אני לקוח של של חברת Hot Mobile , בכמה קווים
בשנה אחרונה השתנו אצלי תוכניות , כשגיליתי על כך רק מחשבוניות
בקו אחד היה לי תוכנית 10 אגורות "לא דיברת, לר שילמתה" , עוד מתקופה ש Hot Mobile נכנסה לשוק. לפני קצת פחות משנה היא השתנתה ל תוכנית של 10 שקלים .
בקו אחר הייתה לי תוכנית שעשיתי לפני שנתיים, "לא הגבלה" ,ב 50 שקל בחודש לשנה ואז 60 לאחר כך ,ללא הגבלת זמן . לפני כמה חודשים ראיתי שהתוכנית התחלפה לתוכנית אחרת, "ללא הגבלה אקסטרה" , עם מחיר 100 לחודש, אבל עם "הנחת המשך מיוחדת" של 40 ש"ח רק משך שנה.
אהבתי את תוכנית כי היא הייתה יחידה ,נראה לי ,ללא הגבלה על שימוש באינטרט( בשימוש סביר) , למרות שלא באמת הייתי צריך כל כך הרבה. לא אשלם 100 על זה
האם זה לגיטימי ורגיל. האם הם לא היו אמורים להתקשר קודם ?
האם חברות סלולר יכולות לשנות לי תוכניות בלי להודיע לי?
הם כנראה הודיעו בחשבונית:
https://www.hometheater.co.il/vt274422.html
50 ש"ח לא נשמע טוב. זה מקביל למה שבימינו עולה 20-30 ש"ח לחודש, לא?
לגבי תוכנית בלי תשלום קבוע, לא מכיר תחליף טוב (עכשיו נגמרת לי שנה בלי תשלום חודשי קבוע).
https://www.hometheater.co.il/vt274422.html
50 ש"ח לא נשמע טוב. זה מקביל למה שבימינו עולה 20-30 ש"ח לחודש, לא?
לגבי תוכנית בלי תשלום קבוע, לא מכיר תחליף טוב (עכשיו נגמרת לי שנה בלי תשלום חודשי קבוע).