עד כמה שהבנתי שלושת הקורולות החדשות הן לא אותם רכבים.
בעוד הסדאן יושבת על בסיס גלגלים ארוך...דגם ה 5 דלתות ודגם הסטיישן יושבים על בסיס גלגלים קצר יותר.
מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...
_______________________________________________________________________________
מתקן את עצמי...
הסטיישן בעלת בסיס גלגלים זהה לסדאן.
5 דלתות קצרה יותר בצורה משמעותית !
טויוטה קורולה HYBRID SUN או היונדאי איוניק?
יש לי הקורולה החדשה, לא היברידית, והיא מדהימה.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
גילוי נאות, אני לא אובייקטיבי...
אבל בכל זאת, העובדות מדברות בעד עצמן.
https://www.thecar.co.il/%D7%98%D7%95%D ... %A0%D7%99/
תקציר מנהלים...(מתוך המבחן):
-סביבת הנהג של קורולה היא הטובה ביותר בהיסטוריה של הדגם עם עיצוב נקי מאד, אפילו יוקרתי למראה, עם מעט מאד כפתורים מעיקים ומסך מגע גדול ואיכותי שצף לו במרכז הדאש בורד.
-קורולה מנצחת עם תא נוסעים וסביבת נהג שמשדרים תחושה יותר נוחה, נינוחה ואיכותית, והיא לוקחת בנקודות את סעיף תא המטען. נפח תא המטען של קורולה מעט גדול יותר (471 לעומת 443 ליטר) והוא גם ארוך ועמוק יותר ולכן מאפשר להניח בו מזוודה גדולה.
-בשורה תחתונה, מי שמחפש מכונית סולידית, ומעדיף ספיגת מהמורות ונוחות, יעדיף את קורולה, שהיא מכונית רכה ונינוחה (על אף חוסר היכולת להעלים חלק מתקלות האספלט). יונדאי, לעומתה, היא מכונית קשיחה מידי יחסית לביצועים הדינמיים שלה.
-קורולה היא המכונית החסכונית יותר עם כ-17.5 ק"מ לליטר, לעומת כ-16.5 ק"מ לליטר באיוניק.
אבל בכל זאת, העובדות מדברות בעד עצמן.
https://www.thecar.co.il/%D7%98%D7%95%D ... %A0%D7%99/
תקציר מנהלים...(מתוך המבחן):
-סביבת הנהג של קורולה היא הטובה ביותר בהיסטוריה של הדגם עם עיצוב נקי מאד, אפילו יוקרתי למראה, עם מעט מאד כפתורים מעיקים ומסך מגע גדול ואיכותי שצף לו במרכז הדאש בורד.
-קורולה מנצחת עם תא נוסעים וסביבת נהג שמשדרים תחושה יותר נוחה, נינוחה ואיכותית, והיא לוקחת בנקודות את סעיף תא המטען. נפח תא המטען של קורולה מעט גדול יותר (471 לעומת 443 ליטר) והוא גם ארוך ועמוק יותר ולכן מאפשר להניח בו מזוודה גדולה.
-בשורה תחתונה, מי שמחפש מכונית סולידית, ומעדיף ספיגת מהמורות ונוחות, יעדיף את קורולה, שהיא מכונית רכה ונינוחה (על אף חוסר היכולת להעלים חלק מתקלות האספלט). יונדאי, לעומתה, היא מכונית קשיחה מידי יחסית לביצועים הדינמיים שלה.
-קורולה היא המכונית החסכונית יותר עם כ-17.5 ק"מ לליטר, לעומת כ-16.5 ק"מ לליטר באיוניק.
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
@Arie10
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sports/
הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן.
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sports/
הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
·avihuli כתב:@Arie10
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sports/
הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן....
אבי,
זה הלינק הנכון:
https://www.toyota.co.il/new-cars/corol ... ng-sports/
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
טל - נכון.
רק רציתי להסב את תשומת ליבו של אריה על כך שכן יצאה הודעה כי הוא רשם:
רק רציתי להסב את תשומת ליבו של אריה על כך שכן יצאה הודעה כי הוא רשם:
מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים......
