שלום
האם למשהו יש פיתרון לאיך ניתן להשיג אותם פשוט לא יאומן שזה השרות בארץ...
אסביר בקצרה: בתחילת שבוע שעבר בצעתי שני הזמנות נפרדות (אני יודע טעות שלי שלא אחדתי אותם) על שניהם שלמתי הזמנה עם שליח כי זה האפשרות היחידה בימנו - שליח תוך 5 ימי עסקים מיותר לציין שהזמן חלף אתמול. מאז לא ניתן להשיג את KSP, נעשתה פניה דרך האתר מלפני שבוע ולא חזרו אלי וכל ניסיון טלפוני מוביל לניתוק הקו ללא מענה כלל בשל עומס.
אשמח לאיזו שהיא הארה החבילה היא לילדים וחבל שיתכאזבו לפני החג.
שרות מזעזע KSP
פותח השרשור עשה הזמנה לפני שבוע שזה קצת יותר מ"לפני החג" ול-KSP יש את המוניטין הזה לא מאתמול. אתה לא תאמין כמה אנשים עושים הזמנות אתמול והיום וכותבים דחוף!!! אני צריך את זה לחג.legopart כתב:כל העניין ה "לפני החג" לדעתי יוצר הרבה בעיות,
לדעתי האנושות צריכה להתרגל ולא להיות כמו עדר ולרוץ לחנויות בגלל החגים, פשוט מיותר ויכול לחסוך עמסים.
בתקופה האחרונה, 5 ימים יכולים להפוך גם לחודש בלי בעיה.
תנסה להשאיר להם מייל,
יש טלפון באתר....
אלעד
- shaylev80 (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 727
- הצטרף: נובמבר 2014
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 68 פעמים
@legopart
·
רשמתי בהודעה שניסיתי להתקשר אך לא הועיל, את המייל אני לא מוצא אשמח עם תוכל לשלוח לי.
@Elad8
.
דחוף זה לא הנושא ההזמנה בוצע לפני שבוע בידיעה שזמן אספקה הינו עד 5 ימים (ושולם כסף עבור זה במיוחד) אז מה הקשר לדחוף? יש פה התחיבות שהספק לא עומד באה, ואני מבין את המצב אך אם הספק לא יכול לעמוד בה שלא יגבה כסף נוסף עבורה...
@(G)
.
לצערי אין לי
·
רשמתי בהודעה שניסיתי להתקשר אך לא הועיל, את המייל אני לא מוצא אשמח עם תוכל לשלוח לי.
@Elad8
.
דחוף זה לא הנושא ההזמנה בוצע לפני שבוע בידיעה שזמן אספקה הינו עד 5 ימים (ושולם כסף עבור זה במיוחד) אז מה הקשר לדחוף? יש פה התחיבות שהספק לא עומד באה, ואני מבין את המצב אך אם הספק לא יכול לעמוד בה שלא יגבה כסף נוסף עבורה...
@(G)
.
לצערי אין לי
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
לפני שבועיים, ולפני כשבוע הזמנתי 2 הזמנות.
הראשונה הגיעה יום לאחר ההזמנה.
השניה הגיעה באותו היום.
"לא יאומן שזה השירות בארץ"
נראה שבסה"כ השירות מצויין, יחסית לזמנים בהם אנו נמצאים.
נראה שהיתה בעיה נקודתית עם ההזמנה שלך, וצריך סבלנות עד שיענו לך.
עם כל המגבלות החדשות על מספר העובדים המצומצם מאוד שניתן להעסיק,
מאוד צפוי שיהיו קשיים במענה טלפוני (מספר שנשים שמאיישים את המשרד), ובזמני אספקה (מספר האנשים העובדים בטיפול בהזמנות)
קשה מאוד לבוא בטענות לעסק שמנסה להמשיך ולהתקיים, למרות המצב, גם כשיש בעיות נקודתיות.
בהחלט אפשר, כשתשיג אותם, לבקש שלא יגבו דמי משלוח, כי לא סיפקו בזמן
הראשונה הגיעה יום לאחר ההזמנה.
השניה הגיעה באותו היום.
"לא יאומן שזה השירות בארץ"
נראה שבסה"כ השירות מצויין, יחסית לזמנים בהם אנו נמצאים.
נראה שהיתה בעיה נקודתית עם ההזמנה שלך, וצריך סבלנות עד שיענו לך.
עם כל המגבלות החדשות על מספר העובדים המצומצם מאוד שניתן להעסיק,
מאוד צפוי שיהיו קשיים במענה טלפוני (מספר שנשים שמאיישים את המשרד), ובזמני אספקה (מספר האנשים העובדים בטיפול בהזמנות)
קשה מאוד לבוא בטענות לעסק שמנסה להמשיך ולהתקיים, למרות המצב, גם כשיש בעיות נקודתיות.
