אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
alexgl (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #1 

היום נתקלתי בתופעה שאותי מעט הרתיחה.
התקלקל ממיר האולטרה. תיאמתי טכנאי באתר מאתמול להיום, עד כאן בסדר. הטכנאי התקשר ואמר שיכול להגיע מוקדם יותר - מצויין, ככשאלתי אם יש לו תו ירוק (עקב לימפומה פעילה ולפני השתלת מח עצם אני לא יכול להכניס לביתי מישהו שאין לו תו ירוק) אמר שזה מידע פרטי ושאינו מחוייב למסור לי את המידע הזה. אמרתי לו שאני מכבד את הנושא והסברתי לו מדוע אני שואל זאת. אמר שלא מחוייב ולא ימסור את המידע. ביטלתי את בואו. התקשרתי לשירות הלקוחות והנציג שענה כמובן התווכח - ידה ידה ידה - שימור לקוחות - נציגה אמרה שאלו ההנחיות שלהם... שוב הסברתי את המצב... בדקה דברים והציעה שאבוא לכפר סבא לנקודת שירות להחליף ממיר... אמרתי לה שלא אפשרי מבחינתי גם כי זה בזבוז זמן וגם כי אני לא יכול... היה דיון שלם על הנושא ואז הצעתי שהטכנאי יבוא, ישאיר את הממיר מחוץ לבית אבצע את ההחלפה בעצמי (הרי זה מה שהייתי עושה אם הייתי מקבל את הצעתה להגיע לכפר סבא...) לא הסכימה. בסוף נמצא טכנאי עם תו ירוק שלא מתבייש בזה ויגיע עוד יומיים...
לא מבין את ההתנהלות של YES, הנציגה אמרה שבכל החברות זה ככה...

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70248
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 513 פעמים
קיבל תודות: 4185 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #2 

כל פעם מחדש אני מופתע מזה שאנשים מופתעים מהשירות ההזוי של הוט. זו לדעתי האישית אחת החברות עם שירות הלקוחות הכי גרוע בשוק.

ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.

הוט :roll:

alexgl (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #3 

כאן זה השירות של YES שבדרך כלל בסדר.

בכל מקרה, התקשרו ואמרו שהתפנה טכנאי שיש לו תו ירוק שיגיע היום.

minime
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1615
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 207 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #4 

30/03/2021 13:59  
Huber כתב:
כל פעם מחדש אני מופתע מזה שאנשים מופתעים מהשירות ההזוי של הוט. זו לדעתי האישית אחת החברות עם שירות הלקוחות הכי גרוע בשוק.

ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.

הוט :roll:
...
חחח
הוא רושם YES, אתה על טייס אוטומטי
טוב, לפחות עכשיו אנחנו יודעים שאתה לא בוט :lol:

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #5 

30/03/2021 13:59  
Huber כתב:
כל פעם מחדש אני מופתע מזה שאנשים מופתעים מהשירות ההזוי של הוט. זו לדעתי האישית אחת החברות עם שירות הלקוחות הכי גרוע בשוק.

ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.

הוט :roll:
...
חחחח
הבנאדם מתלונן על YES ואיפה שכתוב YES אתה הופך במוח להוט.
קצת פחות כעס...

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70248
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 513 פעמים
קיבל תודות: 4185 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #6 

b2k - לא כעס. הרבה נסיון עבר. מפיקים לקחים בחיים.

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #7 

31/03/2021 8:51  
Huber כתב:
b2k - לא כעס. הרבה נסיון עבר. מפיקים לקחים בחיים.
...
לא מאמין שאתה מגיב ועדיין לא מתייחס לטעות שלך, זה קורע

בהקשר לנושא הדיון - אני לא יודע מה ההנחיות/החוק לגבי הנושא הזה. נראה לי הגיוני שהטכנאי לא חייב להראות לך תו ירוק, לא חושב שאפשר לחייב אותו. מצד שני נשמע לי לגיטימי שתדרוש שישלחו לך רק טכנאי שיש לו תו ירוק - אבל אתה חייב להגיד את זה מראש. לפי איך שתיארת את זה, אתה רק שאלת על זה בדקה האחרונה, אם ככה אז זה קצת פשלה שלך.

