יש לי אוזניות Galaxy Buds של סמסונג שנרכשו לפני כמעט שנתיים מסאני, היבואן הרשמי.
מזה כחודשיים, כאשר שתי האוזניות נמצאות בתוך הקייס, ולכאורה נטענות, האוזנייה הימנית מרוקנת את הסוללה לגמרי.
אם רק האוזנייה הימנית נמצאת בקייס, היא נטענת באופן תקין.
פניתי לנקודת שירות של סמסונג והנציג טען שיש לבצע עדכון קושחה של הקייס בלבד (להבדיל מעדכוני הקושחה השוטפים של האוזניות באמצעות האפליקציה שאותם אני מתקין תמיד) ושהעלות לכך אצלם היא 99 ש"ח, שבעיני מופרכת לגמרי כי רכשתי את האוזניות ב-240 ש"ח אז אין בכך הגיון.
לשאלתי, האם אני לא יכול לעשות את זה בעצמי, אמר שאחפש בגוגל עם דגם הקייס וזה אפשרי.
חיפשתי רבות בגוגל עם הדגם של הקייס שלי ( EP-QR170) ולא מצאתי זכר לכזה דבר. בנוסף, התכתבתי בצ'אט עם התמיכה הטכנית של סמסונג ארה"ב וגם הם לא שמעו על עדכון לקייס. עם זאת, בהתכתבות עם תמיכת סמסונג ישראל, הם שוב מתעקשים שיש כזה דבר, שלא ניתן להדריך אותי לביצוע מהבית ושהעלות היא 99 ש"ח.
אז השאלה היא האם מישהו כאן יודע אם באמת יש כזה דבר עדכון לקייס ואיך עושים את זה מהבית?
חן חן
תקלה ועדכון לאוזניות Samsung Galaxy Buds
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
Re: תקלה ועדכון לאוזניות Samsung Galaxy Buds
גם לי זה קרה, ואני לא מכיר את העדכון של הקייס.
התייאשתי, רכשתי jabra 75t ומאז אני מאושר.
התייאשתי, רכשתי jabra 75t ומאז אני מאושר.
Re: תקלה ועדכון לאוזניות Samsung Galaxy Buds
תבדוק אם הנציג לא מתכוון לזרוק את הישן ולשים חדש כעדכון.