ברצוני לשתף אתכם בסאגת שירות הזויה ומחפירה, שעודנה נמשכת בימים אלו, למכונת שטיפת רצפות של KARCHER , אותה רכשתי בשקם אלקטריק בראשל''צ. כשהיה נדמה שדברים כאלו כבר לא יכולים להתרחש ב 2022...
תלונה הוגשה למועצה הישראלית לצרכנות. מצרף המכתב כלשונו. ראו הוזהרתם !
דרך אגב, המכשיר עצמו עבד מצויין משך 3 חודשים עד התקלה, ואני עדיין ממליץ עליו בחום, ללא קשר לאי מתן השירות.
שלום רב,
רצ"ב מכתב שהועבר למנהל סניף זד"ל - שקם אלקטריק, מר XX, ביום 16.03.22 (כולל מסירה ידנית).
עד היום, 24.03, לא ניתן כל מענה למכתב, מנהל החנות אינו חוזר להודעות ולא ניתן להשיגו (המוכרים בחנות מסרבים לתת את מס' הנייד שלו).
לא זו אף זו, נאמר לנו היום כי מנהל הסניף יצא לחופשה של חודש מבלי שניתן לנו כל מענה.
בשיחה עם מוכרת בסניף, נאמר לנו כי מנהל הסניף הודיע לה כי "הוזמן החלק" – לא ברור איזה חלק הוזמן כשהסיבה לתקלה כלל לא נבדקה או התבררה בשום שלב, והמכשיר שנרכש עדיין אצלנו בבית.
מדובר בהעדר שירות, בטרטור ב"לך ושוב" ע''ח זמננו הפרטי, ובהפרה בוטה של האחריות לתיקון המכשיר שנקנה אך לפני כשלושה חודשים.
נא טיפולכם הדחוף.
רצ"ב המכתב:
לכבוד: שקם אלקטריק סניף זד"ל ראשון לציון - לידי מנהל הסניף.
הנדון: מכונת שטיפת רצפות דגם KARECHER FC5 EU - אי עמידה בהתחייבותכם למתן שרות עפ"י כתב האחריות
1. בתאריך 30.11.2021 רכשנו את המכשיר שבנדון בסניפכם (מס' הזמנה: 579049357).
2. בעת הרכישה קבלנו כתב אחריות ולפיו חב' ''ב.מוזס מכירה ושירות מוצרי חשמל ביתיים בע''מ'' היא
הכתובת לטיפול בתקלות, בצירוף מספרי הטלפון הן של המעבדה והן של היבואן ''תמוז שיווק מוצרי חשמל בע''מ''.
3. המכשיר עבד באופן תקין עד שבתאריך 10.03.2022 התגלתה תקלה.
4. באותו יום התקשרתי לחברת ב.מוזס, כרשום בתעודת האחריות. נאמר לי כי החברה ''אינה מכירה את המכשיר שברשותי
וכי אין היא נותנת, ומעולם לא נתנה, שרותים למוצרי חברת KARCHER'' .
5. לבקשתי לדבר עם נציג היבואן, חב' ''תמוז'', נמסר לי כי אין אפשרות לסייע לי בכך ועלי לפנות בחזרה לסניף שקם אלקטריק בו בוצעה הרכישה
לצורך המשך טיפול.
6. נסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר עם חברת ''תמוז'' בטלפון המצויין ע''ג תעודת האחריות, עלו בתוהו.
7. בעקבות השיחה עם מוקד חברת ב.מוזס הגעתי במיוחד לסניפכם ושם נאמר לי כי '' ברגע שאמסור בטלפון את מספר
ההזמנה לנציגת המעבדה (ב.מוזס) לא תהיה לה ברירה והיא תהיה חייבת לתת לי שירות משום שזו הוכחה שהכסף תמורת המכשיר הועבר אליהם,, וכי במידה ותהיה בעיה, שאחזור לסניף להמשך טיפול.
8. בתאריך 13.03.22 פניתי שנית למעבדת השירות של ב.מוזס, וקיבלתי את אותה התשובה - בלי שהנציגה אפילו טרחה לבדוק את מס' ההזמנה במערכת ! – ש ''החברה אינה מכירה את המכשיר שברשותי וכי אין היא נותנת, ומעולם לא נתנה שרות למוצרי חברת KARCHER ,,.
