טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע

נושא שלא נקרא #1 

מדי פעם אנחנו רואים סיוט של משלוח או מוצר "לימון", אבל זה באמת חריג אצלי. בין חמישי לשישי לשעבר התפגר לנו המקרר, אז רצנו ורכשנו מקרר.

קבעו איתנו התקנה ליום שלישי בין 15:30 ל 17:30 המוביל הגיע ב 17:45. המוביל הגיע לחוץ ועצבני, ככל הנראה בגלל הזמנים, והתעצבן שאשתי לא מביאה לו בקבוק מים קרים (אין לנו בר מים, והמקרר - מת...). כתגובה, העלה את המקרר תוך התנגשות בתקרת המדרגות מספר פעמים.

כאשר הגיע לבית הוא מנע מאשתי פיזית לבדוק נגד נזק ונפנף אותה ב""הכל בסדר ואין מה לבדוק". כמובן שאחרי זה התגלה שבאחד המדפים הפנימיים היה שבר די רציני.

לאחר שהרכיב את המקרר וניגש לפרק את הדלתות של המקרר הישן. יש לנו רצפת פרקט מלא (לא למינציה) יקרה, והוא גורר את המקררים בפראיות על הרצפה למרות שיש למקרר הישן גלגלים (אני הבאתי אותו לדלת בלי בעיה בכלל, כולל קפיצה מעל מעבר אלומיניום בין המטבח לסלון.

למרות שאשתי ביקשה שיזהר, הוא גרר את המקרר בפראות וכיסח את הרצפה, תוך הסבר שזה בכלל היא ששגרמה לשריטות ואם אנחנו רוצים הוא ישאיר את המקרר ולא יפנה אותו. יש סימנים על הרצפה ואף חריץ עמוק בשל הכנסה פראית במיוחד של המקרר לתוך הבית.

בהמשך, הוא ניסה להשליך את הקרטון של המקרר החדש בפח של השנים וצעק על שכנה שביקשה ממנו להשליך את הקרטון במקום מסודר. הוא צעק על השכנה, ולבסוף השליך את הקרטון בחניה של השכנים וחסם להם את הכניסה (מדובר בארגז די גדול). הוא השאיר את כל הקלקר כך שכל האיזור היה מלוכלך עם קלקרים על כל הכביש באיזור. באותה הזדמנות הוא גם צעק על השכנים האחרים שהתחילו להתאסף שם בגלל כל הבלאגן שהוא עשה ובגלל החסימה שלו.

איזה באלגן. לא ברמה שהייתי מצפה ממשלוח של מקרר של 10,000 ש"ח שנחשב פרמיום!

בזיון.
נערך לאחרונה על ידי oferlaor ב 07/07/2018 5:50, נערך פעם 1 בסך הכל.

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מאוד מאכזב לשמוע,

ואני תמיד ממליץ לאנשים ששואלים אותי על המותג הזה בידיעה שזה אכן נחשב מותג איכותי,
כמובן שאני עדיין חושב ככה, אבל חושב שהכי נכון לפנות לראלקו ולבקש בתור התחלה שיקחו אחריות על מעשיו של המוביל

סביר להניח שזה יותר מול לוגיסטים שעובדים איתם.. ?
בכל מקרה הייתי דורש פיצוי על כל זה, לי זה כנראה היה קשה,
לך לדעתי יהיה יותר קל ממני אבל לא הייתי מוותר להם בכל מקרה

kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2249
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 96 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אין לך מושג כמה אני מבין אותך, אותו סיפור אצלנו עם ספק מסויים שדפק לנו פרקט חדש לחלוטין לאחר שיפוץ, כואב הלב.

IamEzio
סמל אישי של משתמש
גורו מחשוב/לינוקס
גורו מחשוב/לינוקס
הודעות: 6835
הצטרף: יולי 2010
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 517 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

בזיון לא מתחיל לתאר כמה גרוע הסיפור הזה נשמע..
מאוד מקווה לשמוע שהחברה והשותפות האחרות בסיפור יקחו אחריות ויפצו אותך בהתאם לסיפור הזה.
JBL LSR305| IsoAcoustics Aperta Stands | Audio-GD NFB-11.28 | Beyerdynamic T1.2
| sennheiser hd58x jubilee |
Galaxy Note 9 | Gear S3 |

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

Re: טכנו ראלקו ולוגיסטים - משלוח של מקרר מזעזע

נושא שלא נקרא #5 

oferlaor כתב:השאיר את כל הקלקר כך שכל האיזור היה מלוכלך עם קלקרים על כל הכביש
...
אולי המוביל הזה היה מתקין/טכנאי בעברו? :)

