ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
adibek
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #1 

היי חברה

ברשותי מסך LG 65sk8500 באחריות,
לאחרונה ישנה בעיה עם המנורות led שלעיתים לא דולקות ולאחר כיבוי והדלקה חוזרות לדלוק חוץ מקבוצה קטנה הפסיקה לדלוק וזה נראה כמו צריבה במרכז המסך, מעצבן.

פניתי ל.ח.י ולאחר חמישה ימים חזרו אלי עם ההצעות הבאות:

א. נדרשת החלפת פאנל לתיקון המסך, תמתין חודשיים עד שיגיע.

ב. תקבל מסך מחודש ללא שריטות 65sm9000 והאחריות תמשיך עד לתומה בעוד שנה וחצי.

ג. ממתין שיצרו קשר לשדרוג למסך חדש, אין לי פרטים כרגע אבל לא בטוח שמתאימה לי הוצעה.

מה דעתכם על סעיף ב' נשמע כדאי?

ChinggisKhan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 715
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #2 

לא מומחה אבל יש לי הרגשה שאם תבחר בסעיף א' יגיע פאנל מהר יותר.

Ben-nadav
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 127
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #3 

יכול לצלם ולעלות את תנאי האחריות המלאים לפה?
אני זוכר שהם חייבים תוך כמה ימים, דו ספרתיים, לתקן את המסך
איך חודשיים זה ימים דו ספרתיים אני לא יודע...

adibek
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #4 

.אם יתגלה במוצר קלקול במהלך תקופת האחריות, אנו נתקן את הקלקול או נחליף את המוצר או כל חלק ממנו, על פי שיקול
דעתנו, ללא תשלום, בעצמנו או באמצעות אחר מטעמנו. למען הסר ספק מובהר כי החלפה כלשהי )הן של המוצר כולו והן של
כל חלק ממנו( לא תביא להארכה כלשהי של תקופת האחריות לגבי המוצר בכללות. כל תיקון יבוצע בחלקים חדשים ומקוריים
ובנוסף ניתן לך פירוט של התיקון שבוצע והחלקים שהוחלפו.
14 .מלבד האמור לעיל, אנו נאפשר רכישה )בתשלום( של חלקי חילוף לשם תיקון המוצר עד תום 7 שנים מיום מסירת המוצר
לידיך.
15 .היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון כאמור לעיל, נחליף את המוצר במוצר שיהיה חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי
ערך, או לפי בחירתנו, נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלותנו
)כשהוא במצב טוב ותקין - למעט הקלקול - וללא זכויות צד ג' כלשהן(.
16 .אנו נתקן את המוצר לא יאוחר מתום שלושה ימי עסקים מיום הקריאה, או במועד אחר שיקבע עמך.
17 .יובהר כי בגין כל ביקור שייערך במענך בשל קלקול אשר לא ניתנת לגביו אחריות לפי תעודה זו, תחויב בתשלום אשר יקבע
בהתאם לשיקול דעתנו ואשר יעודכן מעת לעת.

לא מסתדר לי עם אף אחד מהסעיפים מה שהציעו לי 🤨

ChinggisKhan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 715
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #5 

סעיפים לחוד ומציאות לחוד. היו פה כמה שכתבו על בעיות דומות של זמינות פאנלים למסכים תקולים ולבסוף הדברים הסתדרו לרצונם.
אני מהמר שיש פה ניסיון של ח.י לפתרון נוח יותר עבורם. מאמין שאכן יש מחסור אך הוא לא חמור כמו שמוצג.
אם תתעקש על תיקון התקלה שאצנם לא יתבצע תוך 3 ימים אבל אני בספק אם זה באמת יקח חודשיים במידה ותציק להם קצת

Ben-nadav
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 127
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #6 

בסדר, לחוד, אבל כתוב 3 ימים.
אז בגלל שמבינים ולא רובוטים, לא מתעצבנים אם יהיה גם 9 ימים פי 3 מהזמן המובטח שחור על גבי לבן בחוזה אחריות
אבל להגיד לו חודש? חודשיים כמו שאמרו לו?
זה זלזול וזה לא שווה את ה VIP שמתהדרים בו "אחריות VIP VIP" זה בדיחה.
הוא אפילו הביא את הסעיפים.

