14/04/2022 14:37
Nemesis כתב: ↑
אלקטרוניקס פרו הוא גוף שיש עליו הרבה תלונות ברשת בלי קשר ספציפית לסמסונג. לסמסונג מכשירים טובים, חבל שבחרו בנותן השירות הזה.
...
ממליץ לך להיכנס לקבוצת "נפגעי מקררי סמסונג" בפייסבוק ואז לבדוק שוב האם מה שכתבת נכון תמיד (כמובן שהוא לא).
המקררים של סמסונג, וזו דוגמה שאני מניח נכונה גם למוצרים אחרים שלהם (כנראה לא כל המוצרים), מלאים בשלל תקלות כגון חלודה, הצטברויות מים נוראיות ופלסטיקה ברמה הנמוכה ביותר שעולה המון כסף להחליף.
מדובר בתקלות ברמת המוצר, ולא בשירות.
לכן להגיד "לסמסונג מכשירים טובים" זה קצת יומרני, כי זה שלך לא הייתה תקלה לא משליך על כלל המוצרים.
כמובן שזה לא פוטר את אלקטרוניקס פרו, שהניסיון שלי איתם גרוע מאוד (לכן גם לא אקנה מוצרי סמסונג בעתיד), מלתת את המינימום שהוא לממש אחריות על פי החוק.
אתן דוגמה אישית שלי, דלת המקפיא של המקרר שלי החלידה (תקלה מאוד נפוצה במקררי סמסונג כאמור), לקח לי מעל שנה של רדיפה אחרי אלקטרוניקס פרו כדי לקבל דלת חדשה.
אז בסוף החליפו, אבל התנו את זה בהארכת האחריות וגם זה לקח מעל שנה (כמובן שהאשימו אלף ואחת גורמים כולל הקורונה וכו').