Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
digest (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 782
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #16 

19/03/2021 0:01  
b2k כתב:
digest
פוסט הזוי. קונה טלוויזיה ב 15000 ש"ח
וחוסך 199 שקל הרחבת אחריות...
הגיון אין פה.
ומה זה מחיר הוגן? מה שהוגן לאחד לא הוגן לאחר.
אתה בבעיה רצינית.
אם זה לא פאנל אז התיקון יהיה עוד במחיר סביר. אם זה פאנל לפח.
...
אני חוזר: לא בייתה לי אופציה של 200 ₪. לא ידעתי עליה. או שזה היה מבצע מיוחד לא בזמן שקניתי. העבר כבר לא מעניין.
מחיר הוגן - זה מחיר תיקון ולא מחיר החלפה, לא סיפורים ״אנחנו לא מתקנים”. אם הפנלים נופלים לסמסונג משמיים והם לא יודעים לתקן החלק שעולה 90% מהמכשיר, אז אחריות חייבת להיות יותר אורכה! ואם הם נותנים אחריות רגילה לשנה, אז הם חייבים לתת שירות ולתקן. הפנל לא שבור. הוא מהבהב עם הקוד התקלה. ואני 80% בטוח שזה איזה קבל דפוק במעגל המתח, ולא הפיקסלים עצמם. הזוי - זה הצעה לזרוק 16000 ש״ח לפח אחרי שנתיים.

digest (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 782
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #17 

19/03/2021 7:33  
ahersko כתב:
ועדיין אם תשאלו אותו מה הוא יקנה הוא יענה סמסונג...
מזכיר לי את 4 מערכות הבחירות האחרונות.
...
חחח, גדול! :D
19/03/2021 7:33  
ahersko כתב:
לפותח השרשור... אתה חבר ותיק באתר, לכל הפחות ידעת (או שבחרת לעצום את עינך) מה אמינות המותג ומה איכות השרות שלו.
לא תוכל לטעון שלא ידעת.

אז על מה בדיוק מלין חברי המלומד?
...
אני אכן חבר ותיק באתר וחבר ותיק הרבה יותר בהייטק וגאדג'טים. זה ממש לא משנה מה הוא המותג! לכולם יש תקלות, באגים ופתרונות פחות אמינים. כולם (אבל כווווולם!) מנסים להוזיל מוצריהם לצרכן. הוזלה -המשמעות היא חלקים פחות אמינים, חומרים פחות עמידים, טכנאים אשר יודעים רק להחליף מוצר כולו.

השרשור הזה לא נולד כדי לוודא האם נעשה טעות כי לא קניתי אחריות מורחבת בכמה אלפי שקלים. הרי ברור שעשיתי טעות בדיעווד! זה כבר לא רלוונטי, זה הנתון.

רציתי רק לשאול מה אפשר לעשות, אולי החוק להגנת הצרכן נותן לי כוח מסוים? אולי יש טכנאים שכן יודעים דרכים לתיקון, אולי זה לא הפנל בכלל (הרי אני צריך להאמין למילה של ״טכנאי״ אלקטרוניקס פרו אשר רוצה למקור לי טלוויזיה חדשה!)? שאלות יותר מעשיות...

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #18 

מה זה הפנאל מהבהב עם קוד התקלה?

צלם בבקשה סרטון של ההבהובים ובטוח שנוכל למצוא לך מה התקלה ברשת.

יש הרבה מקצוענים בארץ ובחו"ל שימצאו לך את קוד התקלה ומה התקלה
מהסתכלות על הסרטון שתעלה ליוטיוב

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #19 

אמרת בעצמך שהיום המסך הכי יקר של סמסונג עולה חצי מעלות התיקון.
בידיעה שאתה קונה ב9000 את הQ95 עם 4 שנות אחריות (כי עכשיו אתה כבר מודע לאפשרות), כמה נרטה לך הגיוני לשלם על תיקון טלוויזיה, יקרה ככל שהייתה, לפני שנתיים?
אם יציעו לך תיקון ב5000₪ עם אחריות של 3 חודשים, אתה עדין תעדיף את זה על פני מסך חדש?

