ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

פורום מסכי OLED בחסות LG
tropit9
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #1 

שלום לחברי הפורום,

במהלך נובמבר רכשתי סוף סוף את הoled הראשונה שלי, gz2000. לאחר הרבה קריאה וצפייה בחומר על הטלוויזיה.

האחריות לטיפול בטלוויזיה כשהייתה נמכרת דרך מספר מצומצם יחסית של חנויות, מיוחסת לברימאג אולם בפועל המוקד הטלפוני מפנה לחברה.מוקד בשם ברימאג עלית (ישות משפטית נפרדת? זרוע נפרדת? לא יודע)

שבועיים ממועד התקנת הטלוויזיה, לפתע שמתי לב לפס לבן בוהק שעובר לאורך כל הצד השמאלי של המסגרת. התקשרתי לחנות שרכשתי בה את הטלוויזיה (קרוסאובר שבעת כתיבת פוסט זה עדיין עושים את מיטב המאמצים להתמודד מול ברימאג) ושלחתי צילומים של הבעיה. לקח ליבואן מיום ראשון עד חמישי להחליט לשלוח טכנאי, שהגיע רק ביום שלישי שבוע לאחר מכן (באיחור, אבל לא מבחינת ברימאג) בדק וראה את התקלה.
יום אחרי זה התקשרו אליי מברימאג בצינתוק (12 שניות) שפספסתי. לא ניסו לחזור אליי. יותר מאוחר באותו יום חזרתי אליהם והם אמרו לי שהיבואן אישר החלפת מסך.טלוויזיה לחדשה. הם הזמינו ויצרו איתי קשר. זה היה ב23 בדצמבר.

נרוץ קדימה ל6 בינואר. שאלתי את החנות עם יש עדכון בנושא. בכל זאת שבועיים זמן יותר מסביר. אמרו לי שהם ממתינים לעדכון. ידעתי שתהיה חשיפה בces של מסך חדש אז אמרתי אולי על הדרך נחכה לראות מה אולי כבר נשדרג איכשהו (בדיעבד הבנתי שגם אם זה היה אפשר, זה לא יצא לשוק כל כך מהר)... אז אתמול שאלתי את החנות אם יש עדכון נוסף.

בהתחלה ברימאג אומרים להם שהם מעבירים את המסך להחלפה בפועל, מהמחסן למתקינים. אחר כך יוצרים איתי קשר מהחנות ומסבירים לי שאין להם מלאי! מכרו את הכל.

בזמן שאני מחכה להחלפה ברימאג ככל הנראה חיסלו את היחידות האחרונות וכעת אין להם איך להחליף לי.

פה אני עוד פעם מעוניין להדגיש את ההגדלת ראש של קרוסאובר שאפילו הציעו לי טלוויזיה של חברה אחרת (lg, sony) בזמן שהם שוברים את הראש מול ברימאג. עוד אופציה שהציעו זה שאני אחכה עד שברימאג יביאו מלאי חדש עוד חודשיים שלושה, ככל הנראה של Hz2000 דגם מעט יותר עדכני ויחליפו לי אז ללא עלות כמובן.

אני העדפתי לחכות כי שדרוג זה תמיד נחמד. ביקשתי גם מקרוסאובר שיודיעו שאני דורש מברימאג שיאפסו לי את האחריות בתקופה שאני מחכה בה (סביר בעיני).

מעבר קדימה להיום.

ברימאג הודיעו לקרוסאובר שהם איתרו פאנל חדש לטלוויזיה והם מוכנים (ככה בג'סטה, אקט של שירותיות :x ) לבוא ולהחליף לי את הפאנל.

זאת אומרת ששילמתי על טלוויזיה חדשה ובפועל קיבלתי מחודשת. זאת אומרת שברימאג מסתכלים על לקוחות שמפרנסים אותם בסופו של דבר כפראיירים ,לכאורה. זאת אומרת שאני עכשיו בעת מגפה בה גם ככה יש דחיות אין קץ של תביעות ישנות וחדשות בית משפט צריך לשקול אם אני רוצה להתכתש איתם בערכאות למרות שהצדק עמי. הזמן העצבים וגם עלות כספית שנלווית לזה היא לא נעימה, ויש סיכוי לא רע שברימאג מודעים לזה ולכן השינוי כיוון וחזרה במילה שלהם.

אין פה מקום לתירוצי קורונה מבחינתם כי הם עבדו ועובדים במהלך הסגרים האחרונים וממשיכים למכור. סחורות עדיין מגיעות ויוצאות מהארץ.


סה"כ בכאב רב אני מאוכזב שרכשתי מוצר כל כך יקר וקיבלתי שרות כה קלוקל. זה לא סוד שהיבואנים של הטלוויזיות high end בארץ לא ששים לתת שירות סביר, ובוודאי שלא איכותי ב90 אחוז מהמקרים. קיוויתי שגם אם לא אקבל שירות סביר מברימאג, חנות מתמחה שיודעת להתנהל מול היבואן
תעזור לי. אבל אם כל הרצון הבאמת טוב של קרוסאובר, אם היבואן לא מאופס על עצמו, אין הרבה מה לעשות. אולי כבר עדיף לקנות לד סיני *** זול באיזה סטוק ולא להתאכזב אם מתקלקל.

