נתב סלולר לשיחות?

אינטרנט, מהירות, סיבים, fiber, ספקים, בעיות בשירות
gabiuzan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 590
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 87 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

הודעה שלא נקראה #16 

חברים יש מישהו שיש לו את הראוטר של CISCO והוא לא משתמש בו, דיברתי עם פלאפון ולצערי אין להם אותו יותר, קיבלתי מהם את הדגם "החדש" שנקרא NEC, והוא על הפנים, אני ממש מחפש ומעוניין לרכוש את ה CISCO...
אשמח לעדרתכם...

ariel-ro
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3431
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

הודעה שלא נקראה #17 

מה לא טוב בNEC?

אגב, הוטמובייל נותנים את המוצר:
Alcatel-Lucent 9361 home cell askey v3
עובד מצויין עם 3 מכשירים באופן קבוע
המוצר גם מאפשר גישה לאינטרנט ולא רק שיחות - נותן מהירות של כ10מגה לשניה

gabiuzan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 590
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 87 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

הודעה שלא נקראה #18 

@ariel-ro
·
היה גורם לי לינתוקים של הקו כל הזמן, הקליטה אכן השתפרה אבל כל שיחה שנייה היה פשוט ניתוק "חד" בשיחה
והייתי חייב להתחקשר שוב, משהו מוזר...

Tomm90
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 4
הצטרף: יוני 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

הודעה שלא נקראה #19 

@ariel-ro
תוכל להמליץ לי מה לעשות?
אני גר ביחידת דיור, איך משיגים את המכשירים האלה?

dvas
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 59
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

הודעה שלא נקראה #20 

יש לי cisco סלקום בבית כבר כמה שנים. שבוע שעבר העברתי את המשפחה לפלאפון. נסעתי לקנות את הנתב ברננים. נציג אמר לי שאין כבר cisco, רק nec,.קי ל-cisco היו הרבה תקלות. לקחתי רק nec אחד לניסוי לבדוק האם הוא מכסה את שתי קומות. הcisco היה צריך להיות יותר מ700שח והnec כ350. במתיים העל בסדר חוץ משלא ניתן לראות את המצב שלו כי הled נמצא תחת.כיסוי. להפתעתי, חבר הזמין היום ותננו לו לבחור בין cisco לnec.
לא בטוח עדיין איזה דגם הcisco. יש למשהו ניסיון עם cisco מול nec?

erosen
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: דצמבר 2020
מיקום: ישראל
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #21 

@ariel-ro
האם הוט מובייל עשו לך בעיות לרכוש את הפמטוסל ? יצרתי איתם קשר והם כאילו לא יודעים על מה אני מדבר בכלל.
אני יודע שבעיקרון פרטנר והוט מובייל חולקות את הרשת הסלולארית - אתה יודע לומר אם קווים של פרטנר גם מסוגלים לתקשר עם הפמטוסל או שזה ממש רק קווים של הוטמובייל ?

ariel-ro
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3431
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #22 

לפי מה שאמרו לי, רק קווים של הוטמובייל יעבדו עם fem2cell שלהם.
שירות הלקוחות הטלפוני שלהם על הפנים, אני ביצעתי את כל ההתקשרות בפייסבוק, ושם עזרו לי מאוד וידעו על מה מדובר.

noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #23 

אני יכול לעדכן בנושא הזה, שבחודשיים האחרונים אני מתקשר כל שבוע לשירות הטכני של פלאפון, ולשירות הטכני של הוט-מובייל (שתי החברות היחידות בשוק שמוכרות Fem2cell ללקוחות פרטיים), ואין להם את זה במלאי עדיין. הוט מובייל טוענים שזה הוזמן לפני מספר חודשים וכבר היה צריך להגיע מזמן, אבל בגלל הקורונה יש עיכוב בהגעה. פלאפון טוענים שייתכן שזה לעולם לא ישווק יותר.