אתה יכול לנסות לחפש טכנאי פרטי אבל אתה חייב להגיע עם עצמך למספר שממנו והלאה כבר לא כלכלי לך לתקן את המסך.

royial
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 208
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #20 

19/03/2021 21:42  
Alon_Solo כתב:
אמרת בעצמך שהיום המסך הכי יקר של סמסונג עולה חצי מעלות התיקון.
בידיעה שאתה קונה ב9000 את הQ95 עם 4 שנות אחריות (כי עכשיו אתה כבר מודע לאפשרות), כמה נרטה לך הגיוני לשלם על תיקון טלוויזיה, יקרה ככל שהייתה, לפני שנתיים?
אם יציעו לך תיקון ב5000₪ עם אחריות של 3 חודשים, אתה עדין תעדיף את זה על פני מסך חדש?

אתה יכול לנסות לחפש טכנאי פרטי אבל אתה חייב להגיע עם עצמך למספר שממנו והלאה כבר לא כלכלי לך לתקן את המסך.
...
איפה ראית ש 75' Q95T עולה 9000?

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 437
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #21 

איך ישר הוא הגיע לבעיה בפאנל? יכול להיות גם בעיה בלוח או משהו אחר. בכל מקרה תזמין טכנאי באופן פרטי אולי אפשר להציל את המכשיר.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #22 

יש לפי דעתי משחקים עם "הארכת האחריות".
השבוע בת דודה שלי קיבלה 5 מכשירים של בוש/סימנס.
המתקין (כנראה עובד BSH- בוש/סימנס) ביקש ממנה 6900 ש"ח הרחבת אחריות ל 8 שנים (בחיים שלי לא שמעתי על דבר כזה).
בתוך החבילה הנ"ל היו כלולים פילטרים (מים) ומייצבי מתח וגם כמה טבליות למדיח.
אמרתי לה חד משמעית שלא תעשה זאת...כיון שישנה הרחבת אחריות של 199 ש"ח ל 5 שנים.
הטכנאי לא שמע על זה !!!

לנו היה מקרה זהה עם תנור של בוש לפני כ 4 שנים.
קנינו את הדגם היקר ביותר. בא טכנאי ורצה כ 1500 ש"ח על הרחבת אחריות. הסברתי לו שיש ב 199 ש"ח. הוא לא שמע על זה !!!
למחרת התקשרתי לחברה והוספתי בטלפון 199 ש"ח להרחבה.
על הדרך איימתי עליהם, שאם לא ירעננו את הזכרון של המתקינים- אני אפרסם את התרגיל שלהם בכל אמצעי תקשורת אפשרי !

בקיצור,

ישנן כמה צורות להרחיב אחריות.
מתחילים בגבוהה ביותר וכמובן שלא מזכירים את האופציה הזולה.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #23 

תנסה את האיפוס הבא:

TV Reset-
Unplug TV from wall plug for 10 minutes, then press and hold power button on TV for 60 seconds--Plug in turn on--

There is one step you can take here, both as a possible fix, as well as a diagnostic evaluation
1) Unplug the power cord from the TV.

2) Wait at least 1 hour (60+ Minutes)

3) Press and hold the power button (on the set, not the remote) for 60 seconds
4) Keep holding power button while plugging back in, and for another 60 seconds after. When plugging back in, go directly to the wall outlet, bypassing any power strips or surge protectors.
or this---
1. Hold [menu] and [vol-] button on the side of the TV
2. while holding these, press the [power] button on the side of TV (NOT remote)
3. blue light comes ON and stays ON
4. wait 10 seconds then let go of [menu] and [vol-]
5. wait another 30 seconds and some type of picture should appear

digest (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 782
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #24 

19/03/2021 13:12  
b2k כתב:
מה זה הפנאל מהבהב עם קוד התקלה?

צלם בבקשה סרטון של ההבהובים ובטוח שנוכל למצוא לך מה התקלה ברשת.
...
אני אצלם אבל זה ממש פשוט: אני מחבר את המתח לOneConnect, ה-Baclight על הפנל נדלק. אחרי כמה שניות ה-LED מתחת לפנל מהבהב מהיר פעמיים והכל נכבה (אני שומע את הממסר בקופסת OneConnect). לאחר כמה שניות הכל חוזר: נדלק הBacklight, הבהוב של ה,LED וכך יהיה עד שאוציה את המתח מהקופה.
לא מצאתי טבלת הקודים באינטרנט, אף בוודאי שאשמח לדעת אותם.

digest (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 782
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #25 

19/03/2021 21:42  
Alon_Solo כתב:
אמרת בעצמך שהיום המסך הכי יקר של סמסונג עולה חצי מעלות התיקון.
...
אני משוכנע שאמירה כזאת צריכה להיות עם הוכחה: כלקוח שאפילו שילם 280 ש״ח על הביקור של טכנאי יש לי זכות לדעת מה לא בסדר בטלוויזיה אשר דורש תיקון של 18000 ש״ח. הם לה יכולים להגיד לי מחיר מופרז ולא ״להצדיק״ אותו, נכון? יכול להיות שתיקון כזה עולה 100,000 ש״ח כי רק המנכ״ל של סמסונג העולמית יכול להביא לי את החלק החדש. אני לא נופל מהמחיר, אני רק מבקש הצדקה והגיון.

כי דבר ראשון שאני מתחיל לחשוב עליו - זה שהם לא אמינים וישירים.

19/03/2021 21:42  
Alon_Solo כתב:
אם יציעו לך תיקון ב5000₪ עם אחריות של 3 חודשים, אתה עדין תעדיף את זה על פני מסך חדש?
...
זה בדיוק הקטצ׳ כאן, הצעה של 5000 ש״ח דורשת להגיד על מה אשלם 5000 ש״ח, על איזה חלקים וכמה עבודה והובלה.
הם לא רוצים להגיד לי מה לא בסדר, הם רוצים למכור לי את ה95T החדשה.. ברור ש95T ולא פחות, כי רק היא מתאימה למתקן התלייה הדק שלי ויש לה קופסת OneConenct. וזה כבר קרוב ל11000 ש״ח. במילים אחרות: תזרוק את הישנה לפח, תקנה חדשה. למה שאאמין ל״אחריות״ שלהם ל95T?

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #26 

הצעד הראשון שהיתי עושה, זה להוריד את הטלויזיה ולפתוח אותה כדי לראות את סוגי הכרטיסים שבה.
יש שם כ 2-3 כרטיסים.
כל מיני מומחים באינטרנט, ממליצים לנתק את הכרטיסים אחד מהשני (כדי לנתק את השפעתם) ואז לנסות להדליק.
הכרטיס הראשון בשרשרת הוא כרטיס ספק.
במידה וניתקת את כל היציאות ממנו, הדלקת והבעיה לא חוזרת על עצמה- כנראה שכרטיס הספק דפוק.
אם התקלה לא נפתרה, כנראה שזה כרטיס אחר.

כל זה כמובן אם יש לך ידע טכני כדי להתעסק עם זה. ישנם בפנים מתחים גבוהים ואם אתה לא מבין בזה- אל תכנס לזה !!!

בלי שום קשר, היתי קונה את כל הכרטיסים ביחד ומנסה להחליף על מנת לפתור את הבעיה.
ישנם כרטיסים כאלה ב EBAY, חלקם משומשים שפורקו ממכשירים שהמסך שלהם נשבר.
כל הכרטיסים הללו לא יעלו לך עשירית ממה שמנסים להוציא ממך.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #27 

הנה דוגמא לכרטיס ספק של הדגם שלך שמוכר בחור ישראלי !!!
טוען שמדובר על כרטיס חדש שפורק ממכשירים בעלי מסך שבר, בדיוק כמו שכתבתי לך בהודעה הקודמת.

https://www.ebay.com/itm/Samsung-QE75Q7 ... SwjiZcw2Dc

היתי מתחיל מכאן.
אולי יש לו גם כרטיסים אחרים שיתאימו למכשיר שלך.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #28 

18/03/2021 14:59  
digest כתב:
הדוגמה לא טובה, כי ידעת מה הוא בערך המחירון/מצב השוק של הרכב לפני שעשית תיקון ב6000 ש״ח. אצלי הכל הפוך: אני קונה טלוויזיה בין הטובות בכל הפרמטר האפשרי, ובין היקרות עבור צרכן רגיל, ואחרי שנתיים בלבד אני צריך לזרוק אותה לפח? :roll:

זה לא אמור לעבוד כך עם מוצרים יקרים!
ובוודאי לא עם החברה כמו סמסונג. אם סיכוי של תקלת הפנל הוא לא אפסי ולתקן/להחליף הפנל עולה פי 2 עלות של טלוויזיה חדשה (כן, נתנו לי ״הצעת תיקון״ בסך 18000 שקל!) אז סמסונג צריכה לתת אחריות של 4 או 5 שנים ספציפית לפנל ,( או בשעות עבודה של הפנל ביחס לממוצע).

חזרה לדוגמה עם רכב, היצרן/היבואן לא יכולים לומר לך 3 שנים לאחר שקנית רכב ב100-200Kש״ח - תזרוק את הרכב, אנחנו לא מתקנים אותו. כנ״ל עם מקררים, מזגנים וכל דבר יקר אחר, אשר כבר מצדיק תביעות, כאב ראש וכו׳.
...
יש לך טעות קטנה - מאיפה היה לי לדעת את מחירון/מצב השוק של הרכבים?!
מה אני איש מכירות של מכוניות משומשות?
וגם הרכב לא שאל אותי מתי למות - מת כשבא לו.

אני אזרום אם הדוגמא שלך. זה כמו שתקנה רכב חדש ב-200 אלף שקל, ותקבל 3 שנים אחריות.
אבל אחרי 3 שנים וחצי פתאום אתה מגלה שהרכב הלך טוטאלוס. לא משנה מה הסיבה - נפל לנהר, מישהו נכנס בו וברח, הוריקן העיף אותו לקנזס... בשורה התחתונה, לא אשמתך. (קצת קשה להשוות כי בטלויזיות יש רכיב בודד שמהווה 90% מהטלויזיה, וברכב לא)
אתה בא לחברת הרכבים ואומר להם: תתקנו לי.
אומרים לך, לא כלכלי. לתקן יעלה יותר מלקנות חדש.
ואז אתה בא ומתרעם: איך יכול להיות שחברת רכבים שמכרה לי קכב יוקרה ב-200 אלף שלך, לא יודעת לתקן את הרכב שלה 3.5 שנים אחרי שהוא עלה על הכביש?

עכשיו תבוא ותגיד בצדק: ברכב זה לא יקרה, כי אני יודע שהרכב הוא יקר, בטוח יהיה לי ביטוח מקיף!
ואתה תהיה צודק.
אבל אתה ידעת שאתה קונה טלויזיה יוקרתית בעשרות אלפי שקלים, ובחרת שלא להרחיב לה את האחריות.
ובחרת גם לא לעשות ביטוח פרטי משלך.

אני מבין את הבאסה, ולגמרי יכול להזדהות.
אני חושב שזה אחד הסיוטים הגדולים של כל בעל טלויזיה שהטלויזיה תתקלקל אחרי שנגמרה האחריות.
במיוחד אם זאת טלויזיה יקרה כל כך.
אני פשוט חושב שבמקרה הזה אין כל כך טען לחפש אשמים.
מוצרי אלקטרוניקה יכולים להתקלק (כמו כל דבר אחר), וככל שהמוצר יותר מודרני - ככה יותר קשה לתקן אותו.
נערך לאחרונה על ידי mdk_25 ב 21/03/2021 17:38, נערך פעם 1 בסך הכל.

mdk_25
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4633
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 667 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #29 

אגב, כמו שאחרים רשמו לך - אתה לא נשוי לטכנאים של אלקטרוניקס פרו.
אם הם במקום לתקן מעדיפים למכור לך חדש - אין שום בעיה.
לך לטכנאי טלויזיות פרטי - אין לו מה למכור לך, והוא יגיד לך בדיוק כמה עולה לתקן.

digest (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 782
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: Samsung 75Q7FN תקלה אחרי 2.5 שנים בלבד

נושא שלא נקרא #30 

תודה רבה. אולי אזמין טכנאי פרטי (אשמח מאוד על המלצות!).
דיברתי עם מנהלת באלקטרוניקס פרו. לטענתם הם לא חייבים לתקן טלוויזיה אחרי תקופת האחריות. אני חושב שהחוק מגדיר אחרת, אבדוק עם עו״ד.

רק אתם מבינים עד כמה לא בא לי עוד סמסונג...

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”