דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
ori2008 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 54
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,
אשמח לשתף אתכם בחוויה לא נעימה ומאכזבת מאוד לאחר קניית מסך ASUS :
רכשתי בחנות KSP מסך מדגם ASUS VG249Q1R Gaming Monitor
ומיד עם ההפעלה הראשונה שלו התגלה פיקסל שרוף/תקוע בצבע סגול במרכז המסך.
פניתי גם לתמיכה של אסוס ישראל וגם לשירות של KSP ,
ושניהם הודיעו לי שפיקסל שרוף אחד הוא לא תקלה במסך ושאין מה לעשות במקרים כאלה.
נכון שכתוב בתעודת האחריות שהיא מכסה רק במקרים של מעל 3 פיקסלים שרופים ,
אבל כשמסך מגיע מהיצרן עם פיקסל שרוף במרכז האם אי אפשר לבוא לקראת הלקוח ולהתחשב ?
בקיצור כשתחשבו לרכוש מסך - לא ממליץ לכם להתקרב למסכים של חברת ASUS וחבל
כי זו חברה רצינית , אבל פה הוכיחה שלא אמינה ומתנערת ממוצר פגום שיצא מהמפעל ,
ומשאירה לקוח עם טעם רע... :(
P1.jpg

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #2 

אני מסכים איתך שזה באמת טעם רע...

מה לעשות? אני לא יודע.

זה באמת לא הגיוני לשלוף מוצר חדש מהקרטון ולגלות פיקסל בוהק

אולי אפשר לשקול תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. תטען לתנאי מקפח בחוזה אחיד (שהרי לא היית צד לכתיבת חוזה האחריות)

תטען שהתנאי צריך להתפרש באופן מצומצם קל וחומר כשמדובר במוצר חדש לחלוטין שצפיית הרוכש הוא לקבל מוצר תקין ב 100% והפיקסל הבוהק פוגם בחווית השימוש באופן משמעותי.

בהצלחה ותעדכן

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #3 

בעיה שזה יכול לקרות עם מסך של כל יצרן... מה עושים אז?

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #4 

אם המסך נפתח ומרגע פתיחתו נמצא כתקול הרי שיש איזו שהיא מחוייבות למיטב זכרוני מצד המשווק לטפל בזה במסגרת 14 יום מרגע הקנייה, אולי זכרוני מטעני והחוקים השתנו מעט, שווה לבדוק עם המועצה לצרכנות...

ori2008 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 54
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #5 

רק מעדכן שלאחר מספר פניות מצידי לשירות הלקוחות של KSP ,
הם כמובן בלי להניד עפעף גילגלו את האחריות לפתחו של היבואן ,
ולא הראו שום נכונות לנסות להתמודד ולסייע ללקוח ותיק שלהם עם תקלה במוצר חדש שרכש.

ציטוט מתוך תגובתם : "המסך תקין ע"פ תעודת האחריות של חברת אסוס".

איזו חוצפה אפילו לא להתנצל ועוד לומר לי שהמסך שרכשתי תקין
כאשר כל בר דעת מבחין בנקודה אדומה במרכז המסך...פשוט בושה...
תשובתם הסופית היא שאין מה לעשות ועלי להישאר עם המוצר הפגום.

ביקשתי להעביר מכתב בעניין למנכ"ל KSP אך סורבתי בטענה (ציטוט: "הוא מטפל בתחומים אחרים").
כמה נחמד מצידו של מנכ"ל חברה לא לקבל מכתבים מלקוחות...

בקיצור חברים יקרים הסיקו את המסקנות - שומר נפשו ירחק ממסכי ASUS 🤢

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #6 

תקלה כזו יכולה לקרות בכל מסך, הייתי אומר שבמשפט האחרון צריך להחליף את המילה ASUS ב-KSP.

armagedd0n
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 528
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #7 

זה נכון, לכל חברה יש מדיניות לפיקסלים שרופים, תנסה לבדוק מול אסוס העולמית.

*סיפור*
בזמנו ( לפני 6-7 שנים) רכשתי מחשב נייד לנובו, דרך KSP.
זה הגיע עם פיקסל שרוף ובעיה עם המסך (הפלסטיק/גומי קצת התפרק).

אחרי דין ודברים מול לנובו, הם סירבו להחליף.
מאותו רגע החלטתי שאני לא רוכש יותר מוצרי לנובו.

בנוסף לאחר זמן מה התגלתה בעיה עם הסוללה.
אלפי לקוחות עם אותה הבעיה, לנובו הוציאו איזה עדכון קושחה שלאחר שנה-שנתיים הפסיק לעבוד.
מאז לא מוכנים לעשות כלום.

זאת חברה רעה שלא מתייחסת ללקוחות.
Atlantic Technology 350 THX -- L-C-R
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #8 

לא יודע איך אף אחד עוד לא ציין ש-ASUS חברה ***, מעולם לא הייתה "רצינית", מעולם לא כיבדה את האחריות, וידועה לשמצה על כך שיש המון תקלות למוצרים שלה - במיוחד לפטופים. מסכים עם פותח השרשור, להתרחק מהם.

משהו אחד שאני לא מבין... אם מבחינת KSP ו-ASUS המוצר תקין, אז אתה לא יכול פשוט להחזיר אותו?

Yuvalfrr
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 996
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים

נושא שלא נקרא #9 

@NeatNit
לא הוא לא יכול. היום הייתי בחנות שמכרה לי מוצר חשמלי יקר שלא עושה את מה שרשום שהוא עושה. תקין ובן 24 שעות.
התשובה מהם הוא שמוצר חשמלי שנפתח מהקופסא כבר לא בר החזרה והיא תדבר עם מנהל הרשת ותחזור אלי. 5 שעות עברו.
מדיניות הצרכנות ובמיוחד החזרת מוצר היא ביזיון ששייך לעולם הרביעי.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”