מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
MR-TAL
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: דצמבר 2015
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 0

מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #1 

שלום לכולם,

החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?

חנות אחת אמרה שכן, ויש במלאי!
שאלתי לגבי זמן אספקה ואמרו "בדיוק כמו שכתוב באתר, 7 ימי עסקים".
לפיכך החלטתי לבצע את ההזמנה.

כמו שאתם כבר מתארים לעצמכם, עברו 7 ימי העסקים והטלויזיה לא הגיעה.

התקשרתי שוב לחנות, שאלתי למה הם מציינים זמן אספקה שהם לא יכולים לעמוד בו?
ענו שזמן האספקה המצויין באתר זה מה שחברת השילוח אומרת להם לרשום (מתנערים מאחריות באופן מוזר).

שאלתי האם אפשר לדבר עם חברת השילוח המדוברת ואמרו כן בטח, תדבר איתם אנחנו לא קשורים לזה.
נתנו לי את הטלפון של חברת "סלע לוגיסטיקה" שם נאמר לי כי הטלויזיה הזאת כרגע בכלל לא במלאי ואין צפי מתי תכנס למלאי.

1. החנות שיקרה לי כאשר אמרה שיש להם במלאי (פשוט מרתיח, רק בגלל זה הזמנתי דווקא מהם).
2. החנות מציינת באתר אספקה של 7 ימי עסקים כאשר בפועל אין להם מושג מתי יהיה מלאי.

עכשיו אני מתלבט כיצד לפעול, מה אתם הייתם עושים?

מהשהו קטן נוסף, הם כבר הורידו תשלום אחד מהבנק.
במידה ואני מבקש מהם לבטל עסקה האם הם מחוייבים לעשות זאת מיידית?

JamesStone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1115
הצטרף: יולי 2015
נתן תודות: 366 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #2 

אני הייתי מפרסם כאן את שם החנות האמורה, ומודיע גם לאתר זאפ כדי שיורידו אותה מרשימת החנויות.
במקביל, הייתי רושם בזאפ את חוות דעתי ותמצית הסיפור.

ג'יימס

TunaZ
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: דצמבר 2020
מיקום: ישראל
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #3 

למיטב הבנתי יש 14 ימים שבהם אתה יכול לבטל את העסקה .

רועי51
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 714
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #4 

שום בעיה לבטל, בין בשל כך שהטלויזיה טרם סופקה ולזכרוני 14 הימים מתחילים לרוץ מיום האספקה ולא ההזמנה, בין בשל כך שהמוכר לא עמד בהתחייבותו כלפיך. הענין הוא שביטול העיסקה והשבת התשלום הם ענין של שבועיים לרוב עד לזיכוי. שווה לנסות קניה באתר של חברת מכירות פומביות גדולה, אולסייל או פי 1000 לדוגמה. גם תוכל לקבל מחיר מצוין, גם לא משחקים עם הקליינטים, לפחות לניסיוני.

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2108
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 238 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #5 

21/12/2020 9:04  
MR-TAL כתב:
החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?
...
מנסיוני ברכישת טלויזיות של סמסונג עד כה, הן לא במלאי של החנויות, אלא במלאי של הספק. החנות משמשת כמתווך שמעביר את פרטי ההזמנה לספק, אשר לעיתים קרובות אפילו מחייב את כרטיס האשראי.
אצלי, למרות שקניתי באתר לאסט פרייס, התשלום חויב על ידי סמליין. מי הישות שחייבה אותך באשראי? סמליין, או החנות ממנה קנית?

MR-TAL
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 72
הצטרף: דצמבר 2015
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 0

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #6 

21/12/2020 11:38  
lasik כתב:
21/12/2020 9:04  
MR-TAL כתב:
החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?
...
מנסיוני ברכישת טלויזיות של סמסונג עד כה, הן לא במלאי של החנויות, אלא במלאי של הספק. החנות משמשת כמתווך שמעביר את פרטי ההזמנה לספק, אשר לעיתים קרובות אפילו מחייב את כרטיס האשראי.
אצלי, למרות שקניתי באתר לאסט פרייס, התשלום חויב על ידי סמליין. מי הישות שחייבה אותך באשראי? סמליין, או החנות ממנה קנית?
...
החיוב הוא באמת של סם-ליין אבל למה זה חשוב?
החנות היא זאת ששיקרה לי.
החנות היא גם זאת שצריכה לבטל לי את העסקה, לא? (בצעתי את הרכישה באתר של החנות)

