מדי פעם אנחנו רואים סיוט של משלוח או מוצר "לימון", אבל זה באמת חריג אצלי. בין חמישי לשישי לשעבר התפגר לנו המקרר, אז רצנו ורכשנו מקרר.
קבעו איתנו התקנה ליום שלישי בין 15:30 ל 17:30 המוביל הגיע ב 17:45. המוביל הגיע לחוץ ועצבני, ככל הנראה בגלל הזמנים, והתעצבן שאשתי לא מביאה לו בקבוק מים קרים (אין לנו בר מים, והמקרר - מת...). כתגובה, העלה את המקרר תוך התנגשות בתקרת המדרגות מספר פעמים.
כאשר הגיע לבית הוא מנע מאשתי פיזית לבדוק נגד נזק ונפנף אותה ב""הכל בסדר ואין מה לבדוק". כמובן שאחרי זה התגלה שבאחד המדפים הפנימיים היה שבר די רציני.
לאחר שהרכיב את המקרר וניגש לפרק את הדלתות של המקרר הישן. יש לנו רצפת פרקט מלא (לא למינציה) יקרה, והוא גורר את המקררים בפראיות על הרצפה למרות שיש למקרר הישן גלגלים (אני הבאתי אותו לדלת בלי בעיה בכלל, כולל קפיצה מעל מעבר אלומיניום בין המטבח לסלון.
למרות שאשתי ביקשה שיזהר, הוא גרר את המקרר בפראות וכיסח את הרצפה, תוך הסבר שזה בכלל היא ששגרמה לשריטות ואם אנחנו רוצים הוא ישאיר את המקרר ולא יפנה אותו. יש סימנים על הרצפה ואף חריץ עמוק בשל הכנסה פראית במיוחד של המקרר לתוך הבית.
בהמשך, הוא ניסה להשליך את הקרטון של המקרר החדש בפח של השנים וצעק על שכנה שביקשה ממנו להשליך את הקרטון במקום מסודר. הוא צעק על השכנה, ולבסוף השליך את הקרטון בחניה של השכנים וחסם להם את הכניסה (מדובר בארגז די גדול). הוא השאיר את כל הקלקר כך שכל האיזור היה מלוכלך עם קלקרים על כל הכביש באיזור. באותה הזדמנות הוא גם צעק על השכנים האחרים שהתחילו להתאסף שם בגלל כל הבלאגן שהוא עשה ובגלל החסימה שלו.
איזה באלגן. לא ברמה שהייתי מצפה ממשלוח של מקרר של 10,000 ש"ח שנחשב פרמיום!
בזיון.
טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע
נערך לאחרונה על ידי oferlaor ב 07/07/2018 5:50, נערך פעם 1 בסך הכל.
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
מאוד מאכזב לשמוע,
ואני תמיד ממליץ לאנשים ששואלים אותי על המותג הזה בידיעה שזה אכן נחשב מותג איכותי,
כמובן שאני עדיין חושב ככה, אבל חושב שהכי נכון לפנות לראלקו ולבקש בתור התחלה שיקחו אחריות על מעשיו של המוביל
סביר להניח שזה יותר מול לוגיסטים שעובדים איתם.. ?
בכל מקרה הייתי דורש פיצוי על כל זה, לי זה כנראה היה קשה,
לך לדעתי יהיה יותר קל ממני אבל לא הייתי מוותר להם בכל מקרה
ואני תמיד ממליץ לאנשים ששואלים אותי על המותג הזה בידיעה שזה אכן נחשב מותג איכותי,
כמובן שאני עדיין חושב ככה, אבל חושב שהכי נכון לפנות לראלקו ולבקש בתור התחלה שיקחו אחריות על מעשיו של המוביל
סביר להניח שזה יותר מול לוגיסטים שעובדים איתם.. ?
