עופר , הייתי רוצה לראות את הסיפור מפורסם בדף הראשי ( אם פורסם ופספסתי אז מעולה)
ואם אפשר אפילו אצל שאר הפרטנרים בתקשורת.
הגיע הזמן שיבואן שנותן שירות בזוי כזה יחטוף סטירה מצלצלת.
כך יוטב לכולנו.
טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
מכתב התרעה לפני תביעה ולאחר מכן תביעה במסלול תביעות קטנות על כל הנזקים שנגרמו.
במידה ולוחות הזמנים מאפשרים - הודעה רשמית על ביטול עיסקה במקביל.
לצערי זוהי הדרך היחידה שהם מבינים.
פתאום תראה איך נציג שירות לקוחות חוזר אליך, רק שתבטל התביעה...
במידה ולוחות הזמנים מאפשרים - הודעה רשמית על ביטול עיסקה במקביל.
לצערי זוהי הדרך היחידה שהם מבינים.
פתאום תראה איך נציג שירות לקוחות חוזר אליך, רק שתבטל התביעה...
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
Re: טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע
חיפשתי ביקורת על השירות של שארפ והגעתי לכאן.
בנתיים אני סה"כ מנסה לתאם טכנאי שיגיע להחליף את הגומיות (אטמים של הדלתות) של המקרר ואפס הצלחה.
בנתיים ביזבזתי שעה וחצי ואני עוד מעט מתחרפן.
מזל שאין לי תקלה רצינית במקרר.
בנתיים אני סה"כ מנסה לתאם טכנאי שיגיע להחליף את הגומיות (אטמים של הדלתות) של המקרר ואפס הצלחה.
בנתיים ביזבזתי שעה וחצי ואני עוד מעט מתחרפן.
מזל שאין לי תקלה רצינית במקרר.
- shaharp
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 9
- הצטרף: מרץ 2022
- שם מלא: שחר פ.
- מיקום: צפון
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
Re: טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע
מצער לשמוע על התקרית שדי ממחישה את השירות בישראל.
אגב, לא הכל שחור. אשתף 2 סיפורים מהחודשים האחרונים בהם עברו לבית חדש וחידשנו את כל מכשירי המטבח.
רכשנו מקרר שארפ 5 דלתות בעלות מכובדת, יבואן רשמי (ראלקו), קיבלנו אותו תוך יומיים בהובלה לבית נקייה וללא מכות וצרות.
גם אצלי לקח 300 ש"ח על פירוק דלתות שאני כלל לא בטוח שבאמת היה צריך (מפתח הדלת גדול ב-2 סנטימטר מעומק המקרר) אבל המוביל התעקש על זה בטענה שהוא לא רוצה לדפוק או לשרוט כלום כי זה בית חדש שרק סיים שיפוץ (יאללה בסדר, אפשר לחיות עם הטיעון), שם את המקרר במקום, בדק שהכל בסדר ונפרדנו לשלום.
ולגבי מיניליין, אני חייב לציין אותם לטובה - בתור חסיד של מוצרי אלקטרולוקס/AEG, כיריים אינדוקציה, תנור אפייה ומדיח כלים נרכשו מהמותגים האלה.
הזמנתי טכנאי להתקנת השלישייה, הגיעו 2 נחמדים (אלקטרוניקס-פרו), בזמן פירוק אריזת המדיח התגלה שבדלת יש שקע גדול במיוחד. מיד יצרו קשר עם השירות, הזמינו החלפה שבוצעה לאחר מספר ימים מבלי שאצטרך לעשות דבר מלבד לשלוח להם צילום של חשבונית הקנייה. גם להתקנת המדיח לא הייתי צריך לחכות יותר מדי והכל היה בסדר.
