זאת תסמונת ישראלית מוכרת22/05/2022 17:52Huber כתב: ↑ מעשית? כן - זו בעיה שלך, יש תנאי שירות למוצר ואם לא בדקת אותם מראש אין לך למי לבוא בתלונות.
האם בדקתי לגבי כל מוצר? כמובן, אני בודק תנאי אחריות לגבי כל מוצר יקר שאני רוכש בבית.
ד"א - גם אני רכשתי כסא במחיר לא רחוק מזה, גם אני לא מקבל אחריות בבית הלקוח וידעתי את זה מראש (ואת האמת לא חשבתי שיהיה)....
כל כך הרגילו אותנו לשירות גרוע, שאנחנו אפילו מצדדים בנותני שירות גרועים, ומאשימים את הצרכן שלא בדק את הסכם הרכישה מכל הצדדים.
מודה שכשקניתי מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, סלון, מדיח כלים, תמי 4 ועוד - לא חשבתי אפילו לבדוק אם השירות אצלי בבית.