המקרר שלי בן שנתיים, עדיין באחריות של היבואן.
נשבר לי חלק מהידית, החלק שמחבר את הידית לדלת המקרר, בדיוק איפה שהבורג.
אין צורך להגיד שזה לא שבר שנגרם על ידי שימוש לא נכון. זה נשבר כי פותחים וסוגרים את הדלת, והפלסטיק לא מספיק איכותי.
התקשרתי לשירות. אמרו לי אין בעיה, הידית עולה 355 שח והמשלוח עוד 40. לא מוכרים חלקים מהידית.
אמרתי שהמקרר עדיין באחריות, אבל מבחינתם שבר לא מכוסה, לא משנה איזה שבר ומה הסיבה. אין עם מי לדבר.
אני מרגיש שבמקרה הנ"ל הם היו צריכים לתקן או להחליף את הידית כחלק מהאחריות, אבל לא אלך איתם לבית משפט.
גם המחיר שהם דרשו מוגזם לגמרי. הסתכלתי באתרים שונים בחו"ל, הידית הזאת עולה 20 יורו. הם דורשים פי 5.
בסוף עם משלוח זה עלה לי 200 ש"ח, עדיין חצי ממה ש ח.י. רצו.
תמיד החזקתי מהם כיבואן הכי טוב בארץ, לפעמים העדפתי לשלם יות רק כדי שהם יתנו את השירות. מעכשיו מבחינתי הם סתם יבואן מהשורה ולא שווים תוספת כספית.
אכזבה משירות ח.י. למקרר
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
- dmitrys (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1809
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 150 פעמים
- קיבל תודות: 181 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
כשהייתה לי תקלה אחרת שהם כן טיפלו בה, הם ביקשו תמונות וסרטון. יכלו לבקש גם הפעם, ולהבין שלא מדובר בשבר בזדון.
לגבי המחיר, אותי זה מפתיע. לא ביקשתי שטכנאי ירכיב לי את זה. הם ביקשו פי 5 מחנות סתמית באנגליה, זה מוגזם, והם קונים חלקי חילוף במחירים סיטונאים.
לא אמרתי ש ח.י. יותר גרועים מיבואנים אחרים. חשבתי שהם יותר טובים מאחרים, ועכשיו אני חושב שהם כמו כולם.
לגבי המחיר, אותי זה מפתיע. לא ביקשתי שטכנאי ירכיב לי את זה. הם ביקשו פי 5 מחנות סתמית באנגליה, זה מוגזם, והם קונים חלקי חילוף במחירים סיטונאים.
לא אמרתי ש ח.י. יותר גרועים מיבואנים אחרים. חשבתי שהם יותר טובים מאחרים, ועכשיו אני חושב שהם כמו כולם.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
זה מקרר, אפשר להפעיל שיקול דעת שאף אחד לא הכה בפטיש בידית. זה לא טלפון או טאבלט שיכולים ליפול
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
לא הגיוני להניח שיש ילדים שמשכו חזק בידית והיא נשברה? לא הגיוני להניח שיש ילדים שדפקו צעצועים על הידית שהביאו אותה למצב כזה? מה לגבי מישהו שעבר עם משהו כבד ליד (אולי תנור חדש למטבח) ונתקל בידית?
יש סיבה טובה שכל היבואנים בארץ מחריגים שברים.
יש סיבה טובה שכל היבואנים בארץ מחריגים שברים.
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
זה שהם מחריגים שברים לא אומר שמגיע להם פרס ישראל על זה. בסוף גם ששבר נובע מתכנון שגוי/חומרים לא נכונים/פגם ביצור וכו' - הצרכן הוא זה שנופל בין הכסאות. הוא זה שצריך להוכיח שאין לו אחות.
למה ההגיון שלך הולך ישר לכך שהקונה עשה את הנזק?
והעובדה שהם מנסים לעשות על זה "קופה" רק מראה שאנשים שם לא חושבים שיווקית ולטווח ארוך.
למה ההגיון שלך הולך ישר לכך שהקונה עשה את הנזק?
