הזמנתי מוצר מאמזון, שנשלח והגיע לארץ עם חברת i-parcel...
לפי הסטאטוס באתר, הם אפילו טוענים שהיה ניסיון מסירה של החבילה ללקוח.
כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר טלפוני בניסיון לתאם מסירה (הטלפון רשום בכתובת משלוח של אמאזון).
למיטב ידיעתי חבילות מ-i-parcel עוברות לדואר שליחים של דואר ישראל,
אבל דואר שליחים לא יכולים לספק שום מידע ללא מספר מעקב מקומי של החבילה,
שניתן לחבילה לאחר שהיא עוברת מ-i-parcel לדואר שליחים.
את המספר המעקב המקומי יש רק ל-i-parcel...
פניתי דרך האתר של i-parcel מספר פעמים בבקשה לקבל את המספר מעקב המקומי של החבילה,
אך כמובן שאין כל מענה מהם.
אגב, זו פעם שניה שזה קורה לי איתם, ובפעם הזו החבילה חזרה לארה"ב, והשירות לקוחות של אמזון שלח לי מוצר בשליחות אקספרס של DHL.
אני רוצה להמנע ממקרה כזה שוב ולכן רוצה לדעת איך אני יוצר קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ?
האם יש מספר ישיר שלהם שהוא לא של UPS?
לא מבין למה הם לא מספקים את המספר מעקב מקומי של החבילה באופן דיפולטיבי...היה חוסך הרבה כאב ראש
תודה
איך יוצרים קשר טלפוני עם חברת i-parcel בארץ
פשוט תשלך להם EMAIL [email protected]
תציין את מספר המשלוח שלהם ותבקש את המקומי
תוך כמה שעות תמיד ענו לי עם מספר מקומי
תציין את מספר המשלוח שלהם ותבקש את המקומי
תוך כמה שעות תמיד ענו לי עם מספר מקומי
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
מסכים עם קודמי.
מעולם לא היתה לי בעיה לקבל את מספר המעקב המקומי באמצעות שליחת מייל בקשה לכתובת המייל שהוא רשם.
ענו תמיד תוך דקות עד שעות בודדות, אפילו עם קישור לדף המעקב של דואר ישראל.
כתובת המייל מופיעה בדף הראשי של I parcel tracking ליד השדה לבדיקת מספר מעקב.
ברגע שכתוב בטרקינג שלהם ״נשלח למדינת היעד״, מיד שלחתי מייל וקיבלתי מספר מעקב מקומי.
לפעמים אפילו עם הודעה שמוקדם עדיין לבדוק בארץ כי הדואר עדיין לא קיבל את החבילה, אבל כבר מוקצה לה מספר.
מעולם לא היתה לי בעיה לקבל את מספר המעקב המקומי באמצעות שליחת מייל בקשה לכתובת המייל שהוא רשם.
ענו תמיד תוך דקות עד שעות בודדות, אפילו עם קישור לדף המעקב של דואר ישראל.
כתובת המייל מופיעה בדף הראשי של I parcel tracking ליד השדה לבדיקת מספר מעקב.
ברגע שכתוב בטרקינג שלהם ״נשלח למדינת היעד״, מיד שלחתי מייל וקיבלתי מספר מעקב מקומי.
לפעמים אפילו עם הודעה שמוקדם עדיין לבדוק בארץ כי הדואר עדיין לא קיבל את החבילה, אבל כבר מוקצה לה מספר.
כל מה שהצעתם אכן כבר עשיתי מהתחלה,
וזה לא שיש הרבה אופציות באתר שלהם - מסתכם במייל ו/או השארת הודעה דרך הממשק באתר.
אחרי ניסיון נוסף (שלישי) אתמול לקבל את המספר מעקב המקומי,
הוא התקבל אבל רק אחרי שכתבתי להם מייל שהוקלד במלואו שה-Caps lock פועל...
