22/05/2022 18:45
OMRIJ כתב: ↑
זאת תסמונת ישראלית מוכרת
כל כך הרגילו אותנו לשירות גרוע, שאנחנו אפילו מצדדים בנותני שירות גרועים, ומאשימים את הצרכן שלא בדק את הסכם הרכישה מכל הצדדים.
מודה שכשקניתי מקרר, מכונת כביסה, מייבש, תנור, סלון, מדיח כלים, תמי 4 ועוד - לא חשבתי אפילו לבדוק אם השירות אצלי בבית.
...
לא מדוייק.
יש מוצרים שעל פי חוק חייבים לתת שירות להם שירות בבית הצרכן (למשל מכונת כביסה ומזגן). במוצרים כאלה אין צורך לבדוק איפה ניתן השירות כי יש תקנות שמחייבות את נותן השירות.
יש מוצרים שאין שום בעיה להביא אותם לנק' שירות, אבל נותן השירות החליט לתת את השירות בבית.
מחשבים ניידים למשל נמכרים עם סוגים שונים של אחריות. חלק ימכרו עם שירות בבית הלקוח, וחלק נצטרך להביא למעבדה.
לכן עבור כל מוצר שלא נכלל תחת התקנות עבור שירות בבית הצרכן, עלינו לבדוק מראש מה התנאים, במיוחד אם נראה לנו שיהיה בעייתי להביא את המוצר לתחנת השירות.
כשהדייסון האלחוטי שלי התקלקל, טכנאי הגיע אלי הביתה.
לעומת זאת, כשמנורת תקרה שלי התקלקלה, אני הייתי צריך להביא אותה למעבדה.
אז דייסון נותנים שירות מצויין, והחנות שקניתי ממנה את המנורות נותנת שירות פחות טוב.
מצד שני, הם לא הפרו שום הבטחה, וכשהגענו למעבדה קיבלתי סה"כ שירות סבבה לגמרי.