היי
קניתי את הLg c1 77 שמגיעה עם 3 שנות אחריות,
הבנתי שיש אפשרות להרחיב ל6 שנים כשהטכנאי במחיר רדנדומלי מגיע או להרחיב דרך המוקד של ח.י במחיר יותר נמוך.
האם צריך לדבר עם ח.י לפני ההתקנה או שאפשר גם אחרי?
Lg c1 77 אחריות
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: Lg c1 77 אחריות
תוכל לבדוק מראש לפני ההתקנה מה מחיר הרחבת האחריות... כך שבזמן שהטכנאי מגיע להתקנה ומציע לך מחיר, תוכל לדעת אם הוא נמוך או גבוה יותר ממה שמסרו לך לפני בואו.
המחיר למסך כזה, אמור להיות סביב 3,000 ₪ ל 3 שנים נוספות.
המחיר למסך כזה, אמור להיות סביב 3,000 ₪ ל 3 שנים נוספות.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: Lg c1 77 אחריות
זו טענה מרכזית שלי כלפי ח.י. אני מבין את המקום שזה מגיע ממנו, אבל זה לא הופך אותו לבסדר.
אפשר וצריך לדעת להתמקח עם הטכנאים. לפני כשנה וחצי התמקחתי והורדתי קרוב ל-400 שקל.
אפשר וצריך לדעת להתמקח עם הטכנאים. לפני כשנה וחצי התמקחתי והורדתי קרוב ל-400 שקל.
Re: Lg c1 77 אחריות
לפני שלקחתי את האחריות ביקשתי מהם לבצע התקנה חדשה עם זרוע NBP6 שכבר מחוברת למסך אחר. הם אמרו שאם אני לא עושה התקנה שולחנית או קירית עם מתקן שלהם יש צורך לשלם 350 ש"ח עבור ההתקנה החדשה על הזרוע. אמרו שזה בין השאר קשור לאחריות היות וזו התקנה שהיא לא צמודת קיר או שולחנית. ואז כשהגבתי בצורה שלילית למחיר של הרחבת האחריות הם הציעו שההתקנה תהיה ללא תשלום אם אקח את האחריות המורחבת. אז במידה וה-350 ש"ח על התקנה על זרוע היו לגיטימיים אז קיבלתי גם הנחה של כמעט 400 ש"ח. במידה וזה לא היה לגיטימי אז זה סתם היה טריק.
כך או כך אני מרוצה שיש לי שש שנים.
יצרתי קשר עם ח.י. לאחר שנציגה אחת אמרה בקולה שהאחריות כוללת צריבה בלי שאילת שאלות (האם הקפאת מסך? האם הילדים צופים כל היום וכו') ואז יצרתי קשר שוב לגבי אסמכתא על כך. נציגה אחרת טענה שכל תקלה בפאנל שאינה עומדת בסייגים של "מה לא מכוסה" בעצם מכוסה. כך שאם יש צריבה ובאחריות לא כתוב ש "לא כולל צריבה" משמע שכולל צריבה. נשמע לי קצת מתחמק אבל אני מבין שהם צריכים לתת אחריות LG באופן גורף לכל המסכים ולא יכולים לבנות כל חוזה לפי טכנולוגיית הפאנל.
כך או כך אני מרוצה שיש לי שש שנים.
יצרתי קשר עם ח.י. לאחר שנציגה אחת אמרה בקולה שהאחריות כוללת צריבה בלי שאילת שאלות (האם הקפאת מסך? האם הילדים צופים כל היום וכו') ואז יצרתי קשר שוב לגבי אסמכתא על כך. נציגה אחרת טענה שכל תקלה בפאנל שאינה עומדת בסייגים של "מה לא מכוסה" בעצם מכוסה. כך שאם יש צריבה ובאחריות לא כתוב ש "לא כולל צריבה" משמע שכולל צריבה. נשמע לי קצת מתחמק אבל אני מבין שהם צריכים לתת אחריות LG באופן גורף לכל המסכים ולא יכולים לבנות כל חוזה לפי טכנולוגיית הפאנל.
Re: Lg c1 77 אחריות
טכנאים לא צריכים להיות סוכני מכירות.
חלקם,ממש טובים בלסובב לקוחות ולגרום להם לרכוש זרוע ואחריות מורחבת במחירים מופקעים.
אני בעד רכישת אחריות מורחבת אבל לא כשיש 2 סוגי מחירים.
אחד ב"שיטת מצליח" של הטכנאים והשני במחיר האחיד בשרות LG במידה ולא נרכשה האחריות דרך הטכנאים בהתקנה.
כבר היו בעבר תלונות על כך, ונציגם שכאן אף ציין שחודדו נהלים מול הטכנאים ויש מדיניות אחידה בכל הקשור למחיר האחריות.אבל מהתוצאות בשטח,נראה שחודדו נהלים באיך לעקוץ יותר טוב.
מבירורים שערכתי הכל פשוט פרוץ וממש אין גבולות לחוצפה.