לא בטוח שדווקא זה מה שעורר אותם לשלוח לי את המספר, אבל כך או כך זה פשוט שירות מעצבן לטעמי.
לשמחתי הצלחתי לתאם מסירה למחר מול הדואר.
אני רואה שגם ל-Justme1 היה ניסיון זהה לשלי כך שכנראה אין עקביות במתן השירות שלהם.
לטעמי סתם מסורבל ומיותר, הרי המספר מעקב מקומי כבר נמצא במערכת שלהם באופן ממחושב,
מה הבעיה לשלוח באופן אוטומטי לכל לקוח מייל עם המספר מעקב מקומי?
בכל אופן, הניסיון האישי שלי איתם עד כה לא טוב.
שמח לשמוע שיש מקרים אחרים יותר חיוביים.
תודה על העזרה,
וזה לא שיש הרבה אופציות באתר שלהם - מסתכם במייל ו/או השארת הודעה דרך הממשק באתר.
אחרי ניסיון נוסף (שלישי) אתמול לקבל את המספר מעקב המקומי,
הוא התקבל אבל רק אחרי שכתבתי להם מייל שהוקלד במלואו שה-Caps lock פועל...
לא בטוח שדווקא זה מה שעורר אותם לשלוח לי את המספר, אבל כך או כך זה פשוט שירות מעצבן לטעמי.
לשמחתי הצלחתי לתאם מסירה למחר מול הדואר.
אני רואה שגם ל-Justme1 היה ניסיון זהה לשלי כך שכנראה אין עקביות במתן השירות שלהם.
לטעמי סתם מסורבל ומיותר, הרי המספר מעקב מקומי כבר נמצא במערכת שלהם באופן ממחושב,
מה הבעיה לשלוח באופן אוטומטי לכל לקוח מייל עם המספר מעקב מקומי?
בכל אופן, הניסיון האישי שלי איתם עד כה לא טוב.
שמח לשמוע שיש מקרים אחרים יותר חיוביים.
תודה על העזרה,
·היום שמתי לב שהם כבר מציינים במספר המעקב הבינלאומי שלהם את מספר המעקב המקומי:Justme1 כתב:שמחה שבסוף קיבלת, וצודק - זה צריך להיות תהליך אוטומטי - או אימייל אוטומטי או אפילו לציין את המספר המקומי בתור סטטוס בדף המעקב של החבילה באתר שלהם....
Upon successful customs clearance, your parcel will be given to Israel Postal Company LTD who we use for local delivery to your address. Their tracking number is XXXXXXXXXXX, you can link to it here.
נערך לאחרונה על ידי sky1sky10 ב 12/01/2017 15:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
- dima_vy
-
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5902
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
·אני חושב שהם לא מספקים מענה טלפוני. אבל מניסיון, הם עונים תוך מספר דקות. ותמיד אפשר לענות למייל שהקבל מהם, כך נשמר מעקב על הדברים, ולא משנה מי בדיוק ענה על המייל.jtk כתב:מישהו יודע אם יש להם טלפון מקומי?
מ-UPS העולמית הגעתי ל-O.P.S.I בישראל, אבל הם אומרים שהם מטפלים רק UPS, לא ב-i-parcel.
אני צריך משהו מסובך יותר ממספר מעקב, ובאימייל קשה לתקשר איתם.
הם עונים לאט, אם עונים בכלל, ואי אפשר לנהל דיאלוג אלא צריך להתחיל מחדש אחרי כל תגובה שלהם....
- TonySchneider
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 1
- הצטרף: דצמבר 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
היי חברים, חייב את עזרתכם.
הזמנתי מחשב חזק ויחסית יקר למשלוח מחו"ל.
המחשב הזה היה במבצע מטורף של חברת ASUS באמזון והמון אנשים קנו את המחשב כי המחיר היה פשוט זנותי(סליחה).
