B8 65 אינץ בדיוק שבוע לאחר תום האחריות אני מגלה צריבה (צירפתי תמונה מתוך מסך בדיקה)
כמובן שביצעתי רענון פיקסלים, מספר פעמים- לא עזר
יש עוד צריבה קטנה של חלק מהלוגו של ערוץ 2 בפינה ימנית עליונה
אני די מופתע שזה קרה - חשבתי שבדור הזה אם זה יקרה, זה יקרה יותר מאוחר (הטלויזה עם 11,000 שעות פעילות שזה מראה לי שרואים המון טלויזיה אצלי- יותר ממה שחשבתי)
הקווים מתאימים אגב בדיוק לתרגום של נטפליקס
מחכה לתשובה של ח.י.
אעדכן
shit happens ומרפי מנצח .....
צריבה בדגם B8
- alarik99 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
Re: צריבה בדגם B8
האחריות הסתיימה לפני פחות משבוע וברור שהצריבה היא בת יותר משבוע אז בצירוף השם הטוב שיש לשירות שלהם וקצת רצון טוב ושיקול דעת אני אופטימי
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: צריבה בדגם B8
alarik99 - אחריות הסתיימה, מה זה משנה אם לפני שבוע, יום או לפני שעה? איך הם אמורים לדעת מתי התרחשה הצריבה, לפני או אחרי תום האחריות? דיווחת אחרי סיום האחריות - קרי נגמרה האחריות, למה בדיוק אתה מצפה?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: צריבה בדגם B8
@Huber
ברוסית יש ביטוי "попытка не пытка".
בתרגום מאד חופשי הכוונה שלו היא ש"שווה לנסות". מקסימום לא יצא מזה כלום.
ברוסית יש ביטוי "попытка не пытка".
בתרגום מאד חופשי הכוונה שלו היא ש"שווה לנסות". מקסימום לא יצא מזה כלום.
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
Re: צריבה בדגם B8
התרגום הנכון לעברית הוא: "שיטת מצליח".03/05/2022 22:42TheCoolest כתב: ↑ @Huber
ברוסית יש ביטוי "попытка не пытка".
בתרגום מאד חופשי הכוונה שלו היא ש"שווה לנסות". מקסימום לא יצא מזה כלום....
לנסות אולי שווה אבל הטיעונים סביב כל שיטת מצליח תמיד מצחיקים כשצופים מהצד.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- alarik99 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
Re: צריבה בדגם B8
אז שתדעו לכם שהתקשרו וקבעו החלפת פנל ליום ראשון הקרוב, מקווה שלא תהיה בעיה טכנית.
לכל המגיבים ה '' תומכים ''- העובדה שהיבואן בוחר להתנהג באופן הוגן תגרום לי לחזור אליו ולשבח אותו. לא מספיק מוצר טוב צריך גם יחס ושירות. במקרה שלי היבואן מוכיח שהוא מעל השאר.
עניינית אני לא מסכים עם עמדתכם שאין לי case לחלוטין אבל זה נושא לשיחה אחרת.
לכל המגיבים ה '' תומכים ''- העובדה שהיבואן בוחר להתנהג באופן הוגן תגרום לי לחזור אליו ולשבח אותו. לא מספיק מוצר טוב צריך גם יחס ושירות. במקרה שלי היבואן מוכיח שהוא מעל השאר.
עניינית אני לא מסכים עם עמדתכם שאין לי case לחלוטין אבל זה נושא לשיחה אחרת.
Re: צריבה בדגם B8
יפה מאוד, שמח לשמוע שח.י מטפלים בבעיה.04/05/2022 8:39alarik99 כתב: ↑ אז שתדעו לכם שהתקשרו וקבעו החלפת פנל ליום ראשון הקרוב, מקווה שלא תהיה בעיה טכנית.
לכל המגיבים ה '' תומכים ''- העובדה שהיבואן בוחר להתנהג באופן הוגן תגרום לי לחזור אליו ולשבח אותו. לא מספיק מוצר טוב צריך גם יחס ושירות. במקרה שלי היבואן מוכיח שהוא מעל השאר.
עניינית אני לא מסכים עם עמדתכם שאין לי case לחלוטין אבל זה נושא לשיחה אחרת....
סך הכל שבוע אחרי סוף האחריות זה עדיין פרק זמן סביר שחברה יכולה להתגמש ולטפל בבעיה גם אם בפועל תמה האחריות.
על זה מגיע להם מילה טובה ושמירה על מוניטין שירות גבוה!
(בהינתן השירות בארץ יש לנו רק לברך על חברות כמו ח.י ומנסיון שלי גם את נספרסו ישראל עם שירות הכי אמריקה שניתן לקבל אצלינו)
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
Re: צריבה בדגם B8
איזה יופי לשמוע. נראה שהפחד הכי גדול מOLED עדיין מטופל למרות ההשמצות ששומעים מדי פעם. באמת כל הכבוד ליבואן, שמח בשביל פותח השרשור.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- alarik99 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 88
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
Re: צריבה בדגם B8
החליפו כמו גדולים
כל הכבוד ליבואן של מוצרי LG חברת ח.י. אלקטרוניקה
[b]יתר על כן- קיבלתי אישור להאריך את האחריות לשלוש שנים נוספות !!!