בכל מקרה הייתי דורש פיצוי על כל זה, לי זה כנראה היה קשה,
לך לדעתי יהיה יותר קל ממני אבל לא הייתי מוותר להם בכל מקרה
Re: טכנו ראלקו ולוגיסטים - משלוח של מקרר מזעזע
אולי המוביל הזה היה מתקין/טכנאי בעברו?oferlaor כתב:השאיר את כל הקלקר כך שכל האיזור היה מלוכלך עם קלקרים על כל הכביש...
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
תרבות
השרות בארץ לא היתה משהו
בטוח שהמוביל לא מקצועי ו נותן שרות גרוע גם לאחרים
מה שנשאר לפתוח תלונה
אין קשר למחיר המוצר ורמת השרות,
יחסית יצאתם בזול;לא חסר בריונים בענף הזה
אבל בטוח שיש מובילים אדיבים וסבלנים
למרות שהפינוי חינם,
הם מצפים ודורשים טיפ בריש גלי
בטוח שהמוביל לא מקצועי ו נותן שרות גרוע גם לאחרים
מה שנשאר לפתוח תלונה
אין קשר למחיר המוצר ורמת השרות,
יחסית יצאתם בזול;לא חסר בריונים בענף הזה
אבל בטוח שיש מובילים אדיבים וסבלנים
למרות שהפינוי חינם,
הם מצפים ודורשים טיפ בריש גלי
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
אני מצטער לשמוע על השרות הבזוי שקיבלת, זה לא יאמן עד כמה הרמה של נותני השרות במדינה ירדה בשנים האחרונות.
בכל פעם שאני צריך שירות או הובלה הביתה אני מתמלא בזיעה קרה תוך ידיעה שמשהו בטוח הולך להשתבש, אם זה מוצר שמגיע שרוט או לא מתפקד כלל, מוביל שהורס לי חצי בית ושורט את הפרקט בכל שביל הליכתו.
לפני כל הובלה אני מכין מראש אביזרים משכחי פגיעות ואני מפזר אותם לפני המוביל בתקווה שיקטינו את הנזק , לפעמים אני יום לפני מביא קרטונים מהקרטוניה ופורס אותם על הריצפה
אני מקווה מאוד שיפצו אותך על הנזק של הפרקט, זו פשוט חוצפה מדרגה ראשונה להרוס דבר שהוא כלכך פגיע ובייחוד שהזהרתם מראש את המוביל. יש פשוט מובילים שלא מבינים עד כמה פרקט זה דבר פגיע שאפילו גלגלי פלסטיק חורצים את הפרקט אם המכשיר כבד מספיק.
בכל פעם שאני צריך שירות או הובלה הביתה אני מתמלא בזיעה קרה תוך ידיעה שמשהו בטוח הולך להשתבש, אם זה מוצר שמגיע שרוט או לא מתפקד כלל, מוביל שהורס לי חצי בית ושורט את הפרקט בכל שביל הליכתו.
לפני כל הובלה אני מכין מראש אביזרים משכחי פגיעות ואני מפזר אותם לפני המוביל בתקווה שיקטינו את הנזק , לפעמים אני יום לפני מביא קרטונים מהקרטוניה ופורס אותם על הריצפה
אני מקווה מאוד שיפצו אותך על הנזק של הפרקט, זו פשוט חוצפה מדרגה ראשונה להרוס דבר שהוא כלכך פגיע ובייחוד שהזהרתם מראש את המוביל. יש פשוט מובילים שלא מבינים עד כמה פרקט זה דבר פגיע שאפילו גלגלי פלסטיק חורצים את הפרקט אם המכשיר כבד מספיק.
אכן עופר לא נעים לחטוף את ה"חוויה הזוועתית" במוצר הכי חשוב בבית (אחרי מים וחשמל),אבל לצערי זה מסכם לאיזה שפל התדרדר כל הנושא של שירות/הובלה בארצנו....ולצערנו עוד לא הגענו לתחתית.
