צריבה בדגם B8

פורום מסכי OLED בחסות LG
alarik99 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 88
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #1 

B8 65 אינץ בדיוק שבוע לאחר תום האחריות אני מגלה צריבה (צירפתי תמונה מתוך מסך בדיקה)
כמובן שביצעתי רענון פיקסלים, מספר פעמים- לא עזר
יש עוד צריבה קטנה של חלק מהלוגו של ערוץ 2 בפינה ימנית עליונה
אני די מופתע שזה קרה - חשבתי שבדור הזה אם זה יקרה, זה יקרה יותר מאוחר (הטלויזה עם 11,000 שעות פעילות שזה מראה לי שרואים המון טלויזיה אצלי- יותר ממה שחשבתי)
הקווים מתאימים אגב בדיוק לתרגום של נטפליקס
מחכה לתשובה של ח.י.
אעדכן
shit happens ומרפי מנצח .....
burn pic 1.jpg

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #2 

הסתיימה האחריות ולא הרחבת למה בדיוק אתה מחכה?

alarik99 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 88
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #3 

האחריות הסתיימה לפני פחות משבוע וברור שהצריבה היא בת יותר משבוע אז בצירוף השם הטוב שיש לשירות שלהם וקצת רצון טוב ושיקול דעת אני אופטימי

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #4 

alarik99 - אחריות הסתיימה, מה זה משנה אם לפני שבוע, יום או לפני שעה? איך הם אמורים לדעת מתי התרחשה הצריבה, לפני או אחרי תום האחריות? דיווחת אחרי סיום האחריות - קרי נגמרה האחריות, למה בדיוק אתה מצפה?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #5 

@Huber

ברוסית יש ביטוי "попытка не пытка".
בתרגום מאד חופשי הכוונה שלו היא ש"שווה לנסות". מקסימום לא יצא מזה כלום.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #6 

03/05/2022 22:42  
TheCoolest כתב:
@Huber

ברוסית יש ביטוי "попытка не пытка".
בתרגום מאד חופשי הכוונה שלו היא ש"שווה לנסות". מקסימום לא יצא מזה כלום.
...
התרגום הנכון לעברית הוא: "שיטת מצליח".
לנסות אולי שווה אבל הטיעונים סביב כל שיטת מצליח תמיד מצחיקים כשצופים מהצד.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

alarik99 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 88
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #7 

אז שתדעו לכם שהתקשרו וקבעו החלפת פנל ליום ראשון הקרוב, מקווה שלא תהיה בעיה טכנית.
לכל המגיבים ה '' תומכים ''- העובדה שהיבואן בוחר להתנהג באופן הוגן תגרום לי לחזור אליו ולשבח אותו. לא מספיק מוצר טוב צריך גם יחס ושירות. במקרה שלי היבואן מוכיח שהוא מעל השאר.
עניינית אני לא מסכים עם עמדתכם שאין לי case לחלוטין אבל זה נושא לשיחה אחרת.

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #8 

04/05/2022 8:39  
alarik99 כתב:
אז שתדעו לכם שהתקשרו וקבעו החלפת פנל ליום ראשון הקרוב, מקווה שלא תהיה בעיה טכנית.
לכל המגיבים ה '' תומכים ''- העובדה שהיבואן בוחר להתנהג באופן הוגן תגרום לי לחזור אליו ולשבח אותו. לא מספיק מוצר טוב צריך גם יחס ושירות. במקרה שלי היבואן מוכיח שהוא מעל השאר.
עניינית אני לא מסכים עם עמדתכם שאין לי case לחלוטין אבל זה נושא לשיחה אחרת.
...
יפה מאוד, שמח לשמוע שח.י מטפלים בבעיה.
סך הכל שבוע אחרי סוף האחריות זה עדיין פרק זמן סביר שחברה יכולה להתגמש ולטפל בבעיה גם אם בפועל תמה האחריות.
על זה מגיע להם מילה טובה ושמירה על מוניטין שירות גבוה!
(בהינתן השירות בארץ יש לנו רק לברך על חברות כמו ח.י ומנסיון שלי גם את נספרסו ישראל עם שירות הכי אמריקה שניתן לקבל אצלינו)

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #9 

כל הכבוד לח.י אלקטרוניקה

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #10 

איזה יופי לשמוע. נראה שהפחד הכי גדול מOLED עדיין מטופל למרות ההשמצות ששומעים מדי פעם. באמת כל הכבוד ליבואן, שמח בשביל פותח השרשור.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

alarik99 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 88
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #11 

החליפו כמו גדולים
כל הכבוד ליבואן של מוצרי LG חברת ח.י. אלקטרוניקה
[b]יתר על כן- קיבלתי אישור להאריך את האחריות לשלוש שנים נוספות !!!
[/b]אני יודע שיש כאן פוסטים אחרים בפורום שמתלוננים על שירות הלקוחות של ח.י. - מהחוויה האישית שלי אני חייב לומר שקיבלתי מהם את היחס הכי הוגן שקיבלתי מיבואן בישראל. כל הכבוד. הפעילו שיקול דעת .
ללא ספק אני אהיה לקוח חוזר שלהם וגם אמליץ בחום לכל מכריי על רכישה בח.י. בגלל היחס המקסים שקיבלתי מכל מערך השירות שלהם- לא רק החלפת הפאנל אלא גם היחס האדיב ומהירות השירות במוקד הטלפוני והטכנאים שהגיעו אלי.
ח.י. - יישר כוח!
לכל היבואנים שהפריטו את מערכי השירות שלהם או שעוד לא- ככה צריך לתת שירות.
ככה לא רק משמרים לקוחות אלא גם מגדילים את מעגל הלקוחות..

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1256
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: צריבה בדגם B8

נושא שלא נקרא #12 

קצת צורם לי שפיספסו כאן את הלקח האמיתי. כל פעם כשעולה סיפור לקוח מגיעים למסקנה של יבואן טוב\רע.
ברור לכולנו אני מקווה שאותה תקלה בדיוק, שבוע שבועיים\חודש אחרי היתה מסתיימת כנראה אחרת ובמסקנה של איזה נותן שירות גרוע\לא מתחשב...כפי שניתן לראות בשירשורים אחרים. כך שבעיקר עניין המזל שיחק כאן.

המסקנה האמיתית היא שהלקוח צריך להיות אחראי ולא להסתמך על אחריות של שלוש שנים בלבד וצריך לקחת את עלות האחריות הנוספת כחלק מעלות המוצר כשמשווים מול החלופות. במיוחד בטכנולוגיה שמלכתחילה מועדת לבעיה מסוג זה שהיא כנראה בלתי נמנעת.

ואם להיות קצת ציני, האם מגיעות תשבחות ליבואן שפעל באופן שהוא גם ואולי בעיקר לטובת עצמו שכן הצריבות הן הגורם המשמעותי שמרתיע אנשים מהטכנולוגיה הזו (אחרי המחיר).
נכון, הם היו יכולים להיות קטנוניים אבל גם בלי להיות מומחה לנושא ברור שצריבה שרואים היום לא נוצרה אתמול בלילה והתחילה עוד הרבה קודם, סביר להניח בזמן האחריות. תיאורטית, גם תקלה אלקטרונית אם תוכח שקרתה בזמן האחריות ודווחה באיחור מסיבות מוצדקות צריכה גם היא להיות מכוסה, ההבדל היחיד הוא שיותר קשה להוכיח את זה.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”