שלום לכולם,
אשמח לשתף אתכם בחוויה לא נעימה ומאכזבת מאוד לאחר קניית מסך ASUS :
רכשתי בחנות KSP מסך מדגם ASUS VG249Q1R Gaming Monitor
ומיד עם ההפעלה הראשונה שלו התגלה פיקסל שרוף/תקוע בצבע סגול במרכז המסך.
פניתי גם לתמיכה של אסוס ישראל וגם לשירות של KSP ,
ושניהם הודיעו לי שפיקסל שרוף אחד הוא לא תקלה במסך ושאין מה לעשות במקרים כאלה.
נכון שכתוב בתעודת האחריות שהיא מכסה רק במקרים של מעל 3 פיקסלים שרופים ,
אבל כשמסך מגיע מהיצרן עם פיקסל שרוף במרכז האם אי אפשר לבוא לקראת הלקוח ולהתחשב ?
בקיצור כשתחשבו לרכוש מסך - לא ממליץ לכם להתקרב למסכים של חברת ASUS וחבל
כי זו חברה רצינית , אבל פה הוכיחה שלא אמינה ומתנערת ממוצר פגום שיצא מהמפעל ,
ומשאירה לקוח עם טעם רע...
דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
אני מסכים איתך שזה באמת טעם רע...
מה לעשות? אני לא יודע.
זה באמת לא הגיוני לשלוף מוצר חדש מהקרטון ולגלות פיקסל בוהק
אולי אפשר לשקול תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. תטען לתנאי מקפח בחוזה אחיד (שהרי לא היית צד לכתיבת חוזה האחריות)
תטען שהתנאי צריך להתפרש באופן מצומצם קל וחומר כשמדובר במוצר חדש לחלוטין שצפיית הרוכש הוא לקבל מוצר תקין ב 100% והפיקסל הבוהק פוגם בחווית השימוש באופן משמעותי.
בהצלחה ותעדכן
מה לעשות? אני לא יודע.
זה באמת לא הגיוני לשלוף מוצר חדש מהקרטון ולגלות פיקסל בוהק
אולי אפשר לשקול תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. תטען לתנאי מקפח בחוזה אחיד (שהרי לא היית צד לכתיבת חוזה האחריות)
תטען שהתנאי צריך להתפרש באופן מצומצם קל וחומר כשמדובר במוצר חדש לחלוטין שצפיית הרוכש הוא לקבל מוצר תקין ב 100% והפיקסל הבוהק פוגם בחווית השימוש באופן משמעותי.
בהצלחה ותעדכן
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
אם המסך נפתח ומרגע פתיחתו נמצא כתקול הרי שיש איזו שהיא מחוייבות למיטב זכרוני מצד המשווק לטפל בזה במסגרת 14 יום מרגע הקנייה, אולי זכרוני מטעני והחוקים השתנו מעט, שווה לבדוק עם המועצה לצרכנות...
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
רק מעדכן שלאחר מספר פניות מצידי לשירות הלקוחות של KSP ,
הם כמובן בלי להניד עפעף גילגלו את האחריות לפתחו של היבואן ,
ולא הראו שום נכונות לנסות להתמודד ולסייע ללקוח ותיק שלהם עם תקלה במוצר חדש שרכש.
ציטוט מתוך תגובתם : "המסך תקין ע"פ תעודת האחריות של חברת אסוס".
איזו חוצפה אפילו לא להתנצל ועוד לומר לי שהמסך שרכשתי תקין
כאשר כל בר דעת מבחין בנקודה אדומה במרכז המסך...פשוט בושה...
תשובתם הסופית היא שאין מה לעשות ועלי להישאר עם המוצר הפגום.
ביקשתי להעביר מכתב בעניין למנכ"ל KSP אך סורבתי בטענה (ציטוט: "הוא מטפל בתחומים אחרים").
כמה נחמד מצידו של מנכ"ל חברה לא לקבל מכתבים מלקוחות...
בקיצור חברים יקרים הסיקו את המסקנות - שומר נפשו ירחק ממסכי ASUS
הם כמובן בלי להניד עפעף גילגלו את האחריות לפתחו של היבואן ,
ולא הראו שום נכונות לנסות להתמודד ולסייע ללקוח ותיק שלהם עם תקלה במוצר חדש שרכש.
ציטוט מתוך תגובתם : "המסך תקין ע"פ תעודת האחריות של חברת אסוס".