הרי כל החברות המרכזיות עשו מיקור חוץ מזמן לנושא לוגיסטיקה/שירות/תיקון.....חוץ מח.י ואולי עוד כמה חברות קטנות.
לכן מצחיק אותי שאנשים מצפים מיבואנים לשנות פאזה.....אבוד,בשורה התחתונה (הוצאות/עלות) זה יותר זול להם לפצות נקודתית או לכבות שרפות במקום לתחזק מערך שלם של אנשי חברה,זה יקר רצח.
החוליה האחרונה זה בכלל קבלן משנה של קבלן משנה של קבלן שסגר עם יבואן .....תוצאה:
1. המוביל היום עושה לך טובה שמביא את המוצר,וסופר עצבן אם אתה לא מתיישר לפי הזמנים שלו שלרוב לא קשור למה שסוכם...ומדקה ראשונה מחפש איך יקבל תשלום נוסף....חלילה שייתן שירות/יתאמץ ואז לרוב בכיף אתה תיתן...הוא פשוט דורש,ואם מגלה היסוס,הופך להיות
2. איש שירות לרוב אין לו יכולת תיקון/פתרון בעיות (ובלי לפגוע בכמה בודדים שעדיין קיימים,כי מה לעשות הם נדירים)...תפקידו בפתיחת מוצר למכור כמה שיותר דברים לא נחוצים במיוחד ביטוחים,חלילה להדריך ולהסביר (שוב פעם עושים לנו טובה)במקרה של תקלה/שירות להאשים אותך בכל דבר ולנסות להוציא עוד כמה גרושים
גם מאמזון לא הייתי מצפה שיחולל נס....מה שכן הם מחפשים את עצמם לאחרונה,המשלוחים האחרונים שלי הגיע דרך FEDEX,ולאחרונה BOXIT.....לא דרך דואר שליחים.
הרי כל החברות המרכזיות עשו מיקור חוץ מזמן לנושא לוגיסטיקה/שירות/תיקון.....חוץ מח.י ואולי עוד כמה חברות קטנות.
לכן מצחיק אותי שאנשים מצפים מיבואנים לשנות פאזה.....אבוד,בשורה התחתונה (הוצאות/עלות) זה יותר זול להם לפצות נקודתית או לכבות שרפות במקום לתחזק מערך שלם של אנשי חברה,זה יקר רצח.
החוליה האחרונה זה בכלל קבלן משנה של קבלן משנה של קבלן שסגר עם יבואן .....תוצאה:
1. המוביל היום עושה לך טובה שמביא את המוצר,וסופר עצבן אם אתה לא מתיישר לפי הזמנים שלו שלרוב לא קשור למה שסוכם...ומדקה ראשונה מחפש איך יקבל תשלום נוסף....חלילה שייתן שירות/יתאמץ ואז לרוב בכיף אתה תיתן...הוא פשוט דורש,ואם מגלה היסוס,הופך להיות
2. איש שירות לרוב אין לו יכולת תיקון/פתרון בעיות (ובלי לפגוע בכמה בודדים שעדיין קיימים,כי מה לעשות הם נדירים)...תפקידו בפתיחת מוצר למכור כמה שיותר דברים לא נחוצים במיוחד ביטוחים,חלילה להדריך ולהסביר (שוב פעם עושים לנו טובה)במקרה של תקלה/שירות להאשים אותך בכל דבר ולנסות להוציא עוד כמה גרושים
גם מאמזון לא הייתי מצפה שיחולל נס....מה שכן הם מחפשים את עצמם לאחרונה,המשלוחים האחרונים שלי הגיע דרך FEDEX,ולאחרונה BOXIT.....לא דרך דואר שליחים.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
עדכון סטטוס
שלחנו לראלקו וללוגיסטיםצילומים של הכל והם קבעו שהטכנאי בכלל לא העביר את המקרר משם (יש רק דרך אחת להעביר את המקרר וזה דרך שם).
