כשניסיתי לפנות אליהם, התגובה החצופה היתה:
אין עם מי לדבר. AliExpress סגרו את העסקה עוד לפני שזה הגיע, ובגלל שעברו כבר שבועיים אי אפשר לפתוח dispute יותר.במענה לפנייתך שבסימוכין, בבדיקה במערכת מעקב פריטים נמצא כי הפריט שבנידון נמסר בתאריך 08/01/2020 בתל אביב
בהתאם לחוק הדואר 1986 ולהוראות איגוד הדואר העולמי, דבר הדואר נמצא בחזקת השולח עד לשלב מסירתו לנמען. במקרה של אובדן דבר דואר רשום או חבילה, הסתייגות במסירה שנמצאה מוצדקת, אחריות לתשלום פיצויים הינה כלפי השולח, אם הגיש בקשה רשמית לבירור במינהל דואר המוצא....
החנות לא עונה להודעות, בתקווה יענו לי אחרי שיסתיימו חגיגות ראש השנה הסיני, אבל אני לא בונה על זה...