הי,
קצת מבאס - תקלה שלישית שלי עם ה 55b7
השתיים הראשונות תוקנו במסגרת האחריות (שירות מדהים!) - החלפה של כרטיס רשת\בלוטות׳ (לא בדיוק זוכר) וצריבה (החלפת פנל)
הבוקר לחרדתי הרבה הדלקתי אותה וכל מה שראיתי זה פסים ירוקים אנכיים ואז היא כבתה מיד.
אין לוגו של LG, אין כלום. יש רק את הרעש (מעין ׳טיק׳ כזה) של ההדלקה, פסים ירוקים, וזהו.
יצרתי קשר עם השירות והם אמורים לחזור אלי - חושבים שזאת כנראה בעית צריבה נוספת - אבל אני על קוצים. מה קורה בדרך כלל בסנריו כזה?
מתקנים? מציעים אופציה לשדרוג? האם בכלל שווה לתקן דגם שנראה רווי תקלות?
עוד מישהו חווה פסים ירוקים? (צרת רבים וכו׳..)
תודה
55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
נערך לאחרונה על ידי shays10 ב 20/07/2022 11:15, נערך פעם 1 בסך הכל.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: 55b7 - פסים ירוקים בהדלקה ונכבית מיד
זו בטוח לא צריבה.
אני חושב שאפשר רק לנחש, אבל זו כנראה שוב בעיה באחד הכרטיסים.
אבל זה יכול להיות גם בעיה כלשהי בפאנל.
אני חושב שאפשר רק לנחש, אבל זו כנראה שוב בעיה באחד הכרטיסים.
אבל זה יכול להיות גם בעיה כלשהי בפאנל.
Re: 55b7 - פסים ירוקים בהדלקה ונכבית מיד
עדכנו מהשירות, תקלת צג.
בגלל שהטלויזיה לא באחריות ״לא משתלם כלכלית לתקן אותה״.
לא בטוח מה זה אומר, סירבו לתת מחיר.
עצוב מאוד.
לא בגלל שלא הארכתי את האחריות, זאת הייתה בחירה מודעת והסיכון (עלות\תועלת) היה ברור.
אלא בגלל שטלויזיה שעלתה כ״כ הרבה חוותה כ״כ הרבה תקלות במהלך חייה הדי קצרים, ובסוף נפטרה כ״טוטאל לוס״ כי פשוט לא משתלם לתקן אותה.
בגלל שהטלויזיה לא באחריות ״לא משתלם כלכלית לתקן אותה״.
לא בטוח מה זה אומר, סירבו לתת מחיר.
עצוב מאוד.
לא בגלל שלא הארכתי את האחריות, זאת הייתה בחירה מודעת והסיכון (עלות\תועלת) היה ברור.
אלא בגלל שטלויזיה שעלתה כ״כ הרבה חוותה כ״כ הרבה תקלות במהלך חייה הדי קצרים, ובסוף נפטרה כ״טוטאל לוס״ כי פשוט לא משתלם לתקן אותה.
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
ואתם יודעים מה, מילה רעה גם לנציגים.
תנו מחיר ותנו לי להחליט אם ״משתלם כלכלית״ לתקן או לא.
הנציגה הייתה כל כך מופתעת שביקשתי בכל זאת מחיר, כאילו ביקשתי ממנה להגיע אלי הביתה ולתקן בעצמה את הטלויזיה.
בואו לא נשכח שאת הפאנל שזה עתה מת, ח.י. בכבודם ובעצמם סיפקו לי עקב החלפה בגלל צריבה.
אני מבין שהטכנולוגיה רגישה, שאחריות מורחבת זה חשוב בדגמים מועדים לפורענות, ואני לא מצפה שתהיה אחריות לכל החיים על פאנל שהוחלף.
אבל אני בטח לא מצפה שימות אחרי שנה וחצי..
תנו מחיר ותנו לי להחליט אם ״משתלם כלכלית״ לתקן או לא.
הנציגה הייתה כל כך מופתעת שביקשתי בכל זאת מחיר, כאילו ביקשתי ממנה להגיע אלי הביתה ולתקן בעצמה את הטלויזיה.
בואו לא נשכח שאת הפאנל שזה עתה מת, ח.י. בכבודם ובעצמם סיפקו לי עקב החלפה בגלל צריבה.
אני מבין שהטכנולוגיה רגישה, שאחריות מורחבת זה חשוב בדגמים מועדים לפורענות, ואני לא מצפה שתהיה אחריות לכל החיים על פאנל שהוחלף.
אבל אני בטח לא מצפה שימות אחרי שנה וחצי..
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
אני חושב שהתקלה לא בפנל, נשמע שיש בעיה באחד הכריסים, אולי בעיה של ספק או מתחים שגרמה לתקלה בפנל.
לא הגיוני שפנלים נופלים אחד אחרי השני.
לא הגיוני שפנלים נופלים אחד אחרי השני.
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
באסה שהחזיק רק 5 שנים. אבל אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהתפנק בקנית טלויזיה חדשה
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
דווקא נראה שעכשיו זה הזמן הכי גרוע...20/07/2022 13:46ambar כתב: ↑ באסה שהחזיק רק 5 שנים. אבל אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהתפנק בקנית טלויזיה חדשה...
רוצה לשדרג ל65 אינץ׳ - C2 במחיר לא הגיוני וC1 כבר אי אפשר למצוא..
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
שום סיכוי שיש להם חלקי חילוף. נניח שתרצה לתקן, זה יהיה מחיר זהה להחלפה וידרוש החלפה...
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
תבקש מ ח. י. למצוא לך 65c1.
אני מאמין שימצאו לך ויתנו לך מחיר הוגן לאור ההיסטוריה של המסך שברשותך.
אני מאמין שימצאו לך ויתנו לך מחיר הוגן לאור ההיסטוריה של המסך שברשותך.
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
הרבה אנשים מקשרים מחיר גבוה לאמינות גבוהה, למרות שאין סיבה.
משלמים מחיר גבוה עבור טכנולוגיה חדשה, פיצ׳רים ואיכות שימוש במוצר ולא בהכרח עבור אמינות.
בכל אופן, שיט האפנס, נפל עליך הפעם. אין טעם להתעקש על הצעה, תהיה יקרה יותר ממסך חדש.
זול היום בהרבה לקנות חדש באותו גודל.
משלמים מחיר גבוה עבור טכנולוגיה חדשה, פיצ׳רים ואיכות שימוש במוצר ולא בהכרח עבור אמינות.
בכל אופן, שיט האפנס, נפל עליך הפעם. אין טעם להתעקש על הצעה, תהיה יקרה יותר ממסך חדש.
זול היום בהרבה לקנות חדש באותו גודל.
- israeli1948
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 517
- הצטרף: אוקטובר 2008
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
הם היו מבזבזים את זמנך.20/07/2022 12:39shays10 כתב: ↑ ואתם יודעים מה, מילה רעה גם לנציגים.
תנו מחיר ותנו לי להחליט אם ״משתלם כלכלית״ לתקן או לא.
הנציגה הייתה כל כך מופתעת שביקשתי בכל זאת מחיר, כאילו ביקשתי ממנה להגיע אלי הביתה ולתקן בעצמה את הטלויזיה.
בואו לא נשכח שאת הפאנל שזה עתה מת, ח.י. בכבודם ובעצמם סיפקו לי עקב החלפה בגלל צריבה.
אני מבין שהטכנולוגיה רגישה, שאחריות מורחבת זה חשוב בדגמים מועדים לפורענות, ואני לא מצפה שתהיה אחריות לכל החיים על פאנל שהוחלף.
אבל אני בטח לא מצפה שימות אחרי שנה וחצי.....
לי הייתה טלוויזיה חדשה מהקופסה (LG QN90) שנהרסה אחרי חודשיים בעקבות נזק פיזי (לכן זה לא נכלל באחריות).
אחרי כמה טלפונים עם חברות תיקונים (שהעבירו אותי מאחד לשני) קיבלתי הצעה גבוהה ב100 דולר מהמחיר של הטלוויזיה בחנות.
אז כשהם אומרים לך לא משתלם לך לתקן אז תאמין להם...
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: 55b7 - פסים ירוקים ונכבית מיד (עדכון מח.י: טוטאל לוס)
אפשר לראות בה את הסרטים של מטריקס...
5 שנים זה אומנם לא מצטיין לטובה, אבל גם לא לרעה.
זה מה שהמכשירים האלו שורדים.
5 שנים זה אומנם לא מצטיין לטובה, אבל גם לא לרעה.
זה מה שהמכשירים האלו שורדים.