דוגמה קטנה-מגן אלקטרוני ("ברקים") 170 שח!!!
פשוט גועל נפש.
לכן ,ממליץ לכל אחד לפני התקנה לעשות קצת שיעורי בית ולא להסכים לשום דבר שהטכנאים מציעים.
ליאור
חלקם,ממש טובים בלסובב לקוחות ולגרום להם לרכוש זרוע ואחריות מורחבת במחירים מופקעים.
אני בעד רכישת אחריות מורחבת אבל לא כשיש 2 סוגי מחירים.
אחד ב"שיטת מצליח" של הטכנאים והשני במחיר האחיד בשרות LG במידה ולא נרכשה האחריות דרך הטכנאים בהתקנה.
כבר היו בעבר תלונות על כך, ונציגם שכאן אף ציין שחודדו נהלים מול הטכנאים ויש מדיניות אחידה בכל הקשור למחיר האחריות.אבל מהתוצאות בשטח,נראה שחודדו נהלים באיך לעקוץ יותר טוב.
מבירורים שערכתי הכל פשוט פרוץ וממש אין גבולות לחוצפה.
דוגמה קטנה-מגן אלקטרוני ("ברקים") 170 שח!!!
פשוט גועל נפש.
לכן ,ממליץ לכל אחד לפני התקנה לעשות קצת שיעורי בית ולא להסכים לשום דבר שהטכנאים מציעים.
ליאור
Re: Lg c1 77 אחריות
@תלתל
צר לי אבל להגיד את מה שאמרת זו תמימות. כל העולם סוכן מכירות. אני מגיע ממכירות, שנים רבות בתפקידים שונים, וכרגע העיסוק שלי גם משלב אלמנטים מכירתיים. לכן אני לא מופתע כשמנסים למכור לי. דווקא כאיש מכירות אני לקוח נוח כי אני לא משחק אותה מופתע או נסוג לאחור כשמישהו מציג בפניי מוצר. אני לא חושב שיש פסול בימינו שבכל שלב בתהליך רכישה ינסו למכור לך עוד מוצרים, תאשים את הקפיטליזם. עם זאת, אני לא מצדיק מכירה של מוצרי תרמית, הטעיה מכוונת, לשקר במכירה או לגבות מחיר לא רציונאלי אובייקטיבית (מגן ברקים ב-170 ש"ח נכנס בקטגוריות האלו כמובן). חוץ מאלו הכל כשר.
צר לי אבל להגיד את מה שאמרת זו תמימות. כל העולם סוכן מכירות. אני מגיע ממכירות, שנים רבות בתפקידים שונים, וכרגע העיסוק שלי גם משלב אלמנטים מכירתיים. לכן אני לא מופתע כשמנסים למכור לי. דווקא כאיש מכירות אני לקוח נוח כי אני לא משחק אותה מופתע או נסוג לאחור כשמישהו מציג בפניי מוצר. אני לא חושב שיש פסול בימינו שבכל שלב בתהליך רכישה ינסו למכור לך עוד מוצרים, תאשים את הקפיטליזם. עם זאת, אני לא מצדיק מכירה של מוצרי תרמית, הטעיה מכוונת, לשקר במכירה או לגבות מחיר לא רציונאלי אובייקטיבית (מגן ברקים ב-170 ש"ח נכנס בקטגוריות האלו כמובן). חוץ מאלו הכל כשר.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: Lg c1 77 אחריות
כנראה הוזילו את המחיר...כי לפני שנה לערך ביקשו ל3 שנים הרחבה עבור CX7726/08/2021 23:20Yuvalfrr כתב: ↑ לי התקינו CX77 לפני שבועיים בערך ושילמתי סביב ה-2000 ש"ח לשלוש שנים נוספות....
3,000 ש"ח .
Re: Lg c1 77 אחריות
לפני שנה גם גבו עליה איזה 20,000 ש"ח לא? נראה לי כאן הסיבה להבדלי המחיר.27/08/2021 12:20טלHD כתב: ↑כנראה הוזילו את המחיר...כי לפני שנה לערך ביקשו ל3 שנים הרחבה עבור CX7726/08/2021 23:20Yuvalfrr כתב: ↑ לי התקינו CX77 לפני שבועיים בערך ושילמתי סביב ה-2000 ש"ח לשלוש שנים נוספות....
3,000 ש"ח ....
בכל אופן מרגיש יותר טוב לגבי ההוצאה אז תודה שציינת את זה.
Re: Lg c1 77 אחריות
נשגב מבינתי איך הגעת ל"תמימות" אבל ניחא.27/08/2021 10:47Yuvalfrr כתב: ↑ @תלתל
צר לי אבל להגיד את מה שאמרת זו תמימות. כל העולם סוכן מכירות. אני מגיע ממכירות, שנים רבות בתפקידים שונים, וכרגע העיסוק שלי גם משלב אלמנטים מכירתיים....
מסכים שכל העולם,אישתו,אחותו וחמותו סוכני מכירות.
ישנם נוכלים וישנם הוגנים. אבל ,אם ואתה מקדם מכירה של מוצר ,תהיה הוגן כלפי האדם שמולך ובעיקר מצפונך-בתמחור.(מחדד-תיאור כוללני,לא לגופך).
הטכנאים הללו מרוויחים משכורת בסיס שעליה מוסיפים תמלוגים ממכירות שונות. הבעיה נעוצה שברגע שהטכנאי דורך על סף דלתך,כל כולו דרוך במכירת המוצר או אחריות כזאת או אחרת.
זה בסדר גמור מבחינתי כל עוד ,כפי שציינתי מעלה,שתהיה הוגנות בתמחור ולא קפיצה של מחיר שערורייתי כמו המגן ברקים.(ושנינו מסכימים על כך).
הפורום כאן מעצם היותו שיתופי,מאפשר לכל חבר לשתף את ניסיונו.
כך מקבלים רפרנס מדוייק על מחירים לכל מיני מוצרים כולל האחריות המורחבת של LG כמשל.
ליאור
Re: Lg c1 77 אחריות
אולי הגזמתי עם תמימות, אבל פשוט התייחסתי למה שאמרת ש"טכנאים לא צריכים להיות סוכני מכירות". הטעיה,שקר וגזל מכוון זה תמיד לא תקין בין אם זה טכנאי או אחרון המוכרנים. אבל זה שהטכנאים נכנסים ורוצים להרוויח עמלה עם כל מיני תוספות נשמע לי די מובן מאליו בעולם קפיטליסטי. ובמיוחד בישראל. גם רופאים מתוגמלים בכל מיני הסכמים מוזרים ודוחפים תרופות מסוימות. לפי מה שאמרת באותו משפט גם טכנאי רכב לא צריכים להיות מוכרנים. אתה מצפה שלא יציעו לך שמן "איכוותי" או לתקן משהו לא קריטי כדי להעלות את הסכום שתשלם?27/08/2021 18:30תלתל כתב: ↑נשגב מבינתי איך הגעת ל"תמימות" אבל ניחא.27/08/2021 10:47Yuvalfrr כתב: ↑ @תלתל
צר לי אבל להגיד את מה שאמרת זו תמימות. כל העולם סוכן מכירות. אני מגיע ממכירות, שנים רבות בתפקידים שונים, וכרגע העיסוק שלי גם משלב אלמנטים מכירתיים....
מסכים שכל העולם,אישתו,אחותו וחמותו סוכני מכירות.
ישנם נוכלים וישנם הוגנים. אבל ,אם ואתה מקדם מכירה של מוצר ,תהיה הוגן כלפי האדם שמולך ובעיקר מצפונך-בתמחור.(מחדד-תיאור כוללני,לא לגופך).
הטכנאים הללו מרוויחים משכורת בסיס שעליה מוסיפים תמלוגים ממכירות שונות. הבעיה נעוצה שברגע שהטכנאי דורך על סף דלתך,כל כולו דרוך במכירת המוצר או אחריות כזאת או אחרת.
זה בסדר גמור מבחינתי כל עוד ,כפי שציינתי מעלה,שתהיה הוגנות בתמחור ולא קפיצה של מחיר שערורייתי כמו המגן ברקים.(ושנינו מסכימים על כך).
הפורום כאן מעצם היותו שיתופי,מאפשר לכל חבר לשתף את ניסיונו.
כך מקבלים רפרנס מדוייק על מחירים לכל מיני מוצרים כולל האחריות המורחבת של LG כמשל.
ליאור...
זה מונח מאוד ידוע בעולם המכירות ונקרא UPSALE. עשיתי את זה שנים. מעולם לא שיקרתי ללקוח או הטעתי אותו, אבל ברוב המקרים הלקוח הטעה את עצמו, ואני כאיש מכירות לא אומר לו "רגע רגע חביבי אתה לא באמת צריך את זה". להגיד לך שזה עזר לי לישון בלילה, בוודאי לא. מכרתי מוצרים מאוד עלובים עבורי אבל מאוד הגיוניים ללקוחות. זה עולם המכירות והקניות, לכל אחד יש ערך אחר למוצר שמולו. אבל שוב, אני לא מצדיק שטכנאי שמתקין לך מסך ידחוף לך מגן ברקים ב-200 שקל כשהמוצר בעצם שווה 10 שקל ובינינו לא שווה גם שקל, אבל אני מצדיק לחלוטין את זה שהטכנאי נכנס ורוצה לעשות כסף ממכירות נוספות - זרוע NB P6, אחריות מורחבת, כבל HDMI 2.1 וכו'. גם המלצרית מנסה למכור לך מנות יקרות באופן מוגזם או קינוחים בינוניים ב-40 שקל כדי להגדיל את הטיפ. כולנו סוכני מכירות במצבים כאלו ואחרים, אפילו כשלא מעורב כסף. אבל זה כבר סיפור אחר מעט יותר פילוסופי.