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- crusader
- חבר ותיק
- הודעות: 1952
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 41 פעמים
- קיבל תודות: 52 פעמים
קורולה,
אין בכלל ספק, הם שיפרו המון, ואני לא מחסידי המותג, היא עולה בכמעט כל פרמטר על האיוניק בדור הנוכחי, ככה שלא הייתי מתלבט, מבחינתי עצם העובדה שאפשר להכניס קורולה ויפה בדור הנוכחי באותו משפט, זה כבר שיפור עצום.
אם יש לך אפשרות לגשת לנסיעת מבחן על שתיהן, מה טוב, לכל אחת יש פלוסים ומינוסים, אבל לדעתי בכללי, הקורולה החדשה מנצחת בהשוואה לאיוניק.
אגב, למי שקצת בקיא בתחום הרכב, נושא הקורולה\ אוריס, היה ידוע כבר שנים, זה לא הוסתר, אולי באולמות התצוגה לא מציינים זאת, אבל כל בלוג או עיתון נחשב ציין זאת.
אין בכלל ספק, הם שיפרו המון, ואני לא מחסידי המותג, היא עולה בכמעט כל פרמטר על האיוניק בדור הנוכחי, ככה שלא הייתי מתלבט, מבחינתי עצם העובדה שאפשר להכניס קורולה ויפה בדור הנוכחי באותו משפט, זה כבר שיפור עצום.
אם יש לך אפשרות לגשת לנסיעת מבחן על שתיהן, מה טוב, לכל אחת יש פלוסים ומינוסים, אבל לדעתי בכללי, הקורולה החדשה מנצחת בהשוואה לאיוניק.
אגב, למי שקצת בקיא בתחום הרכב, נושא הקורולה\ אוריס, היה ידוע כבר שנים, זה לא הוסתר, אולי באולמות התצוגה לא מציינים זאת, אבל כל בלוג או עיתון נחשב ציין זאת.
If the best things in life come for free, I wonder what I could get for money
- itamars2
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2551
- הצטרף: נובמבר 2011
- מיקום: ליד אקליפטוס שורק בלוז כנעני
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 329 פעמים
הן באותה קבוצת מיסוי בכלל?
לי אין איוניק אבל בחברה יש וכולם מרוצים מהן.
אני לא אוהב היברידיות אז נשארתי עם ראפיד
לי אין איוניק אבל בחברה יש וכולם מרוצים מהן.
אני לא אוהב היברידיות אז נשארתי עם ראפיד
מטחנה לה פאבוני
https://www.htcafe.co.il/vt254239.html
מרכך מים
https://www.htcafe.co.il/vp2545713
מד מים במיכל
https://www.htcafe.co.il/vt257975.html
החלפת סכינים
https://www.hometheater.co.il/vt329660.html
https://www.htcafe.co.il/vt254239.html
מרכך מים
https://www.htcafe.co.il/vp2545713
מד מים במיכל
https://www.htcafe.co.il/vt257975.html
החלפת סכינים
https://www.hometheater.co.il/vt329660.html
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
טוב, אז עשיתי נסיעת מבחן על 2 הרכבים ואלו הרשמים שלי - טויוטה היייבריד מול האיוניק:
1. מושב הנהג יותר נוח באיוניק - יש תמיכה בגב התחתון מה שאין בקורולה ההיברידית.
2. מסך המולטימדיה אכן קטן יותר באיוניק אבל מובנה בצורה חכמה יותר לתוך הדאשבורד (בקורולה הוא "צף" בצורה מוזרה).
3. בקורולה רעשי הרקע (מנוע, כביש) יותר מורגשים - ממש שומעים את המנוע מחליף הילוכים ואת הכביש. הבידוד רעשים באיוניק טוב יותר.
4. לטעמי האישי העיצוב של האיוניק הרבה יותר "צעיר" ולא קונבנציונאלי לטוב ולרע, בעוד הקורולה יותר "שמרנית" ולטעמי מעט אפורה בעיצוב שלה (למעט החזית).
