11/12/2020 8:57
sys_admin כתב: ↑
לקוח אנטרפרייז, הוא לקוח שמשלם על כמה אלפי קווים לחברת סלולר, כמו למשל לקוח בשם חח''י, בזק וכו'. ומן הסתם שלאחת העובדים של לקוח זה שבמסגרת העבודה שלו מקבל את הקו המדובר אין שום טעם לבוא עם בקשות כאלה לחברת סלולר ישירות, כי אף אחד שם לא יספק לו את זה. אצל כל לקוח אינטרפרייז יש איש קשר, נגיד אחראי תקשורת בארגון, שעליו כבר העובדים פונים עם הצרכים שלהם והוא כבר, אם הארגון החליט שזה נדרש במסגרת התפקיד של אותו העובד, פונה למנהל תיק לקוח בחברת סלולר. ויום למחרת מספקים את המכשיר. דבר זה זהה לגמרי להתנהלות בכל תחום אחר שבו בארגון מספקים לעובד כלי עבדה כלשהו במסגרת תפקיד. למשל, אם יש מי שבארגון קיבל רכב מסוג skoda superb ורכב זה לא עונה לו על צרכיו והוא רוצה שיחליפו לו אותו ברכב של חברת Jeep, מכיוון הוא ראה שרכב כזה חונה בחנייה של סמנכייל . לאותו העובד לא ממש יעזור לפנות ישירות לחברת ליסינג ולדרוש שיבצעו לו את ההחלפה, כי שם ישלחו אותו לרצף את הים, אלה שהוא צריך לפנות עם הדרישה זו בארגון שבו הוא עובד לגורם המתאים, נניח לקצין רכב של החברה, ואם יוחלט שבמסגרת התפקיד שלו הוא נדרש לזה, יתנו הוראה לחברת ליסינג לבצע את ההחלפה.
כך גם בתחום התקשורת בארגון, אם אחד העובדים שמע שכמה בעלי תפקידים בארגון קיבלו חיבורי סיבים אופטיים של בזק הביתה במסגרת העבודה שלהם, ממש לא יעזור לו להתקשר לבזק עם דרישה זו, אלה שגם במקרה זה הוא צריך יהיה לפנות במקום עבודתו לגורם המתאים שיחליט כבר, אם זה נדרש לו במסגרת תפקיד של אותו העובד.
...