעה #41 

נעשה את זה מחר בבוקר.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70225
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 502 פעמים
קיבל תודות: 3875 פעמים

לינק להודעה #42 

טוב, שיחה דומה ל @Thecoolest היתה לי עם התמיכה כרגע. לקח לי דקה להסביר מה אני רוצה (לא להיות מאחורי NAT) ולשמחתי הוא השאיר את הקו פתוח בינו לבין הטכנאית של הוט. הוא אמר לה שהשיוך של החשבון שלי לא נכון ושצריך שיוך מחדש ללא חייגן. אחרי כמה דקות היא חזרה שזה בסדר והוא בדק ואמר שהוא עדיין רואה כתובת IP שמתחילה ב-100 (זה הכתובות הבעייתיות) היא אמרה להמתין כמה שניות שזה יתאפס.

אחרי זה הכל הסתדר...

NegativeIQ
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4083
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 509 פעמים

לינק להודעה #43 

eran405 כתב:@TheCoolest
·

יש לך מושג האם גם "סימנו" בצורה כלשהי את החשבון כדי להבטיח שלא תקבל שוב כתובת מאחורי NAT פעם הבאה שהכתובת תתחדש?

זה אמנם מאד נחמד ואכן שינוי מרענן אם יש אפילו נציג אחד של הוטנט שיודע מה זה NAT :wink: אבל לפחות לבינתיים (טפו טפו) נראה כמו שהטריק של סינון אתרים מבטיח כתובת ללא NAT, ללא תשלום נוסף וללא צורך ליפול על "הנציג הפלאי" שיודע מה זה NAT.

אם באמת יש להם כעת אופציה לסמן חשבון כ"ללא NAT" וזה ללא תשלום נוסף זאת כמובן אופציה יותר טובה.
...
זה אמנם לא קשור להוטנט אבל לצורך התיעוד אני יודע איך זה עובד באקספון - אתה יכול לבקש והם נותנים לך חיבור ללא NAT אבל זה זמני למשך 3 חודשים ואז הם מחזירים אותך ל-NAT ואתה צריך להתקשר אליהם שוב (כאב ראש כי אתה לא זוכר את זה ואז תוהה למה דברים לא עובדים ורק אז אתה נזכר). בכל אופן בתוך ה-3 חודשים האלה אכן החשבון שלך "מסומן" ככה שגם אם אתה מתנתק ומתחבר אתה ממשיך לקבל IP חיצוני (לא בהכרח אותו IP), ולמעשה כשאתה מבקש מהם להוציא אותך מה-NAT כדי לעשות את זה הם מנתקים לך את החיבור מהצד שלהם כדי להכריח את הראוטר שלך ליצור מחדש את חיבור ה-PPPoE ולקבל IP מחדש.

eran405
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3148
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 307 פעמים
קיבל תודות: 701 פעמים

לינק להודעה #44 

@NegativeIQ
·

אני לא יודע מאיפה אתה מביא את השלושה חודשים אבל מהניסיון שלי עם אקספון תמיד קיבלתי כתובת IP חיצונית להרבה יותר מזה (כרגיל באיזור השנה). אני יכול להבטיח לך שקרוב שלי שנמצא אצלהם עם כתובת חיצונית לא דיבר איתם בשלושה חודשים האחרונים ועדיין יש לו כתובות חיצונית. אם אני זוכר נכון היו גם טענות (בודדות) של אנשים כאן בפורום שזה מחזיק לאפילו פחות זמן.

לפחות בזמנו דיברתי איתם רבות על הנושא, בעיקר כחלק ממאמץ לקבל כתובת IP ללא NAT ללא תשלום נוסף בתשתית אנלימטד וכל הנציגים שדיברתי איתם, ללא יוצא מן הכלל, תמיד אמרו שזו הוצאה זמנית ושבכל רגע המערכת יכולה לבטל את זה ואין להם שליטה בנושא. אם זה היה בדיוק שלושה חודשים היה לזה גם יתרון מסויים שאפשר היה להתקשר בדיוק לפני שזה נגמר ולהבטיח שאף לא תהיה מאחורי NAT. כמה שידוע לי הבטחה כזאת אצל אקספון אפשר לקבל רק בתמורה לתשלום על IP קבוע.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70225
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 502 פעמים
קיבל תודות: 3875 פעמים

לינק להודעה #45 

למיטב זכרוני לגבי HOT.NET זה קרה לי רק פעם אחת לפני כן - כאשר הקימו לי את החשבון. לדעתי יש להם מצוקה של כתובות IP חיצוניות ולכן מעבירים באופן גורף את כולם להיות תחת NAT. מרבית האנשים לא ירגישו וזה לא יפריע להם, בוודאי לא בביצועים (אולי ההיפך אפילו), אבל למי שמחזיק שרתים או מחשבים בבית או מערכות שדורשות חיבור מרחוק מסוגים שונים זה מאוד משנה.

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”