ArielAberjil כתב:שמתי לב שבטוטאל משום מה עדיין דלוקה נורה צהובה למרות שאני לא מקליט שום דבר וזה כולל איפוס המכשיר והוציאו מהחשמל,כיבוי והדלקה,זה ככה כבר כמה שבועות והייתי בטוח שהדבר ייפתר מעצמו..
ArielAberjil כתב:שמתי לב שבטוטאל משום מה עדיין דלוקה נורה צהובה למרות שאני לא מקליט שום דבר וזה כולל איפוס המכשיר והוציאו מהחשמל,כיבוי והדלקה,זה ככה כבר כמה שבועות והייתי בטוח שהדבר ייפתר מעצמו..
הייתי לקוח של יס תקופה ארוכה עם ממיר MAX HD (הישן), ועוד ממיר יס מקס רגיל.
שילמתי 235 ש"ח לחודש. את המקס HD לקחתי בדמי פיקדון של 1300 ש"ח ופחת שנתי של 10%.
מאחר ונסעתי לחו"ל ל-3 חודשים, החלטתי להתנתק, ולהתחבר כלקוח חדש כשאני חוזר.
קיבלתי 700 ש"ח החזר לחשבון, תענוג.
היום חיברו אותי, במבצע של ה-229. קיבלתי ממיר מקס טוטל מדבקה כתומה, ועוד ממיר HD לא מקליט.
התקינו גם מתאמי רשת שיושבים על התשתית של יס, לא על רשת החשמל. לא נתקלתי בבעיות אבל לא בדקתי לעומק עדיין.
אין דמי התקנה ואין עלויות נוספות. הVOD עם המולטירום חינם לחודשיים, ואח"כ 20 ש"ח.
מבחינתי זה פתרון מושלם (בהנחה והוא אכן יעבוד כמצופה).
אז גם קיבלתי ציוד חדש, גם החזר של 700 ש"ח, גם חיבורי רשת קוית שלא היו לי,
וגם אפשרויות מתקדמות יותר, במחיר דומה למה ששילמתי קודם. WINWIN.
דבר ראשון שהבחנתי - השיפור במהירות התגובה של המקס טוטל לעומת הישן - וואו ! הוא פשוט טס !
קודם, ברגע ששידרגו לי את התוכנה לממשק החדש, הכל הפך לאיטי באופן בלתי נסבל, עכשיו זה עובד מעולה.
לגבי הממשק, דבר ראשון שחסר לי בינתיים - האפשרות לשמור סדרות מסויימות מהVOD לאיזשהי רשימת מועדפים.
כל פעם שאני רוצה לראות פרק אני צריך ללכת ולעשות חיפוש מחדש, זה ממש לא יעיל.
דבר שני - למה הם לא עושים אופציות למיון וסינון של רשימת ההקלטות ? שיהיה אפשר למיין לפי שם, לא רק לפי תאריך.
שאפשר יהיה לסנן לפי מחרוזת חיפוש. כשיש הרבה הקלטות זה הופך למשימה מתישה למצוא שם משהו שלא הוקלט לאחרונה.
ArielAberjil כתב:שמתי לב שבטוטאל משום מה עדיין דלוקה נורה צהובה למרות שאני לא מקליט שום דבר וזה כולל איפוס המכשיר והוציאו מהחשמל,כיבוי והדלקה,זה ככה כבר כמה שבועות והייתי בטוח שהדבר ייפתר מעצמו..
...
זו מנורת ההודעות
...
בכל מקרה אותה נורה דלוקה באופן קבוע למרות שאין הודעות .
האם גם אתם שמתם לב שלא ניתן לנוע בתפריט הראשי מצד ימין לשמאל ומשמאל לימין כלומר מVOD שנמצא בצד הכי ימני בתפריט לבין הגדרות שנמצא בצדו הכי שמאלי לא ניתן ללחוץ ימינה כאשר נמצאים על VOD ובכך להגיע בקלות ובמהירות להגדרות אלא לזפזפ שמאלה הרבה פעמים כדי להגיע לשם.
האם ניתן להעביר הצעה לתיקון כדי שיהיה יותר נוח למשתמשים?
כן מעצבן ולא נוח שיש חלק מההודעות שנטענות וקופצות כביכול לאפיק מיוחד שמופיע תמונה מתוך סרט מתנה לדוגמא שיש ללקוחות הVOD בין ה13-15 לכתוב שם ובמקום שזה יהיה באותה הצורה שמתבצע כיום(אין לי בעיה עם הפרסומות וכל העניין השיווקי) אך שיופיע בתוך התפריט הקיים כפי ששאר ההודעות ללא התמונות מופיעות במסך שקוף,אין בעיה שיופיעו ולא יהיו שקופות,מלאות בתוכן לצבע אך יימנעו זמן טעינה במעבר,במחיקה ובחזרה מהן.
מה דעתכם על 2 ההצעות?
מולטירום.
טוב,
יומיים עם מולטירום.
הרבה מאוד בעיות
ראשית,
הסריקה בכל פעם מחדש מיותרת.
אם הוא לא מוצא את האחרון שיעשה סריקה, בכל מקרה שיעשו כפתור ריפרש לסריקה חוזרת.
אבל זה בקטנה.
העסק מאוד רעוע.
הרבה הודעות 720 (או שזה 721) התוכן אינו נמצא בממיר
והוא נמצא
מבאס לצפות בתוכנית ולהזרק
וכשחוזרים (אם הוא נותן לחזור) הוא חוזר להתחלה או לנקודה אחר. שאינה נקודת התקלה.
אני מנגן ממיר hd , לא מקליט
מחובר לאינטרנט דרך hpna על הקווים של יס.
אגב, על אותו קו גם המסך וגם הסטימר מריץ בלויריי ממחשב ברשת ומנאס בלי בעיות.