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2108
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 238 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #7 

21/12/2020 12:40  
MR-TAL כתב:
החיוב הוא באמת של סם-ליין אבל למה זה חשוב?
החנות היא זאת ששיקרה לי.
החנות היא גם זאת שצריכה לבטל לי את העסקה, לא? (בצעתי את הרכישה באתר של החנות)
...
סמליין חייבה אותך, ולכן היא המחויבת לספק. החנות שימשה כמתווך בעיסקה.
להבנתי החנות לא מנהלת המלאי ולכן מעבירה מסרים בנוגע למלאי הסחורה של סמליין.
עם זאת, יתכן שהחנות פעלה בעודף מוטיבציה לקיים עיסקה, למרות שאין מלאי.
לכן תוכל להבנתי לפנות גם לחנות וגם לסמליין על מנת לבטל העיסקה, במידה ואכן אין צפי למלאי.

Alon_Solo
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3431
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 59 פעמים
קיבל תודות: 351 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #8 

אם הם נתנו לך את המחיר הכי טוב ואתה נעול על המוצר אז אין טעם לבטל כי זה אותו מלאי ראשי של כולם. אם תוכל לקבל מחיר זול יותר במקום אחר אז כמובן יש הגיון לבטל (אבל סביר שינסו לחייב אותך 100 שקל על הביטול) ולהמשיך לחכות למלאי.
בצומת החלטה זו אולי גם תשקול דגם או אף יצרן אחר אם לא מתאים לך להמתין למלאי.

adirbooking
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2198
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 107 פעמים
קיבל תודות: 108 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #9 

23/12/2020 11:37  
Alon_Solo כתב:
אם הם נתנו לך את המחיר הכי טוב ואתה נעול על המוצר אז אין טעם לבטל כי זה אותו מלאי ראשי של כולם. אם תוכל לקבל מחיר זול יותר במקום אחר אז כמובן יש הגיון לבטל (אבל סביר שינסו לחייב אותך 100 שקל על הביטול) ולהמשיך לחכות למלאי.
בצומת החלטה זו אולי גם תשקול דגם או אף יצרן אחר אם לא מתאים לך להמתין למלאי.
...
לא רק שאסור להם לחייב ב100 ש"ח אלא הם חייבים להחזיר לו את הכסף במלואו ועד 3 ימי עסקים גג.
יותר מזה זה עוד סיבה ועילה לתביעה.
הם ציינו 7 ימי אספקה והם הפרו את זה, על מה הוא ישלם דמי ביטול???

sagioto
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1214
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 141 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #10 

לא צריך לשלם דמי ביטול משום שלא עמדו בתנאי העסקה (7 ימי עסקים) מעבר לכך אם הם לא מחזירים את הכסף עד חודש לזכרוני (תחפשו בגוגל) הם חשופים לתביעה מצידך של 10,000 ש"ח אז איפשהו אתה עושה להם טובה שאתה מזכיר להם שהם צריכים להחזיר את הכסף כי אם הם לא מחזירים אתה יכול להרויח יותר בתביעות קטנות

winer-r
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1507
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #11 

21/12/2020 9:04  
MR-TAL כתב:
שלום לכולם,

החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?

חנות אחת אמרה שכן, ויש במלאי!
שאלתי לגבי זמן אספקה ואמרו "בדיוק כמו שכתוב באתר, 7 ימי עסקים".
לפיכך החלטתי לבצע את ההזמנה.

כמו שאתם כבר מתארים לעצמכם, עברו 7 ימי העסקים והטלויזיה לא הגיעה.

התקשרתי שוב לחנות, שאלתי למה הם מציינים זמן אספקה שהם לא יכולים לעמוד בו?
ענו שזמן האספקה המצויין באתר זה מה שחברת השילוח אומרת להם לרשום (מתנערים מאחריות באופן מוזר).