אמשיך להתקשר פעם בשבוע עד שזה יכנס למלאי של אחת מהן, אעדכן ביום שזה יקרה.

אני חושב שבגלל ה Wifi calling באמת שכבר אין מוטיבציה לאף חברה לשווק את ה Fem2cell. ת'אכלס ה Wifi calling פיתרון הרבה יותר אלגנטי.

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2757
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 522 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #24 

10/12/2020 16:47  
noam23 כתב:
אני יכול לעדכן בנושא הזה, שבחודשיים האחרונים אני מתקשר כל שבוע לשירות הטכני של פלאפון, ולשירות הטכני של הוט-מובייל (שתי החברות היחידות בשוק שמוכרות Fem2cell ללקוחות פרטיים), ואין להם את זה במלאי עדיין. הוט מובייל טוענים שזה הוזמן לפני מספר חודשים וכבר היה צריך להגיע מזמן, אבל בגלל הקורונה יש עיכוב בהגעה. פלאפון טוענים שייתכן שזה לעולם לא ישווק יותר.

אמשיך להתקשר פעם בשבוע עד שזה יכנס למלאי של אחת מהן, אעדכן ביום שזה יקרה.

אני חושב שבגלל ה Wifi calling באמת שכבר אין מוטיבציה לאף חברה לשווק את ה Fem2cell. ת'אכלס ה Wifi calling פיתרון הרבה יותר אלגנטי.
...
לשני החברות אלה יש כל החודשים אלה מלאי מספיק של מכשירי femtocell וגם בחודשים של אחרונים הם חילקו כמויות גדולות יותר של המכשירים אלה, יותר ממה שהם חילקו בשנים הקודמות. רק מה, כל המכשירים אלה בחודשים האחרונים חולקו ללקוחות ארגוניים שצריכים לעבוד מהבית. וכך זה יישאר גם בהמשך. מן הסתם גם המוקדנים לא יכולים לדעת, אם יש או אין מלאי של מכשירים המדוברים ותשובה וזה שהם נותנים, זה רק דבר שנדרש מהם על ידי תסריט השיחה, שהם רואים על המסך. זה כל הסוד מאחורי זה וגם אפשר לנסות להתקשר עליהם לא רק פעם בשבוע, אלה שלושה פעמים ביום ועדיין זה לא ישנה את התשובה זו. :lol:

noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #25 

10/12/2020 18:34  
sys_admin כתב:
10/12/2020 16:47  
noam23 כתב:
אני יכול לעדכן בנושא הזה, שבחודשיים האחרונים אני מתקשר כל שבוע לשירות הטכני של פלאפון, ולשירות הטכני של הוט-מובייל (שתי החברות היחידות בשוק שמוכרות Fem2cell ללקוחות פרטיים), ואין להם את זה במלאי עדיין. הוט מובייל טוענים שזה הוזמן לפני מספר חודשים וכבר היה צריך להגיע מזמן, אבל בגלל הקורונה יש עיכוב בהגעה. פלאפון טוענים שייתכן שזה לעולם לא ישווק יותר.

אמשיך להתקשר פעם בשבוע עד שזה יכנס למלאי של אחת מהן, אעדכן ביום שזה יקרה.

אני חושב שבגלל ה Wifi calling באמת שכבר אין מוטיבציה לאף חברה לשווק את ה Fem2cell. ת'אכלס ה Wifi calling פיתרון הרבה יותר אלגנטי.
...
לשני החברות אלה יש כל החודשים אלה מלאי מספיק של מכשירי femtocell וגם בחודשים של אחרונים הם חילקו כמויות גדולות יותר של המכשירים אלה, יותר ממה שהם חילקו בשנים הקודמות. רק מה, כל המכשירים אלה בחודשים האחרונים חולקו ללקוחות ארגוניים שצריכים לעבוד מהבית. וכך זה יישאר גם בהמשך. מן הסתם גם המוקדנים לא יכולים לדעת, אם יש או אין מלאי של מכשירים המדוברים ותשובה וזה שהם נותנים, זה רק דבר שנדרש מהם על ידי תסריט השיחה, שהם רואים על המסך. זה כל הסוד מאחורי זה וגם אפשר לנסות להתקשר עליהם לא רק פעם בשבוע, אלה שלושה פעמים ביום ועדיין זה לא ישנה את התשובה זו. :lol:
...
מאיפה האינפורמציה?