לגבי המגרה השבורה (זה מן מדף מגירה), הגיע טכנאי של ראלקו, רשם שזה שבור וזהו... לא חזרו אלינו ולא ברור מה אמור לקרות עכשיו. העיקר שזה רשום... התלוננו גם באל״ם אבל זה לא ממש הזיז משהו.
בקיצור, אפשר להבין את התסכול. מקרר בעלות של למעלה מ 10k וכל דבר אפשרי לא היה בסדר.
אישית לא הייתי קונה היום שארפ אם היה אקדם לראשי.
שלחנו לראלקו וללוגיסטיםצילומים של הכל והם קבעו שהטכנאי בכלל לא העביר את המקרר משם (יש רק דרך אחת להעביר את המקרר וזה דרך שם).
לגבי המגרה השבורה (זה מן מדף מגירה), הגיע טכנאי של ראלקו, רשם שזה שבור וזהו... לא חזרו אלינו ולא ברור מה אמור לקרות עכשיו. העיקר שזה רשום... התלוננו גם באל״ם אבל זה לא ממש הזיז משהו.
בקיצור, אפשר להבין את התסכול. מקרר בעלות של למעלה מ 10k וכל דבר אפשרי לא היה בסדר.
אישית לא הייתי קונה היום שארפ אם היה אקדם לראשי.
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
@oferlaor
·זה פחות או יותר חזרה על הסיפור שהיה לי עם תקה בכיריים אינדוקציה של אלקטרולוקס ושירות מיני ליין. הרשה לי לנבא עתידות:
מגיע טכנאי, בודק שמה שהתלוננת באמת קרה, אומר שיצרו איתך קשר בעתיד והולך. בעוד שבועיים-חודש יגיע אליך טכנאי אחר ויביא מדף. רק שזה לא המדף הנכון. בעוד חודשים-שלושה יגיע טכנאי שלישי עם המדף הנכון אבל הוא ידפוק לך את הצירים בדלת.
אתה תכתוב מכתב תלונה חריף ויתקשרו אליך למחרת היום. יזדהו בפניך בתור סמנכ"ל התפעול/מנהל שירות לקוחות/מגן האמונה וחרב האיסלם או תואר מפוצץ אחר. במהלך השיחה תבין שכל הכוונה של השיחה זה לשכנע אותך שבעצם אתה לא מעוניין בביקור נוסף של טכנאי מראלקו. הסיבה היא שסירוב מצידך לקבלת שירות מטילה עליך את האשמה ומאפשרת להם לסגור את הקריאה כי הם נמדדים, בין היתר, בזמן סגירת קריאת שירות.
אתה תשב מעוצבן בבית עד שתבוא אליך ההארה שבעצם היית טמבל כי למוצרי צריכה צריכים להתייחס כאל מוצרים מתכלים ואסור בתכלית האיסור להזמין עבורם שירות.
·זה פחות או יותר חזרה על הסיפור שהיה לי עם תקה בכיריים אינדוקציה של אלקטרולוקס ושירות מיני ליין. הרשה לי לנבא עתידות:
מגיע טכנאי, בודק שמה שהתלוננת באמת קרה, אומר שיצרו איתך קשר בעתיד והולך. בעוד שבועיים-חודש יגיע אליך טכנאי אחר ויביא מדף. רק שזה לא המדף הנכון. בעוד חודשים-שלושה יגיע טכנאי שלישי עם המדף הנכון אבל הוא ידפוק לך את הצירים בדלת.
אתה תכתוב מכתב תלונה חריף ויתקשרו אליך למחרת היום. יזדהו בפניך בתור סמנכ"ל התפעול/מנהל שירות לקוחות/מגן האמונה וחרב האיסלם או תואר מפוצץ אחר. במהלך השיחה תבין שכל הכוונה של השיחה זה לשכנע אותך שבעצם אתה לא מעוניין בביקור נוסף של טכנאי מראלקו. הסיבה היא שסירוב מצידך לקבלת שירות מטילה עליך את האשמה ומאפשרת להם לסגור את הקריאה כי הם נמדדים, בין היתר, בזמן סגירת קריאת שירות.
