הפוסט הינו תגובה להודעה שיבואן סינולוגי הוציא היום לגבי השירות. קניתי מאמזון synology 220+ בכ 50 אחוז פחות מהמחיר הזול ביותר בארץ כולל מיסים ומשלוח. טיפה התלבטתי כי אחריות זה לא בארץ, זמן משלוח ועוד פרמטרים נוספים כשעל הפרק עומד הפרש של 600 ש"ח (50% הפרש!!!) אך לבסוף המוצר הוזמן דרך אמזון.
המוצר הגיע כשהפלסטיק של המעטפת החיצונית מפורק בחלקו העליון אך עובד. נסיון ללחוץ חזק על הפלסטיקה ולחבר בין החלקים לא צלח כיוון שהיה סיכוי שישבר. באותו הרגע יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אמזון שהציעו זיכוי של 45 דולר ולהשאיר את המוצר או החלפה ושליחת המוצר בשירות משלוחים מהיר ובחינם תוך 6 ימים!
לבסוף בחרתי בהחלפת המוצר למרות שביקשתי מהנציג שיסביר לי איך ללחוץ בלי לשבור ולחסוך לכולנו את הטרחה אך הם העדיפו שלא להתעסק עם זה.
אמזון שלחו את המוצר החדש במשלוח מהיר, הבטיחו 6 ימים שבפועל הגיע הביתה לאחר 4 ימים בלבד!!!
המסכנה המתבקשת היא שלא שווה לקנות בארץ.
ותודה אחרונה לכל הממליצים כאן בפורום על העזרה והדיון לפני הקניה
קניית synology nas באמזון - חווית שירות טובה
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
Re: קניית synology nas באמזון - חווית שירות טובה
תודה על השיתוף.
אמזון מנצחים את כולם, זה לא חדש.
אני בגישה שלך ומעדיף כמעט בכל קטגוריה להזמין מחו"ל ולקבל שירות ראוי ויחס תמורה גבוה למחיר.
אמזון מנצחים את כולם, זה לא חדש.
אני בגישה שלך ומעדיף כמעט בכל קטגוריה להזמין מחו"ל ולקבל שירות ראוי ויחס תמורה גבוה למחיר.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים