טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

עופר , הייתי רוצה לראות את הסיפור מפורסם בדף הראשי ( אם פורסם ופספסתי אז מעולה)
ואם אפשר אפילו אצל שאר הפרטנרים בתקשורת.
הגיע הזמן שיבואן שנותן שירות בזוי כזה יחטוף סטירה מצלצלת.
כך יוטב לכולנו.

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

ממש מעצבן לקרוא את זה, הכי עצוב שכל תגובה פה מזדהה עם הכותב, כולם עוברים את אותו הדבר, יש רעיונות ?

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

מזעזע. ולא אכפת להם ממך או מהתדמית של החברה אחרי האירוע שהיה.
אולי יש רשות להגנת הצרכן או משהו דומה? כדאי לפנות גם לתכניות הצרכנות בטלוויזיה כמו הכל כלול.

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

מכתב התרעה לפני תביעה ולאחר מכן תביעה במסלול תביעות קטנות על כל הנזקים שנגרמו.
במידה ולוחות הזמנים מאפשרים - הודעה רשמית על ביטול עיסקה במקביל.
לצערי זוהי הדרך היחידה שהם מבינים.
פתאום תראה איך נציג שירות לקוחות חוזר אליך, רק שתבטל התביעה...
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY

NK
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1994
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

המקררים של שארפ באמת ברמה גבוהה, אבל השירות של היבואן פשוט ביזיון ! לא לוותר להם .

Adix
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 741
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע

נושא שלא נקרא #21 

חיפשתי ביקורת על השירות של שארפ והגעתי לכאן.
בנתיים אני סה"כ מנסה לתאם טכנאי שיגיע להחליף את הגומיות (אטמים של הדלתות) של המקרר ואפס הצלחה.
בנתיים ביזבזתי שעה וחצי ואני עוד מעט מתחרפן.
מזל שאין לי תקלה רצינית במקרר.

shaharp
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: מרץ 2022
שם מלא: שחר פ.
מיקום: צפון
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: טכנו ראלקו ולוגיסטים - מקרר שארפ ושירות מזעזע

נושא שלא נקרא #22 

מצער לשמוע על התקרית שדי ממחישה את השירות בישראל.
אגב, לא הכל שחור. אשתף 2 סיפורים מהחודשים האחרונים בהם עברו לבית חדש וחידשנו את כל מכשירי המטבח.
רכשנו מקרר שארפ 5 דלתות בעלות מכובדת, יבואן רשמי (ראלקו), קיבלנו אותו תוך יומיים בהובלה לבית נקייה וללא מכות וצרות.
גם אצלי לקח 300 ש"ח על פירוק דלתות שאני כלל לא בטוח שבאמת היה צריך (מפתח הדלת גדול ב-2 סנטימטר מעומק המקרר) אבל המוביל התעקש על זה בטענה שהוא לא רוצה לדפוק או לשרוט כלום כי זה בית חדש שרק סיים שיפוץ (יאללה בסדר, אפשר לחיות עם הטיעון), שם את המקרר במקום, בדק שהכל בסדר ונפרדנו לשלום.

ולגבי מיניליין, אני חייב לציין אותם לטובה - בתור חסיד של מוצרי אלקטרולוקס/AEG, כיריים אינדוקציה, תנור אפייה ומדיח כלים נרכשו מהמותגים האלה.
הזמנתי טכנאי להתקנת השלישייה, הגיעו 2 נחמדים (אלקטרוניקס-פרו), בזמן פירוק אריזת המדיח התגלה שבדלת יש שקע גדול במיוחד. מיד יצרו קשר עם השירות, הזמינו החלפה שבוצעה לאחר מספר ימים מבלי שאצטרך לעשות דבר מלבד לשלוח להם צילום של חשבונית הקנייה. גם להתקנת המדיח לא הייתי צריך לחכות יותר מדי והכל היה בסדר.
להרחבת הסיפור, הכיריים הפסיקו לעבוד כבר בהפעלה הראשונה, פניתי לשירות ושלחו טכנאי אחרי יומיים שניסה מספר דברים ואמר שצריך להחליף את הכיריים בגלל שהם חדשות (להחליף, לא לתקן! ועוד מרצונו החופשי!), הגיע אחרי שבוע טכנאי עם כיריים חדשות, הרכיב באדיבות ושלום על ישראל.

אגב, כל ההובלות של המקרר ומכשירי מיניליין בוצעו על ידי "לוגיסטים".

בתור אחד שהתעסק הרבה עם נותני שירות גדולים כקטנים בחצי שנה האחרונה יש לי סיפורים לא מעט, כמובן שגם לי יש טעימה משירות זוועתי אבל המסר הוא שלא הכל רע.

מסקנה היא שנושא ההובלה והשירות בעזרת חברות "מתמחות" עוד פרוץ ונתון לחסדי העובדים בשטח ומה עבר עליהם באותו היום.
לא משוכנע שיש הרבה מה לעשות בנידון, הרי אין לנו משקל בבחירת חברת השילוח. מה שכן, על הנזק בבית, אחראי השילוח צריך לתת את הדין.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”