אתה תשב מעוצבן בבית עד שתבוא אליך ההארה שבעצם היית טמבל כי למוצרי צריכה צריכים להתייחס כאל מוצרים מתכלים ואסור בתכלית האיסור להזמין עבורם שירות.
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
@oferlaor
·תאמין לי שאני מבין אותך כי הסיפור מוכר לי מאוד.
אתה זוכר שפעם היו אומרים שאתה עני מכדי להרשות לעצמך לקנות דברים זולים? לדעתי היום המצב במוצרים כמו מקרר, מדיח, כיריים או מכונת כביסה השתנה מקצה לקצה. המחיר כבר לא מייצג איכות אלא הוספת פונקציות, שברובן אתה לא באמת זקוק להן והן מהוות רק עוד נקודת כשל נוספת. מנסיון אישי שלי, שאני מודה שהוא לא בהכרח מייצג, לא מצאתי שום התאמה בין מחיר המוצרים שרכשתי לבין האמינות שלהם.
אני החלטתי שמוצרים אלו הם בעצם מתכלים ואני מתייחס אליהם כאל הוצאה הנפרסת לאורך החיים הצפוי שלהם. לכל שנת עבודה צפויה אני מקציב סכום גג שמעבר לו הרכישה כבר לא שווה. אצלי זה 700 ש"ח לשנה, אבל זה באמת סכום שנקבע שרירותית ואולי לא יתאים לאף אחד אחר. למשל כיריים: אני צופה להן 3 שנות עבודה ללא תקלות ולכן המחיר המקסימלי שאני מוכן לשלם היום עבור כיריים חדשות זה 2100 ש"ח. החזיקו מעמד 4, 5 או 6 שנים? הרווחתי. התקלקלו אחרי שנתיים? קדימה למיחזורית ויאללה חדש.
אני לא רוצה שירות תיקונים, לא רוצה לראות טכנאי ולא רוצה ביטוח. כל ביקור שלהם מעלה לי את הסעיף ודורש שאפסיד חצי יום עבודה.
·תאמין לי שאני מבין אותך כי הסיפור מוכר לי מאוד.
אתה זוכר שפעם היו אומרים שאתה עני מכדי להרשות לעצמך לקנות דברים זולים? לדעתי היום המצב במוצרים כמו מקרר, מדיח, כיריים או מכונת כביסה השתנה מקצה לקצה. המחיר כבר לא מייצג איכות אלא הוספת פונקציות, שברובן אתה לא באמת זקוק להן והן מהוות רק עוד נקודת כשל נוספת. מנסיון אישי שלי, שאני מודה שהוא לא בהכרח מייצג, לא מצאתי שום התאמה בין מחיר המוצרים שרכשתי לבין האמינות שלהם.
אני החלטתי שמוצרים אלו הם בעצם מתכלים ואני מתייחס אליהם כאל הוצאה הנפרסת לאורך החיים הצפוי שלהם. לכל שנת עבודה צפויה אני מקציב סכום גג שמעבר לו הרכישה כבר לא שווה. אצלי זה 700 ש"ח לשנה, אבל זה באמת סכום שנקבע שרירותית ואולי לא יתאים לאף אחד אחר. למשל כיריים: אני צופה להן 3 שנות עבודה ללא תקלות ולכן המחיר המקסימלי שאני מוכן לשלם היום עבור כיריים חדשות זה 2100 ש"ח. החזיקו מעמד 4, 5 או 6 שנים? הרווחתי. התקלקלו אחרי שנתיים? קדימה למיחזורית ויאללה חדש.
אני לא רוצה שירות תיקונים, לא רוצה לראות טכנאי ולא רוצה ביטוח. כל ביקור שלהם מעלה לי את הסעיף ודורש שאפסיד חצי יום עבודה.