חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

פורום מסכי OLED בחסות LG
Shakedd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 877
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 138 פעמים
קיבל תודות: 96 פעמים

חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #1 

שלום פורום יקר, מעוניין לשתף חווית שירות גרוע שיש לי עם שירות הלקוחות של LG.
לפני כשנה רציתי לרכוש OLED משומשת עם הרחבת אחריות, טרם הרכישה ביררתי עם השירות לגבי החלפת אחריות הרגילה והמורחבת, אמרו שאין בעיה וליצור איתם קשר לאחר הרכישה, מעולה.

יצרתי איתם קשר פעם ראשונה על מנת להעביר את הטלויזיה על שמי, ביקשו מסמכים, שלחתי אמרו שיחזרו אלי.
לא חזרו אלי, יצרתי קשר אחרי זמן מה, ביקשו עוד פעם את המסמכים, שלחתי, אמרו שיחזרו אלי.
כמובן שלא חזרו אלי, יצרתי קשר פעם נוספת ולבסוף הטלויזיה עברה לשמי, ואמרו שיש בעיה עם הרחבת אחריות, ויחזרו אלי.
כרגיל לא חזרו, ולאחר פניה שלי הועברתי למנהל, והתבקשתי ממנו שהאדם שקניתי ממנו יתקשר וימסור פרטי אשראי ויאשר את ההעברה.
קצת הזוי שאת הטלויזיה העבירו בלי אישור, ואת האחריות מקשים ככה, אבל לא היה לי סבלנות לנציגים, והעדפתי את שיחת ההסבר המביכה עם אדם שקניתי ממנו כבר לפני כמה חודשים את הטלויזיה.
הצלחתי להשיג את האישור והמנהל טען שהאחריות עברה והוא שולח לי מסמכים תוך כמה ימים, לצערי לא נשלח שום דבר.
שוב ברח לי כבר מהראש העניין, עברו כמה חודשים, והיום בעקבות פוסט צריבה רציתי לוודא את העניין.

היום התקשרתי שוב, שוב ממתין לבירור הפרטים, ונחשו מה? הרחבת אחריות עדיין לא עברה, למה? הנציגה ומנהלה באו עם דרישה חדשה, שאדם ממנו רכשתי יחתום על מסמך בו הוא מאשר שהוא מעביר את האחריות, בצירוף תעודת הזהות שלו. כל ההסברים על התלאות הקודמות בהם העבירו אותי לא עניינו. ביקשתי שיחת מנהל, נאמר לי שיחזרו אלי תוך 2 ימי עסקים, קשה לי להאמין שזה באמת יעזור אבל אולי הפוסט פה כן יזיז משהו.

הזוי בעיני שהטלויזיה עברה בצורה כזו קלילה ומהירה, והעברת הרחבת האחריות דורשת כזה תהליך הזוי ומסורבל, לא רואה סיבה לזה מעבר לניסיון מעציב לגרום לי לוותר עליה.

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #2 

האמת, מביש. את הכסף ח.י כבר קיבלו, והאחריות אמורה להיות מקושרת בראש ובראשונה למספר הסידורי של הטלויזיה.
מה זה משנה מי הבעלים שלה?
ממתי צריך להעביר בעלות?
הם מנסים את שיטת "מצליח". קרוב לודאי שיגררו אותך עד שתחווה צריבה ואז יגידו שהיא קרתה לפני שהבעלות עברה.
ארץ אוכלת יושביה.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #3 

מה זה רכב?
חחחח
הזוי

em28
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 576
הצטרף: אוגוסט 2021
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 85 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #4 

עוד סיבה לא להתקרב למוצרים שח.י משווקים, יהיו טובים ככל שיהיו.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #5 

03/05/2022 18:09  
amitbak כתב:
מה זה רכב?
חחחח
הזוי
...
בהחלט הזוי, ברוכים הבאים לעולמם של עורכי הדין.

