תלונות שירות סמסונג
- istarmini (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
תלונות שירות סמסונג
יש עוד מי שקונים סמסונג עם סיפורי השרות המדהימים שלהם ?
3 קידמיים טאנוי D
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק
Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022
צריך להחרים אותם
רק כך הם ילמדו שקודם כל צריך לתת שירות
רק כך הם ילמדו שקודם כל צריך לתת שירות
Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022
חינם לא אקח מהם מסך.
חברה פח שירות פח.
חברה פח שירות פח.
- economist102
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 20
- הצטרף: יוני 2021
- שם מלא: sharoni
- מיקום: tlv
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022
בוא תגזים יותר בסטייל: יתנו לי 5 מסכים ואלף דולר לא לוקח... חחחח תכלס הגזמה
Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022
אקונומיסט
ידוע שישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו
זה עוד משחר ההיסטוריה.
חברה כזו לא הייתה נכנסת לאתר שלי,אם היה לי כזה.
חבל שנותנים להם פרסום ובמה.
ידוע שישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו
זה עוד משחר ההיסטוריה.
חברה כזו לא הייתה נכנסת לאתר שלי,אם היה לי כזה.
חבל שנותנים להם פרסום ובמה.
Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022
זה חשוב היה להשאיר שעוד אנשים יגלו ויזהרו מהשירות...
Re: תלונות שירות סמסונג
אלירן
בפוסט הזה אתה רואה בדיוק,כמה הלקוח לא נחשב,אתר ישר,לא היה נותן פרסום לחברה כזו
במקום להזהיר,הם תומכים.
בפוסט הזה אתה רואה בדיוק,כמה הלקוח לא נחשב,אתר ישר,לא היה נותן פרסום לחברה כזו
במקום להזהיר,הם תומכים.
Re: תלונות שירות סמסונג
הפיצול דווקא הגיוני, התגובות שכאן מחריבות את השרשור המקורי שצריך להשאר עינייני על המפגש ורשמים ממנו.
חוץ מזה, קיבלת במה פה לתלונות עם שרשור יעודי. אתרים אחרים היו מוחקים את ההודעות.
חוץ מזה, קיבלת במה פה לתלונות עם שרשור יעודי. אתרים אחרים היו מוחקים את ההודעות.
Re: תלונות שירות סמסונג
שמעו, אם מתקלקלת לכם הטלויזיה, לפני שאתם שוברים או זורקים תביאו לי, רצוי עם שלט וסטנד. רצוי שזו תהיה טלויזיה מעל ל 35". תודה (:
לא הבנתי, אין אחריות למוצרים שלהם ?
הבנו שהמקררים שלהם הם מכה... אבל שאר המוצרים הם פיתוח טוב.
וכן גם הפלאפונים לשוק של מרבית העולם עם מעבד exynos במקום snapdragon שרק בשנים האחרונות אומרים שיש בהם שיפור והשוואה, אבל כל עניין החוסר פיתוח האחיד להמונים בעייתי לדעות רבות.
בשאר הדברים זו חברה ענקית
דיי ברור שיהיו להם הרבה פשלות
המוצרים שלהם גם יקרים ביחס למתחרות ואישית לא יצא לי לבחור אותם על פני המתחרים כנראה בגלל המחיר ולא בגלל השירות.
ד"א: פחות קשור, קניתי את הנייד של LENOVO לגיימינג על אף השמועות נגד השירות של IBM כי היו לו ביצועים טובים ונראה מושקע והייתי מוכן להשקיע מחיר גבוה מהממוצע.
מכאן אני יכול להגיד לכם... תשקיע על המוצרים את הסכום אותו אתם מוכנים לאבד (אגזים: מוכנים לאבד בשנה)
גם ככה לאנשים אין תקציב למוצרי העל של החברות המובילות במיוחד לא כדי להשתדרג כל שנה.
*משהו מצחיק על סמסונג
ד"א: תפרסמו חוויות שרות אמיתיות ולא דעה כללית על החברה, זה באמת בזבוז ולא צודק סתם לזרוק מילים נגד באוויר.
איך אמר איש חכם... "כשנותנים לאנשים את כל הטוב בעולם הם לא שמים לב, כדופקים להם סלע בראש הם שמים לב".04/07/2021 12:04amitbak כתב: ↑ אקונומיסט
ידוע שישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו
זה עוד משחר ההיסטוריה.
חברה כזו לא הייתה נכנסת לאתר שלי,אם היה לי כזה.
חבל שנותנים להם פרסום ובמה....
לא הבנתי, אין אחריות למוצרים שלהם ?
הבנו שהמקררים שלהם הם מכה... אבל שאר המוצרים הם פיתוח טוב.
וכן גם הפלאפונים לשוק של מרבית העולם עם מעבד exynos במקום snapdragon שרק בשנים האחרונות אומרים שיש בהם שיפור והשוואה, אבל כל עניין החוסר פיתוח האחיד להמונים בעייתי לדעות רבות.
בשאר הדברים זו חברה ענקית
דיי ברור שיהיו להם הרבה פשלות
המוצרים שלהם גם יקרים ביחס למתחרות ואישית לא יצא לי לבחור אותם על פני המתחרים כנראה בגלל המחיר ולא בגלל השירות.
ד"א: פחות קשור, קניתי את הנייד של LENOVO לגיימינג על אף השמועות נגד השירות של IBM כי היו לו ביצועים טובים ונראה מושקע והייתי מוכן להשקיע מחיר גבוה מהממוצע.
מכאן אני יכול להגיד לכם... תשקיע על המוצרים את הסכום אותו אתם מוכנים לאבד (אגזים: מוכנים לאבד בשנה)
גם ככה לאנשים אין תקציב למוצרי העל של החברות המובילות במיוחד לא כדי להשתדרג כל שנה.
*משהו מצחיק על סמסונג
ד"א: תפרסמו חוויות שרות אמיתיות ולא דעה כללית על החברה, זה באמת בזבוז ולא צודק סתם לזרוק מילים נגד באוויר.
Re: תלונות שירות סמסונג
אולי תפרט מה הייתה הבעיה שלך עם השירות של סמסונג כי כבר מזמן לא היה פוסט על השירות "הנהדר" שלהם,...
Re: תלונות שירות סמסונג
יש לסמסונג שיווק חזק וגם שם חזק, מחסני חשמל דוחפים אותם חזק ללקוחות בכל הזדמנות.... ואנחנו נופלים ברשת כמו זבובים
Re: תלונות שירות סמסונג
להזהר בקניה ממחסני חשמל, יש להם הרבה ציוד פח (תנורים כיריים), ניסיתי חנות אחרת ושמה אפשר היה להתמקח כמו שצריך ונתנו מוצר טוב יותר (פחות או יותר)20/07/2021 14:10Moshe984 כתב: ↑ יש לסמסונג שיווק חזק וגם שם חזק, מחסני חשמל דוחפים אותם חזק ללקוחות בכל הזדמנות.... ואנחנו נופלים ברשת כמו זבובים...
כן להזהר... מחיר נמוך יותר לא אומר שזה גם טוב
ד"א: קניתי מהם מקרר Sharp הכי זול עם 4 דלתות ואני לא מבסוט... או שמצטברים מים על הכלים או שהכל קופא (בטמפ' מקפיא נמוכות מאוד)
https://htmag.co.il/forum?q=dmlld3RvcGl ... E4JUQ3JUE4
אחרי שהזמנתי טכנאי במסגרת האחריות והוא לא רצה לעשות כלום בטענה שהמקרר עובד! (אשמתי שקניתי אותו בחורף ועכשיו קיץ), הציע להרחיב אחריות בתשלום X חדשי (לא כולל מדחס)...
אמרתי לו שלא צריך. עם כזה שרות אני מעדיף לחסוך את ה X כסף ולקנות מקרר חדש אם הנוכחי יהרס...
אולי אביזרי קרור (מקרר ומזגן) שנבנו בחו"ל לא יועדו לעבוד בחום בארץ
Re: תלונות שירות סמסונג
לפי דעתי אין פה מדע טילים, רוצה מקרר, לפי מידה תבדוק רק LG:
תבדוק שלושה מקומות: מחסני חשמל\אתר KSP\ אתר LASTPRICE.
איפה שהכי זול יבואן מורשה או לא מורשה אין לזה חשיבות, מזמין.
בלי ביטוחים ובלי הרחבות ובלי נעליים, אחרי 7-10 שנים מעיף ומזמין חדש, וככה עם כל מוצרי החשמל בבית.
פשוט וקל.
תבדוק שלושה מקומות: מחסני חשמל\אתר KSP\ אתר LASTPRICE.
איפה שהכי זול יבואן מורשה או לא מורשה אין לזה חשיבות, מזמין.
בלי ביטוחים ובלי הרחבות ובלי נעליים, אחרי 7-10 שנים מעיף ומזמין חדש, וככה עם כל מוצרי החשמל בבית.
פשוט וקל.