9. בתאריך 13.03.22 הגעתי לסניפכם בפעם השנייה, פגשתי בנציג המכירות ופרטתי בפניו את השתלשלות העניינים, והוא
הפנה אותי למספר הטלפון המצויין ע''ג חשבונית הרכישה, להנהלת חברת שקם אלקטריק, ואמר כי הם יטפלו בפנייתי.
10. בתאריך 15.03.22 יצרתי קשר עם מוקד השירות של חברת שקם אלקטריק. לאחר כ- 15 דק' המתנה, ענתה לי נציגה
שאמרה לי באופן נחרץ כי ''במוקד אינם מטפלים בהזמנות שבוצעו בסניפי הרשת אלא רק בהזמנות און-ליין, וכי רק
בסניף אוכל לקבל שירות''. נסיונותי להסביר כי הופניתי אל המוקד מהסניף עצמו לאחר 2 ביקורים, נפלו על אזניים
ערלות. בקשתי לדבר עם נציג בכיר נענתה בסירוב מוחלט !
11. בעקבות הסרוב של נציגת החברה במוקד השירות לטפל בבקשתי שבתי והתקשרתי לסניפכם, ולאחר
ששטחתי בפני הנציג את כל השתלשלות העניינים הנ''ל, בקשתי לדבר עם מנהל הסניף ולעדכנו בטיפול הרשלני והלא תקין בבקשתי, ולבקש את עזרתו.
12. נאמר לי כי, לא ניתן ליצור קשר עם מנהל הסניף ו/או להעלותו לשיחת ועידה, אלא רק להעביר לו הודעות על מנת
שמנהל הסניף עצמו יפנה את בקשתי להנהלת החברה לצורך בירור והמשך טיפול, וכי נציג המכירות עצמו יחזור אלי עם תשובה, לכשתהיה כזו.
13. הריני מתרה בפניך כי התנהלותכם זו מהווה הפרה של תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006
ועומדת בסתירה לחברותכם ב-"ארגון אמון הציבור"!
14. יתרה מזאת, התנהלותכם גזלה ועודנה גוזלת מזמני הפרטי, גורמת לעוגמת נפש גדולה ומהווה הפרת התחייבותכם
למתן שרות בהעדר קבלת שרות מאת היצרן/יבואן.
15. נא תשובתכם הדחופה בכתב אלי למייל.
שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
- bilbog (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 435
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 38 פעמים
- קיבל תודות: 54 פעמים
שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
נערך לאחרונה על ידי bilbog ב 24/03/2022 17:02, נערך פעם 1 בסך הכל.
Gravity cannot be held responsible for people falling in love
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
רק כדאי להבהיר ולציין כי תמוז הינו יבואן מקביל של המוצרים ולא נציג היצרן ואו היבואן הרשמי
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
מוזר. בהצלחה עם הסיפור. הקלטת את כל השיחות?
מה הבעיה במכשיר?
נראה שמפורסמים באינטרנט טלפונים של תמוז.
אגב, שכחת לצנזר את השם בסעיף 12.
מה הבעיה במכשיר?
נראה שמפורסמים באינטרנט טלפונים של תמוז.
אגב, שכחת לצנזר את השם בסעיף 12.
- bilbog (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 435
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 38 פעמים
- קיבל תודות: 54 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
תודה jtk, תוקן.
בנוגע לשאלתך, הטלפונים שמופיעים הם לטעמי פיקציה, לעולם אין שם מענה.
בנוגע לתקלה - אחד החלקים הפריקים מסרב לחזור למקומו.
בנוגע לשאלתך, הטלפונים שמופיעים הם לטעמי פיקציה, לעולם אין שם מענה.
בנוגע לתקלה - אחד החלקים הפריקים מסרב לחזור למקומו.
Gravity cannot be held responsible for people falling in love
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
1. אכן תמוז ידועים לשמצה, עדיף להתרחק מהם אבל האם יש מצב שהם בכלל לא היבואן\נותן השירות והחנות הטעתה אותך?24/03/2022 12:54bilbog כתב: ↑ ברצוני לשתף אתכם בסאגת שירות הזויה ומחפירה, שעודנה נמשכת בימים אלו, למכונת שטיפת רצפות של KARCHER , אותה רכשתי בשקם אלקטריק בראשל''צ. כשהיה נדמה שדברים כאלו כבר לא יכולים להתרחש ב 2022...
...