אם יש דרישה בשוק, אפשר פשוט להזמין יותר יחידות. כך גם מרוויחים יותר כסף על המכירה, וגם לא מאבדים לקוחות שאין להם קליטה.

noam23
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1347
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #26 

10/12/2020 13:21  
ariel-ro כתב:
לפי מה שאמרו לי, רק קווים של הוטמובייל יעבדו עם fem2cell שלהם.
שירות הלקוחות הטלפוני שלהם על הפנים, אני ביצעתי את כל ההתקשרות בפייסבוק, ושם עזרו לי מאוד וידעו על מה מדובר.
...
דרך אגב אריאל, אני ניסיתי לפנות להוט בנושא דרך דף הפייסבוק. הם אמרו לי שרק מחלקת השירות בטכני בטלפון מתעסקת עם זה.

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2757
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 522 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #27 

10/12/2020 18:51  
noam23 כתב:
מאיפה האינפורמציה?

אם יש דרישה בשוק, אפשר פשוט להזמין יותר יחידות. כך גם מרוויחים יותר כסף על המכירה, וגם לא מאבדים לקוחות שאין להם קליטה.
...
ממקור ראשון. :lol:

הסיפור הוא די פשוט. כאשר בוחנים את ההחלטות של הפצה של מכשיר כלשהוא או פריסה של מערכת כלשהיא, ממש לא מעניין מה היא דרישת שוק של לקוח פרטי שמשלם כמה עשרות שקלים בחודש ולא יכול להשפיע על כלום, אלה שבוחנים את מכלול השיקולים, כמו למשל זה שעוד בשלב הניסוי של מכשירים אלה בישראל, עוד לפני כעשור וחצי הבינו שבגלל שללקוח ביתי יש חיבור אינטרנט שלא מתפקד בצורה תקינה, לא רוצים לגרום למצב שכל היום צריך להתעסק בסיפורים של לקוחות כאלה שמנדנדים שהשיחות שלהם מתנתקות, שהקו בא והולך, שהשיחות לא מגיעות ליעדן וכו'. גם יש שיקולים כמו זה שלא מספיק לפזר את המכשירים ללקוחות, אלה שצריך גם שיהיה שרת שעליו המכשירים אלה מתחברים ושהוא צריך לשרת את המכשירים אלה. ומה לעשות, אבל השרת זה יכול לשרת כמות מוגדרת של מכשירים במקביל ובגלל זה הוחלט שעדיף שאלה יהיו מכשירים שיחולקו ללקוחות שהחשבונית שלהם נסגרת בכמה עשרות אלפי ש''ח בחודש וצפונה, ולא לאלה שהחשבונית שלהם נסגרת בכמה עשרות ש''ח. :lol:
גם ללקוחות אלה שהחשבונית החודשית שלהם נסגרת בכמה עשרות אלפי ש''ח יש מן הסתם חיבור אינטרנט תקין וגם הם לא מציקים סתם למוקד טכני של המפעיל, כפי שנוהגים לעשות את זה לקוחות פרטיים, אלה בגלל שלהם יש מחלקת IT משלהם, שפותרת את כל הבעיות בצורה פשוטה, הם סוגרים את רוב הבעיות מולה.
גם ממש עדיף לאבד כמה אלפי לקוחות ששילמו כמה עשרות ש''ח בחודש ולשמר לקוח בודד אחת שמשלם כמה עשרות אלפי ש''ח בחודש.

