כמובן שאתה לא חייב, אלא אם כן אתה רוצה להקנות אמינות לדברים שלך.
Ezra.T
מוכר באיביי יכול תמיד לבטל את המכירה, גם לאחר התשלום כפי שראית. אין פה שינוי מדינות ואף מוכר לא חייב לתת הסבר לקונה.
מוכר ב ebay יכול לבטל עסקה ככה סתם אחרי תשלום?
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
Re: מוכר ב ebay יכול לבטל עסקה ככה סתם אחרי תשלום?
אני לא מחפש קרדיטים ממך לדבריי שמובאים כאן. את השלב הזה עברתי, כשעליתי מגן חובה לכיתה א'.
כל מה שנכתב על ידי- מובא מנסיון עשיר שלי. מי שירצה לקבל את דבריי- בשמחה. אבל גם כאלה שלא- זה בסדר גמור מבחינתי.
כל מה שנכתב על ידי- מובא מנסיון עשיר שלי. מי שירצה לקבל את דבריי- בשמחה. אבל גם כאלה שלא- זה בסדר גמור מבחינתי.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
Re: מוכר ב ebay יכול לבטל עסקה ככה סתם אחרי תשלום?
הכל טוב
פשוט אחרי כל כך הרבה זמן בפורומים, אתה צריך כבר להבין שלא מאמינים לטענות כאלו בקלות ללא אסמכתות כלשהן.
אחרון, אין לטענות האלו קשר לבעיה שהציג פותח השרשור.
פשוט אחרי כל כך הרבה זמן בפורומים, אתה צריך כבר להבין שלא מאמינים לטענות כאלו בקלות ללא אסמכתות כלשהן.
אחרון, אין לטענות האלו קשר לבעיה שהציג פותח השרשור.
Re: מוכר ב ebay יכול לבטל עסקה ככה סתם אחרי תשלום?
אני חוזר שוב:
כל מה שנכתב על ידי- מובא מנסיון עשיר שלי. מי שירצה לקבל את דבריי- בשמחה. אבל גם כאלה שלא- זה בסדר גמור מבחינתי.
כל מה שנכתב על ידי- מובא מנסיון עשיר שלי. מי שירצה לקבל את דבריי- בשמחה. אבל גם כאלה שלא- זה בסדר גמור מבחינתי.
Re: מוכר ב ebay יכול לבטל עסקה ככה סתם אחרי תשלום?
לא כל כך הבנתי מה הבעיה.
בן אדם הזמין מוצר, אחרי זמן קצר קיבל ביטול והכסף הוחזר. לא נעים, אבל לא קרה כלום.
יכול לקרות בכל פלטפורמה ובכל אתר, גם בישראל. אפילו בחנות פיזית, שקודם מבררים שיש במלאי אבל כשמשלמים או מגיעים לקחת המוכר אומר שבעצם אין לו.
במקרה של ביטול כזה הייתי נותן ציון גרוע למוכר וממשיך הלאה. איביי לא אשמה.
בן אדם הזמין מוצר, אחרי זמן קצר קיבל ביטול והכסף הוחזר. לא נעים, אבל לא קרה כלום.
יכול לקרות בכל פלטפורמה ובכל אתר, גם בישראל. אפילו בחנות פיזית, שקודם מבררים שיש במלאי אבל כשמשלמים או מגיעים לקחת המוכר אומר שבעצם אין לו.
במקרה של ביטול כזה הייתי נותן ציון גרוע למוכר וממשיך הלאה. איביי לא אשמה.