[/b]אני יודע שיש כאן פוסטים אחרים בפורום שמתלוננים על שירות הלקוחות של ח.י. - מהחוויה האישית שלי אני חייב לומר שקיבלתי מהם את היחס הכי הוגן שקיבלתי מיבואן בישראל. כל הכבוד. הפעילו שיקול דעת .
ללא ספק אני אהיה לקוח חוזר שלהם וגם אמליץ בחום לכל מכריי על רכישה בח.י. בגלל היחס המקסים שקיבלתי מכל מערך השירות שלהם- לא רק החלפת הפאנל אלא גם היחס האדיב ומהירות השירות במוקד הטלפוני והטכנאים שהגיעו אלי.
ח.י. - יישר כוח!
לכל היבואנים שהפריטו את מערכי השירות שלהם או שעוד לא- ככה צריך לתת שירות.
ככה לא רק משמרים לקוחות אלא גם מגדילים את מעגל הלקוחות..
כל הכבוד ליבואן של מוצרי LG חברת ח.י. אלקטרוניקה
[b]יתר על כן- קיבלתי אישור להאריך את האחריות לשלוש שנים נוספות !!!
[/b]אני יודע שיש כאן פוסטים אחרים בפורום שמתלוננים על שירות הלקוחות של ח.י. - מהחוויה האישית שלי אני חייב לומר שקיבלתי מהם את היחס הכי הוגן שקיבלתי מיבואן בישראל. כל הכבוד. הפעילו שיקול דעת .
ללא ספק אני אהיה לקוח חוזר שלהם וגם אמליץ בחום לכל מכריי על רכישה בח.י. בגלל היחס המקסים שקיבלתי מכל מערך השירות שלהם- לא רק החלפת הפאנל אלא גם היחס האדיב ומהירות השירות במוקד הטלפוני והטכנאים שהגיעו אלי.
ח.י. - יישר כוח!
לכל היבואנים שהפריטו את מערכי השירות שלהם או שעוד לא- ככה צריך לתת שירות.
ככה לא רק משמרים לקוחות אלא גם מגדילים את מעגל הלקוחות..
Re: צריבה בדגם B8
קצת צורם לי שפיספסו כאן את הלקח האמיתי. כל פעם כשעולה סיפור לקוח מגיעים למסקנה של יבואן טוב\רע.
ברור לכולנו אני מקווה שאותה תקלה בדיוק, שבוע שבועיים\חודש אחרי היתה מסתיימת כנראה אחרת ובמסקנה של איזה נותן שירות גרוע\לא מתחשב...כפי שניתן לראות בשירשורים אחרים. כך שבעיקר עניין המזל שיחק כאן.
המסקנה האמיתית היא שהלקוח צריך להיות אחראי ולא להסתמך על אחריות של שלוש שנים בלבד וצריך לקחת את עלות האחריות הנוספת כחלק מעלות המוצר כשמשווים מול החלופות. במיוחד בטכנולוגיה שמלכתחילה מועדת לבעיה מסוג זה שהיא כנראה בלתי נמנעת.
ואם להיות קצת ציני, האם מגיעות תשבחות ליבואן שפעל באופן שהוא גם ואולי בעיקר לטובת עצמו שכן הצריבות הן הגורם המשמעותי שמרתיע אנשים מהטכנולוגיה הזו (אחרי המחיר).
נכון, הם היו יכולים להיות קטנוניים אבל גם בלי להיות מומחה לנושא ברור שצריבה שרואים היום לא נוצרה אתמול בלילה והתחילה עוד הרבה קודם, סביר להניח בזמן האחריות. תיאורטית, גם תקלה אלקטרונית אם תוכח שקרתה בזמן האחריות ודווחה באיחור מסיבות מוצדקות צריכה גם היא להיות מכוסה, ההבדל היחיד הוא שיותר קשה להוכיח את זה.
ברור לכולנו אני מקווה שאותה תקלה בדיוק, שבוע שבועיים\חודש אחרי היתה מסתיימת כנראה אחרת ובמסקנה של איזה נותן שירות גרוע\לא מתחשב...כפי שניתן לראות בשירשורים אחרים. כך שבעיקר עניין המזל שיחק כאן.
המסקנה האמיתית היא שהלקוח צריך להיות אחראי ולא להסתמך על אחריות של שלוש שנים בלבד וצריך לקחת את עלות האחריות הנוספת כחלק מעלות המוצר כשמשווים מול החלופות. במיוחד בטכנולוגיה שמלכתחילה מועדת לבעיה מסוג זה שהיא כנראה בלתי נמנעת.
ואם להיות קצת ציני, האם מגיעות תשבחות ליבואן שפעל באופן שהוא גם ואולי בעיקר לטובת עצמו שכן הצריבות הן הגורם המשמעותי שמרתיע אנשים מהטכנולוגיה הזו (אחרי המחיר).
נכון, הם היו יכולים להיות קטנוניים אבל גם בלי להיות מומחה לנושא ברור שצריבה שרואים היום לא נוצרה אתמול בלילה והתחילה עוד הרבה קודם, סביר להניח בזמן האחריות. תיאורטית, גם תקלה אלקטרונית אם תוכח שקרתה בזמן האחריות ודווחה באיחור מסיבות מוצדקות צריכה גם היא להיות מכוסה, ההבדל היחיד הוא שיותר קשה להוכיח את זה.