איזו חוצפה אפילו לא להתנצל ועוד לומר לי שהמסך שרכשתי תקין
כאשר כל בר דעת מבחין בנקודה אדומה במרכז המסך...פשוט בושה...
תשובתם הסופית היא שאין מה לעשות ועלי להישאר עם המוצר הפגום.
ביקשתי להעביר מכתב בעניין למנכ"ל KSP אך סורבתי בטענה (ציטוט: "הוא מטפל בתחומים אחרים").
כמה נחמד מצידו של מנכ"ל חברה לא לקבל מכתבים מלקוחות...
בקיצור חברים יקרים הסיקו את המסקנות - שומר נפשו ירחק ממסכי ASUS
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
תקלה כזו יכולה לקרות בכל מסך, הייתי אומר שבמשפט האחרון צריך להחליף את המילה ASUS ב-KSP.
- armagedd0n
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 528
- הצטרף: יולי 2009
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 30 פעמים
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
זה נכון, לכל חברה יש מדיניות לפיקסלים שרופים, תנסה לבדוק מול אסוס העולמית.
*סיפור*
בזמנו ( לפני 6-7 שנים) רכשתי מחשב נייד לנובו, דרך KSP.
זה הגיע עם פיקסל שרוף ובעיה עם המסך (הפלסטיק/גומי קצת התפרק).
אחרי דין ודברים מול לנובו, הם סירבו להחליף.
מאותו רגע החלטתי שאני לא רוכש יותר מוצרי לנובו.
בנוסף לאחר זמן מה התגלתה בעיה עם הסוללה.
אלפי לקוחות עם אותה הבעיה, לנובו הוציאו איזה עדכון קושחה שלאחר שנה-שנתיים הפסיק לעבוד.
מאז לא מוכנים לעשות כלום.
זאת חברה רעה שלא מתייחסת ללקוחות.
*סיפור*
בזמנו ( לפני 6-7 שנים) רכשתי מחשב נייד לנובו, דרך KSP.
זה הגיע עם פיקסל שרוף ובעיה עם המסך (הפלסטיק/גומי קצת התפרק).
אחרי דין ודברים מול לנובו, הם סירבו להחליף.
מאותו רגע החלטתי שאני לא רוכש יותר מוצרי לנובו.
בנוסף לאחר זמן מה התגלתה בעיה עם הסוללה.
אלפי לקוחות עם אותה הבעיה, לנובו הוציאו איזה עדכון קושחה שלאחר שנה-שנתיים הפסיק לעבוד.
מאז לא מוכנים לעשות כלום.
זאת חברה רעה שלא מתייחסת ללקוחות.
Atlantic Technology 350 THX -- L-C-R
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7
Monitor Audio V10 --Surround
Definitive Technology SR 9080 --Surround Back
Dual PB2000
Denon X4400H
OLED 55 B7
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
לא יודע איך אף אחד עוד לא ציין ש-ASUS חברה ***, מעולם לא הייתה "רצינית", מעולם לא כיבדה את האחריות, וידועה לשמצה על כך שיש המון תקלות למוצרים שלה - במיוחד לפטופים. מסכים עם פותח השרשור, להתרחק מהם.
משהו אחד שאני לא מבין... אם מבחינת KSP ו-ASUS המוצר תקין, אז אתה לא יכול פשוט להחזיר אותו?
משהו אחד שאני לא מבין... אם מבחינת KSP ו-ASUS המוצר תקין, אז אתה לא יכול פשוט להחזיר אותו?
Re: דיס המלצה על מסכי ASUS - פיקסלים שרופים
@NeatNit
לא הוא לא יכול. היום הייתי בחנות שמכרה לי מוצר חשמלי יקר שלא עושה את מה שרשום שהוא עושה. תקין ובן 24 שעות.
התשובה מהם הוא שמוצר חשמלי שנפתח מהקופסא כבר לא בר החזרה והיא תדבר עם מנהל הרשת ותחזור אלי. 5 שעות עברו.
מדיניות הצרכנות ובמיוחד החזרת מוצר היא ביזיון ששייך לעולם הרביעי.
לא הוא לא יכול. היום הייתי בחנות שמכרה לי מוצר חשמלי יקר שלא עושה את מה שרשום שהוא עושה. תקין ובן 24 שעות.
התשובה מהם הוא שמוצר חשמלי שנפתח מהקופסא כבר לא בר החזרה והיא תדבר עם מנהל הרשת ותחזור אלי. 5 שעות עברו.
מדיניות הצרכנות ובמיוחד החזרת מוצר היא ביזיון ששייך לעולם הרביעי.