אכזבה משירות ח.י. למקרר

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
dmitrys (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #1 

המקרר שלי בן שנתיים, עדיין באחריות של היבואן.
נשבר לי חלק מהידית, החלק שמחבר את הידית לדלת המקרר, בדיוק איפה שהבורג.
אין צורך להגיד שזה לא שבר שנגרם על ידי שימוש לא נכון. זה נשבר כי פותחים וסוגרים את הדלת, והפלסטיק לא מספיק איכותי.
התקשרתי לשירות. אמרו לי אין בעיה, הידית עולה 355 שח והמשלוח עוד 40. לא מוכרים חלקים מהידית.
אמרתי שהמקרר עדיין באחריות, אבל מבחינתם שבר לא מכוסה, לא משנה איזה שבר ומה הסיבה. אין עם מי לדבר.

אני מרגיש שבמקרה הנ"ל הם היו צריכים לתקן או להחליף את הידית כחלק מהאחריות, אבל לא אלך איתם לבית משפט.
גם המחיר שהם דרשו מוגזם לגמרי. הסתכלתי באתרים שונים בחו"ל, הידית הזאת עולה 20 יורו. הם דורשים פי 5.
בסוף עם משלוח זה עלה לי 200 ש"ח, עדיין חצי ממה ש ח.י. רצו.

תמיד החזקתי מהם כיבואן הכי טוב בארץ, לפעמים העדפתי לשלם יות רק כדי שהם יתנו את השירות. מעכשיו מבחינתי הם סתם יבואן מהשורה ולא שווים תוספת כספית.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אם היית במקום היבואן, איך היית מבדיל בין שברים בידית שנגמרו בזדון לבין שברים עקב פגם בייצור?
תבין שחוסר הכיסוי של שברים בכתב האחריות הינה גורפת לכל היצרנים ולדעתי לכל מוצר שיש, לא משהו מיוחד ליבואן ספציפי.
לגבי ייבוא אישי שזול יותר מרכישה בחנות, אני מקווה שברור לך שאתה לא מפתיע אף אחד 🙂

dmitrys (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #3 

כשהייתה לי תקלה אחרת שהם כן טיפלו בה, הם ביקשו תמונות וסרטון. יכלו לבקש גם הפעם, ולהבין שלא מדובר בשבר בזדון.
לגבי המחיר, אותי זה מפתיע. לא ביקשתי שטכנאי ירכיב לי את זה. הם ביקשו פי 5 מחנות סתמית באנגליה, זה מוגזם, והם קונים חלקי חילוף במחירים סיטונאים.
לא אמרתי ש ח.י. יותר גרועים מיבואנים אחרים. חשבתי שהם יותר טובים מאחרים, ועכשיו אני חושב שהם כמו כולם.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #4 

כלומר חשבת שהם יכסו לך שבר למרות ששברים לא מכוסים בכתב האחריות?

OMRIJ
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1901
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #5 

זה מקרר, אפשר להפעיל שיקול דעת שאף אחד לא הכה בפטיש בידית. זה לא טלפון או טאבלט שיכולים ליפול

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #6 

לא הגיוני להניח שיש ילדים שמשכו חזק בידית והיא נשברה? לא הגיוני להניח שיש ילדים שדפקו צעצועים על הידית שהביאו אותה למצב כזה? מה לגבי מישהו שעבר עם משהו כבד ליד (אולי תנור חדש למטבח) ונתקל בידית?
יש סיבה טובה שכל היבואנים בארץ מחריגים שברים.

OMRIJ
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1901
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #7 

זה שהם מחריגים שברים לא אומר שמגיע להם פרס ישראל על זה. בסוף גם ששבר נובע מתכנון שגוי/חומרים לא נכונים/פגם ביצור וכו' - הצרכן הוא זה שנופל בין הכסאות. הוא זה שצריך להוכיח שאין לו אחות.
למה ההגיון שלך הולך ישר לכך שהקונה עשה את הנזק?
והעובדה שהם מנסים לעשות על זה "קופה" רק מראה שאנשים שם לא חושבים שיווקית ולטווח ארוך.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #8 

הסברתי את ההגיון למה כל נותני האחריות בארץ מחריגים שברים.

OMRIJ
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1901
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #9 

הוא התאכזב מכך שלא קיבל פתרון ראוי בעיניו, מנותן שירות שמתיימר לתת סטנדרט גבוה. מבין אותו לגמרי.
התרגלנו לאיכות נמוכה של שירות בארץ.

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #10 

אבל ניסיתי להסביר למה האכזבה לא במקום, כי בכל מקרה שברים לא מכוסים בכתב האחריות.

OMRIJ
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1901
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #11 

והסברתי למה זה לא תמיד תקין, ולמה זה לגיטימי להתאכזב.

dmitrys (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #12 

17/07/2022 12:15  
ziv_r כתב:
לא הגיוני להניח שיש ילדים שמשכו חזק בידית והיא נשברה? לא הגיוני להניח שיש ילדים שדפקו צעצועים על הידית שהביאו אותה למצב כזה? מה לגבי מישהו שעבר עם משהו כבד ליד (אולי תנור חדש למטבח) ונתקל בידית?
יש סיבה טובה שכל היבואנים בארץ מחריגים שברים.
...
אין לי ילדים קטנים, לא עברנו עם משהו כבד ליד ואף אחד לא נתקל בידית.
הידית לא נשברה, כתבתי את זה כבר בהודעה הראשונה. נשבר החלק שמחובר עם בורג לדלת המקרר, בדיוק איפה שהבורג.
תדמיין שיש פלסטיק עם חור שמיועד לבורג. נניח שהברגת את הבורג לתוך פלסטיק חזק מדי, אז הפלסטיק ייסדק ובסופו של דבר יישבר. בדיוק שם זה נשבר. כל הפלסטיק הזה כולל הבורג מכוסה בפלסטיק אחר שלא נשבר .
אני לא רואה איך שבר כזה יכול להיגרם משימוש לא סביר .
היה מקום מצד היבואן להתחשב במיקום השבר ולא רק לחזור על "שבר לא מכוסה שבר לא מכוסה שבר לא מכוסה". מכאן האכזבה.

גם המחיר שהם ביקשו לא הגיוני. אולי בעיניך לדרוש פי 5 מחנות בחו"ל זה סביר. אם היו מבקשים פי 10 או פי 50 גם אז היה סביר?

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #13 

@dmitrys
נתתי את הדוגמאות האלו על מנת להראות כיצד ידית יכולה להשבר מסיבות לגיטימיות, לא רק מלדפוק עם פטיש - שים לב אחרי מה כתבתי את התגובה שלי.

לגבי מיקום השבר, אולי הידית השתחררה ואתה הידקת חזק מידי את הבורג ולכן התושבת נסדקה? אני לא תופס פה שום צד, רק מסביר לך את ההגיון בזה שאף ספק לא נותן אחריות לשברים.
לגבי התמחור של החלק לתיקון, לא סתם פורח בארץ הייבוא האישי, זה לא חדש.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #14 

תנסה לפנות ליצרן עם תמונה ותסביר לו ששבר מסוג זה לא יכול להיגרם משימוש אלא מתכנון לא נכון.

מעבר לזה, בדר"כ ליבואן אין יכולת להבחין בין שבר שנגרם ע"י המשתמש לשבר שהוא פגם ביצור או בתכנון

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

Re: אכזבה משירות ח.י. למקרר

נושא שלא נקרא #15 

הוא כבר עשה ייבוא אישי, לא רלוונטי.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”