זה על קצה המזלג על השיקולים של בעד ונגד ועל סיבות של למה זה ככה. :lol:

erosen
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: דצמבר 2020
מיקום: ישראל
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #28 

10/12/2020 18:34  
sys_admin כתב:
לשני החברות אלה יש כל החודשים אלה מלאי מספיק של מכשירי femtocell וגם בחודשים של אחרונים הם חילקו כמויות גדולות יותר של המכשירים אלה, יותר ממה שהם חילקו בשנים הקודמות. רק מה, כל המכשירים אלה בחודשים האחרונים חולקו ללקוחות ארגוניים שצריכים לעבוד מהבית. וכך זה יישאר גם בהמשך. מן הסתם גם המוקדנים לא יכולים לדעת, אם יש או אין מלאי של מכשירים המדוברים ותשובה וזה שהם נותנים, זה רק דבר שנדרש מהם על ידי תסריט השיחה, שהם רואים על המסך. זה כל הסוד מאחורי זה וגם אפשר לנסות להתקשר עליהם לא רק פעם בשבוע, אלה שלושה פעמים ביום ועדיין זה לא ישנה את התשובה זו. :lol:
...
אשתי היא לקוח אנטרפרייז של פלאפון ואמרו שאין במלאי וצפוי להגיע בקרוב. כבר לא מעט זמן שאומרים את זה. הטענה שזה בגלל הקורונה.
אני לקוח של אנטרפרייז עוד הרבה יותר גדול של פרטנר והפכו עולמות בשבילי ופשוט אין פמטוסל או פתרון אחר מלבד ריפיטר באלפי שקלים. מקום העבודה שלי לא הסכים לממן כזה סכום (עלות פמטוסל הסכימו).
עבור שנינו זה נבדק ע"י מנהלי תיק הלקוחות של החברות ולא ע"י איזה מוקדן עם תסריט שיחה.

ראיתי כאן שאומרים שהוט מובייל כן משווקים כאלה אז אמרתי לעצמי שאולי הם יתמכו בקווים של פרטנר וזה יהיה מוצלח כך שאוכל להמשיך להישאר עם קו על חשבון החברה, אבל אני ממש נואש ואין לי קליטה (WIFI CALLING לא טוב לי) כך שאם הוט מובייל כן מוכרים אז אנייד את עצמי ואת אשתי ונשלם בעצמנו אבל לפחות נוכל לקבל ולהוציא שיחות בבית שלנו...

sys_admin
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2757
הצטרף: ינואר 2014
מיקום: גליל מערבי
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 522 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #29 

11/12/2020 0:57  
erosen כתב:
10/12/2020 18:34  
sys_admin כתב:
לשני החברות אלה יש כל החודשים אלה מלאי מספיק של מכשירי femtocell וגם בחודשים של אחרונים הם חילקו כמויות גדולות יותר של המכשירים אלה, יותר ממה שהם חילקו בשנים הקודמות. רק מה, כל המכשירים אלה בחודשים האחרונים חולקו ללקוחות ארגוניים שצריכים לעבוד מהבית. וכך זה יישאר גם בהמשך. מן הסתם גם המוקדנים לא יכולים לדעת, אם יש או אין מלאי של מכשירים המדוברים ותשובה וזה שהם נותנים, זה רק דבר שנדרש מהם על ידי תסריט השיחה, שהם רואים על המסך. זה כל הסוד מאחורי זה וגם אפשר לנסות להתקשר עליהם לא רק פעם בשבוע, אלה שלושה פעמים ביום ועדיין זה לא ישנה את התשובה זו. :lol:
...
אשתי היא לקוח אנטרפרייז של פלאפון ואמרו שאין במלאי וצפוי להגיע בקרוב. כבר לא מעט זמן שאומרים את זה. הטענה שזה בגלל הקורונה.
אני לקוח של אנטרפרייז עוד הרבה יותר גדול של פרטנר והפכו עולמות בשבילי ופשוט אין פמטוסל או פתרון אחר מלבד ריפיטר באלפי שקלים. מקום העבודה שלי לא הסכים לממן כזה סכום (עלות פמטוסל הסכימו).
עבור שנינו זה נבדק ע"י מנהלי תיק הלקוחות של החברות ולא ע"י איזה מוקדן עם תסריט שיחה.

ראיתי כאן שאומרים שהוט מובייל כן משווקים כאלה אז אמרתי לעצמי שאולי הם יתמכו בקווים של פרטנר וזה יהיה מוצלח כך שאוכל להמשיך להישאר עם קו על חשבון החברה, אבל אני ממש נואש ואין לי קליטה (WIFI CALLING לא טוב לי) כך שאם הוט מובייל כן מוכרים אז אנייד את עצמי ואת אשתי ונשלם בעצמנו אבל לפחות נוכל לקבל ולהוציא שיחות בבית שלנו...
...
לקוח אנטרפרייז, הוא לקוח שמשלם על כמה אלפי קווים לחברת סלולר, כמו למשל לקוח בשם חח''י, בזק וכו'. ומן הסתם שלאחת העובדים של לקוח זה שבמסגרת העבודה שלו מקבל את הקו המדובר אין שום טעם לבוא עם בקשות כאלה לחברת סלולר ישירות, כי אף אחד שם לא יספק לו את זה. אצל כל לקוח אינטרפרייז יש איש קשר, נגיד אחראי תקשורת בארגון, שעליו כבר העובדים פונים עם הצרכים שלהם והוא כבר, אם הארגון החליט שזה נדרש במסגרת התפקיד של אותו העובד, פונה למנהל תיק לקוח בחברת סלולר. ויום למחרת מספקים את המכשיר. דבר זה זהה לגמרי להתנהלות בכל תחום אחר שבו בארגון מספקים לעובד כלי עבדה כלשהו במסגרת תפקיד. למשל, אם יש מי שבארגון קיבל רכב מסוג skoda superb ורכב זה לא עונה לו על צרכיו והוא רוצה שיחליפו לו אותו ברכב של חברת Jeep, מכיוון הוא ראה שרכב כזה חונה בחנייה של סמנכייל . לאותו העובד לא ממש יעזור לפנות ישירות לחברת ליסינג ולדרוש שיבצעו לו את ההחלפה, כי שם ישלחו אותו לרצף את הים, אלה שהוא צריך לפנות עם הדרישה זו בארגון שבו הוא עובד לגורם המתאים, נניח לקצין רכב של החברה, ואם יוחלט שבמסגרת התפקיד שלו הוא נדרש לזה, יתנו הוראה לחברת ליסינג לבצע את ההחלפה.
כך גם בתחום התקשורת בארגון, אם אחד העובדים שמע שכמה בעלי תפקידים בארגון קיבלו חיבורי סיבים אופטיים של בזק הביתה במסגרת העבודה שלהם, ממש לא יעזור לו להתקשר לבזק עם דרישה זו, אלה שגם במקרה זה הוא צריך יהיה לפנות במקום עבודתו לגורם המתאים שיחליט כבר, אם זה נדרש לו במסגרת תפקיד של אותו העובד.

ariel-ro
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3431
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

Re: נתב סלולר לשיחות?

הודעה שלא נקראה #30 

כרגיל sys_admin עם תשובות מפורטות.👍
שוב, מניסיוני האישי-
ניידתי לפלאפון לאחר הבטחה שיש במלאי, לאחר הניוד לא היה.
הבטיחו לי בהוטמובייל שיש במלאי, ניידתי, שלחו לי עד הבית והנציגה בפייסבוק בדקה ודאגה כל הזמן להיות איתי בקשר שהמכשיר הגיע.
עברתי שוב על ההתכתבות, מי שעזרה לי זו ליז מצוות הדיגיטל שלהם. כל ההתכתבויות בפייסבוק היו מולה.

שלח תגובה

חזור אל “אינטרנט - ספקים, תשתית, fiber”