בהחלט אפשר, כשתשיג אותם, לבקש שלא יגבו דמי משלוח, כי לא סיפקו בזמן
- shaylev80 (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 727
- הצטרף: נובמבר 2014
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 68 פעמים
@vivi
·
אז לפי מה שאני מבין ממך בגלל המצב זה לגיטימי לא לעמוד בהתחייבויות ולא לתת מענה?
אין לא שום בעיה עם מועדי אספקה ארוכים תקרא מה כתבתי הבעיה שלא נותנים מענהכלל! ואני אפילו לא מצפה למענה מידי אלה לאיזשהו מענה, כלל לא ניתן לקבל שרות המענה הטלפוני מתנתק מיד והודעות ששלחתי לא מתקבלות תגובה שבוע...
לכלום המצב קשה וזה ברור וחלק ממניעה של הדרדרות המצב הכלכלי הוא להמשיך לעשות עסקאות אשר נותנות דרבון ותמריץ לחברות/ספקים
·
אז לפי מה שאני מבין ממך בגלל המצב זה לגיטימי לא לעמוד בהתחייבויות ולא לתת מענה?
אין לא שום בעיה עם מועדי אספקה ארוכים תקרא מה כתבתי הבעיה שלא נותנים מענהכלל! ואני אפילו לא מצפה למענה מידי אלה לאיזשהו מענה, כלל לא ניתן לקבל שרות המענה הטלפוני מתנתק מיד והודעות ששלחתי לא מתקבלות תגובה שבוע...
לכלום המצב קשה וזה ברור וחלק ממניעה של הדרדרות המצב הכלכלי הוא להמשיך לעשות עסקאות אשר נותנות דרבון ותמריץ לחברות/ספקים
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 896 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
@shaylev80
תראה, הדבר הראשון שחותכים במצב כזה זה שירות לקוחות, אני עובד מול יצרנים בארה"ב ואין מענה בשירות לקוחות כבר שבועיים בערך.
אף אחד לא התכונן למצב קיצון, ואנחנו נמצאים במצב כזה.
קצת יותר סבלנות לפני שרצים ברחבי הרשת להכפיש את העסקים שלנו שלצערי חלק גדול מהם יקרוס את המשבר.
נתנו לך כאן פתרון, פייסבוק, אתה לא יכול להתעקש ליצור קשר בדרך שאתה רגיל [טלפון? אימייל?] נסה ליצור קשר דרך פייסבוק אחר או שתפתח אחד... וגם שם, נדרשת סבלנות...
בהצלחה
תראה, הדבר הראשון שחותכים במצב כזה זה שירות לקוחות, אני עובד מול יצרנים בארה"ב ואין מענה בשירות לקוחות כבר שבועיים בערך.
אף אחד לא התכונן למצב קיצון, ואנחנו נמצאים במצב כזה.
קצת יותר סבלנות לפני שרצים ברחבי הרשת להכפיש את העסקים שלנו שלצערי חלק גדול מהם יקרוס את המשבר.
נתנו לך כאן פתרון, פייסבוק, אתה לא יכול להתעקש ליצור קשר בדרך שאתה רגיל [טלפון? אימייל?] נסה ליצור קשר דרך פייסבוק אחר או שתפתח אחד... וגם שם, נדרשת סבלנות...
בהצלחה
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
הי, גם אני רוצה להסביר בקצרה, כי זה לא המקרה הראשון שנפתח פה בנושא ולבטח לא האחרון.
ולא מתייחס נקודתית למקרה המתואר לעיל אלא לאלטרנטיבה שהיא שלא יהיה ניתן להזמין אף מאתרים בארץ.
אז מה עדיף ???
הרי אתרי האינטרנט הישראלים שעדיין "פתוחים להזמנות און ליין", עובדים במתכונת מאוד מצומצמת מבחינת כוח האדם "התומך" בהזמנה לאחר המכירה קרי, שירות הלקוחות.
וזאת עקב הקושי להעמיד את כוח האדם הנדרש עקב מגבלות 15-30 אחוז מועסקים שהחוק מתיר.
כך שמצד אחד כמות המכירות עולות אבל כמות הנציגים שעובדת יורדת לכן העומס עליהם גדל ומן הסתם כך גם זמני ההמתנה.
מציע שנמשיך לפרגן למי שעדיין עובד. זה שאתה (והשאר) צודקים לחלוטין לגבי אי העמידה בלוחות הזמנים למשלוח וכן לזמינות השירות - לא יעזור.
לבטח שלא בתקופה כזו שנדרשת סולידריות, אחווה, הבנה, הכלה וכדו'...
השינוי מתחיל בנו.. !!
אמזון לא שולחים, איביי ועלי אקספרס זה לעוד חודשיים שלושה לפחות כנראה.
אז נותר רק את האתרים שבארץ.
עם כל הצדק שלנו, בואו ננסה להיות חכמים ולמנף את המצב כך שהשוק אחרי המשבר יוכל להתרומם.
