קיבלתי מסך (65q95t) התקשרתי לתאם התקנה ואמרו שרק עוד 8 ימים אפשרי.
אם אתקין לבד על מעמד, האם זה פוגע באחריות או שעדיף לחכות?
האם יש זמנים שונים לחנויות שונות, כלומר אם קנית מאלמ תקבל התקנה מהירה ואם קנית מחנות אחרת יותר זמן?
או שאין כזה דבר.
הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
Re: הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
התיאום נעשה דרך נציג\אתר שלא מודע מאיפה רכשת כך שזה תלוי בזמינות הטכנאים בלבד.08/08/2021 13:06dallal כתב: ↑ קיבלתי מסך (65q95t) התקשרתי לתאם התקנה ואמרו שרק עוד 8 ימים אפשרי.
אם אתקין לבד על מעמד, האם זה פוגע באחריות או שעדיף לחכות?
האם יש זמנים שונים לחנויות שונות, כלומר אם קנית מאלמ תקבל התקנה מהירה ואם קנית מחנות אחרת יותר זמן?
או שאין כזה דבר....
קודם כל תתאם התקנה בלי קשר על מנת לתפוס את התאריך שעלול עוד להתארך.
נסה לדבר עם נציגים שלהם בווטסאפ. תבקש להתקין רק על מעמד כפתרון זמני כך שאם הם מאשרים יהיה לך תיעוד. וחכה לטכנאי שיגיע לעשות התקנת קיר. כמובן שתדאג שמישהו יצלם בוידאו את כל תהליך פתיחת האריזה וההתקנה על מנת לתעד אם קיים פגם כלשהו במוצר לאחר הפתיחה ושלא יהיו להם טענות שאתה גרמת לנזק כלשהו בזמן הפתיחה\ההתקנה.
והכי חשוב אל תשכח להרחיב אחריות ל-4 שנים ב-200.
Re: הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
העניין הוא לא בהתקנה על הקיר.
הם דורשים התקנה שלהם כדי לוודא שהטלויזיה יצאה תקינה מהקופסא, כדי שאתה לא תעשה נזק ואז תתלונן שהטלויזיה הגיעה ככה.
ככה שלא משנה אם תשים על מעמד או תתלה על הקיר, בכל מקרה הם דורשים שהטכנאי שלהם יעשה את זה.
יש לי חבר שקנה לא מזמן טלויזיה של LG. גם אצל זמן ההמתנה היה סביב השבוע. המתקינים אמרו לו שהם עובדים בלי הפסקה.
מניח שהמצב בסמסונג (אלקטרוניקס פרו) דומה.
הם דורשים התקנה שלהם כדי לוודא שהטלויזיה יצאה תקינה מהקופסא, כדי שאתה לא תעשה נזק ואז תתלונן שהטלויזיה הגיעה ככה.
ככה שלא משנה אם תשים על מעמד או תתלה על הקיר, בכל מקרה הם דורשים שהטכנאי שלהם יעשה את זה.
יש לי חבר שקנה לא מזמן טלויזיה של LG. גם אצל זמן ההמתנה היה סביב השבוע. המתקינים אמרו לו שהם עובדים בלי הפסקה.
מניח שהמצב בסמסונג (אלקטרוניקס פרו) דומה.
Re: הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
התירוץ העיקרי שלהם לכפיית טכנאי במקרה של מדיח היו שאני עלול להתקל בקשיים טכניים בחיבור צנרת המים\ניקוז, אחרי שהסברתי שגם כך ניתקתי את המדיח הקודם בעצמי השתכנעו והמליצו לתעד את הפתיחה לצורך עניין פגמים שעלולים להיות\לקרות. אולי עניין של מזל על מי נופלים אבל כל הנציגים שלהם בטלפון התעקשו שאין אפשרות לאשר התקנה עצמית, אחרי שיחה קצרה עם נציגה בווטסאפ היא אישרה.08/08/2021 14:25yarko כתב: ↑ העניין הוא לא בהתקנה על הקיר.
הם דורשים התקנה שלהם כדי לוודא שהטלויזיה יצאה תקינה מהקופסא, כדי שאתה לא תעשה נזק ואז תתלונן שהטלויזיה הגיעה ככה.
ככה שלא משנה אם תשים על מעמד או תתלה על הקיר, בכל מקרה הם דורשים שהטכנאי שלהם יעשה את זה.
יש לי חבר שקנה לא מזמן טלויזיה של LG. גם אצל זמן ההמתנה היה סביב השבוע. המתקינים אמרו לו שהם עובדים בלי הפסקה.
מניח שהמצב בסמסונג (אלקטרוניקס פרו) דומה....
יש סיכוי שיסכימו לאשר התקנה על מעמד שהיא פשוטה יותר ועם פחות סיכוי לגרימת נזק למסך. תיעוד הפתיחה יכסה את עניין הסיכוי שהמוצר הגיע עם פגם כלשהו מראש.
Re: הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
הם כן שאלו אותי מאיפה קניתי, לפני פחות מחודש קניתי מאלמ טלווזיה אחרת (שאני לא מרוצה ממנה וביקשתי לבטל) ותוך יומיים תאמו התקנה, הפעם קניתי ממקום אחר וזה התשובה שקיבלתי.
הם אמורים לקחת את הטלווזיה הקודמת השבוע חשבתי שיעשו את זה באותו מעמד, הם אומרים שלא ניתן.
הם אמורים לקחת את הטלווזיה הקודמת השבוע חשבתי שיעשו את זה באותו מעמד, הם אומרים שלא ניתן.
Re: הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
אז אתה יכול לנסות לתאם התקנה דרך האתר ו\או להתקשר שוב מטלפון אחר ולהגיד שקנית מאל"מ ולראות אם יש זמינות מהירה יותר.08/08/2021 15:24dallal כתב: ↑ הם כן שאלו אותי מאיפה קניתי, לפני פחות מחודש קניתי מאלמ טלווזיה אחרת (שאני לא מרוצה ממנה וביקשתי לבטל) ותוך יומיים תאמו התקנה, הפעם קניתי ממקום אחר וזה התשובה שקיבלתי.
הם אמורים לקחת את הטלווזיה הקודמת השבוע חשבתי שיעשו את זה באותו מעמד, הם אומרים שלא ניתן....
סתם סקרנות, מאיזה דגם לא היית מרוצה ולמה ביטלת? ואם אל"מ היו בסדר ואיפשרו לבטל למה הזמנת ממקום אחר? ביטלת אחרי שנפתחה והותקנה או לפני?
Re: הגיוני שהתקנה למסך חדש יותר משבוע - זה פוגע באחריות אם מתקינים לבד?
היי זה דגם 75TU8000 פתחתי על זה פוסט נפרד, לאלמ לא היה את הדגם שרציתי, בסופו של דבר רצו הרבה כסף על הביטול אז נשארתי איתה, גם בכלל עלויות של פירוק והובלה.
דרך האתר הייתה זמינות יותר טובה ביום אחד, אז זה כבר לא רלוונטי וביטלתי את הדגם הנוסף שרכשתי
דרך האתר הייתה זמינות יותר טובה ביום אחד, אז זה כבר לא רלוונטי וביטלתי את הדגם הנוסף שרכשתי