הערכה וניחוש שלי לגבי כל הסיפור הזה (ז"א אני לא יודע מה באמת קרה ורק מעריך):
פותח התרד ראה שבחוזה האחריות רשום שהיא אפקטיבית רק לרוכש הטלווזיה ולא ניתנת להעברה, סעיף כסת"ח שבערך אף פעם לא מיושם. הוא רצה לכסות את עצמו משפטית לגבי נושא זה וביקש "העברת בעלות". היבואן שכנראה לא נתקל בבקשות כאלו העביר את הבקשה לעורך הדין של החברה שמטפל בנושאי השירות, וכדי להצדיק את המשכורת שלו חשב איך לכסות משפטית את החברה במקרה כזה ורצה להגן עליה מפני המוכר של הטלווזיה, שלא יבוא בדרישה להעביר את האחריות המורחבת על הטלווזיה החדשה שלהם שאולי ירכוש, ובטענה שאין סיבה שישלם פעמיים על אותו השירות. אולי סיכוי אפסי שזה יקרה אבל זו עבודתו של עורך דין וזו מהות הדרישה של החברה, היא הגיונית בדיוק כמו שבקשתו של פותח התרד הגיונית.

בקיצור, כשמנסים להכנס לעולמות משפטיים עם פרקטיות נמוכה, נתקלים במערבולת באותה השפה. לפעמים עדיף פשוט להחליק דברים שקיים סיכוי נמוך מאוד שיתרחשו.

ובנימה אופטימית, שניפגש כולנו בדואר בזמן העברת בעלות על מיקרוגל...
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

Mody
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #6 

אם הבנתי נכון מדובר בהרחבת האחריות ולא באחריות המקורית?
אם זה המצב אז היבואן צודק, האחריות המקורית צמודה למוצר לפי הסידורי והרחבת האחריות היא למעשה שירות בתשלום שביצע מישהו אחר עבור המוצר.
ייתכן ועדיין אפילו משלם בתשלומים עבור השירות ואפילו יכול לפנות לחברה בבקשה לביטול השירות..
ח. י עושים את מה שאתה היית צריך לדרוש על מנת לוודא שהאחריות תישאר על המסך.

Shakedd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 877
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 138 פעמים
קיבל תודות: 96 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #7 

אם הוא צודק, אז למה לא לדרוש זאת בשיחה הראשונה? השניה? השלישית?
למה לא לדרוש זאת שבקשו מהבעלים המקורים של הטלויזיה התקשר אליהם לבקשתי?


nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #9 

לפחות למי שיש אחריות ח.י (גם אם היא בתוקף או טיפה אחרי...) מטופל כמו שצריך ויש לא מעט דוגמאות.

Shakedd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 877
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 138 פעמים
קיבל תודות: 96 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #10 

מודע לעבודה שלרוב הם אחלה בסטנדרט הישראלי, לא טענתי שהשירות גרוע תמיד.
שיתפתי מקרה שלי איתם, שהשאיר טעם רע מאוד, וגרם לבזבוז זמן מיותר.
אפשר גם לבקר אותם מידי פעם.

nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #11 

08/05/2022 21:16  
Shakedd כתב:
מודע לעבודה שלרוב הם אחלה בסטנדרט הישראלי, לא טענתי שהשירות גרוע תמיד.
שיתפתי מקרה שלי איתם, שהשאיר טעם רע מאוד, וגרם לבזבוז זמן מיותר.
אפשר גם לבקר אותם מידי פעם.
...
לגיטימי לחלוטין. (Y)

Shakedd (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 877
הצטרף: מאי 2008
נתן תודות: 138 פעמים
קיבל תודות: 96 פעמים

Re: חוויות שירות גרועה ביותר עם שירות הלקוחות של LG.

נושא שלא נקרא #12 

מעדכן שהיום פניתי דרך הפייסבוק, הנציג ביקש שיתקשר אלי ושאעלה את המוכר על הקו שיאשר את ההעברה, ולבסוף האחריות עברה אליי (קצת הזוי, לא ביקשו ממנו להזדהות ויכלתי להתקשר לסתם אדם רנדומלי).

נגמרה הסאגה בת 8 חודשים לשמחתי.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”