תשאל אותם איך חודשיים מסתדר עם 3 ימים שכתוב באחריות ותציין אח"כ שהשיחה מוקלטת ואתה מבקש פתרון כמה שיותר מהיר.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7966
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1290 פעמים
קיבל תודות: 1137 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #7 

תבקש הצעה לשדרוג ל-75nano90.
ככה תקבל מסך חדש לחלוטין, אחריות מלאה לשלוש שנים ותקפוץ בגודל.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

Eliran15
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1416
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 100 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #8 

27/12/2020 23:04  
Ben-nadav כתב:
בסדר, לחוד, אבל כתוב 3 ימים.
אז בגלל שמבינים ולא רובוטים, לא מתעצבנים אם יהיה גם 9 ימים פי 3 מהזמן המובטח שחור על גבי לבן בחוזה אחריות
אבל להגיד לו חודש? חודשיים כמו שאמרו לו?
זה זלזול וזה לא שווה את ה VIP שמתהדרים בו "אחריות VIP VIP" זה בדיחה.
הוא אפילו הביא את הסעיפים.

תשאל אותם איך חודשיים מסתדר עם 3 ימים שכתוב באחריות ותציין אח"כ שהשיחה מוקלטת ואתה מבקש פתרון כמה שיותר מהיר.
...
צודק

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15237
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1831 פעמים
יצירת קשר:

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #9 

SM9000 מסך באיכות דיי דומה ל-SK8500.
כך שזו החלטה שלך בין אם להחליף, או לחכות לפאנל או להתחיל לריב איתם על עניין הזמנים.
כמובן שאופציית שדרוג שהציע אבי גם אחלה.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2815
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: סינגפור
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 314 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #10 

מהנסיון שלי בהחלפת פנל... גם זה שיוחלף יתקלקל בדיוק לאחר אותו פרק זמן.

ואם כבר הלכת על החלפת פנל, תתעקש להקפיא את האחריות למשך הזמן שבו לוקח להם לספק את הפנל...

לא נשמע לי הגיוני שהם "יאכלו" לך מתקופת האחריות. בלי קשר לזה שהם לא עומדים בתנאי האחריות.

יותר מידי תלונות של השרות של LG בזמן האחרון...

dmitrys
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1464
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #11 

אני הייתי מברר לגבי אופציה ב' כמה שעות עבד המסך. הם יכולים לבדוק. אם זה כמה עשרות שעות בלבד, הייתי בוחר באופציה ב' בלי לחפש אותם באותיות קטנות וחוסך עצבים.
אלא אם כן הם ייתנו אפשרות ממש כדאית לשדרוג.

adibek
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #12 

הוחלט ללכת על שדרוג ל75nano90
לא לקחת סיכון על מחודש או פאנל
אבל מעולם לא התקלקלה לי טלויזיה אחרי שנה וחצי וזה הניסיון הראשון שלי עם LG
נקווה שהחדשה תחזיק יותר זמן, הקודמות היו סמסונג ועדיין חיות באושר אצל בני משפחה.
תודה לכולכם!

Eliran15
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1416
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 100 פעמים

Re: ח.י. - טלויזחה תקולה, הצעות

הודעה שלא נקראה #13 

29/12/2020 0:01  
adibek כתב:
הוחלט ללכת על שדרוג ל75nano90
לא לקחת סיכון על מחודש או פאנל
אבל מעולם לא התקלקלה לי טלויזיה אחרי שנה וחצי וזה הניסיון הראשון שלי עם LG
נקווה שהחדשה תחזיק יותר זמן, הקודמות היו סמסונג ועדיין חיות באושר אצל בני משפחה.
תודה לכולכם!
...
כמה נדרשת להוסיף?

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”