מחשב כזה בארץ עולה לפחות 6 אלף שקל. עד כאן הכל יפה.
המחשב נעצר במכס ישראל, לאחר ששילמתי לאמזון את כל העמלות שהיה רשום שזה כולל את עמלת המכס בישראל.
*מצורפת תמונה של פירוט התשלום לאמזון*
כמו שניתן לראות שילמתי 126.74 לחברת משלוחים עצמה ובנוסף שילמתי 649.27 לעמלות - שכמו שאמרתי כשאתה נכנס לדסקריפשן של העמלות הללו רשום שם שזה כולל את המכס וכולל הכל.
המחשב היה אמור להגיע אליי ב12.12 וכבר יומיים רשום שהוא עצור במכס וזה הסטטוס של חברת המשלוחים.
חברת המשלוחים כביכול לא יכולה להוציא את המוצר למסירה מהמכס.
אף אחד לא יצר איתי קשר! לא באימייל ולא בטלפון. למרות שיש להם את כל הפרטים שלי לתקשורת.
איפה ראיתי את הסטטוס הזה? באמזון עצמו .
שלחתי לכמה אימיילים תקשורת לחברת המשלוחים (i-parcel) עבר 24 שעות מאז ואין שום מענה.
מה עליי לעשות ?
הזמנתי מחשב חזק ויחסית יקר למשלוח מחו"ל.
המחשב הזה היה במבצע מטורף של חברת ASUS באמזון והמון אנשים קנו את המחשב כי המחיר היה פשוט זנותי(סליחה).
מחשב כזה בארץ עולה לפחות 6 אלף שקל. עד כאן הכל יפה.
המחשב נעצר במכס ישראל, לאחר ששילמתי לאמזון את כל העמלות שהיה רשום שזה כולל את עמלת המכס בישראל.
*מצורפת תמונה של פירוט התשלום לאמזון*
כמו שניתן לראות שילמתי 126.74 לחברת משלוחים עצמה ובנוסף שילמתי 649.27 לעמלות - שכמו שאמרתי כשאתה נכנס לדסקריפשן של העמלות הללו רשום שם שזה כולל את המכס וכולל הכל.
המחשב היה אמור להגיע אליי ב12.12 וכבר יומיים רשום שהוא עצור במכס וזה הסטטוס של חברת המשלוחים.
חברת המשלוחים כביכול לא יכולה להוציא את המוצר למסירה מהמכס.
אף אחד לא יצר איתי קשר! לא באימייל ולא בטלפון. למרות שיש להם את כל הפרטים שלי לתקשורת.
איפה ראיתי את הסטטוס הזה? באמזון עצמו .
שלחתי לכמה אימיילים תקשורת לחברת המשלוחים (i-parcel) עבר 24 שעות מאז ואין שום מענה.
מה עליי לעשות ?
@davd12
מוזר שלא קיבלת מספר מעקב מהדואר עצמו..
הזמנתי רסיבר מאמזון אנגליה והוא נשלח עם i-parcel. הרסיבר אומנם התעכב כמה ימים באנגליה אבל מרגע שהגיע לארץ במוצ"ש זה רץ מאוד מהר, ראשון בבוקר קיבלתי הודעה לטלפון מהדואר שהגיעה לי חבילה וצירפו את המספר מעקב שלה, בצהריים כבר תאמו איתי מסירה ולמחרת קיבלתי אותו.
מוזר שלא קיבלת מספר מעקב מהדואר עצמו..
הזמנתי רסיבר מאמזון אנגליה והוא נשלח עם i-parcel. הרסיבר אומנם התעכב כמה ימים באנגליה אבל מרגע שהגיע לארץ במוצ"ש זה רץ מאוד מהר, ראשון בבוקר קיבלתי הודעה לטלפון מהדואר שהגיעה לי חבילה וצירפו את המספר מעקב שלה, בצהריים כבר תאמו איתי מסירה ולמחרת קיבלתי אותו.