להרחבת הסיפור, הכיריים הפסיקו לעבוד כבר בהפעלה הראשונה, פניתי לשירות ושלחו טכנאי אחרי יומיים שניסה מספר דברים ואמר שצריך להחליף את הכיריים בגלל שהם חדשות (להחליף, לא לתקן! ועוד מרצונו החופשי!), הגיע אחרי שבוע טכנאי עם כיריים חדשות, הרכיב באדיבות ושלום על ישראל.
אגב, כל ההובלות של המקרר ומכשירי מיניליין בוצעו על ידי "לוגיסטים".
בתור אחד שהתעסק הרבה עם נותני שירות גדולים כקטנים בחצי שנה האחרונה יש לי סיפורים לא מעט, כמובן שגם לי יש טעימה משירות זוועתי אבל המסר הוא שלא הכל רע.
מסקנה היא שנושא ההובלה והשירות בעזרת חברות "מתמחות" עוד פרוץ ונתון לחסדי העובדים בשטח ומה עבר עליהם באותו היום.
לא משוכנע שיש הרבה מה לעשות בנידון, הרי אין לנו משקל בבחירת חברת השילוח. מה שכן, על הנזק בבית, אחראי השילוח צריך לתת את הדין.
אגב, לא הכל שחור. אשתף 2 סיפורים מהחודשים האחרונים בהם עברו לבית חדש וחידשנו את כל מכשירי המטבח.
רכשנו מקרר שארפ 5 דלתות בעלות מכובדת, יבואן רשמי (ראלקו), קיבלנו אותו תוך יומיים בהובלה לבית נקייה וללא מכות וצרות.
גם אצלי לקח 300 ש"ח על פירוק דלתות שאני כלל לא בטוח שבאמת היה צריך (מפתח הדלת גדול ב-2 סנטימטר מעומק המקרר) אבל המוביל התעקש על זה בטענה שהוא לא רוצה לדפוק או לשרוט כלום כי זה בית חדש שרק סיים שיפוץ (יאללה בסדר, אפשר לחיות עם הטיעון), שם את המקרר במקום, בדק שהכל בסדר ונפרדנו לשלום.
ולגבי מיניליין, אני חייב לציין אותם לטובה - בתור חסיד של מוצרי אלקטרולוקס/AEG, כיריים אינדוקציה, תנור אפייה ומדיח כלים נרכשו מהמותגים האלה.
הזמנתי טכנאי להתקנת השלישייה, הגיעו 2 נחמדים (אלקטרוניקס-פרו), בזמן פירוק אריזת המדיח התגלה שבדלת יש שקע גדול במיוחד. מיד יצרו קשר עם השירות, הזמינו החלפה שבוצעה לאחר מספר ימים מבלי שאצטרך לעשות דבר מלבד לשלוח להם צילום של חשבונית הקנייה. גם להתקנת המדיח לא הייתי צריך לחכות יותר מדי והכל היה בסדר.
להרחבת הסיפור, הכיריים הפסיקו לעבוד כבר בהפעלה הראשונה, פניתי לשירות ושלחו טכנאי אחרי יומיים שניסה מספר דברים ואמר שצריך להחליף את הכיריים בגלל שהם חדשות (להחליף, לא לתקן! ועוד מרצונו החופשי!), הגיע אחרי שבוע טכנאי עם כיריים חדשות, הרכיב באדיבות ושלום על ישראל.
אגב, כל ההובלות של המקרר ומכשירי מיניליין בוצעו על ידי "לוגיסטים".
בתור אחד שהתעסק הרבה עם נותני שירות גדולים כקטנים בחצי שנה האחרונה יש לי סיפורים לא מעט, כמובן שגם לי יש טעימה משירות זוועתי אבל המסר הוא שלא הכל רע.
מסקנה היא שנושא ההובלה והשירות בעזרת חברות "מתמחות" עוד פרוץ ונתון לחסדי העובדים בשטח ומה עבר עליהם באותו היום.
לא משוכנע שיש הרבה מה לעשות בנידון, הרי אין לנו משקל בבחירת חברת השילוח. מה שכן, על הנזק בבית, אחראי השילוח צריך לתת את הדין.