הזמנתי התקנה של כיריים אינדוקציה של סימנס.
נתחיל מזה שקיבלתי 7-8 סמסים מהחברה לפני הביקור שמבהירות לי להתכונן לביקור (לפנות מכשיר ישן, להיות זמינים, להקפיד על מסיכות).
לזכותו נגיד שבאמת הגיע בזמן שנקבע - כמובן בלי זכר למסיכה. אין לי כח להעיר לאנשים כאלו אז אנחנו הקפדנו להיות עם.
עכשיו אני רגיל שהטכנאים שלהם מנסים לדחוף לי דברים אבל הפעם זה היה מוגזם:
1. הכנתי מראש מגן מתח - אמר שזה לא טוב כי צריך משהו מיוחד. אמרתי שאני מסתפק במה שיש לי (מכשיר עם השהייה - יש לי לכל מכשירי החשמל כזה) והחצוף כבר חיבר את הכיריים לפני שהספקתי להביא לו את שלי
2. פסל את כל הסירים שלי למרות שמצוין עליהם בפירוש שהם מותאמים לאינדוקציה. התווכח איתי עד שהראתי לו שעל אחד הסירים אפילו כתוב את המילה אינדוקציה...
3. ניסה לדחוף לי אחריות מוגברת (300 שקל לשנה ל 5 שנים) וכשאמרתי לו שהמוצר עצמו עולה כמו האחריות אמר לי שאני לא יודע לעשות חשבון כי הוא מציע גם חומרי ניקוי ומגן מתח מיוחד.
כל המכשירים שלי בבית הם של בוש/סימנס/קונסטרוקטה ובדרך כלל הטכנאים שלהם מאד נחמדים ומקצועיים - הוא היה פשוט חצוף ולכן יצא ממני בלי שום עמלות מכירה.
זהו פרקתי
חוויות עם טכנאי של CSB
- oris74 (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
Re: חוויות עם טכנאי של CSB
גם חשבתי לקנות כאלו כיריים.
לא ידעתי שצריך סירים שתומכים ב"אינדוקציה"
אם ידעת מראש שהוא יבלבל את המוח, היית אומר לו שאתה לא צריך שום שרות מעבר ולא "מה יש לך"
לא ידעתי שצריך סירים שתומכים ב"אינדוקציה"
אם ידעת מראש שהוא יבלבל את המוח, היית אומר לו שאתה לא צריך שום שרות מעבר ולא "מה יש לך"
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: חוויות עם טכנאי של CSB
הבעיה היום שך החברות (גם בפלרום, גם ח.י. כולן) היא למשוך טכנאים לעבודה כזו. הדרך שמצאו זה בונוסים על מכירות כי לתת להם עוד שכר משמע לייקר את המוצרים.
@legopart - היום 90% מהסירים שנמכרים מתאימים. הכי פשוט להניח את הסיר ולראות אם הוא מתחמם. שום נזק לא יקרה במידה והוא לא מתמגנט.
@legopart - היום 90% מהסירים שנמכרים מתאימים. הכי פשוט להניח את הסיר ולראות אם הוא מתחמם. שום נזק לא יקרה במידה והוא לא מתמגנט.
Re: חוויות עם טכנאי של CSB
זו לא בעיה מהיום...
כבר 25 שנה (לפחות) זו שיטת התגמול שלהם ברוב החברות.
חלקם פשוט מגעילים בהתנהגות.
כבר 25 שנה (לפחות) זו שיטת התגמול שלהם ברוב החברות.
חלקם פשוט מגעילים בהתנהגות.
- oris74 (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
Re: חוויות עם טכנאי של CSB
אין לי בעיה שמנסים למכור לי שירותים או מוצרים - יש לי בעיה עם היחס של הטכנאי הזה ספציפית (זלזול והתנשאות) וכאמור - זה לא מאפיין טכנאים של CSB - לפחות מהנסיון הרב שיש לי איתם לאורך השנים.
לגבי סירים ומחבתות - אכן, כל מה שרכשנו בשנים האחרונות עובד מצוין. יש גם סימונים בתחתית שמציינים לאיזה משטח זה מתאים.
לגבי סירים ומחבתות - אכן, כל מה שרכשנו בשנים האחרונות עובד מצוין. יש גם סימונים בתחתית שמציינים לאיזה משטח זה מתאים.
Re: חוויות עם טכנאי של CSB
היה אצלי טכנאי של CBS לא מזמן, ולא ניסה לדחוף לי כלום. עשה את העבודה והלך. היה נחמד גם.
זאת כנראה לא מדיניות של החברה לדחוף לנו מוצרים בכוח אלא של טכנאים מסוימים.
זאת כנראה לא מדיניות של החברה לדחוף לנו מוצרים בכוח אלא של טכנאים מסוימים.