שאלתי האם אפשר לדבר עם חברת השילוח המדוברת ואמרו כן בטח, תדבר איתם אנחנו לא קשורים לזה.
נתנו לי את הטלפון של חברת "סלע לוגיסטיקה" שם נאמר לי כי הטלויזיה הזאת כרגע בכלל לא במלאי ואין צפי מתי תכנס למלאי.

1. החנות שיקרה לי כאשר אמרה שיש להם במלאי (פשוט מרתיח, רק בגלל זה הזמנתי דווקא מהם).
2. החנות מציינת באתר אספקה של 7 ימי עסקים כאשר בפועל אין להם מושג מתי יהיה מלאי.

עכשיו אני מתלבט כיצד לפעול, מה אתם הייתם עושים?

מהשהו קטן נוסף, הם כבר הורידו תשלום אחד מהבנק.
במידה ואני מבקש מהם לבטל עסקה האם הם מחוייבים לעשות זאת מיידית?
...
או. קי. המקרה שלך מוכר לי עד מאוד !
רכשתי את ה 65Q60T בבלאק פריידי כאשר זמן הספקה של החנות כפי שהופיע בזאפ היה 3 ימים(!). שוחחתי איתם טלפונית והם אמרו לי בעל פה 3 ימי הספקה. אמרתי לעצמי שזה מהר מדי אבל חשבתי שיספקו לי אותה תוך שבוע ורכשתי אותה. עובר שבוע וכלום. התקשרתי אליהם ואמרו לי שהספר ( סמליין ) ייצרו קשר כי הם אלו שמובילים אותה וכנראה יש להם עומסים. חיכיתי עוד שבוע אבל במקביל ראיתי שהדגם לא מופיע באתר של סמליין. דיברתי עם החנות והם אמרו שלא ייתכן שלא קיימת במלאי שהם לא קיבלו שום הודעה מהיבואן והיא נמצאת בארץ ונמכרת. שלחתי מייל ודיברתי עם סמליין ואכן אמרו לי שהדגם אזל בארץ. באותה הזדמנות אמרתי להם מאיכן קניתי והם ציינו שאותה חנות לא נמצאת ברשימה של הספקים המורשים שלהם ( שכחתי לציין כאן שהחיוב האשראי היה לטובת סמליין ) אבל הדגשתי להם שהם ( סמליין ) הם אלו שקיבלו את הכסף של העיסקה. אמרו לי שיחזרו אליי יותר מאוח באותו יום. להפתעתי אחר הצהריים מתקשרי אליי מהחנות מנה רכשתי את הטלויזיה. ככל הנראה דיברו איתו מסמליין...הוא ביקש אלף סליחות ומצטער על העיכוב ושאני אחליט מה אני רוצה לעשות: או לבטל ויחזיר את מלוא הסכום או להמתין עוד שבוע כי סמליין אמרו לו שהדגם יחזור לארץ בעוד שבוע ( זה יהיה ביום א' הקרוב ) יחד עם זאת שיפצה אותי במה שאני רוצה שאבחר פיצוי. אמרתי לו שאני מוכן להמתין עוד שבוע אך לא יותר, לגבי פיצוי עדיין לא חשבתי מה.
לדעתי, אנחנו מדברים על אותה חנות....

Yuvalfrr
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 398
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 72 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #12 

כשאומרים בארץ פיצוי לרוב הכוונה ללחם שום.

adirbooking
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2198
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 107 פעמים
קיבל תודות: 108 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #13 

23/12/2020 18:19  
Yuvalfrr כתב:
כשאומרים בארץ פיצוי לרוב הכוונה ללחם שום.
...
לגמרי.
בסוף יציעו לו כבל HDMI פיצוי.

winer-r
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1507
הצטרף: אפריל 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #14 

מה הייתם מציעים לבקש כפיצוי?

Ben-nadav
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 132
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(

הודעה שלא נקראה #15 

בעיה כשנותנים לך לבחור כי יוצאים מנקודת הנחה שלא תבקש עכשיו משהו ענק.
בוא נגיד, מקרן קול - יתן לך?
ברור שלא..
השאלה אם מבחינת משא ומתן זה שווה להגיד לו "מה אתה מציע?"
כי הוא יציע מה שהכי שווה לו כלכלית...
פה אתה צריך מישהו שמראש היה במצב כזה וימליץ לך מה לבקש

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”