והעובדה שהם מנסים לעשות על זה "קופה" רק מראה שאנשים שם לא חושבים שיווקית ולטווח ארוך.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
הוא התאכזב מכך שלא קיבל פתרון ראוי בעיניו, מנותן שירות שמתיימר לתת סטנדרט גבוה. מבין אותו לגמרי.
התרגלנו לאיכות נמוכה של שירות בארץ.
התרגלנו לאיכות נמוכה של שירות בארץ.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
אבל ניסיתי להסביר למה האכזבה לא במקום, כי בכל מקרה שברים לא מכוסים בכתב האחריות.
- dmitrys (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1809
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 150 פעמים
- קיבל תודות: 181 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
אין לי ילדים קטנים, לא עברנו עם משהו כבד ליד ואף אחד לא נתקל בידית.17/07/2022 12:15ziv_r כתב: ↑ לא הגיוני להניח שיש ילדים שמשכו חזק בידית והיא נשברה? לא הגיוני להניח שיש ילדים שדפקו צעצועים על הידית שהביאו אותה למצב כזה? מה לגבי מישהו שעבר עם משהו כבד ליד (אולי תנור חדש למטבח) ונתקל בידית?
יש סיבה טובה שכל היבואנים בארץ מחריגים שברים....
הידית לא נשברה, כתבתי את זה כבר בהודעה הראשונה. נשבר החלק שמחובר עם בורג לדלת המקרר, בדיוק איפה שהבורג.
תדמיין שיש פלסטיק עם חור שמיועד לבורג. נניח שהברגת את הבורג לתוך פלסטיק חזק מדי, אז הפלסטיק ייסדק ובסופו של דבר יישבר. בדיוק שם זה נשבר. כל הפלסטיק הזה כולל הבורג מכוסה בפלסטיק אחר שלא נשבר .
אני לא רואה איך שבר כזה יכול להיגרם משימוש לא סביר .
היה מקום מצד היבואן להתחשב במיקום השבר ולא רק לחזור על "שבר לא מכוסה שבר לא מכוסה שבר לא מכוסה". מכאן האכזבה.
גם המחיר שהם ביקשו לא הגיוני. אולי בעיניך לדרוש פי 5 מחנות בחו"ל זה סביר. אם היו מבקשים פי 10 או פי 50 גם אז היה סביר?
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
@dmitrys
נתתי את הדוגמאות האלו על מנת להראות כיצד ידית יכולה להשבר מסיבות לגיטימיות, לא רק מלדפוק עם פטיש - שים לב אחרי מה כתבתי את התגובה שלי.
לגבי מיקום השבר, אולי הידית השתחררה ואתה הידקת חזק מידי את הבורג ולכן התושבת נסדקה? אני לא תופס פה שום צד, רק מסביר לך את ההגיון בזה שאף ספק לא נותן אחריות לשברים.
לגבי התמחור של החלק לתיקון, לא סתם פורח בארץ הייבוא האישי, זה לא חדש.
נתתי את הדוגמאות האלו על מנת להראות כיצד ידית יכולה להשבר מסיבות לגיטימיות, לא רק מלדפוק עם פטיש - שים לב אחרי מה כתבתי את התגובה שלי.
לגבי מיקום השבר, אולי הידית השתחררה ואתה הידקת חזק מידי את הבורג ולכן התושבת נסדקה? אני לא תופס פה שום צד, רק מסביר לך את ההגיון בזה שאף ספק לא נותן אחריות לשברים.
לגבי התמחור של החלק לתיקון, לא סתם פורח בארץ הייבוא האישי, זה לא חדש.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר
תנסה לפנות ליצרן עם תמונה ותסביר לו ששבר מסוג זה לא יכול להיגרם משימוש אלא מתכנון לא נכון.
מעבר לזה, בדר"כ ליבואן אין יכולת להבחין בין שבר שנגרם ע"י המשתמש לשבר שהוא פגם ביצור או בתכנון
מעבר לזה, בדר"כ ליבואן אין יכולת להבחין בין שבר שנגרם ע"י המשתמש לשבר שהוא פגם ביצור או בתכנון
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4724 פעמים