ברימאג מבחינתי הצטרפה למועדון האקסקלוסיבי של אלקטרוניקס פרו ואלקטרה(בקטע של טלוויזית philips לא מזגן) של חברות שאני לא ארכוש מהם.

אם למישהו יש איזו עצה בשבילי מעבר לפנייה לבית משפט אשמח לראות.

אמ;לק

ברימאג רעים, קרוסאובר טובים, לא תמיד הטובים מנצחים :(

ChinggisKhan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 727
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #2 

זכור לי במעומם במסגרת שנה ראשונה מחוייבים להחליף למסך חדש ולא להחליף פאנל, אבל אני לא בטוח.
לדעתי הבעיה הכי חמורה היא שיש אפס שקיפות מבחינת היבואנים. ח.י על פניו השקופים ביותר, אבל גם שם נושא המכירות של הטכנאים אינו מקצועי ושירותי בעיני

tropit9
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #3 

גם עכשיו אין באתר שלהם תנאי אחריות למוצרים. אם זה היה אחרי שנה הייתי מתעצבן כמעט באותה מידה, אבל הייתי מתפשר על החלפת פאנל. פה זה תקלה שגיליתי אחרי בערך שבועיים של שימוש שכנראה הייתה קיימת מההתחלה. אני חייב לציין שהאריזה בה הטלוויזיה הגיעה הייתה נראית מלוכלכת ומוזנחת אבל מכיוון שהכל בפנים היה ארוז ונראה כחדש אני משער שזו אכן תקלה בפס היצור. שיהיבואן יתמודד עם פנסוניק, שייתן לי מוצר חדש שפועל כמו שצריך.

mordsxx
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 77
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #4 

השאלה מדוע רכשת בסוף 2020 את הדגם של 2019 אשר סביר להניח שכב אצלם במחסנים למעלה משנה?
במקרים כאלו אפילו שלא פותחים את הקרטון עדיין מטלטלים אותו לכאן ולשם.

tropit9
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #5 

ברור שהדגם של 2020 טוב יותר אך ההבדלים לא משמעותיים מספיק כדי לוותר על היתרונות של המסך הזה, בנוסף הדגם של 2020 לא יובא לארץ אף פעם. בין אם טולטל ובין אם לא, אין תירוץ לסחבת בטיפול בתקלה הזו.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15252
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1834 פעמים
יצירת קשר:

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #6 

הפאנל החלופי אמור להיות חדש, ולכן הטלוויזיה לא תהיה מחודשת. בסה"כ מעבירים את הכרטיסים מהמסך הקיים לחדש.
עד כמה שידוע לי, הם לא מחוייבים להחליף לחדש, אבל חלקי החילוף צריכים להיות מקוריים וחדשים.

tropit9
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 12
הצטרף: נובמבר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #7 

הם מחוייבים לתת לי מוצר חדש חף מתקלות. התקלה ככל הנראה שם מהפס יצור. אני רוצה שתכתוב כאן שהיית משלם על מסך שאמרו לך "כן הייתה לא תקלה בפס יצור, פתחנו אותו עם הטכנאי שלנו והעברנו את הכרטיסים. זה כמו חדש אז תשלם מחיר מלא" מהחנות. אני לא יודע מה הם חייבים ומה לא, מכיוון שלא הייתה באריזה שלי תעודת אחריות ותנאי אחריות לא מצויינים באתר שלהם. לך תקנה רכב עם חלונות שלא נפתחים או חלילה בלמים בעיתיים. אתה באמת תהיה מרוצה שרק יתקנו אותו, ולרגע אחד לא תחשבו אילו עוד תקלות נוספות יצוצו בו?



בנוסף הזיגזג שלהם מדגים לך שהם בעצמם לא ממש עומדים במילה שלהם, ולכן לא ממש אמינים. קשה לי להאמין שהיית קונה משהו ממישהו לא אמין.



אגב פרט קטן ומעניין, אני לא יודע מתי יורוקום בעטו בדלי, אבל החוברת הוראות היא עם לוגו יורוקום.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2828
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: סינגפור
נתן תודות: 202 פעמים
קיבל תודות: 319 פעמים

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #8 

אני לא מתיחס לפן השרותי.

טכנית, אין שום משמעות להחלפת הפנל וההנאה מהמוצר.

זה חלק פריק, בכלל לא תשים לב שהוחלף משהו והטלווזיה תהיה חדשה באותה המידה.

תקלות קורות... בשביל זה יש אחריות.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15252
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1834 פעמים
יצירת קשר:

Re: ברימאג עושים את האלקטרוניקס פרו (ממליץ לקרוא לפני רכישה כלשהי)

הודעה שלא נקראה #9 

אני מבין את הכוונה שלך, אני רק אומר שבטלוויזיות OLED, הפאנל הוא בעצם הטלוויזיה עצמה. הכרטיסים מורכבים על הפאנל מתחת לכיסוי פלסטיק (האחורי).
אם\כש יחליפו לך אותו, זה יראה כמו מסך חדש לחלוטין.
מעבר לזה, ועד כמה שידוע לי, גם ברכב חדש עם תקלות מהמפעל, מתקנים אותו ולא מחליפים. ללא קשר לבין האם היו מרוצה מזה או לא.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”