2. אם הם חברים באמון הציבור מציע לפנות גם דרך אמון הציבור, יש סיכוי שיטופל יותר מהר מול הגורמים הרלוונטיים מאשר המועצה לצרכנות.
3. מציע שתפעל לביטול עסקה מול החנות כתוצאה מכשל שירות. לפי חוות דעת בזאפ הוא סובל מהרבה תקלות.
4. גם לי היה את המכשיר ולמזלי לא היו תקלות, אבל הוא פשוט לא מספיק טוב לשטיפה ולא נוח עם הכבל. יש כיום פתרונות אלחוטיים שגם יותר נוחים וגם מנקים יותר טוב.
- bilbog (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 435
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 38 פעמים
- קיבל תודות: 54 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
24/03/2022 17:13gildmor כתב: ↑ 1. אכן תמוז ידועים לשמצה, עדיף להתרחק מהם אבל האם יש מצב שהם בכלל לא היבואן\נותן השירות והחנות הטעתה אותך?
הם הרשומים בתעודת האחריות של המכשיר, כולל על החשבונית וההזמנה מטעם שקם אלקטריק
2. אם הם חברים באמון הציבור מציע לפנות גם דרך אמון הציבור, יש סיכוי שיטופל יותר מהר מול הגורמים הרלוונטיים מאשר המועצה לצרכנות.
3. מציע שתפעל לביטול עסקה מול החנות כתוצאה מכשל שירות. לפי חוות דעת בזאפ הוא סובל מהרבה תקלות.
לא בדקתי חוו'ד לפני הרכישה, יתכן וכאן טעיתי. סמכתי על שקם אלקטריק
4. גם לי היה את המכשיר ולמזלי לא היו תקלות, אבל הוא פשוט לא מספיק טוב לשטיפה ולא נוח עם הכבל. יש כיום פתרונות אלחוטיים שגם יותר נוחים וגם מנקים יותר טוב.
בכוונה לא רציתי אלחוטי, זמן טעינה של 4 שעות לטובת 20 דקות עבודה. נקיון הדירה מצריך לפחות 45 דק'. בנוסף, הסוללות נגמרות לאחר כשנתיים (נסיון עם דייסון). מבחינת ביצוע - עובד מצויין, ממש כמו פוליש בכלום זמן, וחסכוני מאוד במים....
Gravity cannot be held responsible for people falling in love
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
אלחוטיים כבר מזמן מחזיקים יותר מ-20 דקות. בכל מקרה זה עולם אחר, כבר לא צריך ניקוי מרוכז לכל הבית אלא ניקוי לפי הצורך איפה שצריך ומתי שמזדמן כי המכשיר תמיד זמין לשימוש מיידי.
ספציפית ההיזירו שיש לי כבר יותר משנה אף פעם לא הגעתי למצב שהסוללה קרובה להגמר, היא ניתנת להחלפה במידת הצורך.
כיום יש גם מכשירים שהם גם שואב יבש (ספות\שטיחים\רכב) פלוס שוטף באותם רמות מחירים, בובוט ואחרים, תחפש סקירות\השוואות. תבדוק זמן סוללה ואפשרות החלפה אם זה קריטי.
ספציפית החסרונות של הקארצ'ר הם שהוא מאוד רועש ולא מצליח להרים אפילו גרגירי לכלוך קטנים כך שהוא מחייב שאיבה\טאטוא לפניו.
ספציפית ההיזירו שיש לי כבר יותר משנה אף פעם לא הגעתי למצב שהסוללה קרובה להגמר, היא ניתנת להחלפה במידת הצורך.
כיום יש גם מכשירים שהם גם שואב יבש (ספות\שטיחים\רכב) פלוס שוטף באותם רמות מחירים, בובוט ואחרים, תחפש סקירות\השוואות. תבדוק זמן סוללה ואפשרות החלפה אם זה קריטי.
ספציפית החסרונות של הקארצ'ר הם שהוא מאוד רועש ולא מצליח להרים אפילו גרגירי לכלוך קטנים כך שהוא מחייב שאיבה\טאטוא לפניו.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
המועצה לצרכנות גוף בלי שיניים.
עזוב אותך מכתבים.
תמלא טופס תביעה קטנה, תהיה עובדתי וקצר, צרף אסמכתאות ותבקש ביטול עיסקה
תתבע את שקם אלקטריק.