תשאירו הודעה (פעם אחת מספיק) יחזרו אליכם.
כך קרה לי על חיוב שגוי שקיבלתי על נסיעה בכביש 6 החדש על רכב שנמכר לפני מספר חודשים.
לא היה ניתן להשיג בשום צורה את שירות הלקוחות, שלחתי להם מייל עם כל הפרטים וכן אישור העברת בעלות.
אחרי למעלה משבועיים וחצי קיבלתי מייל שכולל חשבונית זיכוי על אותה נסיעה. בלי שום הסבר, פנייה אישית של תודה שפנית, אנחנו מתנצלים ועוד.
פשוט חשבונית זיכוי. רצו רק לתקתק את הטיפול.
הזמנה של מוצר חשמלי שביצעתי באחד מאתרי הסחר הגדולים בארץ עם התחייבות למשלוח ליום העוקב למחרת, הגיעה אחרי שבוע.
בסקר ששלחו לי על שביעות רצוני מחברת UPS מילאתי הכל 5 כוכבים, למרות שאיחרו חבל על הזמן. אבל זה מובן לאור כל הטרפת והמצב ההזוי שאנחנו נמצאים בו.
עוד 2 הזמנות און ליין של בגדים ונעליים שביצעתי בסופ"ש האחרון שבדר"כ לוקח 3-5 ימי עסקים גג, תוזמנו לצפי משלוח אי שם לקראת סוף אפריל.
מבאס ? מאוד.
אבל אין אלטרנטיבה אחרת. אז תודה גם על זה והעיקר שכולם יהיו בריאים.
כל השאר הבל הבלים.. !! גם אם זה מאוד מעצבן אותנו ובצדק.
ולא מתייחס נקודתית למקרה המתואר לעיל אלא לאלטרנטיבה שהיא שלא יהיה ניתן להזמין אף מאתרים בארץ.
אז מה עדיף ???
הרי אתרי האינטרנט הישראלים שעדיין "פתוחים להזמנות און ליין", עובדים במתכונת מאוד מצומצמת מבחינת כוח האדם "התומך" בהזמנה לאחר המכירה קרי, שירות הלקוחות.
וזאת עקב הקושי להעמיד את כוח האדם הנדרש עקב מגבלות 15-30 אחוז מועסקים שהחוק מתיר.
כך שמצד אחד כמות המכירות עולות אבל כמות הנציגים שעובדת יורדת לכן העומס עליהם גדל ומן הסתם כך גם זמני ההמתנה.
מציע שנמשיך לפרגן למי שעדיין עובד. זה שאתה (והשאר) צודקים לחלוטין לגבי אי העמידה בלוחות הזמנים למשלוח וכן לזמינות השירות - לא יעזור.
לבטח שלא בתקופה כזו שנדרשת סולידריות, אחווה, הבנה, הכלה וכדו'...
השינוי מתחיל בנו.. !!
אמזון לא שולחים, איביי ועלי אקספרס זה לעוד חודשיים שלושה לפחות כנראה.
אז נותר רק את האתרים שבארץ.
עם כל הצדק שלנו, בואו ננסה להיות חכמים ולמנף את המצב כך שהשוק אחרי המשבר יוכל להתרומם.
תשאירו הודעה (פעם אחת מספיק) יחזרו אליכם.
כך קרה לי על חיוב שגוי שקיבלתי על נסיעה בכביש 6 החדש על רכב שנמכר לפני מספר חודשים.
לא היה ניתן להשיג בשום צורה את שירות הלקוחות, שלחתי להם מייל עם כל הפרטים וכן אישור העברת בעלות.
אחרי למעלה משבועיים וחצי קיבלתי מייל שכולל חשבונית זיכוי על אותה נסיעה. בלי שום הסבר, פנייה אישית של תודה שפנית, אנחנו מתנצלים ועוד.
פשוט חשבונית זיכוי. רצו רק לתקתק את הטיפול.
הזמנה של מוצר חשמלי שביצעתי באחד מאתרי הסחר הגדולים בארץ עם התחייבות למשלוח ליום העוקב למחרת, הגיעה אחרי שבוע.
בסקר ששלחו לי על שביעות רצוני מחברת UPS מילאתי הכל 5 כוכבים, למרות שאיחרו חבל על הזמן. אבל זה מובן לאור כל הטרפת והמצב ההזוי שאנחנו נמצאים בו.
עוד 2 הזמנות און ליין של בגדים ונעליים שביצעתי בסופ"ש האחרון שבדר"כ לוקח 3-5 ימי עסקים גג, תוזמנו לצפי משלוח אי שם לקראת סוף אפריל.
מבאס ? מאוד.
אבל אין אלטרנטיבה אחרת. אז תודה גם על זה והעיקר שכולם יהיו בריאים.
כל השאר הבל הבלים.. !! גם אם זה מאוד מעצבן אותנו ובצדק.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress