חוויות עם טכנאי של CSB

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

חוויות עם טכנאי של CSB

נושא שלא נקרא #1 

הזמנתי התקנה של כיריים אינדוקציה של סימנס.

נתחיל מזה שקיבלתי 7-8 סמסים מהחברה לפני הביקור שמבהירות לי להתכונן לביקור (לפנות מכשיר ישן, להיות זמינים, להקפיד על מסיכות).

לזכותו נגיד שבאמת הגיע בזמן שנקבע - כמובן בלי זכר למסיכה. אין לי כח להעיר לאנשים כאלו אז אנחנו הקפדנו להיות עם.

עכשיו אני רגיל שהטכנאים שלהם מנסים לדחוף לי דברים אבל הפעם זה היה מוגזם:

1. הכנתי מראש מגן מתח - אמר שזה לא טוב כי צריך משהו מיוחד. אמרתי שאני מסתפק במה שיש לי (מכשיר עם השהייה - יש לי לכל מכשירי החשמל כזה) והחצוף כבר חיבר את הכיריים לפני שהספקתי להביא לו את שלי
2. פסל את כל הסירים שלי למרות שמצוין עליהם בפירוש שהם מותאמים לאינדוקציה. התווכח איתי עד שהראתי לו שעל אחד הסירים אפילו כתוב את המילה אינדוקציה...
3. ניסה לדחוף לי אחריות מוגברת (300 שקל לשנה ל 5 שנים) וכשאמרתי לו שהמוצר עצמו עולה כמו האחריות אמר לי שאני לא יודע לעשות חשבון כי הוא מציע גם חומרי ניקוי ומגן מתח מיוחד.

כל המכשירים שלי בבית הם של בוש/סימנס/קונסטרוקטה ובדרך כלל הטכנאים שלהם מאד נחמדים ומקצועיים - הוא היה פשוט חצוף ולכן יצא ממני בלי שום עמלות מכירה.

זהו פרקתי

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: חוויות עם טכנאי של CSB

נושא שלא נקרא #2 

גם חשבתי לקנות כאלו כיריים.
לא ידעתי שצריך סירים שתומכים ב"אינדוקציה"

אם ידעת מראש שהוא יבלבל את המוח, היית אומר לו שאתה לא צריך שום שרות מעבר ולא "מה יש לך"

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3597
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

Re: חוויות עם טכנאי של CSB

נושא שלא נקרא #3 

הבעיה היום שך החברות (גם בפלרום, גם ח.י. כולן) היא למשוך טכנאים לעבודה כזו. הדרך שמצאו זה בונוסים על מכירות כי לתת להם עוד שכר משמע לייקר את המוצרים.

@legopart - היום 90% מהסירים שנמכרים מתאימים. הכי פשוט להניח את הסיר ולראות אם הוא מתחמם. שום נזק לא יקרה במידה והוא לא מתמגנט.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

Re: חוויות עם טכנאי של CSB

נושא שלא נקרא #4 

זו לא בעיה מהיום...
כבר 25 שנה (לפחות) זו שיטת התגמול שלהם ברוב החברות.
חלקם פשוט מגעילים בהתנהגות.

oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

Re: חוויות עם טכנאי של CSB

נושא שלא נקרא #5 

אין לי בעיה שמנסים למכור לי שירותים או מוצרים - יש לי בעיה עם היחס של הטכנאי הזה ספציפית (זלזול והתנשאות) וכאמור - זה לא מאפיין טכנאים של CSB - לפחות מהנסיון הרב שיש לי איתם לאורך השנים.

לגבי סירים ומחבתות - אכן, כל מה שרכשנו בשנים האחרונות עובד מצוין. יש גם סימונים בתחתית שמציינים לאיזה משטח זה מתאים.

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

Re: חוויות עם טכנאי של CSB

נושא שלא נקרא #6 

היה אצלי טכנאי של CBS לא מזמן, ולא ניסה לדחוף לי כלום. עשה את העבודה והלך. היה נחמד גם.
זאת כנראה לא מדיניות של החברה לדחוף לנו מוצרים בכוח אלא של טכנאים מסוימים.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”