בתור ניסוי :
local dimming medium
black level low
dynamic contrast off
יש שינוי?
lg nano 90 - אכזבה
Re: lg nano 90 - אכזבה
@moshik82
·
אני מצטער שאתה נאלץ לחוות את זה גם.
לאחר שרכשתי את הnano90 שלי פרסמתי כאן פוסט ביקורת שקיוויתי שיעלה מודעות לבעיות של הטלוויזיה.
זה לא שהטלוויזיה איומה ונוראית, זה רק שהיא ממש לא מוצר דגל.
אצלי היא החליפה הייסנס K700 והיא אכן טובה ממנה אבל לא ברמה שמצדיקה את עלות ההחלפה.
יכול להיות שאצלך המצב חמור מהרגיל אבל תדע שח.י. צודקים ואלו אכן היכולות של הדגם.
לא בא לבאס אותך אבל יכולת לדעת את זה מראש
הביקורות מאוד בינוניות לגביה, הדבר הכי חיובי ששמעתי עליה היא שהיא שיפור קל מה SM9000 וזה לא כזו מחמאה.
מילא אני נפלתי כשקניתי את הדגם כשרק יצא, אצלך הכתובת כבר הייתה על הקיר.
המסר החיובי הוא שמימילא עוד רגע נעבור לטלווזיות 8K ובינתיים היא אחלה טלוויזיה לתוכניות של הילדים...
·
אני מצטער שאתה נאלץ לחוות את זה גם.
לאחר שרכשתי את הnano90 שלי פרסמתי כאן פוסט ביקורת שקיוויתי שיעלה מודעות לבעיות של הטלוויזיה.
זה לא שהטלוויזיה איומה ונוראית, זה רק שהיא ממש לא מוצר דגל.
אצלי היא החליפה הייסנס K700 והיא אכן טובה ממנה אבל לא ברמה שמצדיקה את עלות ההחלפה.
יכול להיות שאצלך המצב חמור מהרגיל אבל תדע שח.י. צודקים ואלו אכן היכולות של הדגם.
לא בא לבאס אותך אבל יכולת לדעת את זה מראש
הביקורות מאוד בינוניות לגביה, הדבר הכי חיובי ששמעתי עליה היא שהיא שיפור קל מה SM9000 וזה לא כזו מחמאה.
מילא אני נפלתי כשקניתי את הדגם כשרק יצא, אצלך הכתובת כבר הייתה על הקיר.
המסר החיובי הוא שמימילא עוד רגע נעבור לטלווזיות 8K ובינתיים היא אחלה טלוויזיה לתוכניות של הילדים...
מעדכן שחזרו אליי מח.י בשעה טובה (בסיוע של כמה חברי פורום יקרים) והציעו לי את אחת מהאפשרויות הבאות:
לשדרג לנאנו 90 75 אינטש (שהבנתי שיש יותר אזורי תאורה וזה פחות מורגש בגודל הזה - בהנחה גם שהמסך הספציפי הזה הגיע דפוק וזו לא בעיה גורפת)
לשדרג לOLED CX (לא בתקציב)
לבטל עסקה
בהנחה שאכן אני מחליט לבטל את העסקה (ואם מישהו חושב אחרת אשמח לשמוע, כמו גם על מסך אחר של LG) על איזה מסך הייתם ממליצים לי ללכת באותו סדר גודל של מחיר? חשבתי על Q80T/ Q70T של סמסונג.
אשמח לשמוע הצעות או דעות בעניין...
לשדרג לנאנו 90 75 אינטש (שהבנתי שיש יותר אזורי תאורה וזה פחות מורגש בגודל הזה - בהנחה גם שהמסך הספציפי הזה הגיע דפוק וזו לא בעיה גורפת)
לשדרג לOLED CX (לא בתקציב)
לבטל עסקה
בהנחה שאכן אני מחליט לבטל את העסקה (ואם מישהו חושב אחרת אשמח לשמוע, כמו גם על מסך אחר של LG) על איזה מסך הייתם ממליצים לי ללכת באותו סדר גודל של מחיר? חשבתי על Q80T/ Q70T של סמסונג.
אשמח לשמוע הצעות או דעות בעניין...
@moshik82
·
לי יש את ה75" ומה ההתרשמות שלי ממנו כבר הבנת.
אם לי היו מציעים לבטל עסקה בלי קנסות, הייתי קופץ על זה (הציעו לי עם כמעט אלף שקל קנס).
לא יודע מה הייתי קונה במקומך, הסמסונג מQ80 ומעלה מסכים טובים אבל כראה שאנשים לא טועים כשהם אומרים שצריך להתרחק מהיבואן הזה.
אין לי נסיון עם סוני.
עריכה:
במחשבה נוספת רציתי לחדד שבאותה רמה שאני מאוכזב מה nano90, אני מרוצה מה C9.
הטלוויזיות אולד של LG פשוט מצויינות, החיסרון היחידי זה שהמחיר שלהם מעל 65" מטורף ולכן זה פחות רלוונטי לסלון.
·
לי יש את ה75" ומה ההתרשמות שלי ממנו כבר הבנת.
אם לי היו מציעים לבטל עסקה בלי קנסות, הייתי קופץ על זה (הציעו לי עם כמעט אלף שקל קנס).
לא יודע מה הייתי קונה במקומך, הסמסונג מQ80 ומעלה מסכים טובים אבל כראה שאנשים לא טועים כשהם אומרים שצריך להתרחק מהיבואן הזה.
אין לי נסיון עם סוני.
עריכה:
במחשבה נוספת רציתי לחדד שבאותה רמה שאני מאוכזב מה nano90, אני מרוצה מה C9.
הטלוויזיות אולד של LG פשוט מצויינות, החיסרון היחידי זה שהמחיר שלהם מעל 65" מטורף ולכן זה פחות רלוונטי לסלון.
- yehuda-k
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 24
- הצטרף: ספטמבר 2009
- מיקום: כפר סבא
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 0
Re: lg nano 90 - אכזבה
לפי החוק התקופה היא 14 יום.14/10/2020 15:28TheCoolest כתב: ↑ @moshik82
·
אם קנית אונליין בחנות שמופיעה באתר ח.י. כמשווק מורשה, יש לך 60 יום להחזיר את ה-TV מכל סיבה.
עד כמה שידוע לי, מבצעים זאת מול החנות, ולא מול היבואן.
במידה ולא רכשת ממשווק מורשה שמופיע באתר של ח.י., לא תוכל להחזיר את ה-TV....
https://www.consumers.org.il/category/remote-purchase
מה המקור להחזר ללא סיבה תוך 60 יום?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: lg nano 90 - אכזבה
זה פשוט משהו שח.י. החליטו לעשות, אני מניח כצעד שיווקי ובכדי לתת שירות טוב יותר ללקוח.
זה לא קשור לעניין החוק של ה-14 יום בכלל.
זה לא קשור לעניין החוק של ה-14 יום בכלל.