בגלל זה חשוב שיהיה נציג של החברה שמגיב באתר לדברים כאלה שנדע מה אמת ומה לכלוך בין חברות19/05/2022 11:25ahersko כתב: ↑ היות ופותח השירשור נעלם ולא משתף מידע...
כנראה שה"אמת" שלו היא פחות ה"אמת" של האחר...
שירות גרוע שקיבלתי מחברת ח.י - מסך ששבת אחרי שנה וקצת
Re: שירות גרוע שקיבלתי מחברת ח.י - מסך ששבת אחרי שנה וקצת
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
Re: שירות גרוע שקיבלתי מחברת ח.י - מסך ששבת אחרי שנה וקצת
יש לי תחושה שהוא לא סיפר לנו את כל הסיפור ובחר לציין מה שנוח לו. זה באמת נשמע סופר מוזר וכנראה הסיבה היא שהוא השמיט פרטים מהסיפור שלו.18/05/2022 13:50Nemesis כתב: ↑ זה ממש מוזר אם כך. קשה לי לדמיין סיבה לדיאגנוזה דרך הטלפון אלא אם כן יש מזגן בדיוק מעל הטלוויזיה.
אם אכן הדברים הם בדיוק כמסופר ללא דברים נסתרים, הייתי מגיש תביעה....
לי כמובן אין כוחות על, אבל תחושה שלי שהם ביקשו צילומים וראו בבירור שיש שם קורוזיה, תופעה שלא נגרמת בגלל היצרן ולא מכוסה באחריות. העלאת התמונות לכאן כמו שביקשו בהחלט היתה נותנת קצת יותר כבוד למשתתפי הפורום כשמבקשים מהם דעה, ואולי אף מתן עצות מועילות יותר.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
Re: שירות גרוע שקיבלתי מחברת ח.י - מסך ששבת אחרי שנה וקצת
אחריות/יבואן רשמי/הרחבת האחריות ל 20 שנה.
מתי תלמדו ש במדינה שלנו זה לא תופס הדברים האלה, תקנו, תהנו, ימות קונים חדש אל תהיו פראיירים.
מתי תלמדו ש במדינה שלנו זה לא תופס הדברים האלה, תקנו, תהנו, ימות קונים חדש אל תהיו פראיירים.
Re: שירות גרוע שקיבלתי מחברת ח.י - מסך ששבת אחרי שנה וקצת
אם הוא מספר את האמת ואת כל האמת, זה לא אופייני לח.י. להתנהג ככה.
רק בחודש האחרון המקרר שבאחריות שלהם עשה לי קצת צרות. שלחתי מייל, ענו למחרת עם דרישת סרטון. שלחתי, חזרו למחרת, קבעו טכנאי ליומיים קדימה שסידר את הבעיה.
אם כל הפרטים שלו נכונים, בהחלט הייתי תובע אותם.
רק בחודש האחרון המקרר שבאחריות שלהם עשה לי קצת צרות. שלחתי מייל, ענו למחרת עם דרישת סרטון. שלחתי, חזרו למחרת, קבעו טכנאי ליומיים קדימה שסידר את הבעיה.
אם כל הפרטים שלו נכונים, בהחלט הייתי תובע אותם.