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

תרבות

נושא שלא נקרא #6 

השרות בארץ לא היתה משהו
בטוח שהמוביל לא מקצועי ו נותן שרות גרוע גם לאחרים
מה שנשאר לפתוח תלונה
אין קשר למחיר המוצר ורמת השרות,
יחסית יצאתם בזול;לא חסר בריונים בענף הזה
אבל בטוח שיש מובילים אדיבים וסבלנים
למרות שהפינוי חינם,
הם מצפים ודורשים טיפ בריש גלי
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

הפינוי לא היה חינם. היה צריך לשלם על פירוק הדלתות. שמתי את המקרר הישן צמוד לדלת או שזה היה עוד 300₪

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

מאוד מאכזב, אך כנראה אופייני. עברתי חוויית שירות די דומה מחברת מיניליין כשהתקלקלו לנו הכיריים. זה כלל את כל ההצגה כולל צעקות על האישה בגלל שהיא לא הייתה מספיק חכמה בשביל להסביר לטכנאי מה בדיוק הבעיה.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

קומפוזיט
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 865
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 200 פעמים
קיבל תודות: 45 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

אני מצטער לשמוע על השרות הבזוי שקיבלת, זה לא יאמן עד כמה הרמה של נותני השרות במדינה ירדה בשנים האחרונות.
בכל פעם שאני צריך שירות או הובלה הביתה אני מתמלא בזיעה קרה תוך ידיעה שמשהו בטוח הולך להשתבש, אם זה מוצר שמגיע שרוט או לא מתפקד כלל, מוביל שהורס לי חצי בית ושורט את הפרקט בכל שביל הליכתו.
לפני כל הובלה אני מכין מראש אביזרים משכחי פגיעות ואני מפזר אותם לפני המוביל בתקווה שיקטינו את הנזק :wink:, לפעמים אני יום לפני מביא קרטונים מהקרטוניה ופורס אותם על הריצפה :D
אני מקווה מאוד שיפצו אותך על הנזק של הפרקט, זו פשוט חוצפה מדרגה ראשונה להרוס דבר שהוא כלכך פגיע ובייחוד שהזהרתם מראש את המוביל. יש פשוט מובילים שלא מבינים עד כמה פרקט זה דבר פגיע שאפילו גלגלי פלסטיק חורצים את הפרקט אם המכשיר כבד מספיק.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

:evil:

1. דרוש פיצויים, אם לא אז תביעות קטנות (כמובן כתלות בנזק).

2. מתפלל כבר שאמאזון יגיעו לארץ ואז בתקווה שכל הליצנים הבזיוניים האלו יחטפו את הזבנג שלהם.

ocsi
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1609
הצטרף: אוקטובר 2005
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אכן עופר לא נעים לחטוף את ה"חוויה הזוועתית" במוצר הכי חשוב בבית (אחרי מים וחשמל),אבל לצערי זה מסכם לאיזה שפל התדרדר כל הנושא של שירות/הובלה בארצנו....ולצערנו עוד לא הגענו לתחתית.
הרי כל החברות המרכזיות עשו מיקור חוץ מזמן לנושא לוגיסטיקה/שירות/תיקון.....חוץ מח.י ואולי עוד כמה חברות קטנות.
לכן מצחיק אותי שאנשים מצפים מיבואנים לשנות פאזה.....אבוד,בשורה התחתונה (הוצאות/עלות) זה יותר זול להם לפצות נקודתית או לכבות שרפות במקום לתחזק מערך שלם של אנשי חברה,זה יקר רצח.
החוליה האחרונה זה בכלל קבלן משנה של קבלן משנה של קבלן שסגר עם יבואן :lol: .....תוצאה:
1. המוביל היום עושה לך טובה שמביא את המוצר,וסופר עצבן אם אתה לא מתיישר לפי הזמנים שלו שלרוב לא קשור למה שסוכם...ומדקה ראשונה מחפש איך יקבל תשלום נוסף....חלילה שייתן שירות/יתאמץ ואז לרוב בכיף אתה תיתן...הוא פשוט דורש,ואם מגלה היסוס,הופך להיות (6)
2. איש שירות לרוב אין לו יכולת תיקון/פתרון בעיות (ובלי לפגוע בכמה בודדים שעדיין קיימים,כי מה לעשות הם נדירים)...תפקידו בפתיחת מוצר למכור כמה שיותר דברים לא נחוצים במיוחד ביטוחים,חלילה להדריך ולהסביר (שוב פעם עושים לנו טובה)במקרה של תקלה/שירות להאשים אותך בכל דבר ולנסות להוציא עוד כמה גרושים :roll:

גם מאמזון לא הייתי מצפה שיחולל נס....מה שכן הם מחפשים את עצמם לאחרונה,המשלוחים האחרונים שלי הגיע דרך FEDEX,ולאחרונה BOXIT.....לא דרך דואר שליחים.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

עדכון סטטוס

שלחנו לראלקו וללוגיסטיםצילומים של הכל והם קבעו שהטכנאי בכלל לא העביר את המקרר משם (יש רק דרך אחת להעביר את המקרר וזה דרך שם).

