ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
OMRIJ
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1901
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #16 

22/05/2022 17:52  
Huber כתב:
מעשית? כן - זו בעיה שלך, יש תנאי שירות למוצר ואם לא בדקת אותם מראש אין לך למי לבוא בתלונות.

האם בדקתי לגבי כל מוצר? כמובן, אני בודק תנאי אחריות לגבי כל מוצר יקר שאני רוכש בבית.

ד"א - גם אני רכשתי כסא במחיר לא רחוק מזה, גם אני לא מקבל אחריות בבית הלקוח וידעתי את זה מראש (ואת האמת לא חשבתי שיהיה).
...
זאת תסמונת ישראלית מוכרת
כל כך הרגילו אותנו לשירות גרוע, שאנחנו אפילו מצדדים בנותני שירות גרועים, ומאשימים את הצרכן שלא בדק את הסכם הרכישה מכל הצדדים.
מודה שכשקניתי מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, סלון, מדיח כלים, תמי 4 ועוד - לא חשבתי אפילו לבדוק אם השירות אצלי בבית.

two-times
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #17 

כולה כסא מחשב... חברים.
לא פסנתר כנף.
ולא צריך מוביל.

מורידים מושב ברכב, אפילו במיני מיינור זה ייכנס.
במקרה הכי רע מברגה 4 בזזזזז בזזזזז מפרקים את הרגל ואז מכניסים לאוטו. (רק מראש מוודאים עם שירות לקוחות שלצורך הובלה בגלל שהכסא מגיע בשני חלקים זה לא ישפיע על נתינת שירות למשענת גב קרועה).

BreezeNET
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1739
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: אבי כהן
מיקום: פתח תקוה
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 111 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #18 

אפשר קישור לכסא שנבין על מה מדובר?
אני רכשתי מהם ספה 2+3 (La-Z-Boy) וכנראה בהובלה נקרעה משענת של אחת הספות😡, החליפו לי אחרי כ10 ימים שהייתי די עצבני עליהם בגלל חוסר תקשורת

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

@kingikra
כאשר אתה מביא את הכסא לתיקון, אם תהיה מספיק נחמד, גם תקבל כיסא חליפי לתקופת התיקון.

kingikra (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #20 

22/05/2022 22:28  
BreezeNET כתב:
אפשר קישור לכסא שנבין על מה מדובר?
אני רכשתי מהם ספה 2+3 (La-Z-Boy) וכנראה בהובלה נקרעה משענת של אחת הספות😡, החליפו לי אחרי כ10 ימים שהייתי די עצבני עליהם בגלל חוסר תקשורת
...
https://www.dr-gav.co.il/chairs-tables/ ... 133b9b83ba

kingikra (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

Re:

נושא שלא נקרא #21 

22/05/2022 22:55  
ziv_r כתב:
@kingikra
כאשר אתה מביא את הכסא לתיקון, אם תהיה מספיק נחמד, גם תקבל כיסא חליפי לתקופת התיקון.
...
אין לי צורך בכסא חליפי. יש לי עוד שניים בבית
וזה לא כאשר אלא אם. צריך לקרות נס כדי שזה יגיע לתיקון ולא לפח

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #22 

אם אתה מפרק את הרגלית מהכסא עצמו - אני לא מבין איך זה לא יכנס בכל רכב נורמלי.

ESiXtRIM
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 74
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #23 

לפי כותרת השרשור הוא לא רוצה לנקוף אצבע, הוא רוצה שיגיעו אליו.

yarko
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 279
הצטרף: אפריל 2016
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 55 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #24 

22/05/2022 18:45  
OMRIJ כתב:
זאת תסמונת ישראלית מוכרת
כל כך הרגילו אותנו לשירות גרוע, שאנחנו אפילו מצדדים בנותני שירות גרועים, ומאשימים את הצרכן שלא בדק את הסכם הרכישה מכל הצדדים.
מודה שכשקניתי מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, סלון, מדיח כלים, תמי 4 ועוד - לא חשבתי אפילו לבדוק אם השירות אצלי בבית.
...
לא מדוייק.
יש מוצרים שעל פי חוק חייבים לתת שירות להם שירות בבית הצרכן (למשל מכונת כביסה ומזגן). במוצרים כאלה אין צורך לבדוק איפה ניתן השירות כי יש תקנות שמחייבות את נותן השירות.
יש מוצרים שאין שום בעיה להביא אותם לנק' שירות, אבל נותן השירות החליט לתת את השירות בבית.
מחשבים ניידים למשל נמכרים עם סוגים שונים של אחריות. חלק ימכרו עם שירות בבית הלקוח, וחלק נצטרך להביא למעבדה.

לכן עבור כל מוצר שלא נכלל תחת התקנות עבור שירות בבית הצרכן, עלינו לבדוק מראש מה התנאים, במיוחד אם נראה לנו שיהיה בעייתי להביא את המוצר לתחנת השירות.

כשהדייסון האלחוטי שלי התקלקל, טכנאי הגיע אלי הביתה.
לעומת זאת, כשמנורת תקרה שלי התקלקלה, אני הייתי צריך להביא אותה למעבדה.

אז דייסון נותנים שירות מצויין, והחנות שקניתי ממנה את המנורות נותנת שירות פחות טוב.
מצד שני, הם לא הפרו שום הבטחה, וכשהגענו למעבדה קיבלתי סה"כ שירות סבבה לגמרי.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #25 

yarko - לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר, יישר כח.

OMRIJ
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1901
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #26 

זה לא סותר את מה שכתבתי, יש בישראל מעט עסקים עם תודעת שירות גבוהה והרבה עסקים עם תודעת שירות נמוכה. הבעיה היא שהתרגלנו לתודעת שירות נמוכה, אז אנחנו מקבלים את זה בהכנעה.
בארץ עם מנטליות אחרת של עסקים וצרכנים, זה קורה כנראה הרבה פחות.
בגלל זה בארץ צריך חוקים ותקנות בשביל כל דבר (למשל החזרת מוצר).

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

Re: ד"ר גב, דעתכם לגבי השירות (לדעתי בדיחה)

נושא שלא נקרא #27 

לי הייתה חווית שירות טובה עם דר גב.
יש לי כיסא פחות משנה, עדיין בתקופת האחריות. הילדה והחברות הצליחו לעקם את המוט שמחזיק את המשענת , ככה שאי אפשר לשבת על הכיסא.
התקשרתי לחנות בעיר שלי, אמרו תביא. הבאתי, לקחו לתיקון ותיקנו למרות שמצורת הנזק היה ברור שהוא באשמתי.
כתבתי שירות טוב ולא מצוין כי לקח חודש והכיסא פחות נוח עכשיו ממה שהיה מלהתחילה.

כמו חלק מהאנשים פה, אני לא מבין מה הבעיה להכניס כיסא לאוטו רגיל. אם יש לך סמארט אאודיTT או צעצוע אחר, תבקש עזרה מחבר עם כל רכב משפחתי. לא מבין למה לזרוק 1600 שח לפח עדיף.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”