5. האיוניק מרגישה יותר מרווחת מקדימה ויש לה יותר שטח איחסון (בקורולה תא האיחסון בין הנהג לנוסע לידו פיצי, בדלתות הרבה יותר קטן מהאיוניק ובאופן כללי יש פחות מקום).
6. באיוניק הגישה לבגאז היא דרך דלת חמישית מתרוממת ולא דלת בגאז רגילה מה שהופך הכנסת פריטים גדולים לאיוניק ליותר נוחה.
7. נסיעה בטוטוטה קורולה מרגישה לי כמו נסיעה ברכב של שוטר תנועה סמוי
בזכות כל ההבדלים שציינתי החלטתי ללכת על האיוניק. אם משיהו רוצה לתת פידבק נוסף - בשימחה
1. מושב הנהג יותר נוח באיוניק - יש תמיכה בגב התחתון מה שאין בקורולה ההיברידית.
2. מסך המולטימדיה אכן קטן יותר באיוניק אבל מובנה בצורה חכמה יותר לתוך הדאשבורד (בקורולה הוא "צף" בצורה מוזרה).
3. בקורולה רעשי הרקע (מנוע, כביש) יותר מורגשים - ממש שומעים את המנוע מחליף הילוכים ואת הכביש. הבידוד רעשים באיוניק טוב יותר.
4. לטעמי האישי העיצוב של האיוניק הרבה יותר "צעיר" ולא קונבנציונאלי לטוב ולרע, בעוד הקורולה יותר "שמרנית" ולטעמי מעט אפורה בעיצוב שלה (למעט החזית).
5. האיוניק מרגישה יותר מרווחת מקדימה ויש לה יותר שטח איחסון (בקורולה תא האיחסון בין הנהג לנוסע לידו פיצי, בדלתות הרבה יותר קטן מהאיוניק ובאופן כללי יש פחות מקום).
6. באיוניק הגישה לבגאז היא דרך דלת חמישית מתרוממת ולא דלת בגאז רגילה מה שהופך הכנסת פריטים גדולים לאיוניק ליותר נוחה.
7. נסיעה בטוטוטה קורולה מרגישה לי כמו נסיעה ברכב של שוטר תנועה סמוי
בזכות כל ההבדלים שציינתי החלטתי ללכת על האיוניק. אם משיהו רוצה לתת פידבק נוסף - בשימחה
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·avihuli כתב:הקורולה החדשה האצ'בק חתיכה בעיניי. במיוחד עם החלון הפנורמי.
אם יש לך זמן עד לקבל ההחלטה עוד כחודש אוכל לתת חוות דעת עליה. מציע שתעשה נסיעת מבחן על שתיהן מעבר להשוואת הנתונים היבשים של אבזור / נפת תא מטען, מרווח, גודל וכו'...
תתחדש !!...
ההאצ'בק לא מוצעת לנו בליסינג, רק ה SUN HYBRID.
עשיתי נסיעת מבחן על שניהן - רשמתי חווד למעלה
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·Arie10 כתב:עד כמה שהבנתי שלושת הקורולות החדשות הן לא אותם רכבים.
בעוד הסדאן יושבת על בסיס גלגלים ארוך...דגם ה 5 דלתות ודגם הסטיישן יושבים על בסיס גלגלים קצר יותר.
מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...
_______________________________________________________________________________
מתקן את עצמי...
הסטיישן בעלת בסיס גלגלים זהה לסדאן.
5 דלתות קצרה יותר בצורה משמעותית !...
גם אני הבנתי כך, אבל שוב - לנו מוצע רק ה SUN HYBRID/סדאן.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·lasik כתב:יש לי הקורולה החדשה, לא היברידית, והיא מדהימה.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק....
מה שתיארת יש בשתי הרכבים (בקרת שיוט אדפטיבית, צג גדול עם וויז, מטען אלחוטי לטלפון בתחתית הקונסולה).