תתבע הוצעות משפט (אגרה וחניות)
שלח להם העתק מלא לפני הגשה (ככה מבינים שאתה לא סתם מאיים), אני מתערב איתך שתוך שבוע הנושא מטופל או יחזירו לך את הכסף
אם לא... פשוט תגיש ותתבע!
עזוב אותך מכתבים.
תמלא טופס תביעה קטנה, תהיה עובדתי וקצר, צרף אסמכתאות ותבקש ביטול עיסקה
תתבע את שקם אלקטריק.
תתבע הוצעות משפט (אגרה וחניות)
שלח להם העתק מלא לפני הגשה (ככה מבינים שאתה לא סתם מאיים), אני מתערב איתך שתוך שבוע הנושא מטופל או יחזירו לך את הכסף
אם לא... פשוט תגיש ותתבע!
- bilbog (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 435
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 38 פעמים
- קיבל תודות: 54 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
ahersko - מניסיון לפני 3 שנים עם מקרה של מחשב נייד, המועצה לצרכנות הייתה יעילה מאוד, ותוך פחות משבועיים ממועד התלונה, הבעיה נפתרה לשביעות רצוני המלאה.
לגבי תביעות - לא אשחית זמן וכסף נוספים על סכום כזה, לא רואה בזה הגיון.
gildmor - את כל הסקרים/השוואות/בדיקות עשיתי גם עשיתי, ובחרתי במכוון בדגם הזה, ולא במכשיר סיני/אחר שעושה הכל. רציתי רק מקרצפת. וכפי שציינתי, לאחר 3 חודשים הייתי מרוצה מאוד מהמכשיר, ואישית אני מעדיף לשאוב היטב ולקרצף אח''כ.
לגבי תביעות - לא אשחית זמן וכסף נוספים על סכום כזה, לא רואה בזה הגיון.
gildmor - את כל הסקרים/השוואות/בדיקות עשיתי גם עשיתי, ובחרתי במכוון בדגם הזה, ולא במכשיר סיני/אחר שעושה הכל. רציתי רק מקרצפת. וכפי שציינתי, לאחר 3 חודשים הייתי מרוצה מאוד מהמכשיר, ואישית אני מעדיף לשאוב היטב ולקרצף אח''כ.
Gravity cannot be held responsible for people falling in love
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
תודה על האזהרה, הצלת אותי מלרכוש את המוצר הזה, בדקתי ואני רואה שאכן האחריות היא של תמוז.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
כנראה שהיה לך מזל נסיבתי.
המועצה לצרכנות חוץ מלכתוב מכתבים לא עושה או יכולה לעשות כלום.
מנגד... אותך יכולים לתבוע על שיימינג ברשת ככה שצריך להיות מאוד זהיר עם מה שכתבת.
If you want to shot... Shot... Don't talk
אתה לא רוצה לתבוע? אז מה מטרת הפוסט?
אף אחד לא אכפת, יש יבואנים ומותגים שמשתינים מהמקפצה על הצרכנים וכמה שלא נכתב, אנשים עומדים בתור לקנות.
אין מה לעשות, הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם (ש. חנוך)
המועצה לצרכנות חוץ מלכתוב מכתבים לא עושה או יכולה לעשות כלום.
מנגד... אותך יכולים לתבוע על שיימינג ברשת ככה שצריך להיות מאוד זהיר עם מה שכתבת.
If you want to shot... Shot... Don't talk
אתה לא רוצה לתבוע? אז מה מטרת הפוסט?
אף אחד לא אכפת, יש יבואנים ומותגים שמשתינים מהמקפצה על הצרכנים וכמה שלא נכתב, אנשים עומדים בתור לקנות.
אין מה לעשות, הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם (ש. חנוך)
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
פשוט לתבוע את שקם אלקטריק וגם את תמוז בתביעות קטנות (אם אכן יש לך אסמכתא של תעודת אחריות שהיתה מצורפת לאריזה).
זה מאוד פשוט היום. אפשר אפילו להגיש באינטרנט !
הם לא מבינים שפה אחרת ועובדים לפי שיטת מצליח...הרוב מוותרים ולא תובעים והסטטיסטיקה לטובתם !
רק אלו שתובעים מקבלים התייחסות הולמת וכמובן לפני המשפט...מנסים לסגור עסקה.