בסוף שלחו אליך טכנאי עם תו ירוק במיוחד - זה נשמע לי כמו הפתרון הכי טוב בכל מקרה - אבל זה לגמרי לא בסדר שהתווכחו איתך בטלפון על הנושא הזה, הציעו לך משהו לא הגיוני ופסלו את ההצעה שלך למשהו הגיוני. יותר מדי חברות היום עם שירות לקוחות גרוע ביותר...

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70248
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 513 פעמים
קיבל תודות: 4185 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #8 

31/03/2021 13:38  
NeatNit כתב:
31/03/2021 8:51  
Huber כתב:
b2k - לא כעס. הרבה נסיון עבר. מפיקים לקחים בחיים.
...
לא מאמין שאתה מגיב ועדיין לא מתייחס לטעות שלך, זה קורע

...
כבר התייחסו לזה פעמיים וכבר הגבתי לגבי זה - למה עוד ציפיתי? הלקאה פומבית? שאלך עירום ברחוב ותצעק SHAME SHAME?

קצת פרופורציות בנאדם :lol:

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #9 

איפה הגבת?

לא מצפה לכלום, זה פשוט מצחיק שכתבת את התגובה על משהו שלא קשור לנושא, ואחרי שמעירים לך על זה אתה אפילו לא אומר "אופס".

כמובן הכל בפרופורציות, הטעות שלך סתם משעשעת.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70248
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 513 פעמים
קיבל תודות: 4185 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #10 

31/03/2021 8:51  
Huber כתב:
b2k - לא כעס. הרבה נסיון עבר. מפיקים לקחים בחיים.
...
:roll:

NeatNit
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 355
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #11 

מכל מה שכתבת, נראה לי שאתה עדיין חושב שהשרשור על זה הוא על הוט.

alexgl (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #12 

31/03/2021 13:38  
NeatNit כתב:
31/03/2021 8:51  
Huber כתב:
b2k - לא כעס. הרבה נסיון עבר. מפיקים לקחים בחיים.
...
לא מאמין שאתה מגיב ועדיין לא מתייחס לטעות שלך, זה קורע

בהקשר לנושא הדיון - אני לא יודע מה ההנחיות/החוק לגבי הנושא הזה. נראה לי הגיוני שהטכנאי לא חייב להראות לך תו ירוק, לא חושב שאפשר לחייב אותו. מצד שני נשמע לי לגיטימי שתדרוש שישלחו לך רק טכנאי שיש לו תו ירוק - אבל אתה חייב להגיד את זה מראש. לפי איך שתיארת את זה, אתה רק שאלת על זה בדקה האחרונה, אם ככה אז זה קצת פשלה שלך.

בסוף שלחו אליך טכנאי עם תו ירוק במיוחד - זה נשמע לי כמו הפתרון הכי טוב בכל מקרה - אבל זה לגמרי לא בסדר שהתווכחו איתך בטלפון על הנושא הזה, הציעו לך משהו לא הגיוני ופסלו את ההצעה שלך למשהו הגיוני. יותר מדי חברות היום עם שירות לקוחות גרוע ביותר...
...
לא חושב שיש חוק בנושא.
גם אם הייתי מבקש מראש הם היו אומרים שהם לא מתחייבים וכל שאר הקשקושים שאמרו.
אכן ההצעות היו הזויות אך הם התעשתו והתקלה תוקנה.
כמו שהיו צריכים לעשות מלכתחילה.
המסקנה היחידה שיש לי מהנושא - מי שהתחסן לא יסתתר מאחורי תקנות כאלו ואחרות. מי שלא, ייתן את התשובות שקיבלתי.
מסכים שהשירות שמקבלים מחלק מהחברות גרוע. לפעמים הן שוכחות את הדבר הבסיסי שבין לקוח לספק.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70248
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 513 פעמים
קיבל תודות: 4185 פעמים

Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES

נושא שלא נקרא #13 

31/03/2021 14:51  
NeatNit כתב:
מכל מה שכתבת, נראה לי שאתה עדיין חושב שהשרשור על זה הוא על הוט.
...
חבר, אתה חופר. תתקדם. קרתה טעות - לא צריך לסתום את תעלת סואץ בשביל זה.

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”