לגבי המגרה השבורה (זה מן מדף מגירה), הגיע טכנאי של ראלקו, רשם שזה שבור וזהו... לא חזרו אלינו ולא ברור מה אמור לקרות עכשיו. העיקר שזה רשום... התלוננו גם באל״ם אבל זה לא ממש הזיז משהו.

בקיצור, אפשר להבין את התסכול. מקרר בעלות של למעלה מ 10k וכל דבר אפשרי לא היה בסדר.

אישית לא הייתי קונה היום שארפ אם היה אקדם לראשי.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@oferlaor
·זה פחות או יותר חזרה על הסיפור שהיה לי עם תקה בכיריים אינדוקציה של אלקטרולוקס ושירות מיני ליין. הרשה לי לנבא עתידות:

מגיע טכנאי, בודק שמה שהתלוננת באמת קרה, אומר שיצרו איתך קשר בעתיד והולך. בעוד שבועיים-חודש יגיע אליך טכנאי אחר ויביא מדף. רק שזה לא המדף הנכון. בעוד חודשים-שלושה יגיע טכנאי שלישי עם המדף הנכון אבל הוא ידפוק לך את הצירים בדלת.

אתה תכתוב מכתב תלונה חריף ויתקשרו אליך למחרת היום. יזדהו בפניך בתור סמנכ"ל התפעול/מנהל שירות לקוחות/מגן האמונה וחרב האיסלם או תואר מפוצץ אחר. במהלך השיחה תבין שכל הכוונה של השיחה זה לשכנע אותך שבעצם אתה לא מעוניין בביקור נוסף של טכנאי מראלקו. הסיבה היא שסירוב מצידך לקבלת שירות מטילה עליך את האשמה ומאפשרת להם לסגור את הקריאה כי הם נמדדים, בין היתר, בזמן סגירת קריאת שירות.

אתה תשב מעוצבן בבית עד שתבוא אליך ההארה שבעצם היית טמבל כי למוצרי צריכה צריכים להתייחס כאל מוצרים מתכלים ואסור בתכלית האיסור להזמין עבורם שירות.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

במקרה שלי הם כבר כמ שבועות מהגעת הטכנאי ואפס תקשורת מאז. בזיון.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

@oferlaor
·תאמין לי שאני מבין אותך כי הסיפור מוכר לי מאוד.

אתה זוכר שפעם היו אומרים שאתה עני מכדי להרשות לעצמך לקנות דברים זולים? לדעתי היום המצב במוצרים כמו מקרר, מדיח, כיריים או מכונת כביסה השתנה מקצה לקצה. המחיר כבר לא מייצג איכות אלא הוספת פונקציות, שברובן אתה לא באמת זקוק להן והן מהוות רק עוד נקודת כשל נוספת. מנסיון אישי שלי, שאני מודה שהוא לא בהכרח מייצג, לא מצאתי שום התאמה בין מחיר המוצרים שרכשתי לבין האמינות שלהם.

אני החלטתי שמוצרים אלו הם בעצם מתכלים ואני מתייחס אליהם כאל הוצאה הנפרסת לאורך החיים הצפוי שלהם. לכל שנת עבודה צפויה אני מקציב סכום גג שמעבר לו הרכישה כבר לא שווה. אצלי זה 700 ש"ח לשנה, אבל זה באמת סכום שנקבע שרירותית ואולי לא יתאים לאף אחד אחר. למשל כיריים: אני צופה להן 3 שנות עבודה ללא תקלות ולכן המחיר המקסימלי שאני מוכן לשלם היום עבור כיריים חדשות זה 2100 ש"ח. החזיקו מעמד 4, 5 או 6 שנים? הרווחתי. התקלקלו אחרי שנתיים? קדימה למיחזורית ויאללה חדש.

אני לא רוצה שירות תיקונים, לא רוצה לראות טכנאי ולא רוצה ביטוח. כל ביקור שלהם מעלה לי את הסעיף ודורש שאפסיד חצי יום עבודה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”