מצרף לך לינק למדריך להגשת תביעה אונליין.
https://www.gov.il/he/departments/gener ... ow_to_file
זה מאוד פשוט היום. אפשר אפילו להגיש באינטרנט !
הם לא מבינים שפה אחרת ועובדים לפי שיטת מצליח...הרוב מוותרים ולא תובעים והסטטיסטיקה לטובתם !
רק אלו שתובעים מקבלים התייחסות הולמת וכמובן לפני המשפט...מנסים לסגור עסקה.
מצרף לך לינק למדריך להגשת תביעה אונליין.
https://www.gov.il/he/departments/gener ... ow_to_file
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
אין לו מה לתבוע את תפוז כי לא הם מכרו לו את המוצר.
הוא קנה משקם אלקטריק והאחריות שהוצגה בפניו סורבה ע"י הספק.
ששקם אלקטריק ישברו את הראש מול הספק.
הוא ביקש יפה פעם... פעמיים וההתנהלות שלו צריכה להיות רק מול שקם אלקטריק
שהם יפתרו לו את הבעיה, שהם יצרו קשר עם נותן השרות ויריבו איתם.
הוא קנה משקם אלקטריק והאחריות שהוצגה בפניו סורבה ע"י הספק.
ששקם אלקטריק ישברו את הראש מול הספק.
הוא ביקש יפה פעם... פעמיים וההתנהלות שלו צריכה להיות רק מול שקם אלקטריק
שהם יפתרו לו את הבעיה, שהם יצרו קשר עם נותן השרות ויריבו איתם.
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
צר לי אך אתה טועה ומטעה,
ליבואן יש חובה לספק אחריות למוצר מכח חוק הגנת הצרכן ולתמוז כיבואן יש חיוב לספק שירות ואחריות למוצר.
מה זה אחריות שהוצגה בפניו- יש תעודת אחריות של היבואן ויש חובה לספק אותה עם המוצר, גם אם לא סופקה האחריות קבועה בחוק הגנת הצרכן ולא ניתן להתנות על התנאים שנקבעו בחוק ובתקנות אלא רק לתת תנאים טובים יותר והיא יוצרת קשר ישיר בין היבואן המקביל לצרכן
ליבואן יש חובה לספק אחריות למוצר מכח חוק הגנת הצרכן ולתמוז כיבואן יש חיוב לספק שירות ואחריות למוצר.
מה זה אחריות שהוצגה בפניו- יש תעודת אחריות של היבואן ויש חובה לספק אותה עם המוצר, גם אם לא סופקה האחריות קבועה בחוק הגנת הצרכן ולא ניתן להתנות על התנאים שנקבעו בחוק ובתקנות אלא רק לתת תנאים טובים יותר והיא יוצרת קשר ישיר בין היבואן המקביל לצרכן
Re: שירות שקם אלקטריק ויבואן KARCHER בשם ''תמוז'' - אזהרה !
הם אמורים להיות נותני השירות ולא נתנו שירות.25/03/2022 12:12ahersko כתב: ↑ אין לו מה לתבוע את תפוז כי לא הם מכרו לו את המוצר.
הוא קנה משקם אלקטריק והאחריות שהוצגה בפניו סורבה ע"י הספק.
ששקם אלקטריק ישברו את הראש מול הספק.
הוא ביקש יפה פעם... פעמיים וההתנהלות שלו צריכה להיות רק מול שקם אלקטריק
שהם יפתרו לו את הבעיה, שהם יצרו קשר עם נותן השרות ויריבו איתם....
בלי קשר אתם מתווכחים על קטנות, זה עולה אותו דבר והמאמץ בהגשת התביעה אותו דבר...
בגלל זה אם כבר הולכים על תביעה אז בגדול, לדרוש פיצוי לדוגמה כי אולי יש כאן הפרה מהותית ואפילו את הסכום המקסימלי ולתת לשופט אפשרות ללמד אותם לקח עם 10,000 ש"ח פיצוי. לא להתפשר איתם מחוץ לבית המשפט.
אז אם יש ספק מי מעורב\קשור עדיף להוסיף לתביעה מאשר להצטער אחר כך כשהנתבע יגלגל את האחריות אל מישהו אחר שלא נוכח במשפט.
ובפן "החינוכי" זה מאלץ את שניהם להגיע למשפט ולהשקיע משאבים שיכאיבו להם לכיס יותר מהפיצוי שאולי יתנו בסוף.